|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat denk ik ook....alleen spelen wij zo slecht nog niet... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Trots op onze jongens, maar zeker ook op de supporters in het stadion!! Nu op naar de EL en idd hopen op een gunstige loting! (Ach, wat is gunstig....) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De Boer koos voor blind als linksback omdat milan met een kerstboom speelde. Dus 2 mensen op 10, 1 spits en 3 controleurs. Bij Oranje verzoop blind op het middenveld toen japan met 2 spelers op 10 gingen spelen. Hij veranderde dat toen milan ElSarawy eruit haalden.
Als je ook veltman mist dan heb je wat zekerheid nodig en wat kracht nodig om duels te kunnen winnen.
Veltman keert terug en blind zal ook terug keren op het middenveld.
Als je balotelli kan dwingen om in eigen 16 meter mee te verdedigen dan heb je het goed gedaan. Het is jammer dat je niet wint, dat de italianen echt heel vervelend waren en alles aan deden om tijd te rekken. Jammer maar helaas.
Wat hadden we te zoeken in de CL? Loten we madrid/bayern en dn hebben we totaal geen kans of we loten manu en dan heb je een kleine kans. Niemand had gedacht dat we nog een kans hadden na 3 wedstrijden. In de europa league moet je zover mogelijk komen om de punten binnen te halen zodat je in pot 2 terecht komt. Dat zegt niet dat je dan een makkelijker een loting krijgt maar de kans is wel groter.
Dus kom maar op EL we gaan hem pakken!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:56 schreef Ronald 1960 het volgende:Trots op onze jongens, maar zeker ook op de supporters in het stadion!! Nu op naar de EL en idd hopen op een gunstige loting! (Ach, wat is gunstig....) Ik lees dat Ajax bij de 4 slechtste nummers 3 hoort en dus ongeplaatst is voor de loting. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:De Boer koos voor blind als linksback omdat milan met een kerstboom speelde. Dus 2 mensen op 10, 1 spits en 3 controleurs. Bij Oranje verzoop blind op het middenveld toen japan met 2 spelers op 10 gingen spelen. Hij veranderde dat toen milan ElSarawy eruit haalden. Als je ook veltman mist dan heb je wat zekerheid nodig en wat kracht nodig om duels te kunnen winnen. Veltman keert terug en blind zal ook terug keren op het middenveld. Als je balotelli kan dwingen om in eigen 16 meter mee te verdedigen dan heb je het goed gedaan. Het is jammer dat je niet wint, dat de italianen echt heel vervelend waren en alles aan deden om tijd te rekken. Jammer maar helaas. Wat hadden we te zoeken in de CL? Loten we madrid/bayern en dn hebben we totaal geen kans of we loten manu en dan heb je een kleine kans. Niemand had gedacht dat we nog een kans hadden na 3 wedstrijden. In de europa league moet je zover mogelijk komen om de punten binnen te halen zodat je in pot 2 terecht komt. Dat zegt niet dat je dan een makkelijker een loting krijgt maar de kans is wel groter. Dus kom maar op EL we gaan hem pakken!!! Heerlijk deze positieve laatste zin: Wij gaan hem pakken die EL!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alleen maar goed, krijg je tenminste een tegenstander die niet onderschat zal worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
8 punten dit seizoen in de CL, hele knappe prestatie en een bal die op de paal vliegt bepaald of je wel of niet door gaat in de CL na de winter, dat is het korte lijntje tussen succes en geen succes..Ik vind het nu voornamelijk jammer dat een anti voetbal ploeg als Milaan door is, en mooie ploegen zoals Ajax en Napoli hun goede spel niet beloont hebben zien worden met de volgende ronde..
