|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Koeman staat op ontploffen' (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Koeman staat op ontploffen'
quote:De vulkaan staat op uitbarsten, het vaatje buskruit op ontploffen. "Ik heb me voorgenomen er niets over te zeggen, maar er komt een moment dat ik mijn mening zal geven, want ik vind er natuurlijk wel iets van, zei Koeman.
"Nee, deze situatie is niet van invloed op de kans of ik bijteken of vertrek bij Feyenoord na dit seizoen.
Hoe moet ik deze uitspraken opvatten? Hij is boos omdat hij aan het lijntje is gehouden, en dus weg wilde gaan bij Feyenoord? Want als hij nooit weg wilde gaan dan had hij meteen ook al kunnen zeggen dat hij geen bondscoach wilde worden. Of wilde hij een dubbelfunctie bij Oranje en Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, iedereen wist dat hij na dit seizoen geen trainer meer bij Feyenoord zou zijn. Dat is ook prima, 3 jaar is goed.
Wat je tussen de regels door kan lezen is dat hij in de veronderstelling was dat hij t wel zou worden, dus dat in de gesprekken met de KNvB door is laten schemeren dat t wel in kannen en kruiken was.
En toen kwam lobby Guu$. En guu$ is het geworden. En nu is Koeman boos. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vorig jaar heeft hij bijgetekend zodat de knjb een vergoeding zou betalen aan Feijenoord als hij aangesteld zou worden. Nu werd de situatie anders. Respect voor Koeman! Wat hij ook beslist bedankt alvast voor de mooie jaren! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word verwacht dat hij niet gaat bijtekenen, staat in het AD vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 07:01 schreef Boudewijn het volgende:'Koeman staat op ontploffen'[..] Hoe moet ik deze uitspraken opvatten? Hij is boos omdat hij aan het lijntje is gehouden, en dus weg wilde gaan bij Feyenoord? Want als hij nooit weg wilde gaan dan had hij meteen ook al kunnen zeggen dat hij geen bondscoach wilde worden. Of wilde hij een dubbelfunctie bij Oranje en Feyenoord? Het is gewoon het bewijs dat het bij de knjb een stelletje graf neuzen zijn.. Inprincipe wilden ze alles afpakken van Feyenoord...zie wedstrijden van oranje in de Kuip! Ook wilde ze Koeman transfervrij oppikken maar Koeman gunde Feyenoord een afkoopsom..Toch leek alles beklonken ,maar nee ze gaan nu dus voor die belastingontduiker die werkelijk zwemt in het geld... Ik hoop dat Koeman straks idd ontploft tegenover die enge vieze gore matenaaiers knjb en hiddink. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 07:45 schreef Milo het volgende:Vorig jaar heeft hij bijgetekend zodat de knjb een vergoeding zou betalen aan Feijenoord als hij aangesteld zou worden. Nu werd de situatie anders. Respect voor Koeman! Wat hij ook beslist bedankt alvast voor de mooie jaren! Dat geloof je toch zelf niet. Denk je nou werkelijk waar dat Koeman voor slechts één jaar bijtekent zodat Feyenoord afgekocht moet worden... Ik denk eerder dat hij gesprekken heeft gehad me de KNjB en dat het hem tegenvalt dat de KNjB ook met anderen sprak... Als dat zo is, weet ik niet of ik hem nog wel de goede trainer voor ons vind, want dan stond hij dus open voor vertrek.... Nu lijkt Koeman we wel zo'n kerel dat hij uit respect voor Feyenoord (nog) niets heeft toegezegd, omdat hij Feyenoord fair wil behandelen of dat hij uit respect Feyenoord (Van Geel & co. dus) op de hoogte hield, wat natuurlijk binnenskamers blijft. Toch hoop ik dat hij het los van elkaar heeft gemaakt en dat hij gewoon bij ons blijft, dus ik weet niet waar het vandaan komt dat "iedereen wel al wist dat hij maar drie jaar blijft"? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman was een kandidaat. Da's iets anders dan beoogd bondscoach. De procedure die knvb mbt Hiddink volgde is onhandig, maar mogen ze doen.
