|
|
RenatoBos
|
|
|
'Ik ken scheidsrechters die in een Feyenoord-pyjama slapen'
Ruud Bossen stopte aan het einde van vorig seizoen als scheidsrechter in het betaalde voetbal, maar blijft nog wel bij het voetbal betrokken. Zo fluit hij nog regelmatig oefenwedstrijden en jeugdwedstrijden van AZ. Voor de club uit Alkmaar heeft hij veel sympathie, maar dat maakt volgens hem niks uit.
"Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken. Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten", zo vertelt Bossen, die niet wilde aangeven welke arbiters dat zijn, tegenover AZ TV.
Bossen is naar eigen zeggen geen echte fan van AZ. "Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club", zo vervolgt hij. "Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ik ken een tv programma waar iedere zondagavond alleen maar 020 aanhangers zitten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hij bedoeld hij kent scheidsrechters die met scheidsrechters slapen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kennen wij ook allemaal |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als er 1 scheids is die partijdig floot was hij het wel. Nare man. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is die effe maf.Maar goed dat z'n fluit aan de wilgen hangt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik slaap ook in een Feyenoord pyjama, nou en? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik denk Makkelie ook hahahaha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ach, scheidsrechters zijn in beginsel ook voetballiefhebbers, komen vaak gewoon uit het amateur voetbal, hebben gewoon een voorkeur voor een eredivisie club en dan zullen er idd. een hoop bij zitten die voor Feyenoord zijn.
Vind er maar eens 20 die niks met voetbal hebben, en geen voorkeur hebben voor welke club dan ook, dit zijn zulke onzin beschuldigingen. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Blom is het in ieder geval niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was toen hij scheids was al een ongelooflijke lul en engerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken geen Feyenoorders die in een scheidsrechter pyjama slapen |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Welke aanhanger zouden er dan in een luier slapen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja mn fluit heb ik altijd bij me. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik ken tv en radio-programma,s waar men alleen maar over 020 zeikt! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Rijmond tv, zouden er meer mogen zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ik moet toegeven dat klopt.. natuurlijk vind ik dat niet erg;-) Al vind ik Jan Mulder zoooooooo irritant echt een blaaskaak hoop geschreeuw geen inhoud Het gaat ook bij veel voetbal programmas over Ajax..
Maar!!
Gister bij VI heel de uitzending voor de verandering over psv haha Erg vermakelijke uitzending was dat harde goede teksten.. hebben ze eindelijk Hun zin heel de uitzending over hun club haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik blijf scherp stylzz;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Studio voetbal is hoog 020-geur. Maar Koning voetbal met die vunzige Sjek spijkerlul is 100% 020-reünie. Kotshoeren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 22:30 schreef FR-Henk het volgende:Studio voetbal is hoog 020-geur. Maar Koning voetbal met die vunzige Sjek spijkerlul is 100% 020-reünie. Kotshoeren. Amen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik JUICH! voor gelijkgestemden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: is goed van Gaal....maar dat ben ik niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koning voetbal IS een 020-reünie. Koning voetbal staat tevens voor infantilisering. Wat een ongelooflijke domheid. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Een walgelijk slecht programma is het in ieder geval. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De titel in combinatie met jakkes had bij mij genoeg kotsnijgingen naar boven gebracht om er überhaupt naar te gaan kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ken er een die in n PSV pyjama slaapt. |
|
|
|