|
|
Boudewijn
|
|
|
Hoe kan je nou met 10 man Barcelona oprollen, en met 11 tegen 10 niets voor elkaar krijgen tegen Milan... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
er is geen rust en overzicht meer.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoessen is bagger....die gaat het niet worden |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Italianen zijn heer en meester in een wedstrijd op 0-0 houden. Dat weet je en dat zie je nu. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat een godverdomme kutitalianen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is ook een gebrek aan een beetje geluk....en dat is in voetbal een groter factor dan de meeste mensen denken! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Italianen zijn zeker heeeeel erg irritant ja!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zeker teleurstellend zo, maar het is zoals het is... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zeer onterecht deze uitslag, maarja... Ajax mist ervaring om dit beter te kunnen tegengaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit was DE kans om te overwinteren in de CL! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is toch godverdomme altijd hetzelfde liedje. Maar helaas is vandaag toch echt de zwakste de trainer. Onbegrijpelijke wissels. Onbegrijpelijke omzettingen en dus te bang om te verliezen terwijl je al zeker bent van Europa leaque dan kan ik daar met mijn kop niet bij. Speel de tweede helft gewoon met drie verdedigers en je wint hem. Dood en doodzonde |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dan vergeet je toch de wedstrijden in de Arena tegen Real met 2 onterecht afgekeurde doelpunten en de knipoog-wedstrijd.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Donder op man met je ervaring.. 23 doelpogingen uit bij Milan betekend simpelweg dat je goed hebt gespeeld, Ajax mist vandaag net het beetje geluk dat een bal er wel in gaat..
Ben geweldig trots op de prestatie die Ajax heeft neergelegd..
Helaas gaat die bal er dan net niet in..
Overigens vind ik dat Webb een hele goede eerste helft floot, maar een belachelijk slechte tweede helft, had Ballloteli 4 keer weg moeten sturen voor een swalbe met een tweede gele kaart, had hem met die overtreding op Blind direct rood moeten geven. Heeft niet 1 kaart gegeven voor het tijdrekken dat Milan de gehele wedstrijd heeft gedaan...
Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd, de eerste kans moet altijd een goal zijn op dit niveau..
Jammer maar alsnog erg trots op dit Ajax, geen enkele kans weggegeven, en 23 doelpogingen tegen 3 van Milan zegt eigenlijk wel veel over wie deze wedstrijd verdient had te winnen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:41 schreef Brandje het volgende:Het is toch godverdomme altijd hetzelfde liedje. Maar helaas is vandaag toch echt de zwakste de trainer. Onbegrijpelijke wissels. Onbegrijpelijke omzettingen en dus te bang om te verliezen terwijl je al zeker bent van Europa leaque dan kan ik daar met mijn kop niet bij. Speel de tweede helft gewoon met drie verdedigers en je wint hem. Dood en doodzonde Ik zou ook gewoon gespeeld hebben zoals de afgelopen weken met Blind op CVM. Ik zou wel Fischer er uit gehaald hebben, dan Bojan naar Links en Lesly de Sa op rechts..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:41 schreef Brandje het volgende:Het is toch godverdomme altijd hetzelfde liedje. Maar helaas is vandaag toch echt de zwakste de trainer. Onbegrijpelijke wissels. Onbegrijpelijke omzettingen en dus te bang om te verliezen terwijl je al zeker bent van Europa leaque dan kan ik daar met mijn kop niet bij. Speel de tweede helft gewoon met drie verdedigers en je wint hem. Dood en doodzonde Denk ik niet dat je met 3 verdedigers had moeten gaan spelen, dan had je geen voorzetten van Blind of van Rhijn meer gehad, in ieder geval niet meer de dreiging tot.. Vind de wissels eigenlijk volkomen logisch, enige wat ik niet had gedaan was het middenveld uit elkaar halen, maar we hebben de eerste 22 minuten 3 grote kansen gecreeerd, dus ook daar had de Boer gelijk.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:44 schreef remco k het volgende:Donder op man met je ervaring.. 23 doelpogingen uit bij Milan betekend simpelweg dat je goed hebt gespeeld, Ajax mist vandaag net het beetje geluk dat een bal er wel in gaat.. Ben geweldig trots op de prestatie die Ajax heeft neergelegd.. Helaas gaat die bal er dan net niet in.. Overigens vind ik dat Webb een hele goede eerste helft floot, maar een belachelijk slechte tweede helft, had Ballloteli 4 keer weg moeten sturen voor een swalbe met een tweede gele kaart, had hem met die overtreding op Blind direct rood moeten geven. Heeft niet 1 kaart gegeven voor het tijdrekken dat Milan de gehele wedstrijd heeft gedaan... Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd, de eerste kans moet altijd een goal zijn op dit niveau.. Jammer maar alsnog erg trots op dit Ajax, geen enkele kans weggegeven, en 23 doelpogingen tegen 3 van Milan zegt eigenlijk wel veel over wie deze wedstrijd verdient had te winnen.. Wedstrijden win je alleen als je scoort maar deel je mening over dat trots zijn. Blijft toch de nasmaak over dat FdB deze wedstrijden een aantal dingen totaal verkeerd heeft ingeschat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens het Anti voetbal dat bij toeval overwinterd.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Net niet overtuigent genoeg... pffff zucht.... Zonde zonde zonde... kut milan..