Voor Koeman en Feyenoord beter om naar een andere club uit te kijken. Tijd voor een nieuwe aanpak. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik voel een ordinaire (maar amusante) rel aankomen!
Wat Koeman betreft is de vraag: wie moet dan zijn opvolger worden ??? Toch niet Co, Louis of Gullit hè!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 11:29 schreef JanM het volgende:Ik voel een ordinaire (maar amusante) rel aankomen! Wat Koeman betreft is de vraag: wie moet dan zijn opvolger worden ??? Toch niet Co, Louis of Gullit hè! Willem als de Senior met twee goede mensen achter zich Jean Paul en Gio gewoon lekker Rotterdams zonder gelul. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind je, past toch totaal niet in Rotterdam die gast. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel verstand van voetbal. Met van Hooijdonk de enige interessante gast aan tafel bij Studio Voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 12:24 schreef Bosifyable het volgende:Wel verstand van voetbal. Met van Hooijdonk de enige interessante gast aan tafel bij Studio Voetbal. Ik zeg niet dat hij geen voetbalverstand heeft maar twijfel wel een bepaalde Rotterdamse chemie dat het gaat klikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hangt van de resultaten af. kans op hommeles groot |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Ik hoop op Louis maar dat gaat hem echt niet worden... Het is en blijft een Jood. Dan maar Co... Op zich gaat Co altijd voor voetbal en durft beslissingen te nemen. Is denk ik ook wel in staat om een relatief jonge groep onder zijn hoede te nemen. Het is jammer dat "van marwijk" nu in duitsland zit anders had hij het wederom mogen doen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 12:35 schreef VVout het volgende:[..] Ik zeg niet dat hij geen voetbalverstand heeft maar twijfel wel een bepaalde Rotterdamse chemie dat het gaat klikken. Algemene opmerking, voel je niet aangesproken joh. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tyfus, echt wel "ik ontplof bijna!" |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als R K weg gaat naar dit seizoen, moet Feyenoord direkt C A op halen en de rest van de staf laten zitten, C A is een zeer goeie trainer die goed met de jeugd kan werken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 10:49 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat geloof je toch zelf niet. Denk je nou werkelijk waar dat Koeman voor slechts één jaar bijtekent zodat Feyenoord afgekocht moet worden... Ik denk eerder dat hij gesprekken heeft gehad me de KNjB en dat het hem tegenvalt dat de KNjB ook met anderen sprak... Als dat zo is, weet ik niet of ik hem nog wel de goede trainer voor ons vind, want dan stond hij dus open voor vertrek.... Nu lijkt Koeman we wel zo'n kerel dat hij uit respect voor Feyenoord (nog) niets heeft toegezegd, omdat hij Feyenoord fair wil behandelen of dat hij uit respect Feyenoord (Van Geel & co. dus) op de hoogte hield, wat natuurlijk binnenskamers blijft. Toch hoop ik dat hij het los van elkaar heeft gemaakt en dat hij gewoon bij ons blijft, dus ik weet niet waar het vandaan komt dat "iedereen wel al wist dat hij maar drie jaar blijft"? ja dat geloof ik wel..... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou jij dat zo doen dan als je in Koeman's schoenen stond? Waarom zou hij in de vredesnaam bijtekenen, terwijl hij bondscoach kan worden wat hij graag wil? Dat rijmt niet...
