BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dromen over overwintering (column)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 08 december 2013 - 21:41   quote  deeplink  
Ajax heeft zich vanavond geplaatst voor de knock-outfase van de Champions League. De manschappen van Frank de Boer wonnen de uitwedstrijd tegen AC Milan met 1-3 en plaatsten zich zo voor de volgende ronde van het kampioenenbal. De doelpunten van Ajax kwamen van de voet van Davy Klaassen (2) en Bojan Krkic terwijl Kaká voor de Milanezen het net wist te vinden. De ploeg van De Boer behaalde daarmee de vooraf gestelde doelstelling, namelijk overwintering.

Frank de Boer begon woensdagavond met dezelfde opstelling als afgelopen zaterdag tegen NAC Breda, namelijk met Ruben Ligeon op de linksbackpositie en dat pakte al in de tiende minuut goed uit voor Ajax. Ligeon kreeg de bal in de diepte aangespeeld door Daley Blind en de voorzet van de gelegenheidsback was perfect op maat voor Klaassen, die de bal alleen nog maar tegen de touwen hoefde te schieten. Dit deed hij zeer koelbloedig en de gewenste vroege voorsprong was een feit. Ajax domineerde de eerste tien minuten volledig en ging ook na de 0-1 goed door met druk zetten. AC Milan wist keer op keer niet wat ze hiermee aan moesten.

Na een half uur gespeeld te hebben, begon Krkic aan een actie die hij zijn hele leven niet zal vergeten. De Spanjaard kreeg de bal op het middenveld aangespeeld en passeerde vervolgens vier spelers van AC Milan, waarna hij van ruim twintig meter de trekker overhaalde en de bal snoeihard in de rechterkruising joeg. De ruim 3000 meegereisde Ajax-supporters gingen helemaal uit hun dak en aan de gezichtsuitdrukking van Bojan was te zien dat hij ook niet kon geloven wat er zojuist gebeurd was. Met 0-2 op het scorebord speelden de Ajacieden de eerste helft rustig uit om vervolgens in de tweede helft de klus af te maken.

Echter kreeg Ajax aan het begin van de tweede helft last van een oude gewoonte. Een communicatiefout tussen Stefano Denswil en Niklas Moisander stelde Kaká in de gelegenheid om Milan terug in de wedstrijd te schieten en hij faalde oog-in-oog met Jasper Cillessen niet. De spanning was terug in de wedstrijd en De Boer stond woest aan de zijlijn te schreeuwen. Blind en Klaassen namen Ajax echter bij de hand. Na enkele mislukte pogingen maakte Klaassen een einde aan alle twijfel door in de 78e minuut de bal, na een goede combinatie met Blind, langs Abbiati te schuiven. Zowel De Boer als het uitvak ontploften van vreugde. De rest van de wedstrijd kwam Ajax niet meer in de problemen. Ajax plaatst zich hierdoor als tweede in de groep achter FC Barcelona en komt hierdoor voor het eerst sinds het seizoen 2002/2003 weer in de knock-outfase van de Champions League terecht.

Ik open mijn ogen, kijk om me heen en realiseer me dat ik in bed lig en dat dit slechts een droom was, maar na het goede resultaat tegen Barcelona en het goede spel van de afgelopen weken mogen we toch allemaal wel dromen van dit scenario? Ik, en met mij vele andere Ajacieden, geloven in overwintering en in deze vorm zou ik er niet eens van opkijken. Wees dus niet verbaasd als je woensdagavond rond kwart voor elf een soortgelijk nieuwsbericht tegenkomt en besef je dan dat mijn droom zojuist is uitgekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Grasmaaier --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 08 december 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Ik had het ook gelezen Grassie.

De meeste dromen zijn bedrog, maar er zijn ook dromen die uitkomen......

