|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 20:24 schreef jiskefet het volgende:Idd psv hoort nog geens eens in de europeL al jaren geen visie daar Nu proberen ze Ajax te kopieren maarja Ajax kan putten uit een hele geschiedenis van opleiden En met een eigen huis style spelen dat zit in de DNA van de club.. psv gaat daar nog vele jaren over doen. Ja Ajax uitgeschakeld maar heeft wel laten zien niet onder te doen voor het ChamL niveau Zonder Ajax waren we het letland of Schotland van Europa, alleen Az presteerd. Ik hoop echt dat psv nog scoort want we gaan echt zakken op het co efficient Echt Schandelijk als ze dit verliezen Maar volgens Sanders geen probleem? Zie je ze kunnen daar wel van alles willen maar ze hebben daar gewoon niet de juiste mensen! Kijk toch eens naar Ajax man, i.p.v. het constant over PSV te hebben.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ik heb het constant over Ajax
Maar ik praat ook over andere clubs, vooral over psv en feyenoord
En nu ga ik weer wat over psv zeggen Ik hoop dat ze nog gaan scoren! Nogmaals we verliezen terrein in europa! En gekscherend zeg ik al verliezen ze ze kunnen altijd na afloop nog knuffelen met het publiek;-) Maarja als ze daarna ook nog verliezen tegen Utrecht is het dan nog wel houdbaar Voor Cocu,Sanders,Brands? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Naast een schele dakduif....ben je ook nog een blinde kip... Ga morgen ff googlen voor een behandeling voor je Sjakie......ik hou je op de hoogte Whahahaha mafkees!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 19:51 schreef jiskefet het volgende:[..] Al 3jaar nu voor de 4de jaar veel miljoenen uit de ChamL Ajax schrijft zwarte cijfers En dat na al die jaren wanbeleid is dat een verademing.. Maar een extra van minimaal 4,5 miljoen zou toch wel lekker zijn...
quote: En de ontwikkeling is gewoon heel goed, Spelers worden beter en elk jaar stapjes en grote stappen Gaat het vooruit.. we waren er dicht bij jammer en zonde dat we niet door zijn dat zeker! Maar als je de verhoudingen europees vergelijkt met jaren geleden is het gat veel kleiner geworden
En nog wat extra stapjes en ze zijn toch weer weg dus uiteindelijk heb je er weer niets aan gehad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 08:42 schreef remco k het volgende:8 punten dit seizoen in de CL, hele knappe prestatie en een bal die op de paal vliegt bepaald of je wel of niet door gaat in de CL na de winter, dat is het korte lijntje tussen succes en geen succes..Ik vind het nu voornamelijk jammer dat een anti voetbal ploeg als Milaan door is, en mooie ploegen zoals Ajax en Napoli hun goede spel niet beloont hebben zien worden met de volgende ronde.. Al met al een geweldige prestatie met een selectie die volgens velen veel minder is dan afgelopen seizoen.. Helemaal mee eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 17:46 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, Remco. Ook ik ben supertrots op mijn club en zijn spelers. Tja, je weet dat je tegen (irritante) Italianen speelt, die gaan tot het uiterste met provoceren: het doel heiligt de middelen, als het resultaat (0-0) maar wordt binnengesleept. Inderdaad, die dwaas, Balotelli, had absoluut een rode kaart moeten krijgen, inderdaad, de scheidsrechter had strenger moeten optreden tegen al dat tijdrekken. Maar, laten we eerlijk zijn, Ajax heeft gisteren gewoon verzuimd om te scoren en dus verzuimd om te winnen. Daarnaast heeft Ajax het niet specifiek gisteren laten afweten. Het feit, dat wij ons niet voor de volgende CL-ronde hebben geplaatst komt volgens mij met name door het volstrekt onnodige verlies in Schotland (1-2) tegen Celtic en de onterechte penalty in blessuretijd in de Arena tegen AC Milan. Daar, in die twee wedstrijden heeft Ajax zoveel averij opgelopen, waardoor wij helaas "maar" een doorstart hebben in de Europa League. En toch ben ik supertrots op Ajax!!! Yes Pietje!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 20:50 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar een extra van minimaal 4,5 miljoen zou toch wel lekker zijn... [..] En nog wat extra stapjes en ze zijn toch weer weg dus uiteindelijk heb je er weer niets aan gehad. Extra is altijd lekker maar ze hoeven gaten te dichten nee Ajax schrijft zwarte cijfers
En extra stapjes en ze zijn weg, Door jezelf weer zo te laten zien als club besluiten veel spelers te blijven naam voor jezelf maken En als een somebody naar een topclub en niet als een nobody naar de middenmoot van de PL of Bundes L Of op de bank bij een topclub
Cilessen,Klaassen,Veltman enz enz die gaan nu niet snel weg En Ajax weet het steeds beter op te vangen en er komen nu steeds meer talenten eraan |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Zeker niet, maar dit zal elk jaar hetzelfde zijn. Ja, maar tig jaar geleden hadden we Sneijder... Stel dat die 3 jaar geleden nog bij Ajax had gespeeld dan had dat ook best geholpen. Telkens zeggen dat je spelers bent kwijt geraakt is totaal onbelangrijk want het gaat om het huidige resultaat.