Trouwens alsjeblieft niet Van Gaal, niet Adriaanse en zeker niet Gullit. Zijn er dan helemaal geen trainers die hier nog niet geweest zijn én die geen amsterdams verleden hebben, want die amsterdamse afdankertjes hoef ik niet en al helemaal niet die schreeuwers van hierboven (Van Gaal/Adriaanse). |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Misschien haalt Tottenham Hotspur R K wel op met de winterstop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Misschien gewoon de beestjes bij hun naam noemen ? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
R K is Ronald Koeman... tenminste dat neem ik aan.... |
|
|
|
|
Linkerd
|
|
|
Ik ben blij met Koeman, maar ik denk dat het voor een club als Feyenoord gezond is om niet langer dan een jaar of twee/drie met dezelfde trainer te werken. Dat is voor de groep ook goed, weer eens een nieuw gezicht. En RK heeft continu maar een contract voor één jaar gehad, dat dus afloopt aan het einde van het seizoen. Dus een afkoopsom zal er nooit komen, omdat RK dan per begin nieuwe seizoen bondscoach zou worden.
Dat ie boos is, snap ik wel. Dat duidt er gewoon op dat hij met de bond gesproken heeft en dat ze hem hebben gezegd dat ze hem graag wilden hebben. Het is normaal dat hij zijn beslissing aan de KNVB pas in de winterstop zou laten weten, omdat hij geen belangenverstrengeling met Feyenoord wil. Dat is gewoon netjes. En dat is de KNVB dus niet.
Bovendien zijn ze in Zeist gewoon dom. Hiddink is geweest. Hij is niet meer in staat om een dergelijk project te doen. Het is tijd voor een modernere trainer, iemand die de jeugd wel aanspreekt. Wie van de huidige generatie kent Guu$ Hiidink nou? Waar speelde hij ook al weer? PSV en De Graafschap? En NEC? Koeman speelde bij Barcelona en won hoogstpersoonlijk de CL! En werd Europees kampioen op het veld! '88 herinnert iedereen zich nog, toch?
En voor Feyenoord zou ik wel eens Peter Bosz voor de groep willen zien. Dan krijgen we in elk geval een spectaculair seizoen, in plaats van de saaie geschuif.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Linkerd -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 12:24 schreef Bosifyable het volgende:Wel verstand van voetbal. Met van Hooijdonk de enige interessante gast aan tafel bij Studio Voetbal. Vind je? Vind het meer een one-man-show zoals hij continu aan het woord is en belerend uitleg geeft en om hem heen kijkend als een leraar op school. Wordt er een beetje onpasselijk van. |
|
|
|
|
Linkerd
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 16:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] Vind je? Vind het meer een one-man-show zoals hij continu aan het woord is en belerend uitleg geeft en om hem heen kijkend als een leraar op school. Wordt er een beetje onpasselijk van. Eens. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vind sowieso dat hij zwaar overschat wordt. Wat heeft hij nou eigenlijk gepreseerd? Met Willem II de CL gehaald, oké dat was prima, maar wel met hele goede spelers in die tijd (Galásek, Landzaat, Shuko, Mathijsen en weet ik veel wie nog meer, Bombarda?)
Voor de duidelijkheid heb ik het even gecheckt: zie link http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_II_in_het_seizoen_1999/00 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als Co A bij Feyenoord komt dan heeft hij ook zeer goeie spelers, zeer goeie en jong en kijk eens wat er nog aan komt, HALEN die C |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk vind ik t logisch. niet dat Hiddink t wordt maar meer dat ronald t niet geworden is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De gehele technische staf in het betaalde voetbal in Nederland hebben op hun trainingspakken hun initialen staan, dus ook Ronald Koeman zodoende die afkorting |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 16:09 schreef Arie.Klooster het volgende:Zou jij dat zo doen dan als je in Koeman's schoenen stond? Waarom zou hij in de vredesnaam bijtekenen, terwijl hij bondscoach kan worden wat hij graag wil? Dat rijmt niet... Trouwens alsjeblieft niet Van Gaal, niet Adriaanse en zeker niet Gullit. Zijn er dan helemaal geen trainers die hier nog niet geweest zijn én die geen amsterdams verleden hebben, want die amsterdamse afdankertjes hoef ik niet en al helemaal niet die schreeuwers van hierboven (Van Gaal/Adriaanse). AUB wel, van Gaal of Adriaanse !! Dat is het ALLERBESTE voor Feyenoord. Zet die 020 haat toch eens opzij en DENK IN HET BELANG VAN FEYENOORD !!!
