BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (zondag 15 december, 12:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 23:40   quote  deeplink  
193801_176_AFC_Banner_600x338_SC-Cambuur-Ajax_600x338.jpg

Teleurstelling overheerst in Amsterdam na het mislopen van het overwinteren in de Champions League. Toch zal de selectie de knop weer moeten omzetten. In de Champions League is het op één beroerde wedstrijd in Glasgow mis gegaan. Frank de Boer zal onze jongens voor willen houden dat Ajax zo'n scenario in de Eredivisie moet voorkomen. Dat doe je door van de "kleintjes" te winnen, ook al heb je een loodzware midweekse wedstrijd in de benen.

Ajax speelde in haar historie slechts 8 competitieduels tegen Cambuur Leeuwarden. Daarvan won Ajax er 7 en ging er 1 verloren. In 95/65 verloor wereldkampioen Ajax in de beker ook eens van Cambuur. Nog nooit eindigde een duel in een gelijk spel. De ploeg uit Leeuwarden speelde jarenlang op het 2e niveau in Nederland maar is er dit jaar voor het eerst in lange tijd weer bij. De laatste ontmoeting tussen die andere Friezen en Ajax dateert uit 2000 toen het 3-1 voor Ajax werd. Alleen in 1998 wist Cambuur voor de competitie te winnen, het werd maar liefst 4-1 voor de Friezen die thuis speelden.

Cambuur verloor z'n laatste 2 competitie wedstrijden en staat daardoor 16e met 16 punten. De Geelblauwen scoorden pas 15 keer maar kregen ook slechts 23 goals tegen. Michiel Hemmen is de topscorer bij Cambuur met 6 goals. Bij verlies tegen Ajax moeten de Friezen zich opmaken voor een winterstop in de degradatiezone.

Ajax zal zich na de teleurstelling tegen Milan moeten opladen voor de wedstrijd. Anderzijds kan Cambuur ook slachtoffer worden van een Ajax dat de teleurstelling van zich af wenst te spelen. Veel zal liggen aan hhoe het zit in de hoofden van de spelers.
In de Eredivisie krijgt Ajax de laatste tijd nauwelijks goals tegen. De laatste tegengoal van Ajax dateert van 2 november tegen Vitesse. Sinds dien maakte Ajax in 4 eredivisie duels 14 goals en kreeg het dus geen tegengoals te verwerken.
Bij Ajax zijn Duarte en Boilesen geblesseerd. Sightorsson maakte tegen AC Milan weer minuten en is dus weer inzetbaar. Verder lijkt Ajax op volle sterkte aan te kunnen treden in Leeuwarden.

De beelden zijn van het seizoen 98/99 toen Ajax, met nog veel grote namen in de ploeg thuis won.

Als kers op de taart een goal van Jan Vertonghen die in 2004 voor Jong Ajax ook nog eens scoorde tegen Cambuur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 december 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Knap Eide na zo'n domper!! respect!!
Eide
 Eide - woensdag 11 december 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Knap Eide na zo'n domper!! respect!!
Je hebt geen idee hoe ziek ik er van ben (nou ja, misschien ook wel) maar life goes on. De enige manier om zo'n zure smaak weg te werken is de frustratie van je af te spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 december 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Dit is nu een typisch voorbeeld van 'De knop omzetten'. Als onze jongens dit ook kunnen, voorspel ik een ruime overwinning:

0-5!!!

(Goed gedaan Eide ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ronald 1960 --
donny_black
 donny_black - donderdag 12 december 2013 - 00:19   quote  deeplink  
^ This
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2013 - 08:36   quote  deeplink  
Blind weer naar het middenveld. Ik denk dat we daar 0-2 gaan winnen.. nog twee keer een 12:30 wedstrijd tot de winterstop.. Beide potjes uit als ik het heb tegen Cambuur dus en Roda..

Win je deze twee potten ga je gezien het programma op een zetel de tweede seizoenshelft in..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 december 2013 - 13:31   quote  deeplink  
Hmmmmmmm Cambuur uit. Moet te doen zijn, alleen is de vraag hoe de koppies van die gasten staan. Hopelijk zijn ze niet te teleurgesteld en kijken ze juist positief terug op de CL. Het heeft ze veel ervaring opgeleverd, ervaring die je kan meenemen in de rest van de competitie.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 december 2013 - 15:49   quote  deeplink  
het wordt 2-1 voor Cambuur,
want we gaan weer in dat achterlijke shirt spelen...

mochten we het Wit-Rood-Wit dragen dan winnen we met 0-3.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 december 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 08:36 schreef remco k het volgende:
Blind weer naar het middenveld. Ik denk dat we daar 0-2 gaan winnen.. nog twee keer een 12:30 wedstrijd tot de winterstop.. Beide potjes uit als ik het heb tegen Cambuur dus en Roda..