Laat dit zo'n droom zijn......;-)
jiskefet
 jiskefet - zondag 08 december 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Ajax verliest bijna nooit van Milan.. Ajax in vorm Milan niet dus eerder voor Milan een droom
En voor Ajax eerder werkelijkheid;-)

Als Ajax de spelers nu een paar jaar bijelkaar kan houden plus de talenten in de jeugd die gaan
Opkomen.. plus ouwe vedettes terug zoals bijvb Vd Vaart..
Dan kunnen we de komende jaren nog hele mooie dingen gaan beleven zoals voorheen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 december 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:12 schreef jiskefet het volgende:
Ajax verliest bijna nooit van Milan.. Ajax in vorm Milan niet dus eerder voor Milan een droom
En voor Ajax eerder werkelijkheid;-)

Als Ajax de spelers nu een paar jaar bijelkaar kan houden plus de talenten in de jeugd die gaan
Opkomen.. plus ouwe vedettes terug zoals bijvb Vd Vaart..
Dan kunnen we de komende jaren nog hele mooie dingen gaan beleven zoals voorheen
Zucht....ik drink mijn biertje en ga naar bed

tering wat loopt het forum achteruit....ben er ook steeds minder
Wat een idioten komen er hiero
jiskefet
 jiskefet - zondag 08 december 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Teveel gedronken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 december 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:09 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Teveel gedronken?
Nee...te lang op dit forum
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 08 december 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey lullo, kom dan zelf eens met enige zinnige reacties ;-)
jiskefet
 jiskefet - zondag 08 december 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En dan noem je mensen idioot omdat tie zoveel vertrouwen heeft in de toekomst van Ajax
Toch niet teveel gedronken?
nora
 nora - zondag 08 december 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Ha ha wat is het leven zonder dromen, dinsdag weer een trekking van de staatsloterij ik ga woensdag mijn gewonnen miljoen uitgeven in Milaan om de ondergang van Milan op een vip plaats te aanschouwen.
jiskefet
 jiskefet - zondag 08 december 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:28 schreef nora het volgende:
Ha ha wat is het leven zonder dromen, dinsdag weer een trekking van de staatsloterij ik ga woensdag mijn gewonnen miljoen uitgeven in Milaan om de ondergang van Milan op een vip plaats te aanschouwen.
Thuis tegen Barca was een moeilijkere opgave;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 08 december 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Hahahahaha, als je nog een reisgezel zoekt.....mocht jouw droom dinsdag uitkomen.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 december 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahaha hij is er weer hoor!!! Ons Narreke!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 december 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Hey Grassie ben je er weer ouwe....welcome back!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 december 2013 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Er zijn dan zeker meedere miljoenen te verdelen? ? Droomde precies hetzelfde! :)
Milan niets is onmogelijk maar het wordt een hele zware kluif.
Kaka raakt op dreef daar Balloteli en El sharawy zijn een ware plaag.
Veltman doet niet mee! Wordt een spannend potje!
nora
 nora - maandag 09 december 2013 - 08:28   quote  deeplink  
Vergeet Kaka niet
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 21:41 schreef Grasmaaier het volgende:
Ajax heeft zich vanavond geplaatst voor de knock-outfase van de Champions League. De manschappen van Frank de Boer wonnen de uitwedstrijd tegen AC Milan met 1-3 en plaatsten zich zo voor de volgende ronde van het kampioenenbal. De doelpunten van Ajax kwamen van de voet van Davy Klaassen (2) en Bojan Krkic terwijl Kaká voor de Milanezen het net wist te vinden. De ploeg van De Boer behaalde daarmee de vooraf gestelde doelstelling, namelijk overwintering.

Frank de Boer begon woensdagavond met dezelfde opstelling als afgelopen zaterdag tegen NAC Breda, namelijk met Ruben Ligeon op de linksbackpositie en dat pakte al in de tiende minuut goed uit voor Ajax. Ligeon kreeg de bal in de diepte aangespeeld door Daley Blind en de voorzet van de gelegenheidsback was perfect op maat voor Klaassen, die de bal alleen nog maar tegen de touwen hoefde te schieten. Dit deed hij zeer koelbloedig en de gewenste vroege voorsprong was een feit. Ajax domineerde de eerste tien minuten volledig en ging ook na de 0-1 goed door met druk zetten. AC Milan wist keer op keer niet wat ze hiermee aan moesten.

