|
|
craven
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Toch mooi 9 punten uit 3 wedstrijden tegen PSV, Heerenveen uit, en Groningen. Niks mis mee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En nu nog de Blauw Vingers nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't was zeker geen makkelijke wedstrijd maar uiteindelijk de 1-0 "over de streep getrokken". Begin van een serie(tje) misschien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 21:33 schreef sevillana het volgende:'t was zeker geen makkelijke wedstrijd maar uiteindelijk de 1-0 "over de streep getrokken". Begin van een serie(tje) misschien? zou mooi zijn,en nodig.. de bovenste clubs zie ik niet veel punten meer verliezen. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Hopen dat Ruben Schaken het licht weer gaat zien. Janmaat is op deze manier aanvallend een maatje kleiner. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij neemt het legioen niet serieus? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Belachelijk zeg! Kan je nagaan op welk niveau men denkt over voetbal! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja , dan heb je Manu en stel je die niet op! Die zal er ook wel het zijne er van denken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijkbaar is het Immers geworden ... wat een voetbal kennis hebben we toch ! Een drama om zo'n speler als MOTM te benoemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap t wel, dit zijn Twitteraard. Dus mensen die TV gekeken hebben. Die hebben Immers hard zien werken, veel zien corrigeren in een moeilijke wedstrijd. Mulder was 2, Pellè 3 volgens mij.
En dr valt wel wat voor te zeggen, maar zegt vooral veel over de wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft was vooral heel matig als ik er over nadenk. Eerst helft ging nog wel. Balletjes breed balletjes terug voetbal de tweede helft. Dat is vaak een bottleneck geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers speelde gewoon weer een prima pot, hij bleef gaan terwijl sommigen bleven sjokken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 06:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja , dan heb je Manu en stel je die niet op! Die zal er ook wel het zijne er van denken Het erge is nog dat Koeman aan het begin van het seizoen zo liep te zeiken dat Manu geschorst was en hem niet kon gebruiken.. En nu kan hij hem gebruiken, stelt hij Goossens op die er (daar) niks van kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's nou precies waarom Immers motm is en waar zijn kwaliteit ligt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: in deze niet nee. leuk om je speler n paar steuntjes in de rug te geven,maar dit is wel erg doorzichtig. en bijna gemeen tov Immers.die snapt zelf ook wel dat n niet zo goed was. |
|
|
|