|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heeft wat leuke dingen laten zien, maar verstopt zich ook veel te vaak en heeft ook al weer wat slordige passes gegeven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Allemaal een dikke 8 |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:De enige luchtpunten van dit duel zijn toch wel Moisander, Veltman en Serero. Verder is het spel zwaar onder de maat. Alleen Serero is niet sterk in de lucht;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Haalt heel veel hoge ballen uit het strafschopgebied weg met zijn kop en is samen met Veltman echt een rust in de verdediging. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar Serero moet je in de voeten aanspelen. Die jongen is ontzettend behendig met de bal en probeert zich continu vrij te lopen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Wat ik al zei 0-0 of 0-1 in de rust en 2de helft uit tikken..Cambuur houd dit niet heel de wedstrijd vol tegen Ajax Maar wij moeten dan wel ff een schepje erboven op doen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar Serero moet je in de voeten aanspelen. Die jongen is ontzettend behendig met de bal en probeert zich continu vrij te lopen. Jij zei luchtpunten zijn o.a Serero daarom me grapje maar hij is niet sterk in de lucht Maar idd hij is een van de lichtpuntjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar Serero moet je in de voeten aanspelen. Die jongen is ontzettend behendig met de bal en probeert zich continu vrij te lopen. In je post staat luchtpunten.....ach hij heeft andere humor dan ik |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Belangrijke goal Schone, maar bij de les blijven nu!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat vermoedde had ik al.....maar als we de taalmaffia op jou loslaten kunnen we wel aan de gang blijven....geld voor mij ook trouwens |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat vermoedde had ik al.....maar als we de taalmaffia op jou loslaten kunnen we wel aan de gang blijven....geld voor mij ook trouwens Daarom was het ook niet bashen daarop want niemand overtreft mijn spelfouten
Maar als we hier al moeilijk over doen;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zaadwedstrijd!
Wel mooi om te zien dat Schöne wat beter tot zijn recht komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk niet dat het veel zin heeft er spelers negatief uit te halen in de eerste helft, ze waren namelijk allemaal ver onder de maat.. Maar met name Siggie, man man man wat speelde die slecht, geen enkele bal bij zich gehouden.. Wel goede pass op Klaassen die weer bij een goal is betrokken, goed afgemaakt door Schone.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ja, iedereen maakt fouten. Hij gaat al lachen als iemand een naam verkeerd uitspreekt. Maar lekker boeiend. Wedstrijd is niet om aan te kijken in ieder geval. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:22 schreef remco k het volgende:Denk niet dat het veel zin heeft er spelers negatief uit te halen in de eerste helft, ze waren namelijk allemaal ver onder de maat.. Maar met name Siggie, man man man wat speelde die slecht, geen enkele bal bij zich gehouden.. Wel goede pass op Klaassen die weer bij een goal is betrokken, goed afgemaakt door Schone.. Was ook het enige goede van Schone de eerste helft. Samen met Andersen en Sigi veel te veel balverlies voorin. En vaak nog onnodig ook. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach ja, iedereen maakt fouten. Hij gaat al lachen als iemand een naam verkeerd uitspreekt. Maar lekker boeiend. Wedstrijd is niet om aan te kijken in ieder geval. Zucht... Je fout boeit me niet ik maak 3miljoen fouten meer dan jou
Maargoed laat maar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heeft wat leuke dingen laten zien, maar verstopt zich ook veel te vaak en heeft ook al weer wat slordige passes gegeven. De eerste helft was inderdaad niet al te best. Maar goed, er komt nog een tweede helft aan. Laten we maar hopen, dat Frank de Boer een helpende donderspeech houdt in de kleedkamer, die de jochies wakker schudt. Deze 0-1 vind ik een gevaarlijke tussenstand. Die Hemmen zal z'n doelpuntje nog wel pakken, vrees ik. Al met al was het erg slordig. En Snotverdrie, weer om 12:30 uur... Ik geloof volgende week ook al. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:26 schreef Pietje het volgende:[..] De eerste helft was inderdaad niet al te best. Maar goed, er komt nog een tweede helft aan. Laten we maar hopen, dat Frank de Boer een helpende donderspeech houdt in de kleedkamer, die de jochies wakker schudt. Deze 0-1 vind ik een gevaarlijke tussenstand. Die Hemmen zal z'n doelpuntje nog wel pakken, vrees ik. Al met al was het erg slordig. En Snotverdrie, weer om 12:30 uur... Ik geloof volgende week ook al. 1-3 is een mooie uitslag piet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:26 schreef Pietje het volgende:[..] De eerste helft was inderdaad niet al te best. Maar goed, er komt nog een tweede helft aan. Laten we maar hopen, dat Frank de Boer een helpende donderspeech houdt in de kleedkamer, die de jochies wakker schudt. Deze 0-1 vind ik een gevaarlijke tussenstand. Die Hemmen zal z'n doelpuntje nog wel pakken, vrees ik. Al met al was het erg slordig. En Snotverdrie, weer om 12:30 uur... Ik geloof volgende week ook al. Jep, wederom zo'n kuttijd. Net als om 18.45 uur. Maar volgende week is Roda de tegenstander in Kerkrade. En dan weer om 12.30 uur. Lijkt wel of de KNVB dat expres doet. Verre uitwedstrijden om zo'n kuttijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Echt niet ouwe. Ben trouwens heel dom geweest. ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:00 schreef jiskefet het volgende:Sommige talenten laten in het begin al veel zien en krijgen later meestal een dipje zoals Fischer Andersen niet, heb hem nog zelden goede dingen constant zien doen, affentoe een leuke actie maar Het is nog te weinig wat ik van hem heb gezien... Andersen begrijpt nog steeds de boodschap niet dat je niet in de zaal speelt maar op het veld en ook dat je geen tijd krijgt en snel moet handelen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Na milan uit om 12:30 in friesland ik ben dan blij met elke overwinning op wat voor manier dan ook En dan dadelijk relax naar de concurrentie kijken.. Na Winst op Barca Ado uit gewonnen na teleurstelling milan uit nu winnen, mentaal sterk en heel belangrijk Die punten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens dikke compliment voor Cambuur. Wat een beleving in dat spel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik ook....ik heb gezondigd...sorry....komt door de spanning |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, wederom zo'n kuttijd. Net als om 18.45 uur. Maar volgende week is Roda de tegenstander in Kerkrade. En dan weer om 12.30 uur. Lijkt wel of de KNVB dat expres doet. Verre uitwedstrijden om zo'n kuttijd. Volgens mij hebben we het merendeel van de 12:30 wedstrijden dan wel gehad toch?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Laten we het maar hopen. Wat ik tot nu toe gezien heb, stemt mij somber... Zo verschrikkelijk veel en dom balverlies, continu verkeerde keuzes... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: vergeten in te vullen ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, wederom zo'n kuttijd. Net als om 18.45 uur. Maar volgende week is Roda de tegenstander in Kerkrade. En dan weer om 12.30 uur. Lijkt wel of de KNVB dat expres doet. Verre uitwedstrijden om zo'n kuttijd. Ik ben bepaald ook geen Calimero, maar weet je soms denk ik toch.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt helemaal, warrior!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:28 schreef nora het volgende:[..] Andersen begrijpt nog steeds de boodschap niet dat je niet in de zaal speelt maar op het veld en ook dat je geen tijd krijgt en snel moet handelen. Het lijkt dat hij nog gewoon tekort komt om op dit niveau te presteren.. Talent heeft hij dat hebben we bij Jong Ajax kunnen zien.. maar bewijs van spreken Al tel je de grassprietjes bij Jong en presteer je niet als je maar presteerd in het eerste! Hij komt nu nog net te kort 'zo lijkt het teminste' |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe ik heb deze uitslag veranderd omdat ik positiever werd doordat we in het thuisshirt speelden. Denk dat mijn eerste uitslag realistischer was. Had namelijk 0-3. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Volgens mij kunnen de tijden na de winterstop nog worden aangepast volgens mij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe, maar volgens mij is na de winterstop alleen de wedstrijd tegen die kakkies uit nog om 12.30 uur. Maar dat weet ik niet zeker. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, wederom zo'n kuttijd. Net als om 18.45 uur. Maar volgende week is Roda de tegenstander in Kerkrade. En dan weer om 12.30 uur. Lijkt wel of de KNVB dat expres doet. Verre uitwedstrijden om zo'n kuttijd. Misschien een domme opmerking: Ik denk dat ze in Duitsland,Frankrijk,Uk enz grotere afstanden moeten overbruggen.....ook op rare tijden.....tis dus overal zo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Misschien een domme opmerking: Ik denk dat ze in Duitsland,Frankrijk,Uk enz grotere afstanden moeten overbruggen.....ook op rare tijden.....tis dus overal zo Maar daar doen ze veel met het vliegtuig of gaan ze de dag daarvoor al richting die steden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar daar doen ze veel met het vliegtuig of gaan ze de dag daarvoor al richting die steden. Kan hier toch ook.....avondje zuipen op het vrijthof....volgende dag ff ballen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe zo zouden wij het doen ouwe. ;-)
Maar Andersen mag wat mij betreft wel gewisseld worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe zo zouden wij het doen ouwe. ;-) Maar Andersen mag wat mij betreft wel gewisseld worden. Tis niet zijn dag...idd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt helemaal.
Godverdomme Serero, dat had hem moeten wezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die Leo Driessen mag van mij ook oprotten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gauw 0-2 maken, anders zie ik het nog slecht gaan aflopen voor Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De Boer mag toch ook wisselen ??....of mag dat niet in friesland (buitenland regel) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahaha. Fischer, Bojan en Hoesen erin. Andersen, Sigi en Schone eruit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Yes! Dag dag houten klaas, welkom Hoesen! |
|
|
|