Win je deze twee potten ga je gezien het programma op een zetel de tweede seizoenshelft in..
ongelooflijk hé, Cambuur uit 12:30 en helemaal Roda uit 12:30 en PSV die nog niet eens de helft van onze reistijd hebben spelen om 16:30 pffff...
jiskefet
 jiskefet - donderdag 12 december 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 15:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ongelooflijk hé, Cambuur uit 12:30 en helemaal Roda uit 12:30 en PSV die nog niet eens de helft van onze reistijd hebben spelen om 16:30 pffff...
Al heeft psv 3 maanden de tijd en Ajax 3 uur maakt geen verschil;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 12 december 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Wel weer ff omschakelen. Dit is vooral een geestelijke test. Hoe goed kunnen de spelers het verlies van gisteren verwerken en weer verder gaan. Cambuur is een ploeg die moeilijk een tot scoren komt. Maar de verdediging is lastig en stug. Ook dit moet je op de juiste manier bevechten. Geduld is weer een schone zaak. De spelers moeten laten zien dat ze ook om kunnen gaan met tegenslagen. Dat hoort nu eenmaal bij het leven. Je moet leren om negatieve energie om te zetten in positieve. Dan laat je zien dat je een echte prof bent en verder kunt denken. Zeker weer een mooie testcase.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 12 december 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Ik stond in het fanatatieke Cambuurvak tijdens de wedstrijd Cambuur-Ajax in 1996. Wilde bij de Ajaxsupporters zitten, maar ze wilden niet mijn kaartje omruilen. En ik hou niet van schijnheiligheid. Kwam er duidelijk vooruit dat ik voor Ajax was. Dat zag men en dat wist men. Voor de wedstrijd was er 1 supporter die mensen aan de kant duwde om bovenaan te komen. Dat gedrag tolereerde ik niet, en duwde hem keihard weer terug naar beneden. Toen ik hem op zijn bek wilde slaan kwam mijn oom ertussen. Men wist dat ik voor Ajax was. Ook al keken ze naar me, het deerde me niet. Cambuur won met 2-0. En het irritante was dat ze met z'n alleen met een vingertje naar me gingen wijzen. Ach ja, dat was toen en nu is nu. En ik zeg daarom 0-2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 12 december 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Dat homoshirt maakt niet het verschil.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 12 december 2013 - 17:01   quote  deeplink  
complimenten Eide voor je mooie kunststukjes iedere keer!
nora
 nora - donderdag 12 december 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Oke doorslikken die drol van gisteren, de betere ploeg wint niet altijd is gisteren weer eens bewezen, ik ga er van uit de we weer met Blind op het middenveld beginnen(had Frank ook gisteren moeten doen) effe tussendoor. Wordt een duidelijke overwinning 0-3
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2013 - 07:23   quote  deeplink  
Uit verschillende bronnen:
Siem de Jong, Nocilai Boilesen en Lerin Duarte komen dit seizoen niet meer in actie. Ajax kiest ervoor geen risico's te nemen en de heren de tijd te geven te herstellen.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 14 december 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Je bedoelt dit jaar. Het is nog vroeg ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 07:23 schreef Eide het volgende:
Uit verschillende bronnen:
Siem de Jong, Nocilai Boilesen en Lerin Duarte komen dit seizoen niet meer in actie. Ajax kiest ervoor geen risico's te nemen en de heren de tijd te geven te herstellen.
Dit seizoen? Tering he, dan krijgt De Jong wel erg veel rust. ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 december 2013 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 15:49 schreef NatjosFC het volgende:
het wordt 2-1 voor Cambuur,
want we gaan weer in dat achterlijke shirt spelen...

mochten we het Wit-Rood-Wit dragen dan winnen we met 0-3.
Jij gelooft nog in sprookjes of in geesten....ik weiger daar in mee te gaan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 december 2013 - 09:50   quote  deeplink  
1-3
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 09:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou Jack, tis een gegeven dat we eigenlijk maar 1 keer hebben gewonnen toen we in dat shirt speelden. Verder was het gewoon klote. ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 december 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 09:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou Jack, tis een gegeven dat we eigenlijk maar 1 keer hebben gewonnen toen we in dat shirt speelden. Verder was het gewoon klote. ;-)
Dan moeten ze deze x maar eens flink aan de bak.......het gaat om de strijd, passie en het willen winnen....desnoods met een jurk aan....
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Wat een homo fobie om die uitshirts..
Alleen echte mannen durven rols te dragen omdat ze te zelfverzekerd zijn om zich druk te maken wat anderen ervan vinden