Al met al een geweldige prestatie met een selectie die volgens velen veel minder is dan afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: eens, beter een sterke club uit een groot voetballand dan, met alle respect, een club uit een kleiner voetballand! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog steeds trots op de ploeg. Eindelijk een aantal keer een elftal gezien wat voor elkaar wil strijden. Dit doorzetten en we kunnen hoge ogen gooien in de EL en Eredivisie. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 08:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Nog steeds trots op de ploeg. Eindelijk een aantal keer een elftal gezien wat voor elkaar wil strijden. Dit doorzetten en we kunnen hoge ogen gooien in de EL en Eredivisie. Zeker Warrior. We gaan ervoor!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 08:42 schreef remco k het volgende:8 punten dit seizoen in de CL, hele knappe prestatie en een bal die op de paal vliegt bepaald of je wel of niet door gaat in de CL na de winter, dat is het korte lijntje tussen succes en geen succes..Ik vind het nu voornamelijk jammer dat een anti voetbal ploeg als Milaan door is, en mooie ploegen zoals Ajax en Napoli hun goede spel niet beloont hebben zien worden met de volgende ronde.. Al met al een geweldige prestatie met een selectie die volgens velen veel minder is dan afgelopen seizoen.. Napoli had gewoon de pech dat ze bij Arsenal en Dortmund in zaten want ook die twee ploegen spelen heerlijk aanvallend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Plaatsing voor de Europa league voelt als een nederlaag. Dat is de grootste winst. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Blind held!! Een echte echte Ajacied Cilessen eerste doelman op WK dan kan niet anders! Vind hem van de nieuwr generatie keepers in de wereld één van de beste
Als je spelers als Cilessen,V Rhijn,Denswil,Veltman,Boilessen,Klaassen,Blind,Serero,Fischer Minimaal nog 2jaar bij elkaar kunt houden plus talenten uit de jeugd die eraan komen Plus een gerichte aankoop zoals de terugkeer van Bijvb Vd Vaart dan Ajax met talent en ervaring De komende jaren iets mooies neerzetten dit is een groep waar de laatste jaren werd gezegd We moeten weer een groep met talenten en ervaring hebben om europees weer mee te doen
We hebben nu zo'n groep!
Moisander belangrijk in dit elftal! Net zoals de ervaring van Poulsen en Schöne mogen we ook niet vergeten
F De Boer,Bergkamp,Spijkerman,Stam,Jonk,Overmars,Vd Sar en al die andere Geweldig! Cruijff! Bedankt dat je voor Ajax hebt gevochten! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Gister zagen we weer Ajax met het Ajax voetbal zonder de mogelijkheid voor grote miljoenen aankopen zonder grote miljoenen salarissen.. tegen een europese topclub met wel grote miljoenen salarissen ect..en met enige antwoord op ons Ajax voetbal Anti voetbal!! Niet gelijk gespeeld door gebrek aan kwaliteit 2 keer nee! Ajax doet niet onder meer voor het ChamL niveau En dat gaat de komende jaren nog meet tot uiting komen!
Trots op Ajax!
Nu knop omzetten! Want wil je volgend jaar weer mee doen dan moet je nu Cambuur serieus nemen 100% erin gaan.. Anders in de NL competitie is puntverlies snel gemaakt! En Vitesse heeft een team die zomaar 10keer achter elkaar kan winnen, Dus kind omhoog rug recht Wij supporters zijn trots op jullie, Nu doorgaan met de goede weken als wind in de rug!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch moet ik nog 1 ding zeggen en dan sluit ik het hoofdstuk Milan af, maar ik heb me gisteren naast Balotelli nog het meest geërgerd aan die trainer van Milan. Wat een dwaas is dat. Volgens mij stond die vent wel 50 keer buiten het trainersvak. Had ook gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden. Zelfs Mourinho valt in het niet bij deze vent. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 12:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Toch moet ik nog 1 ding zeggen en dan sluit ik het hoofdstuk Milan af, maar ik heb me gisteren naast Balotelli nog het meest geërgerd aan die trainer van Milan. Wat een dwaas is dat. Volgens mij stond die vent wel 50 keer buiten het trainersvak. Had ook gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden. Zelfs Mourinho valt in het niet bij deze vent. Das passie en tot het uiterste willen gaan ten kosten van alles, je doel halen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Met andere woorden, heeft dus totaal niets te maken met het "Fair Play" zoals de UEFA en FIFA zo graag pretenderen? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Clubs als Schalke,Zenit,Shaktar,Porto dat niveau van clubs waren maten te groot voor nl clubs in europa Ajax met ons spel doen daar niet meer voor onder en Ajax kunnen netzo als die clubs winnen tegen de aller groorste clubs Het Ajax spel met onze jeugd doet gewoon weer mee.