quote:Celtic uit was slecht dat is een feit. Milan waren we over twee wedstrijden gezien niet minder. En juist daarom had er dit jaar gewonnen moeten worden. Had door een slechte tegenstander en tegenstander zwaar uit vorm goed te doen moeten zijn, maar de ervaring mist en dat zal met het huidige beleid elk jaar hetzelfde zijn.
quote: Moment van schrijven P$V op achterstand daar hoef je helemaal niet trots op te zijn nee!
Nee, wat een geklungel daar, had ook zeker 2 goals voor moeten staan (dus 3 - 1), maar die zijn dan ook al heel lang zwaar uit vorm en missen ze ook de echte ervaring om te kunnen controleren. Niemand die zo'n Maher weghaalt als er al rood is gegeven. Onbegrijpelijk! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Psv uitgeschakeld Schandelijk!!! Echt ongelofelijk
Daar gaan onze co efficient puntjes
Maar Sander wilde dit zei hij al van te voren jaaa echt een goede stimulans zo'n voorzitter uhmzz... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik ben van de feiten en van resultaat, niet een (onterechte) verwachting voor volgend jaar.
quote: Ajax heeft de laatste wedstrijden in de CL gewoon erg goed gevoetbald, en in die wedstrijden ook een resultaat behaalt, zo ook gisteren, en dat dit niet lijdt tot het overwinteren in de CL is natuurlijk zuur, zeker omdat je er zo dichtbij bent..
Welk resultaat? Dat je uitgeschakeld wordt? Blij met een dooie mus... Maar als je dit nu al 3 jaar op rij moet zeggen is gewoon niet goed. Er wordt en zal gewoon structureel ervaring gemist worden om op beslissende momenten net even dat extra's te brengen of rust te kunnen bewaren om te kunnen overwinteren.
quote: Maar Europees gezien is Ajax aan het bouwen, -knip- dan heb je flinke winst geboekt t.o.v. vorig jaar..
Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, dus geen winst wat mij betreft.
quote:Nu ver komen in de EL, kampioen proberen te worden, en dan volgend seizoen een nieuwe poging wagen..
Dat hoop ik dus ook dat Ajax en AZ ver komen in de EL (PSV is net uitgeschakeld), en naar mijn idee moet Ajax ook heel ver kunnen komen in de EL, zeker achtste finale, maar dat vond ik vorig jaar ook! AZ is nog te wisselvallig.
Maar wat nou als Ajax geen kampioen wordt en volgend jaar geen CL speelt? Dan is er volgens jouw redenatie bij voorbaat al geen vooruitgang geboekt want je kan natuurlijk leuk spelen in de EL, maar het verschil is toch wel heel groot met de CL. Vitesse speelt op dit moment zeker niet minder en FC Twente pakt stiekem ook haar puntjes dus Ajax is niet verzekerd van een kampioenschap voor directe plaatsing in de groepsfase. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 20:54 schreef jiskefet het volgende:Cilessen,Klaassen,Veltman enz enz die gaan nu niet snel weg En Ajax weet het steeds beter op te vangen en er komen nu steeds meer talenten eraan Maar vergeleken met spelers die ook CL spelen stellen ze natuurlijk nog niet veel voor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 20:57 schreef jiskefet het volgende:Psv uitgeschakeld Schandelijk!!! Echt ongelofelijk Daar gaan onze co efficient puntjes Maar Sander wilde dit zei hij al van te voren jaaa echt een goede stimulans zo'n voorzitter uhmzz... Inderdaad echt ongelooflijk, kansen genoeg. En die Sanders is een eikel, het eredivisie seizoen is toch al verloren dus wat wil hij daar überhaupt nou nog halen? Probeer gewoon het seizoen nog een beetje te redden in de EL maar nee... rust en trainen is beter voor de spelers zegt hij dan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
let op we loten Juventus ofzo in de volgende ronde van EL, als we nou een keer geluk hebben treffen we een club als Ludogorets ofzo...