Nu ontnuchterend naar het koude friesland... nu zaak meteen om te schakelen Het goede gevoel weer terug vinden 3 punten
Dit team bijelkaar houden en nu inplaats van belangrijke spelers moeten vervangen Aan het begin van volgend seizoen nu eerder aanvullen met kwaliteit dan vervangen En dan ben ik er heilig van overtuigd dat minimaal de volgende ronde geen utopie is
Nu zwaar teleurgesteld Wel trots op Ajax op ons Ajax.. De goede vorm behouden en wie weet wie weet kan het nog een mooi europees seizoen worden We doen weer mee... Barca verslagen 2keer tegen Milan gelijk.. alleen 3 punten tegen Celtic over 2 wedstrijden Is niet genoeg... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Denk ik niet dat je met 3 verdedigers had moeten gaan spelen, dan had je geen voorzetten van Blind of van Rhijn meer gehad, in ieder geval niet meer de dreiging tot.. Vind de wissels eigenlijk volkomen logisch, enige wat ik niet had gedaan was het middenveld uit elkaar halen, maar we hebben de eerste 22 minuten 3 grote kansen gecreeerd, dus ook daar had de Boer gelijk.. Sorry maar Schone als CVM vind jij ineens normaal terwijl je dat zo vaak afgebrand hebt? Verder is Bojan zes klasse beter dan Hoessen en die mag weer verpieteren op rechts. Met een middenveld WIN je wedstrijden dus onbegrijpelijk om Schone weer als cvm neer te zetten en Blind en van Rhijn hebben echt geen een normale voorzet gegeven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jammer Frank slechte wissels hoge ballen op v/d Hoorn dat vinden ze heerlijk !!!die italianen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:46 schreef Brandje het volgende:[..] Wedstrijden win je alleen als je scoort maar deel je mening over dat trots zijn. Blijft toch de nasmaak over dat FdB deze wedstrijden een aantal dingen totaal verkeerd heeft ingeschat. Zoals ik al zei ben ik het daarin niet met je eens, was alleen anders begonnen, maar gezien de eerste 22 minuten had ie gewoon gelijk.. Als je aanvallers had gebracht voor verdedigers, dan had je het alleen maar voller gemaakt denk ik, je ziet dan vaak dat het verkeerd uitpakt..
23 doelpogingen, in mijn ogen ontbreekt dan net dat beetje stootkracht en geluk.. neem die laatste bal van Klaassen, overigens had hij de bal aan Hoessen moeten geven op een gegeven moment.. Het is hem vergeven, wederom de beste man van het veld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:48 schreef Brandje het volgende:[..] Sorry maar Schone als CVM vind jij ineens normaal terwijl je dat zo vaak afgebrand hebt? Verder is Bojan zes klasse beter dan Hoessen en die mag weer verpieteren op rechts. Met een middenveld WIN je wedstrijden dus onbegrijpelijk om Schone weer als cvm neer te zetten en Blind en van Rhijn hebben echt geen een normale voorzet gegeven Klopt, maar tegen 10 man moest daar een voetballer komen te spelen, dus snap ik de keuze wel.. Milan ging met Ballotelli trouwens heel slim op Blind spelen....