Hulde hulde hulde Trots trots trots
Hopelijk komt Loedogorets nog een ronde verder dan kunnen we er tegen loten En even iets recht zetten dat het NL niveau wel hoger is dan wat psv heeft laten zien;-) ff met 5-0 van de mat spelen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:43 schreef jiskefet het volgende:Clubs als Schalke,Zenit,Shaktar,Porto dat niveau van clubs waren maten te groot voor nl clubs in europa Ajax met ons spel doen daar niet meer voor onder en Ajax kunnen netzo als die clubs winnen tegen de aller groorste clubs Het Ajax spel met onze jeugd doet gewoon weer mee. Hulde hulde hulde Trots trots trots Hopelijk komt Loedogorets nog een ronde verder dan kunnen we er tegen loten En even iets recht zetten dat het NL niveau wel hoger is dan wat psv heeft laten zien;-) ff met 5-0 van de mat spelen.. En juist die ploegen wil ik eigenlijk niet loten. Het is namelijk een feit dat Ajax tegen dit soort ploegen zichzelf maar moeizaam kan opladen. Vorig jaar namelijk ook gezien tegen Steaua en in de voorgaande jaren tegen andere Oostblokclubs. Heb liever tegenstanders uit Engeland, Spanje, Frankrijk. Landen waar wel het voetbal wordt geprefereerd. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En juist die ploegen wil ik eigenlijk niet loten. Het is namelijk een feit dat Ajax tegen dit soort ploegen zichzelf maar moeizaam kan opladen. Vorig jaar namelijk ook gezien tegen Steaua en in de voorgaande jaren tegen andere Oostblokclubs. Heb liever tegenstanders uit Engeland, Spanje, Frankrijk. Landen waar wel het voetbal wordt geprefereerd. Met alle respect maar Zenit enz is geen steau haha Zenit enz die voetballen wel! Met spelers als Hulk enz, die clubs hebben naam opgebouwd Steau is onderkant rechter rijtje in europa Zenit,Schalke,Porto subtop in europa |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:49 schreef jiskefet het volgende:[..] Met alle respect maar Zenit enz is geen steau haha Zenit enz die voetballen wel! Met spelers als Hulk enz, die clubs hebben naam opgebouwd Steau is onderkant rechter rijtje in europa Zenit,Schalke,Porto subtop in europa Het gaat in het algemeen om oostblokploegen. Het zijn gewoon elftallen waar Ajax niet erg prettig tegen voetbalt. Geef mij maar gewoon ploegen uit Zuid-Europa of Engeland. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het gaat in het algemeen om oostblokploegen. Het zijn gewoon elftallen waar Ajax niet erg prettig tegen voetbalt. Geef mij maar gewoon ploegen uit Zuid-Europa of Engeland. Dat klopt alleen ploegen als Zenit en Shaktar die spelen juist zuid europees..
Maar mijn punt was tegen dat niveau ook van Schalke en heel de top van Portugal We doen er niet meer voor onder
Nu zaak onze talenten langer bijelkaar te houden! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Europa L Finale Ajax vs Juventus
Dat zou mooi zijn;-) Naast Milan is Juventus onze 2de europese klassieker
En een zoete wraak op '96 zou mooi zijn Hopelijk spelen ze nu zonder doping;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als we maar gewoon een keer ver komen en niet genaaid worden.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 22:44 schreef remco k het volgende:Donder op man met je ervaring.. 23 doelpogingen uit bij Milan betekend simpelweg dat je goed hebt gespeeld, Ajax mist vandaag net het beetje geluk dat een bal er wel in gaat.. Ben geweldig trots op de prestatie die Ajax heeft neergelegd.. Helaas gaat die bal er dan net niet in.. Overigens vind ik dat Webb een hele goede eerste helft floot, maar een belachelijk slechte tweede helft, had Ballloteli 4 keer weg moeten sturen voor een swalbe met een tweede gele kaart, had hem met die overtreding op Blind direct rood moeten geven. Heeft niet 1 kaart gegeven voor het tijdrekken dat Milan de gehele wedstrijd heeft gedaan... Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd, de eerste kans moet altijd een goal zijn op dit niveau.. Jammer maar alsnog erg trots op dit Ajax, geen enkele kans weggegeven, en 23 doelpogingen tegen 3 van Milan zegt eigenlijk wel veel over wie deze wedstrijd verdient had te winnen.. Je hebt helemaal gelijk, Remco. Ook ik ben supertrots op mijn club en zijn spelers. Tja, je weet dat je tegen (irritante) Italianen speelt, die gaan tot het uiterste met provoceren: het doel heiligt de middelen, als het resultaat (0-0) maar wordt binnengesleept. Inderdaad, die dwaas, Balotelli, had absoluut een rode kaart moeten krijgen, inderdaad, de scheidsrechter had strenger moeten optreden tegen al dat tijdrekken. Maar, laten we eerlijk zijn, Ajax heeft gisteren gewoon verzuimd om te scoren en dus verzuimd om te winnen. Daarnaast heeft Ajax het niet specifiek gisteren laten afweten. Het feit, dat wij ons niet voor de volgende CL-ronde hebben geplaatst komt volgens mij met name door het volstrekt onnodige verlies in Schotland (1-2) tegen Celtic en de onterechte penalty in blessuretijd in de Arena tegen AC Milan. Daar, in die twee wedstrijden heeft Ajax zoveel averij opgelopen, waardoor wij helaas "maar" een doorstart hebben in de Europa League. En toch ben ik supertrots op Ajax!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk, en dit soort kortzichtige reacties blijf je houden. Wanneer Blind het doet is het goed, maar wanneer Poulsen het doet is hij niet geweldig? Poulsen speelde gewoon een prima eerste helft. + 1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het is toch zo Pietje? Die beste man staat er op het moment dat hij er moet staan. Heeft ervaring en was gisteren zeer nuttig. Natuurlijk heeft hij zijn gebreken, maar dat hebben meer spelers binnen Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 17:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het is toch zo Pietje? Die beste man staat er op het moment dat hij er moet staan. Heeft ervaring en was gisteren zeer nuttig. Natuurlijk heeft hij zijn gebreken, maar dat hebben meer spelers binnen Ajax. Je had absoluut gelijk, warrior, vandaar mijn "+1". Juist in "grote" wedstrijden vond ik heb opvallend goed spelen en leidinggeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 12:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Toch moet ik nog 1 ding zeggen en dan sluit ik het hoofdstuk Milan af, maar ik heb me gisteren naast Balotelli nog het meest geërgerd aan die trainer van Milan. Wat een dwaas is dat. Volgens mij stond die vent wel 50 keer buiten het trainersvak. Had ook gewoon naar de tribune gestuurd moeten worden. Zelfs Mourinho valt in het niet bij deze vent. Hij dolde zelfs wat men een bal niet teruggeven als ik het goed zag, dan moet je normaal al direct weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:43 schreef jiskefet het volgende:Clubs als Schalke,Zenit,Shaktar,Porto dat niveau van clubs waren maten te groot voor nl clubs in europa Ajax met ons spel doen daar niet meer voor onder en Ajax kunnen netzo als die clubs winnen tegen de aller groorste clubs Het Ajax spel met onze jeugd doet gewoon weer mee. Hulde hulde hulde Trots trots trots Hopelijk komt Loedogorets nog een ronde verder dan kunnen we er tegen loten En even iets recht zetten dat het NL niveau wel hoger is dan wat psv heeft laten zien;-) ff met 5-0 van de mat spelen.. Wat ben je toch druk met PSV man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 16:45 schreef jiskefet het volgende:Europa L Finale Ajax vs Juventus Dat zou mooi zijn;-) Naast Milan is Juventus onze 2de europese klassieker En een zoete wraak op '96 zou mooi zijn Hopelijk spelen ze nu zonder doping;-) Waarom noem je dat een klassieker, zie dat niet bepaald zo. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Poulsen geweldig!
Veel weten niet hoe half hij belangrijk is voor niet alleen dit elftal maar voor heel de selectie Allemaal leuk en aardig veel talenten in je selectie maar een op en top proffesionele voorbeeld In je elftal die alles al heeft meegemaakt, en niet gaat zeuren als hij zij plek kwijtraakt NEE Hij hij staat 100% achter zijn vervanger en steunt hem waar het kan. En als hij er dan in moet staan In zo'n belangrijke wedstrijd Dan staat hij er ook! Een voorbeeld voor al die jonge talenten
Poulsen is het tegenovergestelde van El Hamdoui en Toivonen
Poulsen zal voor Ajax een binding houden met de club en de deuren wagenheid voor hem open zijn! Ik zie hem nog wel is stage lopen bij Ajax, Als trainer of een functie achter de schermen zoals Overmars en Vd Sar