Na een half uur gespeeld te hebben, begon Krkic aan een actie die hij zijn hele leven niet zal vergeten. De Spanjaard kreeg de bal op het middenveld aangespeeld en passeerde vervolgens vier spelers van AC Milan, waarna hij van ruim twintig meter de trekker overhaalde en de bal snoeihard in de rechterkruising joeg. De ruim 3000 meegereisde Ajax-supporters gingen helemaal uit hun dak en aan de gezichtsuitdrukking van Bojan was te zien dat hij ook niet kon geloven wat er zojuist gebeurd was. Met 0-2 op het scorebord speelden de Ajacieden de eerste helft rustig uit om vervolgens in de tweede helft de klus af te maken.

Echter kreeg Ajax aan het begin van de tweede helft last van een oude gewoonte. Een communicatiefout tussen Stefano Denswil en Niklas Moisander stelde Kaká in de gelegenheid om Milan terug in de wedstrijd te schieten en hij faalde oog-in-oog met Jasper Cillessen niet. De spanning was terug in de wedstrijd en De Boer stond woest aan de zijlijn te schreeuwen. Blind en Klaassen namen Ajax echter bij de hand. Na enkele mislukte pogingen maakte Klaassen een einde aan alle twijfel door in de 78e minuut de bal, na een goede combinatie met Blind, langs Abbiati te schuiven. Zowel De Boer als het uitvak ontploften van vreugde. De rest van de wedstrijd kwam Ajax niet meer in de problemen. Ajax plaatst zich hierdoor als tweede in de groep achter FC Barcelona en komt hierdoor voor het eerst sinds het seizoen 2002/2003 weer in de knock-outfase van de Champions League terecht.

Ik open mijn ogen, kijk om me heen en realiseer me dat ik in bed lig en dat dit slechts een droom was, maar na het goede resultaat tegen Barcelona en het goede spel van de afgelopen weken mogen we toch allemaal wel dromen van dit scenario? Ik, en met mij vele andere Ajacieden, geloven in overwintering en in deze vorm zou ik er niet eens van opkijken. Wees dus niet verbaasd als je woensdagavond rond kwart voor elf een soortgelijk nieuwsbericht tegenkomt en besef je dan dat mijn droom zojuist is uitgekomen.
Echt een geweldig stukje kerel.. Leuk geschreven..

Wel apart he dat geloof in overwintering, een maand geleden bakten ze er niks van en vonden veel mensen dat de Boer maar moest opzouten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 21:41 schreef Grasmaaier het volgende:

En toen viel je droom in duigen, want met dezelfde opstelling starten kan niet. Onze gewaardeerde verdediger Veltman is namelijk geschorst. :-(

Maar verder goede column hoor, of droom natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel apart he dat geloof in overwintering, een maand geleden bakten ze er niks van en vonden veel mensen dat de Boer maar moest opzouten..
Sorry hoor, ik heb nergens gelezen dat De Boer moest opzouten maar wel dat er veranderingen moesten komen in de selectie en het beleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 19:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik heb nergens gelezen dat De Boer moest opzouten maar wel dat er veranderingen moesten komen in de selectie en het beleid.
Even het forum goed doorlezen dan, staat er echt genoeg..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Even het forum goed doorlezen dan, staat er echt genoeg..
Kom maar met voorbeelden dan, want ik heb dat nog nooit gelezen.
jiskefet
 jiskefet - maandag 09 december 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bij mijn vaste forum Ajax Showtime ook..
Ongelofelijk paar weken geleden hoeveel supporters zeiden De Boer weg
Het is uitgewerkt enz...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door jiskefet --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:07 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Bij mijn vaste forum Ajax Showtime ook..
Ongelofelijk paar weken geleden hoeveel supporters zeiden De Boer weg
Het is uitgewerkt enz...
Ik zit op dit forum en nergens anders. En hier heb ik het nog niet voorbij zien komen.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ga maar even door de zoekfunctie heen, genoeg gezegd hier.. Maar dat is ieder jaar zo geweest in de eerste periode na de zomer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga maar even door de zoekfunctie heen, genoeg gezegd hier.. Maar dat is ieder jaar zo geweest in de eerste periode na de zomer..
Jij wilt altijd voorbeelden als mensen je tegenspreken, maar als er nu om voorbeelden gevraagd worden moet diegene ineens zelf zoeken. Beetje raar.

