|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 19:40 schreef nora het volgende:Is niks mis mee maar het zijn ook vaak reaties uit frustaties als er een wedstrijd veroren is van een mindere ploeg en je het idee hebt dat sommige spelers niet alles hebben gegeven of dat ze soms heel simpel de bal verliezen, dan wil je nog weleens je gram halen via het forum. En dat is een normale menselijke reactie...je moet het niet mooier maken dan het is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 19:40 schreef nora het volgende:Is niks mis mee maar het zijn ook vaak reaties uit frustaties als er een wedstrijd veroren is van een mindere ploeg en je het idee hebt dat sommige spelers niet alles hebben gegeven of dat ze soms heel simpel de bal verliezen, dan wil je nog weleens je gram halen via het forum. Natuurlijk is dat zo, en dat begrijp ik en heb ik ook begrip voor. En uiteraard heeft iedereen zijn voorkeuren. Maar als je structureel keihard aan het zeiken bent, en zelfs als het wel goed gaat dat niet wil toegeven, dan vraag ik me oprecht af waarom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En dat is een normale menselijke reactie...je moet het niet mooier maken dan het is... Roepen dat de trainer er niks van bakt en dat ie weg moet en weet ik wat allemaal vind ik niet normaal eerlijk gezegd, uiteraard snap ik frustratie na de wedstrijden, maar niet meer de vrijdag daarop..
Ook dat is een mening he.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:20 schreef remco k het volgende:[..] Roepen dat de trainer er niks van bakt en dat ie weg moet en weet ik wat allemaal vind ik niet normaal eerlijk gezegd, uiteraard snap ik frustratie na de wedstrijden, maar niet meer de vrijdag daarop.. Ook dat is een mening he.. Heb ik ooit geroepen dat de trainer er niks van bakt ?? je bent nu wel enorm aan het afgeven op bepaalde forumgappies hier....ergens zie je dat volgens mij als een overwinning...heb wel mijn onvrede geuit over het aankoopbeleid en sta daar nog steeds 100% achter.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk is dat zo, en dat begrijp ik en heb ik ook begrip voor. En uiteraard heeft iedereen zijn voorkeuren. Maar als je structureel keihard aan het zeiken bent, en zelfs als het wel goed gaat dat niet wil toegeven, dan vraag ik me oprecht af waarom.. Als het goed gaat hoor je mij niet zeiken, eerder lig jij dan te zeiken dat sommige spelers jou niet bekoren...Schone en Hoessen als voorbeeld...jij zeikt dus ook en misschien zelfs nog meer als sommigen hier...jij valt daarbij ook Ajax spelers af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als het goed gaat hoor je mij niet zeiken, eerder lig jij dan te zeiken dat sommige spelers jou niet bekoren...Schone en Hoessen als voorbeeld...jij zeikt dus ook en misschien zelfs nog meer als sommigen hier...jij valt daarbij ook Ajax spelers af.. Speelt Schone nog op het middenveld?? Nee he? Ik was boos over de inzet die Schone toonde, een speler als hij moet 200% geven om goed te presteren, en dat doet hij nu ook op rechtsbuiten.
Ik zeik en klaag trouwens niet over Hoessen, ik zeg enkel dat ik niet denk dat hij het bij Ajax waar zal maken en dat ik denk dat er andere betere spelers zijn..
