|
|
de bluffer
|
|
|
7-12-2013 Theo Snelders 50 Jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste Theo van hartelijk gefeliciteerd met het behalen van Abraham, ik wens je met de familie een hele fijne dag, en hoop dat de selectie je s'avonds een mooi cadeau mee geeft uit Alkmaar(3 punten) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Quincy Promes & Kees van Wonderen van hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag |
|
|
|
|
bobby solo
|
|
|
Gerry 6 Henri 7 januari jarig .Gefeliciteerd groeten robert |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Felitciano Zschusschen van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, en ik wens je heel veel succes bij Fc. Dordrecht hoop dat je ze naar de Eredivisie schopt met veel doelpunten van jou. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het is wel een beetje laat, maar toch Frans Thijssen van hartelijk gefeliciteerd nog met je 62e verjaardag jammer dan ik je niet meer ziet op het Fc. Twente complex in Hengelo |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 23:10 schreef de bluffer het volgende:Het is wel een beetje laat, maar toch Frans Thijssen van hartelijk gefeliciteerd nog met je 62e verjaardag jammer dan ik je niet meer ziet op het Fc. Twente complex in Hengelo Frans Thijssen destijds een heerlijke middenvelder samen met Kick V/D Vall en Arnold Muhren. Alweer 62 jaar.Frans...Van Harte Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eddy de Keu is vandaag 67 jaar geworden van hartelijk gefeliciteerd en een fijn dag
Ook Tim Hölscher gefeliciteerd met zijn verjaardag vandaag ook hij een fijne dag |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Hierbij feliciteer ik iedereen die ik vergeten ben te feliciteren. Dit geld ook voor de rest van t jaar,voor diegene die nog jarig moet worden. Zo gooi nu t topic maar dicht. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 23:43 schreef Aartus het volgende:Hierbij feliciteer ik iedereen die ik vergeten ben te feliciteren. Dit geld ook voor de rest van t jaar,voor diegene die nog jarig moet worden. Zo gooi nu t topic maar dicht. mee eens boudie slotje a.u.b. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Helemaal vergeten: jurrie Mulder is nog jarig vandaag van hartelijk gefeliciteerd nog en nog een fijne avond Sorry Sorry Sorry |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja bedankt we zijn hier volop aan het feesten kom je ook nog ff langs heb hele krat apfelsaft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je hebt toch wel mooi cadeau bij je he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar natuurlijk kan niet met lege handen komen he
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je maakt me hier dol gelukkig mee maat . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 20:12 schreef de bluffer het volgende:Helemaal vergeten: jurrie Mulder is nog jarig vandaag van hartelijk gefeliciteerd nog en nog een fijne avond Sorry Sorry Sorry Ja mooi,Lekker belangrijk,Het is trouwens Joerie,of yourie,maar toch leuk tukkerfan! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Tijd voor een felicitatie topic? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Morgen is er ook iemand jarig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alvast gefeliciteerd dan.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jongens..Jullie ook allemaal gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Schandalig Bluffer..Van Hanegem is vorige week 70 geworden.En die ben jij vergeten..Nou dan doe ik t wel.Willem..Van harte gefeliciteerd.En Kees ook gefeliciteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Jij ook gefeliciteerd Renato. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dank je..Jij ook gefeliciteerd he,maak er een feest van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier ook iedereen proficiat he |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Mannen..Ik ga zo m,n mandje in. Mocht ik nog iemand vergeten zijn.. Bij deze..Van Harte Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Allen vandaag die jarig zijn, een tyfus verjaardag! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hogie Hogie Hogie mocht je er vanacht alweer niet op. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Een keer wat anders Jonass! :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja klopt eigenlijk wel. Je krijgt er altijd zo,n bende van met al die headliners. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Is er nog iemand jarig dit weekend? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ja aart de kat van mijn buren is vandaag jarig. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nog gefeliciteerd met de poes van de buren. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Te laat aart de kat is dood . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Oldenzale Theo is vandaag 67 jaar geworden van hartelijk gefelicteerd en een fijne dag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Oldenzalse Theo is: Theo Pahlplatz natuurlijk de geboren Tukker |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Bluffer als Feijenoord fan weet je nog beter dan ik wanneer (oud)FC Twente spelers jarig zijn.Je weet zelfs waar ze wonen.Verdacht.Dus stiekem toch FC Twente fan? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Oh Sorry..Theo proficiat. |
|
|
|