BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AC Milan - Ajax (CL: woensdag 11 december 2013, 20:45); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Top Eide!!!
Dat wist ik niet Bedankt!!!!
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:03 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Constant, Mexes, Bonera, De Sciglio,
Geen top verdediging,
En al hebben ze top aanvallers ze spelen op zijn italiaans wij hebben de bal
Er zijn kansen.. het word moeilijk maar overtuigd van verlies ik zie niet waarom
Overtuigd dat het moeilijk gaat worden dat wel...
Ik weet wie er spelen, ik weet hoe ze ervoor staan, ik weet hoe ze spelen..

Maar ik weet ook dat een Italiaanse ploeg er altijd staat als ze er moeten staan..

Maar vertrouwen is vrij laag in een goede afloop, ik heb er dan ook een hard hoofd in..

Maar goed, dat zeg ik standaard bij een topwedstrijd... Misschien wel een beetje bijgeloof..
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ik weet ook dat een Italiaanse ploeg er altijd staat als ze er moeten staan..

Maar vertrouwen is vrij laag in een goede afloop, ik heb er dan ook een hard hoofd in..

Maar goed, dat zeg ik standaard bij een topwedstrijd... Misschien wel een beetje bijgeloof..
Dan moet je nu idd niets anders zeggen, bijgeloof altijd in stand houden;-)

Maar ik zeg wij zijn Ajax who the Fuck is Milan;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zo'n vertrouwen in Webb.....die is gek op kaarten en dan heb ik het niet over pokeren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:37 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Dan moet je nu idd niets anders zeggen, bijgeloof altijd in stand houden;-)

Maar ik zeg wij zijn Ajax who the Fuck is Milan;-)
Respectloos geintje van jaren geleden.....heeft een baard en de lol is er allang van af
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Respectloos geintje van jaren geleden.....heeft een baard en de lol is er allang van af
Ik haal hem uit de oude doos, en voor deze avond maakt mij nu niet uit of het respectvol is of niet
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: 
Cillessen; Van Rhijn, Denswil, Moisander, Blind;
Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Bojan, Fischer

Jammer geen Blind op het middenveld....
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 19:55   quote  deeplink  
Toch een bijzondere keuze.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 december 2013 - 19:56   quote  deeplink  
Poulsen... Vaarwel CL...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, ben er eigenlijk van overtuigd dat we niet gaan winnen vanavond..
lekker negatief hoor! maar als we dan wel winnen, dan valt het achteraf alleen maar mee....
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:55 schreef Eide het volgende:
Toch een bijzondere keuze.
Misschien wel Poulsen naast Moisander, Denswill back en Blind CVM???
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

lekker negatief hoor! maar als we dan wel winnen, dan valt het achteraf alleen maar mee....
Bijgeloof.. Zeg het standaard bij grote wedstrijden.
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Ajax-fans neergestoken in Milaan

Een supporter van Ajax is woensdag voor aanvang van het uitduel met AC Milan in de Champions League vlak bij het stadion neergestoken. Hij is met zware verwondingen per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd. Italiaanse media melden dat zijn toestand kritiek is. Ook zou er nog iemand zijn neergestoken, maar Ajax kan dat nog niet bevestigen.

Een woordvoerder van Ajax meldde wel dat drie supporters tijdens ongeregeldheden gewond zijn geraakt. Hij kan nog niets over hun toestand zeggen. Het was woensdag de hele middag onrustig in het centrum van Milaan. Een deel van de aanhang van Ajax, ruim 3000 man sterk, raakte slaags met fans van AC Milan.

Daniël Dekker, voorzitter van de Supportersvereniging Ajax, had nog geen details over de incidenten. ,,Wat ik heb gehoord is dat er mogelijk vier van onze fans bij betrokken zijn. Als er iemand zwaargewond is zou dat helemaal erg zijn. Op dit moment willen we uit te zoeken wat er precies is gebeurd. Twee van onze mensen zijn in het stadion, die proberen we te bereiken. Ook kijken we of we in contact kunnen komen met Ajax.''

AC Milan en Ajax ontmoeten elkaar vanaf 20.45 uur in San Siro. Ajax bekert alleen bij een zege verder in de Champions League.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22131496/__Ajax-fans_neergestoken__.html

Kut dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Ajax-fans neergestoken in Milaan

Een supporter van Ajax is woensdag voor aanvang van het uitduel met AC Milan in de Champions League vlak bij het stadion neergestoken. Hij is met zware verwondingen per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd. Italiaanse media melden dat zijn toestand kritiek is. Ook zou er nog iemand zijn neergestoken, maar Ajax kan dat nog niet bevestigen.