Ik vind het geen mooie kleuren combinatie Zwart en Rols geen mooie uitshirts
Maar niet vanwege homo fobie ik ben een nederlander met tolerantie geen moslim met homos haat;-)
!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door jiskefet --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 11:24 schreef jiskefet het volgende:
Wat een homo fobie om die uitshirts..
Alleen echte mannen durven rols te dragen omdat ze te zelfverzekerd zijn om zich druk te maken wat anderen ervan vinden

Ik vind het geen mooie kleuren combinatie Zwart en Rols geen mooie uitshirts
Maar niet vanwege homo fobie ik ben een nederlander met tolerantie geen moslim met homos haat;-)
!
Wie zegt dat het hier om homohaat gaat? Beetje domme reactie vind je niet?

Ik heb gewoon als mening dat ik het geen shirt vind voor Ajax. Misschien voor de vrouwenafdeling, maar zeker niet voor de mannen. En betekend dat gelijk dat ik homo's haat?
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 08:59 schreef Oceanu het volgende:
Je bedoelt dit jaar. Het is nog vroeg ;)
Jajaja, vannacht 2 uur geslapen met dank aan m'n vrouw. Ging vanochtend van gekkigheid maar even op internet neuzen :D
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 14 december 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 11:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Jajaja, vannacht 2 uur geslapen met dank aan m'n vrouw. Ging vanochtend van gekkigheid maar even op internet neuzen :D
Snurkt ze zo erg? :-)
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 12:00 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Snurkt ze zo erg? :-)
Neu, was uit eten geweest met vriendinnen maar strandde op Utrecht Centraal vanwege allerlei problemen op het spoor. Ik kon om 01:00 de auto in om haar op te halen en moest zelf om 05:00 weer op om naar werk te gaan.

Kortom, vrij weinig slaap in m'n systeem :)
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Riedewald in selectie voor duel Cambuur

Frank de Boer heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de competitiewedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden. A-junior Jaïro Riedewald (foto) is de opvallendste naam in de 18-koppige selectie. Joël Veltman is er weer bij, na zijn schorsing tegen AC Milan in de UEFA Champions League.
Veltman neemt daarmee in de wedstrijdselectie de plek over van Mike van der Hoorn. Riedewald houdt Lesly de Sa buiten de selectie. Ajax neemt het zondag 15 december vanaf 12:30 uur in Leeuwarden op tegen Cambuur. De Amsterdammers kunnen niet beschikken over de geblesseerde Siem de Jong, Nicolai Boilesen en Lerin Duarte.

De volledige selectie ziet er als volgt uit:

Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Joël Veltman
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
Jaïro Riedewald

Ajax.nl

Voor de mensen die Riedewald niet kennen (moet bekennen dat ik hem ook moest opzoeken)
17 jarige linksback/controleur die in de A1 speelt. Mocht dit seizoen ook 2 keer mee doen met Jong Ajax en komt uit voor Oranje onder 19 jaar.

250056686.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 17:44   quote  deeplink  
In de basis! Hahah
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 17:56   quote  deeplink  
Offtopic
Gister bij studio voetbal voor de vrijdag avond werdstrijd van Zwolle
Zei de presentator de naam van de trainer van Zwolle Ran Jons zei hij hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door jiskefet --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 17:56 schreef jiskefet het volgende:
Offtopic
Gister bij studio voetbal voor de vrijdag avond werdstrijd van Zwolle
Zei de presentator de naam van de trainer van Zwolle Ran Jons zei hij hahaha
Nou, lachen man. Pfffff op welk niveau zit jij?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 17:44 schreef Hasjkoph het volgende:
In de basis! Hahah
Ik vind het erg opvallend dat hij hem meeneemt en niet De Sa. Dat kan betekenen dat De Sa wedstrijdritme moet gaan opdoen bij Jong Ajax. En aangezien Riedewald waarschijnlijk alleen zal invallen als de stand het toelaat, als hij al invalt dan, zal dat de keus van De Boer zijn geweest om dat hem maar mee te nemen.
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, lachen man. Pfffff op welk niveau zit jij?
Och och nu gaan we op elk bericht van mij verbitterd doen
Was gewoon gewoon grappig dat hij de A en O ff door elkaar haalde
Ran Jons ik moest iig lachen