Hetgeen ik niet tegen kan, is alles wat er met het eerste te maken heeft af zeiken en dat structureel blijven doen.. Vervolgens gaat het goed en zie je de meesten die zo reageren niet meer.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Speelt Schone nog op het middenveld?? Nee he? Ik was boos over de inzet die Schone toonde, een speler als hij moet 200% geven om goed te presteren, en dat doet hij nu ook op rechtsbuiten. Ik zeik en klaag trouwens niet over Hoessen, ik zeg enkel dat ik niet denk dat hij het bij Ajax waar zal maken en dat ik denk dat er andere betere spelers zijn.. Hetgeen ik niet tegen kan, is alles wat er met het eerste te maken heeft af zeiken en dat structureel blijven doen.. Vervolgens gaat het goed en zie je de meesten die zo reageren niet meer.. En daar heb je misschien wel een punt!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Speelt Schone nog op het middenveld?? Nee he? Ik was boos over de inzet die Schone toonde, een speler als hij moet 200% geven om goed te presteren, en dat doet hij nu ook op rechtsbuiten. Ik zeik en klaag trouwens niet over Hoessen, ik zeg enkel dat ik niet denk dat hij het bij Ajax waar zal maken en dat ik denk dat er andere betere spelers zijn.. Hetgeen ik niet tegen kan, is alles wat er met het eerste te maken heeft af zeiken en dat structureel blijven doen.. Vervolgens gaat het goed en zie je de meesten die zo reageren niet meer.. Ja en? Moeten die mensen zich bij jouw melden dan wanneer ze willen klagen? Nora heeft gewoon een duidelijk punt. Mensen doen dat uit pure frustratie en plaatsen dan hun mening op het forum. En als het goed gaat hoeven ze hun frustratie niet te uiten en zullen ze dus niet komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Speelt Schone nog op het middenveld?? Nee he? Ik was boos over de inzet die Schone toonde, een speler als hij moet 200% geven om goed te presteren, en dat doet hij nu ook op rechtsbuiten. Ik zeik en klaag trouwens niet over Hoessen, ik zeg enkel dat ik niet denk dat hij het bij Ajax waar zal maken en dat ik denk dat er andere betere spelers zijn.. Hetgeen ik niet tegen kan, is alles wat er met het eerste te maken heeft af zeiken en dat structureel blijven doen.. Vervolgens gaat het goed en zie je de meesten die zo reageren niet meer.. Schöne toonde dezelfde inzet op het middenveld, alleen was daar gewoon niet op zijn plek. Dus dat je boos was over zijn inzet is een beetje raar. Hij functioneerde daar gewoon niet, maar inzet is altijd goed geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
zijn jullie ook nog steeds een beetje aan het weg dromen???? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Pas als ik ga slapen man. Weet alleen niet wat dromenwereld mij gaat brengen vannacht. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop uiteindelijk dat ik hoop dat het dan een hoop is.... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die hoop heb ik vanmiddag al in de wc gelegd. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaha maar daar een hoop van hoef ik niet.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De hoop is iig nog niet gevlogen ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Heren helaas de droom van mij gaat helaas niet door ik heb maar 30 Euro gewonnen in de staatsloterij dus helaas geen VIP in San Siro. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 00:08 schreef nora het volgende:Heren helaas de droom van mij gaat helaas niet door ik heb maar 30 Euro gewonnen in de staatsloterij dus helaas geen VIP in San Siro. Dan maar gewoon voor de televisie vanavond :-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja als onze club alsnog gaat winnen dan ben ik de staatsloterij al weer vergeten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door nora -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
30 euro is perfect, krat bier, chips, worstjes, fikandellen, kroketten, pizza, mexicano... wat wil je nog meer? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 09:11 schreef NatjosFC het volgende:30 euro is perfect, krat bier, chips, worstjes, fikandellen, kroketten, pizza, mexicano... wat wil je nog meer? Dat onze club zich plaatst voor de KO-ronde van de CL!!
OP het moment dat ik dit typ, lopen de rillingen van positieve emotie/vreugde over m'n rug |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ter ondersteuning van Blind, maar wie speelt er dan niet??
Best grappig dit natuurlijk, kun je alle kanten mee op en er zal een krant gelijk hebben misschien...
