|
|
afcadavid
|
|
|
Nu we Europa League spelen wie hopen we tegen te komen? Ik zelf hoop op Ludogorets kunnen we psv laten zien hoe je daarvan wint :D Er komen nog meer clubs bij maar de europa league is nu nog bezig dus die tegenstanders weet ik nog niet
Mogelijke tegenstanders:
Napoli Benfica Shakhtar Donetsk FC Basel Valencia Roebin Kazan Eintracht Frankfurt Racing Genk Loedogorets Fiorentina Red Bull Salzburg Tottenham Hotspur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2013 door afcadavid -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Flikker op man, als je een topic start ga je niet eerst vragen of iemand ergens op wil stemmen. Maak dan een serieus topic aan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik hoop ook op Ludogorets, maar is wel weer ver reizen...
zou Lyon ook een mooie loting vinden, Maandag is het toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Flikker op man, als je een topic start ga je niet eerst vragen of iemand ergens op wil stemmen. Maak dan een serieus topic aan. misschien een beetje respect voor iemand die hier al 4 jaar langer is dan jij... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha en jij bent? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ludogorets denkt nu het niveau NL competitie meer dan aan te kunnen Laten wij ze even ontnuchteren met 5-0;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en ???.....dat zegt toch niks....en ik heb niks met Lemmer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zo, da's ook long time no see....
stemmen doe ik niet!
doe mij maar, om te laten zien hoe het wel moet, eerst ludogorets (of zo iets) en daarna een grote club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb respect voor mensen die een normaal topic maken, niet voor mensen die spammen om stemmen te vergaren. En daarnaast mag hij dan wel 4 jaar hier zijn, maar qua reacties is het weinig. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik stem rechts mag dat ook? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: het zegt dat het niet z'n gozer is die één keer langs komt alleen om om stemmen te zeiken... daarnaast maakt hij gewoon een nuttig topic.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] het zegt dat het niet z'n gozer is die één keer langs komt alleen om om stemmen te zeiken... daarnaast maakt hij gewoon een nuttig topic.... Wat vind je nuttig aan het feit een topic te maken en het bericht te beginnen met spam? Had een serieus topic gemaakt en je had respect gehad.
Overigens in 4 jaar maar ongeveer 300 reacties?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] het zegt dat het niet z'n gozer is die één keer langs komt alleen om om stemmen te zeiken... daarnaast maakt hij gewoon een nuttig topic.... Zeg ik dat dan....ik ken hem wel.... ben hier al wat langer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat vind je nuttig aan het feit een topic te maken en het bericht te beginnen met spam? Had een serieus topic gemaakt en je had respect gehad. hij vraagt alleen maar even of je wil stemmen op een dorp, je kunt toch kiezen of je dit wel of niet doet? had hij het dan maar ergens klein onderaan moeten zetten? lijkt me niet,
maar laten we maar ophouden en over de loting verder gaan. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb respect voor mensen die een normaal topic maken, niet voor mensen die spammen om stemmen te vergaren. En daarnaast mag hij dan wel 4 jaar hier zijn, maar qua reacties is het weinig. Ik reageer normaal ook niet zoveel nee. Ik lees wel zo goed als alles omdat ik de gesprekken in de topics altijd wel leuk vind |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ehh, nee...? jij zei dat het : 'niks zegt'
ik zeg alleen dat het wel wat zegt... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Nu weer verder over de loting voor komende vrijdag? hoe laat is de loting eigenlijks? 13:00 uur dacht ik klopt dat? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ok nu.Koppen dicht en shake hands!! Van nu af aan gaat het alleen over de EL....
Zo! Opa Ron heeft gesproken ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:43 schreef afcadavid het volgende:Nu weer verder over de loting voor komende vrijdag? hoe laat is de loting eigenlijks? 13:00 uur dacht ik klopt dat? maandag 16-12-2013 om 12.00 uur |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:43 schreef afcadavid het volgende:Nu weer verder over de loting voor komende vrijdag? hoe laat is de loting eigenlijks? 13:00 uur dacht ik klopt dat? Waarom verander je de start van het topic dan niet en plaats je daar alle ploegen die geplaatst zijn voor de knock-outfase van de EL. Dan kan iedereen vervolgens op een normale manier de discussie aangaan.
