|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Koeman staat op ontploffen' (De Telegraaf)
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 21:21 schreef Bosifyable het volgende:Niet goed gedaan als bondscoach (tijdens EK halve finale, dat dan weer wel), contract ingeleverd bij Sparta, grotendeels succesvolle periode bij Barcelona, maar evengoed wisselende resultaten, ontslagen bij Galatasaray en als bondscoach van Saoedi Arabië had hij 1 missie, en die mislukte. Dus, Rijkaard..? Koeman mislukt bij Benfica, Valencia ... dus wat wil dat zeggen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rijkaard vind ik niet bij ons passen.. Van Basten heb ik eigenlijk weinig moeite mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jp en Gio zouden het evt vanaf winterstop kunnen doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koeman maakt het seizoen gewoon af hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Valt nog te bezien. Als ie z'n laatste seizoen hier is, lijkt met dat lastig de selectie te motiveren. Is nu al lastig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Valt nog te bezien. Als ie z'n laatste seizoen hier is, lijkt met dat lastig de selectie te motiveren. Is nu al lastig. Er vallen nog prijzen te winnen,ik denk niet dat hij Feyenoord in de steek laat en de trein naar b.v. Londen pakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 22:44 schreef ar het volgende:[..] Er vallen nog prijzen te winnen,ik denk niet dat hij Feyenoord in de steek laat en de trein naar b.v. Londen pakt. er zijn kano's voorradig las ik ergens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 22:44 schreef ar het volgende:[..] Er vallen nog prijzen te winnen,ik denk niet dat hij Feyenoord in de steek laat en de trein naar b.v. Londen pakt. Waarom niet, het legioen zou het nog snappen ook. Voldoende krediet opgebouwd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt wel,maar voor Feyenoord is een tussentijds vertrek ook niet echt rustgevend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar Koeman wil verder. En als er elders een kans gaat voor doen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben bang dat weinig clubs dat overwegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop dat meerdere clubs dat overwegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
he Henk,,we zijn t weer n's eens.....:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van mij mag Koeman er 1 jaartje aanplakken,maar dat zal wel niet.Mocht hij vertrekken ook goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet geen gewoonte worden, hehehe. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd Flipje! En van Hooydonk naar het 1e halen, Voor assistent. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bosche bollen kopen misschien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Valencia dat iets voor Koeman? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
A.u.b geen rijkaards bij Barcelona kan elke trainer wel met topspelers een prijs winnen wat dat betreft vindt ik dat v.basten wel de moeite doet met een bescheiden club om z,n ervaring te ontwikkelen.alleen jammer is wel een Amsterdamse hart en nieren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat Rijkaard alleen met toppers fatsoenlijke resultaten haalt. Vind ik bij Koeman minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 02:18 schreef dr love het volgende:A.u.b geen rijkaards bij Barcelona kan elke trainer wel met topspelers een prijs winnen wat dat betreft vindt ik dat v.basten wel de moeite doet met een bescheiden club om z,n ervaring te ontwikkelen.alleen jammer is wel een Amsterdamse hart en nieren. Dan heb je niet goed opgelet. Voelt zich geen ajacied. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies maar doe Tomasson maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: optie, maar risico, dan zou je eerder voor JP of Gio gaan? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 17:53 schreef de bluffer het volgende:[..] De gehele technische staf in het betaalde voetbal in Nederland hebben op hun trainingspakken hun initialen staan, dus ook Ronald Koeman zodoende die afkorting Ja, lampje. Ik was slechts sarcastisch op de opmerking van Tomson, die juist erop reageerde dat iedereen afkortingen gebruikt... "Misschien gewoon de beestjes bij hun naam noemen ?", door te zeggen dat R K voor Ronald Koeman staat....Snap jij niet hè... Gaat hij het me uitleggen ook nog... