|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:32 schreef remco k het volgende:[..] Nee kerel, maar je bent altijd hier eigenlijk alleen maar druk met wat de anderen ervan vinden Jij maakt je steeds druk wat ik zeg en blaast het steeds op
Maargoed doe wat je niet laten kan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:52 schreef jiskefet het volgende:[..] Jij maakt je steeds druk wat ik zeg en blaast het steeds op Maargoed doe wat je niet laten kan Ach kerel kom op man, kom lekker terug als je balletjes zijn ingedaald.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 14:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met alle respect maar in dit huidige seizoen heeft Hoessen tot nu toe meer laten zien als Bojan, de Jong en Sigthorsson...wel alle respect naar de Jong....want die sukkelt met blessures dit seizoen....hiermee zitten we 1x niet op 1 lijn Pietje ;-)...overigens is Bojan geen speler van Ajax...is nl gehuurd...die zien we nooit meer terug... Dat Bojan niet van Ajax is, weet ik ook wel. Overigens, hij heeft het bijzonder naar zijn zin bij Ajax, althans dat zei zijn vader. Die vertelde ook, dat het niet uitgesloten is, dat Bojan ook volgend seizoen Ajacied is. En we hoeven het natuurlijk niet ALTIJD met elkaar eens te zijn ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik heb geen zin hier in... Ik laat me iig niet meer provoceren remco
Maar blijf je gang maar gaan het zal allemaal wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het was ook zeker geen verwijt naar Cillessen toe. Ik ben gierend blij met hem!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:00 schreef jiskefet het volgende:Ik heb geen zin hier in... Ik laat me iig niet meer provoceren remco Maar blijf je gang maar gaan het zal allemaal wel Bravo.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:02 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, al was ook in invalbeurt van Hoessen niet veel beter dan het spel van Siggie.. Ik hoop echt dat de Boer rap weer met de Jong of Bojan op 9 gaat spelen.. Het elftal staat dan simpelweg gewoon beter. Klopt helemaal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:08 schreef remco k het volgende:[..] Daar sluit ik me bij aan.. Ook Zwolle durfde te voetballen tegen Ajax.. Verder duikt eigenlijk iedereen diep in de eigen 16.. Zelfs AC Milan groef zich in... Nota bene in hun eigen stadion... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:00 schreef Pietje het volgende:[..] Dat Bojan niet van Ajax is, weet ik ook wel. Overigens, hij heeft het bijzonder naar zijn zin bij Ajax, althans dat zei zijn vader. Die vertelde ook, dat het niet uitgesloten is, dat Bojan ook volgend seizoen Ajacied is. En we hoeven het natuurlijk niet ALTIJD met elkaar eens te zijn ;-) Er is zelfs een optie voor een extra jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:00 schreef jiskefet het volgende:Ik heb geen zin hier in... Ik laat me iig niet meer provoceren remco Maar blijf je gang maar gaan het zal allemaal wel Goed van je pik.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat had ik ook begrepen. Ik ben een absolute fan van Bojan. Van mij mag hij blijven en het liefst als diepe spits. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:00 schreef Pietje het volgende:[..] Dat Bojan niet van Ajax is, weet ik ook wel. Overigens, hij heeft het bijzonder naar zijn zin bij Ajax, althans dat zei zijn vader. Die vertelde ook, dat het niet uitgesloten is, dat Bojan ook volgend seizoen Ajacied is. En we hoeven het natuurlijk niet ALTIJD met elkaar eens te zijn ;-) Niet dat ik hem niet graag zie komen....hij is als buitenspeler gehaald door de Boer....het feit dat Ajax nog steeds op zoek is naar een buitenspeler denk ik dat hij volgend seizoen niet meer gehuurd wordt...maar goed dat is puur mijn visie...wie weet dat ze Cuenca weer huren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:08 schreef Pietje het volgende:[..] Dat had ik ook begrepen. Ik ben een absolute fan van Bojan. Van mij mag hij blijven en het liefst als diepe spits. Hij was afgelopen woensdag rampzalig...liever wat meer lengte in de spits... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: langere noppen geven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wedstrijd was kut.