En verwijder dan gelijk even dat spam-bericht, want dat kan je een ban opleveren. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg en Tottenham Hotspur
Dit zijn de clubs die ajax kan treffen in europa league |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:43 schreef Ronald 1960 het volgende:ok nu.Koppen dicht en shake hands!! Van nu af aan gaat het alleen over de EL.... Zo! Opa Ron heeft gesproken ;-) Kut man, moet gelijk schijten. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:44 schreef afcadavid het volgende:Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg en Tottenham Hotspur Dit zijn de clubs die ajax kan treffen in europa league Doe mij maar de Spurs..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:44 schreef afcadavid het volgende:Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg en Tottenham Hotspur Dit zijn de clubs die ajax kan treffen in europa league Napoli, Benfica, Shaktar, Basel, Kazan, Fiorentina, Spurs ontlopen.
5/12 kans op een goede loting dus... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk afcadavid, dat is een betere start van het topic.
En als ik mag kiezen? Doe dan maar Eintracht Frankfurt of Genk. Lekker in de buurt. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:Kijk afcadavid, dat is een betere start van het topic. En als ik mag kiezen? Doe dan maar Eintracht Frankfurt of Genk. Lekker in de buurt. Ik zette alleen ff linkje voor stemmen erneer omdat we in Lemmer wel eerlijk stemmen, in grou hebben ze 1 of ander programma aanstaan waardoor ze kunnen blijven stemmen. Wij mogen maar 1x stemmen dus beetje oneerlijk ;) elke stem is een gewonnen stem voor Lemmer. Maar jij wou geen link dus heb het voor je weg gehaald ik maak er verder ook geen probleem van |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
en welke ronde gaat ajax eindigen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door afcadavid -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ligt puur aan de loting hé... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:50 schreef afcadavid het volgende:[..] Ik zette alleen ff linkje voor stemmen erneer omdat we in Lemmer wel eerlijk stemmen, in grou hebben ze 1 of ander programma aanstaan waardoor ze kunnen blijven stemmen. Wij mogen maar 1x stemmen dus beetje oneerlijk ;) elke stem is een gewonnen stem voor Lemmer. Maar jij wou geen link dus heb het voor je weg gehaald ik maak er verder ook geen probleem van Dat is het niet, kan je namelijk gewoon een ban opleveren. Is namelijk spam en daar houdt Boudje niet van. ;-)
Maar mocht blijken dat een ander vals speelt dan zal dat programma dat onderscheppen, want een beetje eerlijk programma kijkt na of er fraude is gepleegd. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: We eindige in rondjes drank op Leidscheplein vanwege de EuropaL winst;-) Finale tegen Juventus geweldig zou dat zijn! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:50 schreef afcadavid het volgende:[..] Ik zette alleen ff linkje voor stemmen erneer omdat we in Lemmer wel eerlijk stemmen, in grou hebben ze 1 of ander programma aanstaan waardoor ze kunnen blijven stemmen. Wij mogen maar 1x stemmen dus beetje oneerlijk ;) elke stem is een gewonnen stem voor Lemmer. Maar jij wou geen link dus heb het voor je weg gehaald ik maak er verder ook geen probleem van Zet het maar weer neer....dan zal ik ff op Lemmer stemmen gap....tenslotte ben je 1 van ons ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je even in een ander topic kijken ouwe, daar staat het namelijk ook. ;-) |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
zo nu link weer weg want wil geen ban!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door afcadavid -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote: in welke topic nog meer dan? ik had alleen hier neer gezet? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat ligt niet aan de loting, maar aan het spel, de instelling in het veld en een beetje geluk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Done... ik ben stem 4037 ;-) |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Thanks! en ik hoop ook dat Ajax de finale haalt natuurlijk maar idd moet de loting wel mee zitten
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik stem 4038, hoop dat je wint man!
Grouw staat nog zon 300 stemmen voor maar goed, nog 4 dagen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Huh...link weer weg ?? Krijg je geen ban voor man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wilde net gaan stemmen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan ga ik ff bij die ouwe langs...woont hier om de hoek !!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe. Moet te doen zijn gap. Is toch maar een ... (de rest vul je zelf maar in). |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: NerdFeijenoord.....hahahahaha....slaapt met zijn Olli in een raar pyamaatje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Onder zo'n vies dekbed met een nog viezer logo. Waarmee wij ons reet meestal afvegen. ;-)
En voor de bijdehandjes, ik heb het over het Feyenoord-logo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 22:33 schreef afcadavid het volgende:kan wel vaker stemmen maar dat is met een omweg ;) moet je internetcookies verwijderen, als het goed is kan je dan weer 1x stemmen. Ook kan je op elk apparaat 1x stemmen bijv laptop tablet telefoon Oke schop nu mijn wijffie achter haar computer ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als jij schopt, krijg jij patje van haar ;-) |
|
|
|