Een woordvoerder van Ajax meldde wel dat drie supporters tijdens ongeregeldheden gewond zijn geraakt. Hij kan nog niets over hun toestand zeggen. Het was woensdag de hele middag onrustig in het centrum van Milaan. Een deel van de aanhang van Ajax, ruim 3000 man sterk, raakte slaags met fans van AC Milan.

Daniël Dekker, voorzitter van de Supportersvereniging Ajax, had nog geen details over de incidenten. ,,Wat ik heb gehoord is dat er mogelijk vier van onze fans bij betrokken zijn. Als er iemand zwaargewond is zou dat helemaal erg zijn. Op dit moment willen we uit te zoeken wat er precies is gebeurd. Twee van onze mensen zijn in het stadion, die proberen we te bereiken. Ook kijken we of we in contact kunnen komen met Ajax.''

AC Milan en Ajax ontmoeten elkaar vanaf 20.45 uur in San Siro. Ajax bekert alleen bij een zege verder in de Champions League.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22131496/__Ajax-fans_neergestoken__.html

Kut dus.
Afmaken die smerige spaghetti-vreters. Daarna een dikke vinger richting hun supportersschare en weer lekker richting Amsterdam.

Maar sterkte voor de supporter. Hopelijk redden ze in het ziekenhuis zijn leven.
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:24   quote  deeplink  
Bah bah bah.. Ben er eigenlijk al direct weer klaar mee.. Hoorde vanmiddag al het een en ander... Zelfs gisteravond zijn er kleine afgesproken vechtpartijen geweest.. Bah...
sebas1
 sebas1 - woensdag 11 december 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Hoor alleen maar weer angst en aanpassen van De Boer, kansloos dus !!!
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Zie het overigens niet goedkomen, Blind Poulsen en van Rhijn die Kaka en El Sharaawy moeten verdedigen, Moisander en Denswill op Ballotelli..

Denk dat we juist in het vooruit druk zetten nu problemen gaan krijgen door het opstellen van Poulsen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:24 schreef remco k het volgende:
Bah bah bah.. Ben er eigenlijk al direct weer klaar mee.. Hoorde vanmiddag al het een en ander... Zelfs gisteravond zijn er kleine afgesproken vechtpartijen geweest.. Bah...
Klaar omdat er supporters met elkaar vechten?

Het gaat toch uiteindelijk om de strijd op het veld? Wat er buitenom gebeurd is alleen voor de media spannend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:26 schreef remco k het volgende:
Zie het overigens niet goedkomen, Blind Poulsen en van Rhijn die Kaka en El Sharaawy moeten verdedigen, Moisander en Denswill op Ballotelli..

Denk dat we juist in het vooruit druk zetten nu problemen gaan krijgen door het opstellen van Poulsen..
Maar met Ligeon en van Rhijn had je ook geen potten kunnen breken tegen Kaka en El Sharaawy. Ze hebben gewoon een topaanval. Wat vooruit druk zetten betreft heb je wel gelijk.
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klaar omdat er supporters met elkaar vechten?

Het gaat toch uiteindelijk om de strijd op het veld? Wat er buitenom gebeurd is alleen voor de media spannend.
Klaar omdat er door in mijn ogen zinloos geweld weer iemand op sterven ligt zoals het nu lijkt.

Vind ik niet, baal daar altijd verschrikkelijk van, ook omdat hoe je het ook went of keert, waar twee vechten hebben vaak twee schuld ( ken in dit geval de oorzaak van deze specifieke vechtpartij niet, dus oordeel ook niet).. en als dat zo is, brengt het de club in diskrediet..

Vaak zijn er ook onschuldige omstanders bij betrokken..

Op zon avond als dit wil ik in mijn koppie met het spelletje bezig zijn.

Hoor overigens vanavond dat er een familie lid is overleden aan kanker, dus zit al niet lekker in mn vel..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Het kan ook zo zijn dat Blind in de praktijk naast Poulsen staat, dus 4 mans middenveld om wat meer body te hebben met poulsen dus naast Blind
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar met Ligeon en van Rhijn had je ook geen potten kunnen breken tegen Kaka en El Sharaawy. Ze hebben gewoon een topaanval. Wat vooruit druk zetten betreft heb je wel gelijk.
Ik zie het niet dat Poulsen Kaka kan belopen.. ik denk dat we in de omschakeling heel vaak 2 tegen twee zullen staan.. Sterker nog, als Milan dit goed aanpakt kunnen ze maarzo heel snel 3 tegen twee staan..