Ik vind de keuzes in dit geval niet raar.. We hebben echt genoeg kansen en mogelijkheden gehad om hier te winnen, maar als je niet scoort win je niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet toch wat in de laatste minuten..Werd overigens ook nog een paar keer redelijk gevaarlijk.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Klopt, maar tegen 10 man moest daar een voetballer komen te spelen, dus snap ik de keuze wel.. Milan ging met Ballotelli trouwens heel slim op Blind spelen.... Ik vind de keuzes in dit geval niet raar.. We hebben echt genoeg kansen en mogelijkheden gehad om hier te winnen, maar als je niet scoort win je niet.. Waarom niet Blind daar neerzetten? Waarom Überhaupt je fantastsich lopende middenveld uit elkaar trekken. Milan speelt niet met buitenspelers. Echt onbegrijpelijk in mijn ogen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Je moet toch wat in de laatste minuten..Werd overigens ook nog een paar keer redelijk gevaarlijk.. Uit opportunisme komen zelden goals. Was gewoon blijven voetballen dan was je door geweest. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Snap ook niet waarom we niet gewoon begonnen met Blind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:53 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom niet Blind daar neerzetten? Waarom Überhaupt je fantastsich lopende middenveld uit elkaar trekken. Milan speelt niet met buitenspelers. Echt onbegrijpelijk in mijn ogen Dat dacht ik ook, toch speelde het middenveld geweldig de eerste 23 minuten, dus veel invloed heeft dat niet gehad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik niet, op het laatst was er denk ik weinig power om te blijven voetballen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben trots op Ajax. Eigenlijk loop je voortzetting in de CL mis door die hele zwakke wedstrijd uit tegen Celtic. Tegen AC Milan laat Ajax tot 2 keer toe zien eigenlijk gewoon een betere ploeg te zijn, maar het ontbreekt Ajax aan de ervaring en slimheid om zo'n wedstrijd uit het vuur te slepen.
Met name de plek waar Ajax de afgelopen weken zo om geroemd is kwam niet uit de verf. Er was geen aansluiting achter de spits, ook al omdat De Jong (die van Milan) daar alles dicht liep. Daardoor stonden Bojan en Hoesen geïsoleerd en krijg je van die lange ballen, net waar die grote anti-voetballers van Milan wel goed in zijn. En dan krijg je een wedstrijd waar het net niet wil, waar zo'n omhaal net niet goed valt, waar je net tekort komt...
Maar toch ben ik enorm trots. Die jonge gasten hebben gevochten voor wat ze waard waren, vanuit een positie waar niemand in ze geloofd tot een pot waar heel Ajax minnend Nederland met samengeknepen billen naar heeft zitten kijken.
Zondag staat Cambuur op het programma. Ook gewoon weer belangrijk. Koppies weer leeg, hopen op een mooie loting in de Europa League en dan daar maar furore maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat we wel hadden gewonnen als die rode kaart niet was gegeven. Milan wou best een beetje voetballen, na de rode kaart denk ik niet dat Milan nog heeft hoeven voetballen.. En verdedigen kunnen ze wel in Italie.
3 grote kansen voor de rode kaart, 2 erna.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die zielige balletjes van blind de 16 is ook niks. Hadden beter via de zijkant strak voor kunnen geven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Dat dacht ik ook, toch speelde het middenveld geweldig de eerste 23 minuten, dus veel invloed heeft dat niet gehad.. Geweldig? Poulsen heeft niks anders gedaan dan balletje terug en breed spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Raar gevoel, vorig jaar blij met het behalen van de Europa League, nu teleurgesteld met het behalen van de Europa League, omdat we de CL konden halen..
Zijn we dus toch gegroeid ten op zicht van vorig jaar. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Boudewijn is zn lul, Ik kan al 1.5 jaar niet meer feyenoord reageren...
Maar dit soort reacties beschouwd hij niet als provocerend... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond het middenveld gewoon goed spelen de eerste 23 minuten.
