BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (zondag 15 december, 12:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mee eens!
Half eens Weetkoppie....tis wel met hangen en wurgen.....overtuigend is het niet
jiskefet
 jiskefet - zondag 15 december 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Als je ziet wat de concurentie heeft gedaan Dan nog heerlijker die 3punten in de laatste seconde
Anders blijven we maar steeds aanhikken tegen een achterstand, 5 wedstrijden gewonnen dadelijk weer moeilijke
Wedstrijden voor de boeg en nu met geen grote achterstand..

Ajax is ff wakker geschud bij de les blijven!
Als je een Ajax speler bent dan MOET je niemand onderschatten want dat is onproffesioneel
Tegen wie je ook speelt altijd 100% wedstrijd scherpte!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 14:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zou jullie goede gevoel zo ruilen voor mijn goede gevoel ;)
Hey infamous, eindelijk weer eens 3 points voor jouw cluppie. gefeliciteerd man! hadden jullie wel weer eens nodig....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 december 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Half eens Weetkoppie....tis wel met hangen en wurgen.....overtuigend is het niet
Ik snap je. Ik denk ook dat we de wedstrijd tegen Ijsselmeervogels nu al moeten vergeten aangezien dat ook wss drama wordt.
Volgende week tegen Roda weer ff goed domineren. Dan zit het al weer wat beter.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik snap je. Ik denk ook dat we de wedstrijd tegen Ijsselmeervogels nu al moeten vergeten aangezien dat ook wss drama wordt.
Volgende week tegen Roda weer ff goed domineren. Dan zit het al weer wat beter.
Oppassen voor Hupperts;-)
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tot de laatste wedstrijd hebben we een pot of 6 7 echt overtuigend gespeeld en gewonnen met ruime cijfers.. zelfs 3 wedstrijden CL 7 punten gepakt..

En dat met nog een aantal belangrijke spelers die blessures hebben..
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oppassen voor Hupperts;-)
Speelt tegen een van onze jongens die daar normaal nooit speelt, hij zou dus maar zo belangrijk en gevaarlijk kunnen worden in die pot..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot de laatste wedstrijd hebben we een pot of 6 7 echt overtuigend gespeeld en gewonnen met ruime cijfers.. zelfs 3 wedstrijden CL 7 punten gepakt..

En dat met nog een aantal belangrijke spelers die blessures hebben..
Klopt....maar het is niet zo dat wij de ene spits makkelijk voor de andere inzetten....geld ook voor links en rechts achter....is allemaal hangen en wurgen....dat het goed afloopt is een ander verhaal.
Dan heb ik het nog niet eens over de rechts buiten....(hup Hupperts;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt....maar het is niet zo dat wij de ene spits makkelijk voor de andere inzetten....geld ook voor links en rechts achter....is allemaal hangen en wurgen....dat het goed afloopt is een ander verhaal.
Ga je nu ook al stoteren emt je huphupperts
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als de Jong de eerste spits zou zijn, heb je Bojan Hoessen en Siggie daarachter..

Linkback heb je een punt, al kan je Blind daar ook gewoon prima neerzetten, alleen heb je dan CVM niet heel best ingevuld, rechtsback is Ligeon een goede vervanger, en eerlijk gezegd vind ik dat ie daar ook de kans eens moet gaan krijgen boven van Rhijn..

Rechtsbuiten en de CVM plek zijn zorgen kindjes, de rest is allemaal goed en dubbel bezet..

Voor linksback hebben we Dijks nog bij Heerenveen, ik ben benieuwd of er terugroep clausules in die verhuurcontracten zitten...

CVM komen er twee spelers aan, maar mag je daar al wonderen van verwachten op die plek..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Als de Jong de eerste spits zou zijn, heb je Bojan Hoessen en Siggie daarachter..

Linkback heb je een punt, al kan je Blind daar ook gewoon prima neerzetten, alleen heb je dan CVM niet heel best ingevuld, rechtsback is Ligeon een goede vervanger, en eerlijk gezegd vind ik dat ie daar ook de kans eens moet gaan krijgen boven van Rhijn..

Rechtsbuiten en de CVM plek zijn zorgen kindjes, de rest is allemaal goed en dubbel bezet..

Voor linksback hebben we Dijks nog bij Heerenveen, ik ben benieuwd of er terugroep clausules in die verhuurcontracten zitten...

CVM komen er twee spelers aan, maar mag je daar al wonderen van verwachten op die plek..
We hebben ook Duarte nog ouwe.....
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

We hebben ook Duarte nog ouwe.....
Vind ik eerlijk gezegd geen optie voor de linksback positie of CVM.. rechtsbuiten heeft ie wel veel gespeeld bij Sparta..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ga je nu ook al stoteren emt je huphupperts
EMT is hartstikke duur ouwe
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

EMT is hartstikke duur ouwe
zzzeikerd ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

zzzeikerd ;-)
Lieverd ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lieverd ;-)
Ik ga slapen! mazzelll ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ga slapen! mazzelll ;-)
Slaap lekker gap...
Brandje
 Brandje - maandag 16 december 2013 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

CVM is in een tijdelijk probleem als jet het mij vraagt* en wat jij zelf ook zegt want er komt wel wat aan vanuit de jeugd. met bazoer en Lobotka heb je spelers die dat prima kunnen invullen. Dus ik begrijp heel goed dat ze daar niemand voor kopen.
Ligeon en Van Rhijn vind ik van het zelfde laken en pak. Beide niet overtuigend.
Linksback zou je ook Kenny Tete kunnen proberen en je hebt Boilesen ook nog.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (zondag 15 december, 12:30); 1 - 2

0.0086619