Tottenham zou ook wel leuk zijn trouwens, |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jezus..... Boudewijn wat kan jij ongelofelijk zeiken man.....Ajax is de best presterende club van Nederland en daar zijn wij trots op.....is dat nou zo moeilijk te begrijpen ???
Jij komt alleen maar zeiken en provoceren hiero als het om Ajax gaat.....en anders kom je hier wel je liefde voor je vriendje van Gaal etaleren.
Schei uit man jij zogenaamde neutrale supporter....ga je Olli knuffelen mafkees |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ajax komt van ver beetje onmogelijk om dan in 3jaar europees helemaal terug te zijn
Regeren is voorruit zien het gaat steeds beter, en de ontwikkelingen vallen niet in het niet Omdat die omhaal van Klaassen er niet in ging
Ik ben trots op de ontwikkelingen in de club en zie de toekomst met meer vertrouwen tegemoed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:14 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ben van de feiten en van resultaat, niet een (onterechte) verwachting voor volgend jaar. [..] Welk resultaat? Dat je uitgeschakeld wordt? Blij met een dooie mus... Maar als je dit nu al 3 jaar op rij moet zeggen is gewoon niet goed. Er wordt en zal gewoon structureel ervaring gemist worden om op beslissende momenten net even dat extra's te brengen of rust te kunnen bewaren om te kunnen overwinteren. [..] Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, dus geen winst wat mij betreft. [..] Dat hoop ik dus ook dat Ajax en AZ ver komen in de EL (PSV is net uitgeschakeld), en naar mijn idee moet Ajax ook heel ver kunnen komen in de EL, zeker achtste finale, maar dat vond ik vorig jaar ook! AZ is nog te wisselvallig. Maar wat nou als Ajax geen kampioen wordt en volgend jaar geen CL speelt? Dan is er volgens jouw redenatie bij voorbaat al geen vooruitgang geboekt want je kan natuurlijk leuk spelen in de EL, maar het verschil is toch wel heel groot met de CL. Vitesse speelt op dit moment zeker niet minder en FC Twente pakt stiekem ook haar puntjes dus Ajax is niet verzekerd van een kampioenschap voor directe plaatsing in de groepsfase. Dus in de Ed mag er maar 1 ploeg blij zijn na 34 wedstrijden??
Het gaan om progressie boeken, Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd.. En jij bent van de feiten?? Wat dacht je van meer punten, op 1 wedstrijd na alles gedomineerd, meer goals gemaakt en minder goals tegen. Allemaal feiten die mijn gedachten voor volgend jaar terecht ondersteunen.
Vitesse doet het prima, maar speelt niet zo constant, Ajax sindskort wel.. En inderdaad is er een mogelijkheid dat we geen kampioen worden, totaal geen ramp na 3 terechte titels op rij. Nog steeds kun je dan progressie boeken, en ja dat kan zelfs in de EL, dan moet je laten zien een kwart of halve finale te kunnen halen.. Misschien halen ze dat dit seizoen wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Jezus..... Boudewijn wat kan jij ongelofelijk zeiken man.....Ajax is de best presterende club van Nederland en daar zijn wij trots op.....is dat nou zo moeilijk te begrijpen ??? Jij komt alleen maar zeiken en provoceren hiero als het om Ajax gaat.....en anders kom je hier wel je liefde voor je vriendje van Gaal etaleren. Schei uit man jij zogenaamde neutrale supporter....ga je Olli knuffelen mafkees Plus heel veel.. Iemand anders die hier zo zou komen bashen zou direct een ban hebben.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:25 schreef NatjosFC het volgende:let op we loten Juventus ofzo in de volgende ronde van EL, als we nou een keer geluk hebben treffen we een club als Ludogorets ofzo... Tottenham zou ook wel leuk zijn trouwens, Ik denk dat Tottenham veel moeilijker word dan Juventus;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: denk het niet, maar Tottenham is gewoon wel leuk, Eriksen, Vertonghen, Chadli, |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Het is zeker een mooie wedstrijd!