Jij zie liever Mario Been terug keren vermoed ik ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 11:29 schreef JanM het volgende:Ik voel een ordinaire (maar amusante) rel aankomen! Wat Koeman betreft is de vraag: wie moet dan zijn opvolger worden ??? Toch niet Co, Louis of Gullit hè! van Gastel en Gio zouden maar al te graag eens met Louis van Gaal willen werken. Vraag dat maar eens aan ze als je langs het trainingsveld staan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is gewoon het bewijs dat het bij de knjb een stelletje graf neuzen zijn.. Inprincipe wilden ze alles afpakken van Feyenoord...zie wedstrijden van oranje in de Kuip! Ook wilde ze Koeman transfervrij oppikken maar Koeman gunde Feyenoord een afkoopsom..Toch leek alles beklonken ,maar nee ze gaan nu dus voor die belastingontduiker die werkelijk zwemt in het geld... Ik hoop dat Koeman straks idd ontploft tegenover die enge vieze gore matenaaiers knjb en hiddink. pfffffffff wat een lulpraat ... |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Laat die koeman lekker gaan goede voetballer wil nog niet zeggen dat het een topcoach is of wordt, en trouwens jullie moeten hem niet zo groots maken jullie denken dat hij een feyenoord hart heeft nou vergeet het maar het gaat gewoon om z,n imago en aantrekkelijk salaris op zich kan ik dat inkomen maar dan moet je ook echt alles uit de kast halen om deze selectie goed en rendabel te laten presteren en helaas is koeman tekortgeschoten hij doet er wel heel lang over als trainer die zich zelf graag bondscoach ambieert, nee ik vindt het gewoon een verstandig beslissing van de KNVB en de homo,s die kiezen voor een jong bondscoach die zijn weer een stelletje losers, en voor Feyenoord zou ik als trainer kiezen voor P.bosz, of die van Dortmund. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mensen die 'ik vindt' schrijven kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Laat staan de rest van de tekst. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Sorry ik heb geen hekel aan koeman, maar hij is wel zo slim om de suporters te bespelen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 16:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] Vind je? Vind het meer een one-man-show zoals hij continu aan het woord is en belerend uitleg geeft en om hem heen kijkend als een leraar op school. Wordt er een beetje onpasselijk van. Dat is zeker waar, maar ik stel zijn aanwezigheid meer op prijs dan dat ik weer naar die acteur van een Mulder zit te kijken. Bovendien vindt Arno Vermeulen zichzelf ook nogal interessant. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. dr love zou "die van Dortmund" wel even nemen... Doe jezelf een plezier en kap ermee man. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Misschien heeft Klopp wel zin in een uitdaging ;) Ik bedoel, het ene jaar sta je in de finale van de CL, het andere jaar hoop je Europees voetbal te halen in een Nederlandse havenstad. En dan komt de echte uitdaging, niet uitgeschakeld worden in de voorrondes! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik heb ook het gevoel dat hij vertrekt. Kan het wel begrijpen. Een nieuwe trainer zou niet misstaan denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman vertrekt weer zonder prijzen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Binnen Feyenoord is gesproken over van Basten of Rijkaard als opvolger. Om te gieren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Krabbendam zit er tegenwoordig vaker naast dan goed. Zijn vrouw heeft ook al een enorme zere reet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat doet Rijkaard eigenlijk? was Vrijdag in Den Bosch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weet natuurlijk niet of t waar is dat er gefilosofeerd wordt. maar dat zou dan wel getuigen van weinig vertrouwen in van gastel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet goed gedaan als bondscoach (tijdens EK halve finale, dat dan weer wel), contract ingeleverd bij Sparta, grotendeels succesvolle periode bij Barcelona, maar evengoed wisselende resultaten, ontslagen bij Galatasaray en als bondscoach van Saoedi Arabië had hij 1 missie, en die mislukte.
Dus, Rijkaard..? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
|
|