Het jammere is dat we daarna 22 minuten hebben gespeeld zonder idee, het tweede deel van de laatste 10 minuten te veel laten provoceren door Balloteli. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Feit is wij Ajax met ons Ajax spel doet niet meer onder voor het ChamL niveau ook al zijn we niet door.. Hiermee kunnen we verder volgend seizoen niet meer de beste spelers laten gaan.. Nee wij Ajax komen eraan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:08 schreef jiskefet het volgende:Feit is wij Ajax met ons Ajax spel doet niet meer onder voor het ChamL niveau ook al zijn we niet door.. Hiermee kunnen we verder volgend seizoen niet meer de beste spelers laten gaan.. Nee wij Ajax komen eraan Sluit me hier helemaal bij aan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens bij ons 8 punten en niet door, bij Napoli niet door met 12 punten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk, en dit soort kortzichtige reacties blijf je houden. Wanneer Blind het doet is het goed, maar wanneer Poulsen het doet is hij niet geweldig? Poulsen speelde gewoon een prima eerste helft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu gewoon gaan voor een zo goed mogelijk resultaat in de Europa League. Ik denk namelijk dat je daar meer kans maakt dan in de CL. En dan kijk ik echt naar de ploegen op beide niveaus. Trouwens zijn met Juventus en Napoli 2 hele sterke ploegen toegevoegd aan de EL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: was nog 1 van de betere narreke |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:44 schreef remco k het volgende:Donder op man met je ervaring.. 23 doelpogingen uit bij Milan betekend simpelweg dat je goed hebt gespeeld, Ajax mist vandaag net het beetje geluk dat een bal er wel in gaat.. Ben geweldig trots op de prestatie die Ajax heeft neergelegd.. Helaas gaat die bal er dan net niet in.. Overigens vind ik dat Webb een hele goede eerste helft floot, maar een belachelijk slechte tweede helft, had Ballloteli 4 keer weg moeten sturen voor een swalbe met een tweede gele kaart, had hem met die overtreding op Blind direct rood moeten geven. Heeft niet 1 kaart gegeven voor het tijdrekken dat Milan de gehele wedstrijd heeft gedaan... Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd, de eerste kans moet altijd een goal zijn op dit niveau.. Jammer maar alsnog erg trots op dit Ajax, geen enkele kans weggegeven, en 23 doelpogingen tegen 3 van Milan zegt eigenlijk wel veel over wie deze wedstrijd verdient had te winnen.. Ik ook remco, geweldig trots op onze jongens, op naar de E.L. daar kunnen we nog ver komen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:57 schreef Eide het volgende:Ik ben trots op Ajax. Eigenlijk loop je voortzetting in de CL mis door die hele zwakke wedstrijd uit tegen Celtic. Tegen AC Milan laat Ajax tot 2 keer toe zien eigenlijk gewoon een betere ploeg te zijn, maar het ontbreekt Ajax aan de ervaring en slimheid om zo'n wedstrijd uit het vuur te slepen. Met name de plek waar Ajax de afgelopen weken zo om geroemd is kwam niet uit de verf. Er was geen aansluiting achter de spits, ook al omdat De Jong (die van Milan) daar alles dicht liep. Daardoor stonden Bojan en Hoesen geïsoleerd en krijg je van die lange ballen, net waar die grote anti-voetballers van Milan wel goed in zijn. En dan krijg je een wedstrijd waar het net niet wil, waar zo'n omhaal net niet goed valt, waar je net tekort komt... Maar toch ben ik enorm trots. Die jonge gasten hebben gevochten voor wat ze waard waren, vanuit een positie waar niemand in ze geloofd tot een pot waar heel Ajax minnend Nederland met samengeknepen billen naar heeft zitten kijken. Zondag staat Cambuur op het programma. Ook gewoon weer belangrijk. Koppies weer leeg, hopen op een mooie loting in de Europa League en dan daar maar furore maken. En zo is het Eide, mooi samengevat!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:02 schreef remco k het volgende:Raar gevoel, vorig jaar blij met het behalen van de Europa League, nu teleurgesteld met het behalen van de Europa League, omdat we de CL konden halen.. Zijn we dus toch gegroeid ten op zicht van vorig jaar. Dat dan weer wel...volgend jaar weer een beetje beter!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Naast een schele dakduif....ben je ook nog een blinde kip... Ga morgen ff googlen voor een behandeling voor je Sjakie......ik hou je op de hoogte |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ook remco, geweldig trots op onze jongens, op naar de E.L. daar kunnen we nog ver komen!! Dat moet zeker te doen zijn. Ook PSV en AZ komen verder met soms enorm slecht spel. |
|
|
|