|
|
Hasjkoph
|
|
|
Godsamme wat heb ik een schijthekel aan hem. Alleen maar toneel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ben benieuwd wat FdB gaat doen. Hem kennende gaat hij tactisch iets omzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop gewoon datie Blind weer CVM zet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Web fluit goed tot op heden! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat had geel moeten zijn voor die Montari |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Enige juiste beslissing natuurlijk maar toch dapper dan hij em in de 20e minuut al durft te trekken.
Ik hoop toch Blind naar CVM, er moet echt meer voetbal op dat middenveld komen, ook met het oog op een steekbal. Dan maar Ligeon linksback. Op de flanken schuilt het gevaar nu wat minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de rode kaart was Ajax simpelweg goed..
Na de rode kaart lijkt het middenveld uit balans, worden Schone Fischer en Bojan niet meer bereikt, en is Ajax gewoon slecht aan het voetballen..
Het moet echt beter, hopelijk weet de Boer het elftal op de juiste manier de tweede helft in te krijgen, want op deze manier kunnen we nog twee uur gaan ballen, maar scoren zullen we dan niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 21:35 schreef Eide het volgende:[..] Enige juiste beslissing natuurlijk maar toch dapper dan hij em in de 20e minuut al durft te trekken. Ik hoop toch Blind naar CVM, er moet echt meer voetbal op dat middenveld komen, ook met het oog op een steekbal. Dan maar Ligeon linksback. Op de flanken schuilt het gevaar nu wat minder. Zou ik ook doen: Blind iig naar het middenveld, brengt echt veel meer voetbal en je mag best dat risico nemen denk ik. Zeker met de wetenschap dat Milan met 10 spelt en Al Sharaby (of hoe die ook heet) er af is gehaald. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Alle ingrediente zijn er om het nu af te maken!! Balotelli word ook steeds gefrustreerder Het publiek zal zich dom voelen als ze de beelden zien van de rode kaart Die denken zeker dat je pas rood krijgt als het slachtoffer niet meer kan spelen
In de 2de helft als we er niet meer doorheen kunnen, Blind weer op het middenveld En bijvb voor laatste 10minuten Siggi erin voor een verdediger Poulsen als slot op de deur We moeten er alles aan doen
Poulsen!!Top!! V Rhijn valt me niet tegen Schöne is goed bezig net als Klaassen,Denswil en Blind Fischer nog te flegmatiek
Kom op Ajax!
Spanning spanning spanning |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Misschien toch Hoesen inbrengen...heeft meer body dan Bojan en zorgt dat Milan een mannetje achterin moet houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:Na de rode kaart lijkt het middenveld uit balans, worden Schone Fischer en Bojan niet meer bereikt, en is Ajax gewoon slecht aan het voetballen.. Er kwam een extra middenvelder in toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoesen liep warm maar wat wil je daarmee bereiken... of FdB gaat Bojan naar rechts zetten, Hoesen in de spits en Poulsen eraf waardoor Schone op CVM komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 21:41 schreef Eide het volgende:Hoesen liep warm maar wat wil je daarmee bereiken... of FdB gaat Bojan naar rechts zetten, Hoesen in de spits en Poulsen eraf waardoor Schone op CVM komt. Poulsen er misschhien uit, Blind naar het middenveld en Hoesen in de punt van de aanval.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit me echt te bedenken hoe en wat de Boer kan doen.. Zou het niet weten hoe Ajax aanvallender zou kunnen gaan spelen zonder al te veel overhoop te halen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 21:41 schreef Eide het volgende:Hoesen liep warm maar wat wil je daarmee bereiken... of FdB gaat Bojan naar rechts zetten, Hoesen in de spits en Poulsen eraf waardoor Schone op CVM komt. 3-4-3 een optie? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Dit Milan en de omstandigheden van nu Daarvan moeten we winnen Het gaat gebeuren! Ik voel het! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Poulsen deed het de eerste helft gewoon goed.. Mis alleen bij hem echt de pass in het middenveld van hem. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:Poulsen deed het de eerste helft gewoon goed.. Mis alleen bij hem echt de pass in het middenveld van hem. Hij is er nu uit. Dus toch 3-4-3? Of Blind alsnog LB? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oh God nee he.. Schone CVM. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Come on you boys i. Red! Come you boys in white! Come on you in red and white!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Verdorie Fischer..... was toch een aardige kans.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Bojan kan mij nog niet echt bekoren, spelt niet echt beter dan de rest... Fischer trouwens ook niet echt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik hou het niet meer... dit moeten we winnen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ajax moet meer gaan voetballen.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Blind en van Rhijn hebben moeite met de voorzetten zeg.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
slechte voorzetten van de zijkanten hoor.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat is het toch een toneelspeler die Bal otelli .... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Gezocht Voorzetten!! De Sa? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Psychologische kaart door Blind....goed gedaan Daley.....Balletikker word helemaal gek |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Helaas kan je zien dat FDB en echte verdediger is en helaas nog zo denkt als trainer. De angst om te verliezen(eruit te gaan) is groter dan wil om te winnen want anders had hij Blind gewoon als cvm laten spelen en niet schone daar neer te zetten. helaas een echte gemiste kans |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een irritante speler is die Balotelli toch ook, niet alleen een aansteller maar ook irritant omdat het een goede tegenstander is die je niet makkelijk voorbij komt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Barcelona heeft er ook zin in... 6 - 0 al |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:12 schreef Boudewijn het volgende:Wat een irritante speler is die Balotelli toch ook, niet alleen een aansteller maar ook irritant omdat het een goede tegenstander is die je niet makkelijk voorbij komt. En had gewoon rood moeten hebben maar ja welke scheids durft dat |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
kom op ajax!!! alles of niets.....!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
de kansen komen zegt die commentator, ze gaan er alleen niet in! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Zoals van gijp zei ze hebben een kans als ze kleine kansen benutten. Godver ajax scoor eens |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Pffff kom op!! Dit milan verdient het niet om door te gaan en wij verdienen het om door te gaan!! Maar dan moet je jezelf wel belonen! Ik voorspel laatste minuut Moisander kopbal uit een corner |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die Bal otelli is wel slim hoor, met het uitlokken van 'overtredingen'..... |
|
|
|