Als we verder in de ChamL waren geweest dan had ik gehoopt op Arsenal Reclame voor het voetbal zal dat geweest zijn! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:34 schreef jiskefet het volgende:[..] Het is zeker een mooie wedstrijd! Als we verder in de ChamL waren geweest dan had ik gehoopt op Arsenal Reclame voor het voetbal zal dat geweest zijn! had niet gekund vriend, zijn 2e he. maar was wel mooie loting geweest, had PSG graag gehad weerzien met Zlatan en Maxwel hé. Bayern niet graag, die maken je gewoon met 7-0 af weetje... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] had niet gekund vriend, zijn 2e he. maar was wel mooie loting geweest, had PSG graag gehad weerzien met Zlatan en Maxwel hé. Bayern niet graag, die maken je gewoon met 7-0 af weetje... Je hebt gelijk, in de kwart finale dan was mooi geweest;-)
Bayern en Madrid mijd ik liever;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:30 schreef remco k het volgende:Het gaan om progressie boeken, Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd.. En jij bent van de feiten?? Wat dacht je van meer punten, op 1 wedstrijd na alles gedomineerd, meer goals gemaakt en minder goals tegen. Allemaal feiten die mijn gedachten voor volgend jaar terecht ondersteunen. Dat lag meer aan de tegenstander dan aan Ajax is mijn persoonlijke mening. Alleen tegen Barcelona werd er zeer goed gespeeld, maar als dat blijkbaar er wel in zit, waarom komt het er dan maar sporadisch uit? Feit is en blijft dat er weer naar de EL uitgeweken wordt.
quote:Vitesse doet het prima, maar speelt niet zo constant, Ajax sindskort wel. Blijkbaar kijk jij niet naar Vitesse?
quote: En inderdaad is er een mogelijkheid dat we geen kampioen worden, totaal geen ramp na 3 terechte titels op rij. Nog steeds kun je dan progressie boeken, en ja dat kan zelfs in de EL, dan moet je laten zien een kwart of halve finale te kunnen halen.. Misschien halen ze dat dit seizoen wel..
Zeker geen ramp, kan altijd gebeuren, maar het missen van (voorronde) CL zou wel een klein rampje zijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Niet als ze het met feiten kunnen onderbouwen, zoals ik ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feiten ??...... aannames en twisten totdat het naar je zin is bedoel je |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut man, ik moet schijten van dat zinloze gezwets. We zijn uitgeschakeld en de echte Ajacied is trots op de ploeg. Hebben met veel inzet en passie gespeeld de laatste wedstrijden. Vergeet niet dat ze na 3 wedstrijden pas 1 punt hadden en door iedereen werden afgeschreven. Helaas is het niet gelukt om de volgende ronde te behalen, maar de resultaten werden beter. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Kut man, ik moet schijten van dat zinloze gezwets. We zijn uitgeschakeld en de echte Ajacied is trots op de ploeg. Hebben met veel inzet en passie gespeeld de laatste wedstrijden. Vergeet niet dat ze na 3 wedstrijden pas 1 punt hadden en door iedereen werden afgeschreven. Helaas is het niet gelukt om de volgende ronde te behalen, maar de resultaten werden beter. Zo zeg, jij bent volgens mij flink aan de schijterij vanavond ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe al 2 dagen ouwe. Maar dat nutteloze gezeik over wel of niet trots zijn. Ik als echte Ajacied ben trots op de ploeg. We stonden na 3 wedstrijden met 1 punt onderaan en hebben ons in de 2 helft van die competitie omhoog geknokt. Helaas net niet gered, maar het is niet anders. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Boudewijn is jaloers;-)
Begrijpelijk hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 20:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Zeker niet, maar dit zal elk jaar hetzelfde zijn. Ja, maar tig jaar geleden hadden we Sneijder... Stel dat die 3 jaar geleden nog bij Ajax had gespeeld dan had dat ook best geholpen. Telkens zeggen dat je spelers bent kwijt geraakt is totaal onbelangrijk want het gaat om het huidige resultaat. [..] En juist daarom had er dit jaar gewonnen moeten worden. Had door een slechte tegenstander en tegenstander zwaar uit vorm goed te doen moeten zijn, maar de ervaring mist en dat zal met het huidige beleid elk jaar hetzelfde zijn. [..] Nee, wat een geklungel daar, had ook zeker 2 goals voor moeten staan (dus 3 - 1), maar die zijn dan ook al heel lang zwaar uit vorm en missen ze ook de echte ervaring om te kunnen controleren. Niemand die zo'n Maher weghaalt als er al rood is gegeven. Onbegrijpelijk! Ben ik met je eens hoor maar door de verkoop van Alderweireld en Erikssen ben je twee stappen achteruit gegaan. Als je dan van Barcelona wint en tegen Milan eigenlijk minstens 4 punten verdiende dan mag je best trots zijn. (En ja ook ik vind dat het kapitaal op het veld hoort te staan en niet oo de bank)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe al 2 dagen ouwe. Maar dat nutteloze gezeik over wel of niet trots zijn. Ik als echte Ajacied ben trots op de ploeg. We stonden na 3 wedstrijden met 1 punt onderaan en hebben ons in de 2 helft van die competitie omhoog geknokt. Helaas net niet gered, maar het is niet anders. Een echte ajacied is altijd trots op zijn club. We kunnen winnen of verliezen (of gelijk spelen, maar dat voelt dan weer als verliezen), maar een betere club dan deze is er niet.