Veel respect voor hem gekregen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Poulsen gewoon goed gespeeld, en inderdaad belangrijk, maar nu overdrijf je wel heel erg.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ik vind Milan en Juventus onze klassiekers De top wedstrijden die we tegen ze hebben gespeeld Tegen Milan en Juventus allebij 2 keer ontmoed in de Finale van de Europacup 1/ChamL De tegenstrijdige speelstylen ect... ik vind het altijd speciale wedstrijden Wedstrijden met geschiedenis |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Zo'n mentor in de selectie zo'n proffesionele speler is ontzettend belangrijk Naar mijn mening heb ik nog niet genoeg overdreven;-) Voor jonge talenten is zo man zeer belangrijk vooral buiten het veld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 18:37 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik vind Milan en Juventus onze klassiekers De top wedstrijden die we tegen ze hebben gespeeld Tegen Milan en Juventus allebij 2 keer ontmoed in de Finale van de Europacup 1/ChamL De tegenstrijdige speelstylen ect... ik vind het altijd speciale wedstrijden Wedstrijden met geschiedenis Milan wel, heb helemaal niks met Juve, dat dus een klassieker noemen vind ik raar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 18:39 schreef jiskefet het volgende:[..] Zo'n mentor in de selectie zo'n proffesionele speler is ontzettend belangrijk Naar mijn mening heb ik nog niet genoeg overdreven;-) Voor jonge talenten is zo man zeer belangrijk vooral buiten het veld.. Belangrijk ja, goed gespeeld ja, maar een halfgod zoals jij hem bijna bestempeld, nee.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Dat jij niks met Juve hebt is het nog niet raar dat ik dat wel heb;-) Het is ook een geheel persoonlijke mening |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Litmanen is een half god
Maar ik heb het niet alleen over het spel van Poulsen Zo'n speler is ontzettend belangrijk voor zo'n jonge groep Hij zet zich 1000% in voor Ajax alle hulden voor hem! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 18:48 schreef jiskefet het volgende:[..] Dat jij niks met Juve hebt is het nog niet raar dat ik dat wel heb;-) Het is ook een geheel persoonlijke mening Zo stel je het hier niet echt.. Maar goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 18:50 schreef jiskefet het volgende:[..] Litmanen is een half god Maar ik heb het niet alleen over het spel van Poulsen Zo'n speler is ontzettend belangrijk voor zo'n jonge groep Hij zet zich 1000% in voor Ajax alle hulden voor hem! Waar staat dat ik het wel alleen over zn spel heb dan. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Geheel mijn persoonlijke gevoel en mening met de wedstrijd Ajax - Juventus |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Dat tie goed gespeeld heeft ja, dat klopt ook Maar me hulde voor hem is wat hij ook buiten het veld doet Zeer belangrijk zo speler in je selectie te hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik snap niet dat hoe iedereen zo trots kan zijn op dit Ajax? Het gaat om het resultaat en dat is gewoon dat er WEER niet wordt overwintert in de CL. WEER geen miljoenen extra aan inkomsten. Je zit nu in de EL samen met AZ en mogelijk PSV, en die beide ploegen hebben nou niet hun best gedaan in hun groep dus of je daar nou zo trots op mag zijn... De wedstrijd tegen Barcelona speelden ze heel erg goed, de rest en ook de wedstrijd van gister zat er gewoon veel meer in dan dat ze er uit haalden dus niet bepaald iets om trots op te zijn. Deze ronde was DE uitgelezen kans om door te gaan want Celtic had sowieso twee keer gewonnen moeten worden en het huidige Milan was ook te kloppen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 19:42 schreef Boudewijn het volgende:Ik snap niet dat hoe iedereen zo trots kan zijn op dit Ajax? Het gaat om het resultaat en dat is gewoon dat er WEER niet wordt overwintert in de CL. WEER geen miljoenen extra aan inkomsten. Je zit nu in de EL samen met AZ en mogelijk PSV, en die beide ploegen hebben nou niet hun best gedaan in hun groep dus of je daar nou zo trots op mag zijn... De wedstrijd tegen Barcelona speelden ze heel erg goed, de rest en ook de wedstrijd van gister zat er gewoon veel meer in dan dat ze er uit haalden dus niet bepaald iets om trots op te zijn. Deze ronde was DE uitgelezen kans om door te gaan want Celtic had sowieso twee keer gewonnen moeten worden en het huidige Milan was ook te kloppen. Al 3jaar nu voor de 4de jaar veel miljoenen uit de ChamL Ajax schrijft zwarte cijfers En dat na al die jaren wanbeleid is dat een verademing..