Niet zo verbitterd doen en over niveau meteen beginnen
Hou het een beetje gezellig joh
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:45 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Och och nu gaan we op elk bericht van mij verbitterd doen
Was gewoon gewoon grappig dat hij de A en O ff door elkaar haalde
Ran Jons ik moest iig lachen

Niet zo verbitterd doen en over niveau meteen beginnen
Hou het een beetje gezellig joh
Nou lachen joh? Jij bent zeker perfect en zegt nooit iets fout? Pfffff niveau kleuter hier.
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 18:48   quote  deeplink  
Ik ben zeker niet perfect

Maar doe niet zo verbitterd of alleen jou humor trekt volle zalen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:48 schreef jiskefet het volgende:
Ik ben zeker niet perfect

Maar doe niet zo verbitterd of alleen jou humor trekt volle zalen
Nee, jouw humor wordt irritant. Evenals je reacties.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:06   quote  deeplink  
op basis waarvan is Riedewald geselecteerd?
is me niet positief opgevallen in Jong Ajax...

hij had beter een extra aanvallertje kunnen selecteren, of Lobotka ofzo.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 december 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laat maar Warrior...

23ly0kh.gif
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat ik moest lachen toen Ron Jans werd aangekondigt als Ran Jons daarom
Ben ik irritant? Doe ff normaal haha
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 09:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

wat jij wil...

in de competitie hebben we alleen nog maar punten gemorst in dat shirt en we spelen 2x uit in het thuisshirt en we winnen 2x en volgens mij is ADO uit doorgaans geen makkelijke wedstrijd...
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat jij wil...

in de competitie hebben we alleen nog maar punten gemorst in dat shirt en we spelen 2x uit in het thuisshirt en we winnen 2x en volgens mij is ADO uit doorgaans geen makkelijke wedstrijd...
Niet vanwege rols homofobie enz

Maar ik heb ook niet zo goed gevoel bij dat shirt noem het bijgeloof
Dat rols zwarte nee dat kan gewoon niet..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:11 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Niet vanwege rols homofobie enz

Maar ik heb ook niet zo goed gevoel bij dat shirt noem het bijgeloof
Dat rols zwarte nee dat kan gewoon niet..
klopt, het past niet bij de club... gaat om passie en strijd en in dat shirt kan dat gewoon niet.
Eide
 Eide - zaterdag 14 december 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:06 schreef NatjosFC het volgende:

Hij is ook geen speler van Jong Ajax, hij is speler van de A1. Dat betekent dat Kuipers is gepasseerd of dat FdB Kuipers niet onbeschikbaar wil maken voor Jong Ajax en daarom Riedewald mee neemt.

Feit is dat FdB behalve Blind nu 1 andere LB in de selectie heeft: Riedewald. Kiezen tussen Ligeon en Riedewald of Riedewald laten invallen voor Ligeon als de stand dat toelaat? Ik denk het laatste.
jiskefet
 jiskefet - zaterdag 14 december 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt, het past niet bij de club... gaat om passie en strijd en in dat shirt kan dat gewoon niet.
Precies, had het dan met rood en zwart gedaan, of helemaal zwart!
Het ziet er gewoon niet uit! Paars,Rols zulle kleuren past gewoon niet bij Ajax

Die groene uitshirts waren mooi met Bergkamp ect.. erin spelend.
Was ook meet vanwege ABN Ambro dat groene.. maar zo'n type uitshirt wil ik weer zien
remco k
 remco k - zaterdag 14 december 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:

Kan linksback spelen en staat bekend als groot talent.. Een ander voor die plek kan ik niet bedenken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:

Komt uit de A1 ;)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Komt uit de A1 ;)
weet ik, maar hij heeft ook een aantal keer met Jong Ajax meegespeeld en dat is toch een hoger niveau en daar heeft ie het naar mijn idee niet laten zien...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

weet ik, maar hij heeft ook een aantal keer met Jong Ajax meegespeeld en dat is toch een hoger niveau en daar heeft ie het naar mijn idee niet laten zien...
Aha.. Ik heb hem daar nog niet gezien.
Maar ben benieuwd. Hoop dat hij wat speelminuten mag maken op het einde. Zou wel leuk zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Aha.. Ik heb hem daar nog niet gezien.
Maar ben benieuwd. Hoop dat hij wat speelminuten mag maken op het einde. Zou wel leuk zijn.
hij gaat sws spelen... anders had hij Hoorn wel geselecteerd...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 19:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij gaat sws spelen... anders had hij Hoorn wel geselecteerd...
Hangt van de wedstrijd af. Stel dat het niet lekker loopt, zal hij er echt niet in komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (zondag 15 december, 12:30); 1 - 2

0.0070149