Maar wat was het heerlijk om weer eens in blessuretijd te winnen!
Gauw vergeten en op naar Ijsselmeervogels. En dat kan een lastige pot worden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet dat ik hem niet graag zie komen....hij is als buitenspeler gehaald door de Boer....het feit dat Ajax nog steeds op zoek is naar een buitenspeler denk ik dat hij volgend seizoen niet meer gehuurd wordt...maar goed dat is puur mijn visie...wie weet dat ze Cuenca weer huren... Nee, Cuenca wil niet (meer) naar Ajax komen. Die wil alleen nog maar aan een Spaanse club verhuurd worden. Ik zou zeggen: graag of niet! Op een speler, die niet 100% gemotiveerd is, zit ik niet te wachten. Bojan wel, die is super gemotiveerd. Ik heb hem zelf horen zeggen, dat hij trots is om voor Ajax te mogen voetballen. Dat is andere taal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat Bojan te weinig wedstrijdritme had na zijn lange blessure. Hij heeft maar twee keer een korte invalbeurt gehad. Het komt absoluut goed met hem. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Trieste ontwikkeling. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Vooral opgelucht om de 3punten.. in de laatste seconden dan moet je gewoon blij zijn Geen puntverlies na de teleurstelling in Milan.. en in zo kut wedstrijd tegen een goed spelend Cambuur Nogmaals Ajax gaat niet altijd zo slecht spelen er waren redenen hiervoor en voor het eerst sinds Lange tijd een slechte wedstrijd.. dus ik ben dat snel vergeten maakte mij vandaag niet uit hoe we de 3punten zouden binnenhalen..
Belangrijk deze overwinning zeer opgelucht en blij ermee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zelfde geld voor Hoessen..
Misschien dat van Kessel wat is voor de toekomst.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:16 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Bojan te weinig wedstrijdritme had na zijn lange blessure. Hij heeft maar twee keer een korte invalbeurt gehad. Het komt absoluut goed met hem. Toch snap ik de keuze voor Sigi niet. Hoesen deed het heel aardig. Lijkt wel een stijve hark die ijslander |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:17 schreef jiskefet het volgende:Vooral opgelucht om de 3punten.. in de laatste seconden dan moet je gewoon blij zijn Geen puntverlies na de teleurstelling in Milan.. en in zo kut wedstrijd tegen een goed spelend Cambuur Nogmaals Ajax gaat niet altijd zo slecht spelen er waren redenen hiervoor en voor het eerst sinds Lange tijd een slechte wedstrijd.. dus ik ben dat snel vergeten maakte mij vandaag niet uit hoe we de 3punten zouden binnenhalen.. Belangrijk deze overwinning zeer opgelucht en blij ermee Gesproken door: David Maasbach... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:18 schreef Loetje het volgende:[..] Toch snap ik de keuze voor Sigi niet. Hoesen deed het heel aardig. Lijkt wel een stijve hark die ijslander Ik ben er ook wel een beetje op uitgekeken...
Jammer dat Finnbogasson niet haalbaar is Siggi weg Finni erbij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:16 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Bojan te weinig wedstrijdritme had na zijn lange blessure. Hij heeft maar twee keer een korte invalbeurt gehad. Het komt absoluut goed met hem. Laten we het hopen dat Bojan meer gaat brengen...want Ajax heeft niet echt hele goede spitsen....bij mij staat de Jong nog steeds op 1, maar is in principe geen echte spits....Hoessen is nog groeiende heeft nog maar een paar wedstrijden in de benen in het eerste....afwachten dus...en Sigthorsson is niet het type spits waar ik warm van wordt...