Toen niet, nu niet en nooit niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Een echte ajacied is altijd trots op zijn club. We kunnen of verliezen (of gelijk spelen, maar dat voelt dan weer als verliezen), maar een betere club dan deze is er niet. Toen niet, nu niet en nooit niet! Inderdaad ouwe. En zo is het maar net. Dus oprotten Boudewijn. Ga het kakkieforum maar lastigvallen met je nutteloze gezwets. ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wij zijn ACmilan Wij zijn de beste? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Who the fuck is Milan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoek je ruzie ???....Zwolle toch :-)..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kut Zwolle. En lekker verloren van de Eagles. Gelijk die grote bekken weer even dichtgesnoerd daar. En even voor de goede orde, met de Eagles heb ik ook niets. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ghehehe, nu je in Braboland woont ist 3 uur rijden man... al hoe wel... we hebben hier een Nieuwe van der Valk, kun je je meisje mee naar toe nemen... ondertussen de prachtigstad bekijken, want: onder de Peperbus, is't leven glad en knus! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kut Zwolle. En lekker verloren van de Eagles. Gelijk die grote bekken weer even dichtgesnoerd daar. En even voor de goede orde, met de Eagles heb ik ook niets. hahaha, is eigenlijk ook gelul dat Zwolle het zo goed doet, hadden naar 6 wedstrijden al 15 punten, nu 22... pfff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] ghehehe, nu je in Braboland woont ist 3 uur rijden man... al hoe wel... we hebben hier een Nieuwe van der Valk, kun je je meisje mee naar toe nemen... ondertussen de prachtigstad bekijken, want: onder de Peperbus, is't leven glad en knus! Deventer is ook een mooie stad. Whahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] hahaha, is eigenlijk ook gelul dat Zwolle het zo goed doet, hadden naar 6 wedstrijden al 15 punten, nu 22... pfff Heb genoeg reacties gelezen van Zwolle-fans dat ze wel eventjes zouden winnen van de Eagles. Tja................ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kut Zwolle. En lekker verloren van de Eagles. Gelijk die grote bekken weer even dichtgesnoerd daar. En even voor de goede orde, met de Eagles heb ik ook niets. Ik was voor Zwolle ouwe... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Koste je zeker punten met de sportpooler ouwe? ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb genoeg reacties gelezen van Zwolle-fans dat ze wel eventjes zouden winnen van de Eagles. Tja................ kan wezen, zou je niet van mij hebben gehoord. maar ik ben al blij dat we niet gaan degraderen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je dan nu al? Tot plaats 16 kan je degraderen hoor. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb genoeg reacties gelezen van Zwolle-fans dat ze wel eventjes zouden winnen van de Eagles. Tja................ Tering, das' een wereld van verschil: op het topic Milan-Ajax over GA Eagles-Zwolle gaan lullen, dan ben je volgens mij ver heen hoor ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:26 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Tering, das' een wereld van verschil: op het topic Milan-Ajax over GA Eagles-Zwolle gaan lullen, dan ben je volgens mij ver heen hoor ;-) Sorry....Mea Culpa |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: gaat gewoon niet gebeuren, |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:26 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Tering, das' een wereld van verschil: op het topic Milan-Ajax over GA Eagles-Zwolle gaan lullen, dan ben je volgens mij ver heen hoor ;-) Hehehe iets moet het serieuze van dit topic veranderen gap. We kunnen wel blijven lullen over hetgeen gebeurde in Milan, maar dat is nu allemaal wel klaar denk ik. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe iets moet het serieuze van dit topic veranderen gap. We kunnen wel blijven lullen over hetgeen gebeurde in Milan, maar dat is nu allemaal wel klaar denk ik. ;-) Slotje dan maar.....!!?? |
|
|
|