En de ontwikkeling is gewoon heel goed, Spelers worden beter en elk jaar stapjes en grote stappen Gaat het vooruit.. we waren er dicht bij jammer en zonde dat we niet door zijn dat zeker! Maar als je de verhoudingen europees vergelijkt met jaren geleden is het gat veel kleiner geworden Ajax is in ontwikkeling en ik ben zeer tevreden hoe snel dat gaat, ik staar niet blind op de uitschakeling Ik ben trots hoe Ajax zich presenteerd! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 19:42 schreef Boudewijn het volgende:Ik snap niet dat hoe iedereen zo trots kan zijn op dit Ajax? Het gaat om het resultaat en dat is gewoon dat er WEER niet wordt overwintert in de CL. WEER geen miljoenen extra aan inkomsten. Je zit nu in de EL samen met AZ en mogelijk PSV, en die beide ploegen hebben nou niet hun best gedaan in hun groep dus of je daar nou zo trots op mag zijn... De wedstrijd tegen Barcelona speelden ze heel erg goed, de rest en ook de wedstrijd van gister zat er gewoon veel meer in dan dat ze er uit haalden dus niet bepaald iets om trots op te zijn. Deze ronde was DE uitgelezen kans om door te gaan want Celtic had sowieso twee keer gewonnen moeten worden en het huidige Milan was ook te kloppen. Jij vergeet zeker dat Erikssen en Alderweireld verkocht zijn? Ook zijn Duarte en de Jong geblesseerd dus gezien de selectie mogen we niet ontevreden zijn. Celtic uit was slecht dat is een feit. Milan waren we over twee wedstrijden gezien niet minder. Ook staan we er in de competitie gewoon nog goed voor! Ook zijn we niet afhankelijk van die miljoenen dus in dat opzicht mogen we trots op dit Ajax zijn. Moment van schrijven P$V op achterstand daar hoef je helemaal niet trots op te zijn nee! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Idd psv hoort nog geens eens in de europeL al jaren geen visie daar Nu proberen ze Ajax te kopieren maarja Ajax kan putten uit een hele geschiedenis van opleiden En met een eigen huis style spelen dat zit in de DNA van de club.. psv gaat daar nog vele jaren over doen.
Ja Ajax uitgeschakeld maar heeft wel laten zien niet onder te doen voor het ChamL niveau Zonder Ajax waren we het letland of Schotland van Europa, alleen Az presteerd.
Ik hoop echt dat psv nog scoort want we gaan echt zakken op het co efficient Echt Schandelijk als ze dit verliezen
Maar volgens Sanders geen probleem? Zie je ze kunnen daar wel van alles willen maar ze hebben daar gewoon niet de juiste mensen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 19:42 schreef Boudewijn het volgende:Ik snap niet dat hoe iedereen zo trots kan zijn op dit Ajax? Het gaat om het resultaat en dat is gewoon dat er WEER niet wordt overwintert in de CL. WEER geen miljoenen extra aan inkomsten. Je zit nu in de EL samen met AZ en mogelijk PSV, en die beide ploegen hebben nou niet hun best gedaan in hun groep dus of je daar nou zo trots op mag zijn... De wedstrijd tegen Barcelona speelden ze heel erg goed, de rest en ook de wedstrijd van gister zat er gewoon veel meer in dan dat ze er uit haalden dus niet bepaald iets om trots op te zijn. Deze ronde was DE uitgelezen kans om door te gaan want Celtic had sowieso twee keer gewonnen moeten worden en het huidige Milan was ook te kloppen. Je snapt echt de essentie niet..
Ajax heeft de laatste wedstrijden in de CL gewoon erg goed gevoetbald, en in die wedstrijden ook een resultaat behaalt, zo ook gisteren, en dat dit niet lijdt tot het overwinteren in de CL is natuurlijk zuur, zeker omdat je er zo dichtbij bent..
Maar Europees gezien is Ajax aan het bouwen, en daarin boekt het ook nog eens resultaten, vorig jaar met minder punten heel erg blij met het overwinteren in de CL, een aantal wedetrijden in de CL echt kansloos verloren. Dit seizoen verlies je kansloos van Barca, verlies je onterecht van Celtic, speel je twee keer gelijk tegen Milaan en beide potten ben je veel beter en gevaarlijker, en win je van celtic en Barca.. Behaal je 8 punten en ben je teleurgesteld met de El.. Hoe je het ook went of keert, dan heb je flinke winst geboekt t.o.v. vorig jaar..
Daarnaast zal er van deze groep komend seizoen op de Jong na niet heel veel vertrekken denk ik, als de Jong al vertrekt...
Echt zo trots als een pauw op de prestaties van Ajax dit seizoen in de CL..
Het volledig kansloze lijkt er een beetje vanaf...
Nu ver komen in de EL, kampioen proberen te worden, en dan volgend seizoen een nieuwe poging wagen.. |
|
|
|