Vermoedelijke opstellingen: De Telegraaf: Cillessen; Van Rhijn, Poulsen, Moisander, Denswil; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Krkic, Fischer
Algemeen Dagblad: Cillessen; Van Rhijn, Denswil, Moisander, Ligeon; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Krkic, Fischer
Even afwachten tot we de definitieve opstelling van Frank de Boer zelf horen. Lijkt mij het beste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
whoo wie ook speelt als we maar winnenMijn favoriete opstelling. Cillissen/van Rhijn/Denswil/Moisander/Ligeon Blind Serrero-Klaasen Schone-Bojan-Fischer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 10:21 schreef nora het volgende:whoo wie ook speelt als we maar winnenMijn favoriete opstelling. Cillissen/van Rhijn/Denswil/Moisander/Ligeon Blind Serrero-Klaasen Schone-Bojan-Fischer Ik ben er ook van overtuigd dat dit de opstelling gaat worden Nora. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik vrees meer de aanval van Milan. :-( |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 10:21 schreef nora het volgende:whoo wie ook speelt als we maar winnenMijn favoriete opstelling. Cillissen/van Rhijn/Denswil/Moisander/Ligeon Blind Serrero-Klaasen Schone-Bojan-Fischer Ik ga met jou mee dan lijkt me ook de best mogelijke opstelling. Neem aan dat Duarte nog geblesseerd is? Anders Blind linksback en Duarte Cvm lijkt me ook wel het proberen waard. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Milan vreest Bojan, Klaassen, Serrero, Fischer :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 10:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ga met jou mee dan lijkt me ook de best mogelijke opstelling. Neem aan dat Duarte nog geblesseerd is? Anders Blind linksback en Duarte Cvm lijkt me ook wel het proberen waard. Duarte idd geblesseerd |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt als Duarte terug is heeft Frankie een luxe probleem heerlijk toch met de Jong en Duarte op de bank |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 11:51 schreef nora het volgende:Klopt als Duarte terug is heeft Frankie een luxe probleem heerlijk toch met de Jong en Duarte op de bank Als De Jong fit is, dan zit hij natuurlijk niet op de bank |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wie weet als Ajax een wereld party speelt vanavond dan verander je niet je team lijkt mij. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Daarin heb je wel gelijk.. Maar De Jong blijf Siem die afgelopen 3jaar één van de belangrijkste speler is geweest in de titels |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Zo vandaag is D-day. 0-3 en overwintering! Ik geloof heilig in dit Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: welcome back, welcome back, welcome back ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ajax is heilig! De enige religie in de wereld waar het bewijs ervan is dat het Bestaat!
0-3 1-4 het zou zomaar kunnen gebeuren Ajacied! Spanning voert nu al de boventoon bij mij... Wat gaat dit spannend worden 0-2 10 minuten voor tijd dan zal de spanning niet minder bij me zijn als 0-0 in eerste minuut Milan zwakke verdedigers maar middenveld degelijk goed aanval top kwaliteit |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Onkruid vergaat niet :) THNX |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik flip um serieus helemaal de pan uit als ze vanavond weten te winnen! Dat is al jaren niet gelukt en nu is die kans er eindelijk. Wat zullen ze janken in Eindhoven als ze al die euforie uit amsterdam zien. ( stiekem zal ik daar net zo van genieten ) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:00 schreef AFCA MARCO het volgende:Ik flip um serieus helemaal de pan uit als ze vanavond weten te winnen! Dat is al jaren niet gelukt en nu is die kans er eindelijk. Wat zullen ze janken in Eindhoven als ze al die euforie uit amsterdam zien. ( stiekem zal ik daar net zo van genieten ) Haha ik geniet daar ook van als je beseft wat zei al die jaren over ons hebben gezegd Het gaat daar immers alltijd over Ajax...
Na de mooie winst op Barca verloren zei tegen Loedogorets zegt genoeg over de verschillen nu;-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:05 schreef jiskefet het volgende:[..] Haha ik geniet daar ook van als je beseft wat zei al die jaren over ons hebben gezegd Het gaat daar immers alltijd over Ajax... Na de mooie winst op Barca verloren zei tegen Loedogorets zegt genoeg over de verschillen nu;-) Ach ja het balletje is rond. Ik ben de 4-0 in Eindhoven ook nog niet vergeten. Het contrast is te groot. Nu zitten ze in een flow en daar moet je ALLES voor over hebben om dat vast te houden!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wordt het vanavond vreugdetranen wegpinken in de huiskamer en in het stadion, of .......