Maar heel simpel, hier is alleen discussie gevoerd over het beleid en enkele spelers. Nooit over de trainer. Ja over Hennie Spijkerman heb ik vragen gelezen, maar over Frank niet. Wel het feit dat hij een erg eigenwijze trainer is.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij wilt altijd voorbeelden als mensen je tegenspreken, maar als er nu om voorbeelden gevraagd worden moet diegene ineens zelf zoeken. Beetje raar.

Maar heel simpel, hier is alleen discussie gevoerd over het beleid en enkele spelers. Nooit over de trainer. Ja over Hennie Spijkerman heb ik vragen gelezen, maar over Frank niet. Wel het feit dat hij een erg eigenwijze trainer is.
Kom toch op man, de afgelopen seizoenen zijn er zelfs topics voor gestart man..
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Maar goed, als je zo graag wilt..

http://forum.headliner.nl/topic-23849/

http://forum.headliner.nl/topic-24537/p3/#763655

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
We hadden het over een maand geleden man, dit is een topic dat een jaar geleden zijn laatste bericht kende. Ik wil berichten van een maand geleden.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We hadden het over een maand geleden man, dit is een topic dat een jaar geleden zijn laatste bericht kende. Ik wil berichten van een maand geleden.
Ik ga hier zeker ff een paar duizend posts door pluizen..

Zei ook gewoon heel duidelijk dat er de laatste jaren zelfs topics over gestart zijn..

En zoals ik al zei, ga mn tijd daar niet aan spenderen.. Er is genoeg over geschreven hier..
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:26   quote  deeplink  
En " IK WIL"??? Wie denk je dat je bent joh?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga hier zeker ff een paar duizend posts door pluizen..

Zei ook gewoon heel duidelijk dat er de laatste jaren zelfs topics over gestart zijn..

En zoals ik al zei, ga mn tijd daar niet aan spenderen.. Er is genoeg over geschreven hier..
In het begin had je het over een maand geleden, niet over een jaar geleden want wat er een jaar geleden werd geschreven weet ik zelf ook wel.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In het begin had je het over een maand geleden, niet over een jaar geleden want wat er een jaar geleden werd geschreven weet ik zelf ook wel.
Ik zou zeggen, veel plezier met doorspitten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:26 schreef remco k het volgende:
En " IK WIL"??? Wie denk je dat je bent joh?
Als je iets roept moet je met voorbeelden komen, want een maand geleden is dit niet geroepen. Een jaar tot 1,5 jaar geleden wel namelijk. En dat weet ik wel zeker.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je iets roept moet je met voorbeelden komen, want een maand geleden is dit niet geroepen. Een jaar tot 1,5 jaar geleden wel namelijk. En dat weet ik wel zeker.
En ik weet dat ook zeker..
jiskefet
 jiskefet - maandag 09 december 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Doen jullie een scene na van Jiskefet?

Lijkt er iig wel op
Grappig!!!!

Ga door ga door
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2013 - 21:52   quote  deeplink  
welles, nietes, welles, nietes.....

Het is ooit geroepen, maar ik weet ook niet meer wanneer dat was
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 december 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

wie waren dat ?? valt wel mee volgens mij...heel veel gappies op dit forum zijn vrij positief over de Boer...
remco k
 remco k - maandag 09 december 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

wie waren dat ?? valt wel mee volgens mij...heel veel gappies op dit forum zijn vrij positief over de Boer...
Ik heb je weleens eerder gezegd dat ik over het algemeen op posts reageer, en lang niet altijd naar de namen kijk, laat staan onthou wie het is..