Het liefst zou ik zien dat ze in de winterstop een goede spits halen...maar dat is uitgesloten...ze kijken bij Ajax meer naar de langere termijn dus zullen ze zeer zeker scouten naar weer een jonge spits... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:18 schreef Loetje het volgende:[..] Toch snap ik de keuze voor Sigi niet. Hoesen deed het heel aardig. Lijkt wel een stijve hark die ijslander Ik heb NOOIT (!!) begrepen, waarom Ajax Sightórsson gehaald is. Bij AZ scoorde hij bepaald ook niet aan de lopende band en was hij vaak geblesseerd. Toenmalig trainer van AZ (Gertjan Verbeek) had Ajax nota bene gewaarschuuwd. Een domme actie van Ajax destijds. Met Hoesen moet je wat meer geduld hebben, die is erg leergierig en ambitieus, die komt er wel, vermoed ik. Hoewel je ook met hem maar moet afwachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat is echt te hopen Remco... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laten we het hopen dat Bojan meer gaat brengen...want Ajax heeft niet echt hele goede spitsen....bij mij staat de Jong nog steeds op 1, maar is in principe geen echte spits....Hoessen is nog groeiende heeft nog maar een paar wedstrijden in de benen in het eerste....afwachten dus...en Sigthorsson is niet het type spits waar ik warm van wordt... Het liefst zou ik zien dat ze in de winterstop een goede spits halen...maar dat is uitgesloten...ze kijken bij Ajax meer naar de langere termijn dus zullen ze zeer zeker scouten naar weer een jonge spits... Ik hoop, dat Luuk de Jong in de winterstop gehaald gaat worden... Maar ik heb begrepen, dat met name PSV zich sterk gaat maken om hem naar Eindhoven te halen. Overigens heb ik gisterenavond, of beter, vannacht gehoord, dat PSV in de winterstop voor € 25 miljoen mag gaan winkelen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:18 schreef Loetje het volgende:[..] Toch snap ik de keuze voor Sigi niet. Hoesen deed het heel aardig. Lijkt wel een stijve hark die ijslander Hoessen vind ik ook beter maar zal ongetwijfeld in de thuiswedstrijden spelen....kan een bal vast houden....jammer dat Hoessen wisselvallig is ..en dat moet er uit...maar goed hij heeft nog maar een paar wedstrijden gespeeld...hopen dat hij er komt... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hij was zeker niet rampzalig. Zijn eerste aanname is altijd goed. Als ik naar het gehark van Sithorsson kijk dan springen echt de tranen in de ogen. Elke bal moet hij drie keer raken voor hij hem onder controle heeft. Aanfluiting is het. Het druk zetten begint voorin en Siggi is zo traag dat je nooit druk kan zetten en daar ging het vandaag al mis. De Boer moet een keuze gaan maken en als ik dan het gelul van hem hoor voor de wedstrijd over Andersen dat hij zo goed traint en daarom mocht starten. Het elftal stond de laatste weken waarom nu weer die onzekerheid erin brengen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:28 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop, dat Luuk de Jong in de winterstop gehaald gaat worden... Maar ik heb begrepen, dat met name PSV zich sterk gaat maken om hem naar Eindhoven te halen. Overigens heb ik gisterenavond, of beter, vannacht gehoord, dat PSV in de winterstop voor € 25 miljoen mag gaan winkelen... Dus ze gaan het ingezette beleid na een half jaar weer veranderen door weer te gaan kopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:28 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop, dat Luuk de Jong in de winterstop gehaald gaat worden... Maar ik heb begrepen, dat met name PSV zich sterk gaat maken om hem naar Eindhoven te halen. Overigens heb ik gisterenavond, of beter, vannacht gehoord, dat PSV in de winterstop voor € 25 miljoen mag gaan winkelen... Het schijnt dat Gladbach hem niet laat gaan....dat is veel geld om te winkelen...hopen dat ze bij Ajax weg blijven... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:29 schreef Brandje het volgende:[..] Dus ze gaan het ingezette beleid na een half jaar weer veranderen door weer te gaan kopen. Beleid blijft wel staan mr ( De knip is sterker dan het verstand )... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het schijnt dat Gladbach hem niet laat gaan....dat is veel geld om te winkelen...hopen dat ze bij Ajax weg blijven... Dat ik heb ik ook gelezen....hij mag niet weg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gelukkig maar ergens...want PSV had de buidel open getrokken.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Onze buitenspelers gaan alleen mr voor eigen glorie dus zal Falcao er ook niet veel van bakken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:29 schreef Brandje het volgende:[..] Dus ze gaan het ingezette beleid na een half jaar weer veranderen door weer te gaan kopen. Paniek is een slechte raadgever... Het gaat ze niet voor de wind (hoewel ze nu met 1-0 voorstaan tegen Utrecht) en dus slaat de paniek toe. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het schijnt dat Gladbach hem niet laat gaan....dat is veel geld om te winkelen...hopen dat ze bij Ajax weg blijven... Dat laatste hoop ik zeker. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk ergens niet dat ze bij PSV tijdens de winterstop al spelers halen....ze beschouwen dit als een verloren seizoen...dus zullen ze zoals gewoonlijk komende zomer toeslaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:28 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop, dat Luuk de Jong in de winterstop gehaald gaat worden... Maar ik heb begrepen, dat met name PSV zich sterk gaat maken om hem naar Eindhoven te halen. Overigens heb ik gisterenavond, of beter, vannacht gehoord, dat PSV in de winterstop voor € 25 miljoen mag gaan winkelen... Ik hoorde hetzelfde, dat betekend dat ze de selectie flink gaan versterken.. Kosten nog moeite zullen daar gespaard worden om de ploeg op de rit te krijgen..
Een hele slechte ontwikkeling voor het NL voetbal, zeker gezien het potentieel van de jongens hij hun tweede elftal..
Of Luuk de Jong onze spits is weet ik ook niet eerlijk gezegd. Persoonlijk blijf ik ook fan van de Jong in de spits. Hoe je het ook went of keert, na Suarez en Huntelaar heeft de Jong het van alle spelers die daar gespeeld hebben het veruit het beste gedaan. Ook is hij iedere keer weer de persoon die zodra hij op 9 gaat spelen, het elftal beter laat spelen, en ondanks dat hij ieder jaar in alle competities rond de 17 goals maakt, is dat wel heel belangrijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:28 schreef Brandje het volgende:[..] Hij was zeker niet rampzalig. Zijn eerste aanname is altijd goed. Als ik naar het gehark van Sithorsson kijk dan springen echt de tranen in de ogen. Elke bal moet hij drie keer raken voor hij hem onder controle heeft. Aanfluiting is het. Het druk zetten begint voorin en Siggi is zo traag dat je nooit druk kan zetten en daar ging het vandaag al mis. De Boer moet een keuze gaan maken en als ik dan het gelul van hem hoor voor de wedstrijd over Andersen dat hij zo goed traint en daarom mocht starten. Het elftal stond de laatste weken waarom nu weer die onzekerheid erin brengen? Vrijwel helemaal mee eens. Toch begrijp ik wel dat er spelers ook rust moeten krijgen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ben heel blij met de overwinnig, lekkere goal van Klaassen... zag het niet meer gebeuren maar echt prachtig dit!