Baal er erg van dat Poulsen moet spelen.. Snap het overigens wel hoor..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaar omdat er door in mijn ogen zinloos geweld weer iemand op sterven ligt zoals het nu lijkt.

Vind ik niet, baal daar altijd verschrikkelijk van, ook omdat hoe je het ook went of keert, waar twee vechten hebben vaak twee schuld ( ken in dit geval de oorzaak van deze specifieke vechtpartij niet, dus oordeel ook niet).. en als dat zo is, brengt het de club in diskrediet..

Hoor overigens vanavond dat er een familie lid is overleden aan kanker, dus zit al niet lekker in mn vel..
Dat laatste is spijtig en sterkte daarmee. Wat betreft het eerste heb je ook gelijk, maar uiteindelijk gebeuren zulke dingen overal. Niet alleen voor of na voetbalwedstrijden, maar zelfs in het uitgaansleven. Maar nogmaals sterkte en gecondoleerd met het verlies.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

sorry remco, mijn reactie net, past niet achter deze van jou. Gecondoleerd en sterkte in ieder geval
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Sterkte kerel
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat laatste is spijtig en sterkte daarmee. Wat betreft het eerste heb je ook gelijk, maar uiteindelijk gebeuren zulke dingen overal. Niet alleen voor of na voetbalwedstrijden, maar zelfs in het uitgaansleven. Maar nogmaals sterkte en gecondoleerd met het verlies.
Bedankt..

Het gebeurt inderdaad overal kerel, maar dat wil nog niet zeggen dat je dit altijd maar zonder slag of stoot moet accepteren..

Vorige maand hebben wij nog iemand ontslagen die negatief betrokken is geweest bij een zinloos geweld geval in Utrecht.. Volgens mij valt of staat alles met hoe de maatschappij ermee om gaat..
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

sorry remco, mijn reactie net, past niet achter deze van jou. Gecondoleerd en sterkte in ieder geval
geen enkel probleem kerel, kon jij niet weten.

Was ook niet bedoeld om medelijden te krijgen.. Bedankt in ieder geval voor de rest van je reactie..

Nu op naar een leuke avond voetballen..
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sterkte kerel
Thanks.. ziekte blijft een motherfucker..
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Maar he, nu op naar het voetbal.. Laten ze er maar een mooi avond van maken..

Toch wel raar eigenlijk he.. Galatasaray is met 7 puntjes geplaatst terwijl het er twee keer belachelijk dik af ging tegen Madrid. En wij staan op 7 met nog een pot te gaan, en hebben er 10 nodig om ons te plaatsen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Poulsen op de paal
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Dat was em al bijna
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 december 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Had hem al moeten zijn. :O
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 21:00   quote  deeplink  
wehoeven echt niet te verliezen van dit Milan....
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 december 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Ik wil Blind terug op CVM..
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 21:04   quote  deeplink  
het is verdedigend toch wat fragiel, althans, zo oogt het. Aanvallend hoopgevend.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 21:05   quote  deeplink  
zonde van Klaassen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 december 2013 - 21:07   quote  deeplink  
BAM!
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Rode kaart Milan..
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Donkerrood. Zeer terecht, wat een aanslag.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Rood motherfucker! En terecht!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
wat een vieze overtreding!!! Wel gelijk rood!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
HAHAHA rood!!
Eindelijk weer eens overwinteren voor een NL club???
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
ajax moet nu rustig blijven.. En niks anders gaan doen dan waar het mee bezig was.

heel benieuwd of Ajax weet hoe ze hier mee om moeten gaan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Vuile itakker
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 21:08 schreef Boudewijn het volgende:
HAHAHA rood!!
Eindelijk weer eens overwinteren voor een NL club???
Precies dit moet men nu dus niet gaan denken.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 december 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de spelers niet, ieder ander natuurlijk wel!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

We overwinteren zowieso al...;-)
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Nu oppassen. Milan gaat nu catenaccio spelen, leunen, zuigen en wachten op de counter. Ajax moet juist nu niet de fout maken om al va banque te gaan spelen. Het eigen spelletje spelen en effectief zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
oh, dit keer geen toneelspel van Balotelli
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
KutBalotelli.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AC Milan - Ajax (CL: woensdag 11 december 2013, 20:45); 0 - 0

0.0103790