Zoals je ziet is er nog iemand anders die het ook gelezen heeft..

Overigens is het inherent aan voetbal in het algemeen. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd... En ieder jaar tot aan nu hetzelfde.. We beginnen vrij matig, iedereen loopt te zaniken en zeiken, en na 3 of 4 goede wedstrijden is het weer hosanna.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 december 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je weleens eerder gezegd dat ik over het algemeen op posts reageer, en lang niet altijd naar de namen kijk, laat staan onthou wie het is..

Overigens is het inherent aan voetbal in het algemeen. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd... En ieder jaar tot aan nu hetzelfde.. We beginnen vrij matig, iedereen loopt te zaniken en zeiken, en na 3 of 4 goede wedstrijden is het weer hosanna.
maar het was ook niet goed...en dan mag je best zeiken...volgens mij zijn we de laatste jaren nog nooit zo slecht begonnen...maar we zijn al wel sneller opgekrabbeld want voorgaande jaren begonnen we pas na de winterstop een stuk beter te ballen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

maar het was ook niet goed...en dan mag je best zeiken...volgens mij zijn we de laatste jaren nog nooit zo slecht begonnen...maar we zijn al wel sneller opgekrabbeld want voorgaande jaren begonnen we pas na de winterstop een stuk beter te ballen...
Nu is het alleen wel zaak, om die vorm ook vast te houden tijdens de winterstop en uiteraard ook na de winterstop. Als dat lukt, dan pas kunnen we naar mijn idee pas echt zeggen dat onze club stappen heeft gemaakt. zo niet, dan hebben we een klein stapje gemaakt t.o.v. voorgaande jaren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 21:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
welles, nietes, welles, nietes.....

Het is ooit geroepen, maar ik weet ook niet meer wanneer dat was
1 jaar tot 1,5 half jaar geleden ja. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hosanna? Jij kan wel goed overdrijven man. Natuurlijk zijn mensen positiever als er wedstrijden worden gewonnen, maar ik zie nog steeds vaak genoeg kritiek langskomen over bepaalde zaken, spelers of trainers. En nee, niet Frank de Boer. En zoals ik eerder al een keer zei moet je bij Ajax elk jaar meedoen om het kampioenschap en eigenlijk eisen velen gewoon elk jaar de titel. Als het dan niet loopt is er inderdaad kritiek.

Maar zo goed is het voetbal nog steeds niet toch? Er zijn lichtpunten, maar zoals ik ook al eerder schreef maakt 1 zwaluw geen zomer. Kijk maar naar onze concurrent uit Eindhoven. Daar werd na 4 wedstrijden geroepen dat die wel even met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden. Nu is het crisis daar en struikelt iedereen over elkaar heen. Kijk naar onze concurrent uit Rotjesdam. Daar was het na het verlies tegen RKC ook even drama en gingen spelers elkaar verbaal te lijf. En nu? Staan ze weer bovenin op 4 of 5 punten van de koploper. Kritisch zijn is niet slecht en vragen om veranderingen ook niet. Uiteindelijk is er maar 1 de baas en dat is onze FRANK.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hosanna? Jij kan wel goed overdrijven man. Natuurlijk zijn mensen positiever als er wedstrijden worden gewonnen, maar ik zie nog steeds vaak genoeg kritiek langskomen over bepaalde zaken, spelers of trainers. En nee, niet Frank de Boer. En zoals ik eerder al een keer zei moet je bij Ajax elk jaar meedoen om het kampioenschap en eigenlijk eisen velen gewoon elk jaar de titel. Als het dan niet loopt is er inderdaad kritiek.