overigens vind ik Serero echt slecht, die kans die hij vandaag weer mist en die bal waarbij hij Schone gewoon voor de keeper kan zetten... echt ongelooflijk. blijf er bij dat hij niks toevoegt, ik hoop dat Duarte er gauw weer bij is of dat Fischer of Lobotka de kans daar krijgt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Vrijwel helemaal mee eens. Toch begrijp ik wel dat er spelers ook rust moeten krijgen.. Ik niet. Ja rust krijgen wel maar niet dat je dan zo je team omgooit. Dan train je wat minder fel of een extra dag vrij. Trouwens Hoessen had gewoon kunnen starten maar Sightorsson kan gewoon echt niet. De beste man ontbeert echt alles wat hij wel nodig heeft voor het ajaxspel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb zo zitten schreeuwen na de 2-1 dat mijn stem nu hees is. Ajax was gewoon slecht. Wat een lakse houding weer. Ik heb me opnieuw kapot lopen ergeren. Ja jullie lezen het goed, lopen. Als Ajax slecht speelt zit ik niet te kijken maar sta ik er vaak bij. Ook ik was erg blij met de overwinning. Anderson was zo matig. Niet weer opstellen. Sigthorsson is en blijft een gebed zonder einde. Je gaat er nooit meer de oorlog mee winnen. Ik hoop echt dat Ajax een waardige spits zoals Huntelaar was in de winter erbij haalt. Vandaag hadden we het geluk dat je je deze houding kunt permitteren. Ik hoop dat de Boer dit snel eruit weet te krijgen. Ik wil niet meer terug naar af. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind deze keer dat je de Boer zijn keuzes kunt aanrekenen. Hij heeft duidelijk verkeerde keuzes gemaakt, dit staat los van het slechte spel. Bepaalde spelers hadden nooit opgesteld mogen worden. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax voor de 4e keer kampioen wil worden zal er meer kwaliteit bij moeten komen. Anders loop je een heel groot risico dat een ploeg als Vitesse als nog kampioen wordt. Als dit gaat gebeuren, dan word ik echt boos. Hoop dat Ajax het verstand gebruikt om niet dit risico opnieuw te gaan nemen. Wanneer je met een aantal matige spelers blijft spelen gaat het niveau snel achteruit in het geheel. Je wordt alleen kampioen wanneer je een lange reeks goed blijft spelen. En dan is er geen ruimte meer voor dit soort dagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een onzin zeg, wedstrijden op rij domineert Ajax, speelt het gewoon goed en wint het vrij ruim zijn wedstrijden. En nu 1 slechte wedstrijd die uiteindelijk gewonnen wordt en er moeten direct weer spelers bij..
Iedere kampioen speelt door het seizoen heen slechte wedstrijden.. Als je die winnend weet af te sluiten maak je een goede stap naar de titel..
Ajax heeft een hele goede en brede selectie, en echt meer dan voldoende opties om dingen te verschuiven.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Niet op basis van deze wedstrijd. Puur omdat je een meer kwaliteit nodig hebt om kampioen te kunnen worden. Dat vind ik al heel lang en nog steeds. Omdat je dan beter continuïteit kunt garanderen. Ajax heeft helaas nog steeds een aantal spelers die Ajax onwaardig zijn. Ik denk dat de meesten hier het daar wel mee eens zullen zijn. Bij blessures kun je dan net de pech hebben dat je het niet goed kunt opvangen. Dat risico ga je toch niet nemen als Ajax zijnde. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:15 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, Cuenca wil niet (meer) naar Ajax komen. Die wil alleen nog maar aan een Spaanse club verhuurd worden. Ik zou zeggen: graag of niet! Op een speler, die niet 100% gemotiveerd is, zit ik niet te wachten. Bojan wel, die is super gemotiveerd. Ik heb hem zelf horen zeggen, dat hij trots is om voor Ajax te mogen voetballen. Dat is andere taal. Als dat zo is...Bojan behouden....dag Cuenca!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 19:32 schreef remco k het volgende:Wat een onzin zeg, wedstrijden op rij domineert Ajax, speelt het gewoon goed en wint het vrij ruim zijn wedstrijden. En nu 1 slechte wedstrijd die uiteindelijk gewonnen wordt en er moeten direct weer spelers bij.. Iedere kampioen speelt door het seizoen heen slechte wedstrijden.. Als je die winnend weet af te sluiten maak je een goede stap naar de titel.. Ajax heeft een hele goede en brede selectie, en echt meer dan voldoende opties om dingen te verschuiven.. Mee eens! |
|
|
|