Wat te denken van de ongeveer 3000 supporters die zijn meegereisd..... Laten zij San Siro trillen op z'n grondvesten..... Schrijft onze club wederom geschiedenis...???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:07 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ach ja het balletje is rond. Ik ben de 4-0 in Eindhoven ook nog niet vergeten. Het contrast is te groot. Nu zitten ze in een flow en daar moet je ALLES voor over hebben om dat vast te houden!! De competitie gaat niet om 1 wedstrijd, Ajax was zoekende, niks meer dan een moment opname Ze staan nu gedeeld 10de met promovendus Go Ahead Dus die 4-0 is allang verleden tijd
En als Ajax in een flow komt dan dan hielden ze dat voorgaande jaren vast Hopelijk houden ze dit ook vast |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:15 schreef Ronald 1960 het volgende:Wordt het vanavond vreugdetranen wegpinken in de huiskamer en in het stadion, of ....... Wat te denken van de ongeveer 3000 supporters die zijn meegereisd..... Laten zij San Siro trillen op z'n gronvesten..... Schrijft onze club wederom geschiedenis...??? Ronald we laten het bij Celtic trillen en al heel zeker in het nietige Milaan :) Aan de harde kern zal het absoluut niet liggen. Gelukkig speelt van der Hoorn niet dat scheelt al een slok op de borrel hahaha |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:15 schreef Ronald 1960 het volgende:Wordt het vanavond vreugdetranen wegpinken in de huiskamer en in het stadion, of ....... Wat te denken van de ongeveer 3000 supporters die zijn meegereisd..... Laten zij San Siro trillen op z'n gronvesten..... Schrijft onze club wederom geschiedenis...??? Voor het eerst sinds lange tijd als ik vanavond het ChamL hymne hoor dat ik die glorie tijden weer Enigsinds voel... jaren 90 bij het horen van die hymne voor een ChamL wedstrijd van Ajax magisch gewoon Dan voelde je dat het weer een speciale Ajax avond kon worden tegen een top club in een belangrijke avond vol Met spanning... Dat gevoel gaat vanavond weer terug komen.. kippenvel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lange tijd terug ;) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Jep was meer op soccernews te vinden maar daar heb ik een ban voor het leven te pakken hahaha:) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:23 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Jep was meer op soccernews te vinden maar daar heb ik een ban voor het leven te pakken hahaha:) Hoe kan dat nou ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ik ook, als je daar al zegt potverdorie dan krijg je al een ban voor een maand Je kunt daar niet vrijuit over voetbal lullen..
Ajaxshowtime wel geweldige Ajax site |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Er zit er eentje daar waar ik het bloed van kan drinken. Enigmatisch 1 doet zich heel normaal voor maar zodra je in discussie gaat met die vent worden ineens je berichten verwijdert. Wat blijkt? De beste man heeft nog een account waarop hij admin is. ( Karel Driessen ) Tja en dan word ik gek hahahaha
edit: ergste van alles is dat het ook nog zo'n Calimero is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 13:33 schreef AFCA MARCO het volgende:Er zit er eentje daar waar ik het bloed van kan drinken. Enigmatisch 1 doet zich heel normaal voor maar zodra je in discussie gaat met die vent worden ineens je berichten verwijdert. Wat blijkt? De beste man heeft nog een account waarop hij admin is. ( Karel Driessen ) Tja en dan word ik gek hahahaha Whahaha hij was ook de reden voor mijn ban hahaha |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik heb er serieus alles aan gedaan om zijn adres te achterhalen. Facebook, twitter, linkedin noem maar op. Hij mag god op zijn blote knieen bedanken dat ik hem niet kan vinden. |
|
|
|