Maar zo goed is het voetbal nog steeds niet toch? Er zijn lichtpunten, maar zoals ik ook al eerder schreef maakt 1 zwaluw geen zomer. Kijk maar naar onze concurrent uit Eindhoven. Daar werd na 4 wedstrijden geroepen dat die wel even met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden. Nu is het crisis daar en struikelt iedereen over elkaar heen. Kijk naar onze concurrent uit Rotjesdam. Daar was het na het verlies tegen RKC ook even drama en gingen spelers elkaar verbaal te lijf. En nu? Staan ze weer bovenin op 4 of 5 punten van de koploper. Kritisch zijn is niet slecht en vragen om veranderingen ook niet. Uiteindelijk is er maar 1 de baas en dat is onze FRANK.
Het spel is juist wel heel goed nu maar het kan altijd beter

En ons vergelijken met psv?
Psv in opbouw of afbouw? iig dat had ik verwacht al speelde ze goed in het begin van het seizoen
Ook een makkelijk programma hadden ze..
Ajax na vertrek Toby en Eriksen moest weer even opnieuw beginnen, maar ook hierin had ik verwacht dat
Ze snel hun draai weer zouden vinden.. veel ervaring opgedaan laatste jaren met opnieuw beginnen
Plus al die ChamL ervaring dus vergelijken met de club uit het voetbalhoofdDorp van Brabant gaat niet op;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:32 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Het spel is juist wel heel goed nu maar het kan altijd beter

En ons vergelijken met psv?
Psv in opbouw of afbouw? iig dat had ik verwacht al speelde ze goed in het begin van het seizoen
Ook een makkelijk programma hadden ze..
Ajax na vertrek Toby en Eriksen moest weer even opnieuw beginnen, maar ook hierin had ik verwacht dat
Ze snel hun draai weer zouden vinden.. veel ervaring opgedaan laatste jaren met opnieuw beginnen
Plus al die ChamL ervaring dus vergelijken met de club uit het voetbalhoofdDorp van Brabant gaat niet op;-)
Ik vergelijk helemaal niets, ik geef alleen aan dat "hosanna" en kritiek heel vaak dicht bij elkaar liggen.
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind het voetbal van de laatste weken wel heel goed. We creëren veel kansen en geven vrijwel niks weg. Dat is gewoon erg goed vind ik. Dat het niet altijd even spectaculair word gespeeld is wat anders dan wel of niet goed.

Maar zeg jij serieus tegen een ander iets over overdrijven?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 10 december 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Trots Twitteren over een Nederlandse club bij de beste zestien van Europa

Bron: http://www.soccernews.nl/news/222153/Trots_Twitteren_over_een_Nederlandse_club_bij_de_beste_zestien_van_Europa?

Na zeven magere jaren volgen nu dan 7 vette jari's ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door Ronald 1960 --
nora
 nora - dinsdag 10 december 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt maar als Ajax een paar weken slecht speelt lijkt het mij een normale menselijke reactie dat je daar op reageerd en niet van go wat jammer nou jongens
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 13:42 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt maar als Ajax een paar weken slecht speelt lijkt het mij een normale menselijke reactie dat je daar op reageerd en niet van go wat jammer nou jongens
Dat is ook niet zo erg, maar direct moet het halve elftal vervangen worden, en dat dit complete onzin is, is meermaals bewezen en niet alleen door Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo erg, maar direct moet het halve elftal vervangen worden, en dat dit complete onzin is, is meermaals bewezen en niet alleen door Ajax..
lever jij nu kritiek op ons ???
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 18:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

lever jij nu kritiek op ons ???
Ik post dat Ajax al diverse keren zowel positief als negatief heeft bewezen dat een half elftal kopen onzin is, en niet alleen Ajax heeft dat bewezen, dat doen namelijk heel veel meer clubs in Europa jaarlijks bewijzen..

Wat is daar mis mee dat ik dit zeg?
nora
 nora - dinsdag 10 december 2013 - 19:40   quote  deeplink  
Is niks mis mee maar het zijn ook vaak reaties uit frustaties als er een wedstrijd veroren is van een mindere ploeg en je het idee hebt dat sommige spelers niet alles hebben gegeven of dat ze soms heel simpel de bal verliezen, dan wil je nog weleens je gram halen via het forum.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dromen over overwintering (column)

0.0062718