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 18:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] AUB wel, van Gaal of Adriaanse !! Dat is het ALLERBESTE voor Feyenoord. Zet die 020 haat toch eens opzij en DENK IN HET BELANG VAN FEYENOORD !!! Jij zie liever Mario Been terug keren vermoed ik ... Ja, liever dan die twee. Al is de beste trainer slechter dan die ajakkesieden: ik hoef ze niet... Van Gaal zou ik nog over willen nadenken, maar dat betoog van hem in .... wanneer was het 95? Wij zijn de besten van Eindhoven, wij zijn de besten van Rotterdam... Nee, die heeft afgedaan... Maar ik hoor dan ook tot de categorie die het jammer vindt dat ene Jopie hier gevoetbald heeft..., al werden we kampioen... teveel ajakkesied.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, lampje. Ik was slechts sarcastisch op de opmerking van Tomson, die juist erop reageerde dat iedereen afkortingen gebruikt... "Misschien gewoon de beestjes bij hun naam noemen ?", door te zeggen dat R K voor Ronald Koeman staat....Snap jij niet hè... Gaat hij het me uitleggen ook nog... Owww... sarcasme ^^ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk staat Koeman op ontploffen. Nu heeft hij zelfs bij de verkiezing van de loden leeuw (voor dat strontirritante HAK filmpje van m ) ook nog naast de podiumplaatsen gegrepen... verloren van Ali B, Sylvie Meys en ene Maarten v/d Weijden..zou ik ook van balen. 😎
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 13:55 schreef tomson het volgende:Tuurlijk staat Koeman op ontploffen. Nu heeft hij zelfs bij de verkiezing van de loden leeuw (voor dat strontirritante HAK filmpje van m ) ook nog naast de podiumplaatsen gegrepen... verloren van Ali B, Sylvie Meys en ene Maarten v/d Weijden..zou ik ook van balen. 😎 :):):) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 13:41 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, liever dan die twee. Al is de beste trainer slechter dan die ajakkesieden: ik hoef ze niet... Van Gaal zou ik nog over willen nadenken, maar dat betoog van hem in .... wanneer was het 95? Wij zijn de besten van Eindhoven, wij zijn de besten van Rotterdam... Nee, die heeft afgedaan... Maar ik hoor dan ook tot de categorie die het jammer vindt dat ene Jopie hier gevoetbald heeft..., al werden we kampioen... teveel ajakkesied.... Jammer dat je HAAT jegens Amsterdammers belangrijker is dan het beste voor Feyenoord !!! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zou het mogelijk zijn een collecte te organiseren en met dat geld een cursus "Nederlands voor Beginners" voor onze Dr. Love te bekostigen. Echt waar, mijn tenen komen niet meer recht als ik weer één van zijn stukjes "proza" heb gelezen. We kunnen hem natuurlijk ook een schrijfverbod voor dit forum opleggen. Ook zonder hem wordt er al genoeg onzin via dit forum de wereld ingeslingerd, maar over het algemeen nog in redelijk ABN. verder ben ik van mening dat het voor Feyenoord goed zou zijn als Koeman nog een jaartje bij zou tekenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik doe niet mee aan de collecte. Dr. Love is taalvernieuwend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 19:58 schreef daan limbos het volgende:Zou het mogelijk zijn een collecte te organiseren en met dat geld een cursus "Nederlands voor Beginners" voor onze Dr. Love te bekostigen. Echt waar, mijn tenen komen niet meer recht als ik weer één van zijn stukjes "proza" heb gelezen. We kunnen hem natuurlijk ook een schrijfverbod voor dit forum opleggen. Ook zonder hem wordt er al genoeg onzin via dit forum de wereld ingeslingerd, maar over het algemeen nog in redelijk ABN. verder ben ik van mening dat het voor Feyenoord goed zou zijn als Koeman nog een jaartje bij zou tekenen. geloof me..51 procent van NL kent geen ABN. Dr Love zit bij de 49 procent. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2013 - 19:58 schreef daan limbos het volgende:Zou het mogelijk zijn een collecte te organiseren en met dat geld een cursus "Nederlands voor Beginners" voor onze Dr. Love te bekostigen. Echt waar, mijn tenen komen niet meer recht als ik weer één van zijn stukjes "proza" heb gelezen. We kunnen hem natuurlijk ook een schrijfverbod voor dit forum opleggen. Ook zonder hem wordt er al genoeg onzin via dit forum de wereld ingeslingerd, maar over het algemeen nog in redelijk ABN. verder ben ik van mening dat het voor Feyenoord goed zou zijn als Koeman nog een jaartje bij zou tekenen. Wel gezellig zo'n puzzeltje op de late avond, knap hoe hij het weet over te brengen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Gecondoleerd r.koeman en e.koeman en alle familieleden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sluit mij hierbij aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik sluit mij er ook bij aan...R.I.P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gecondoleerd voor heel de familie Koeman, niet meer dan logisch dat hij er niet bij is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
RIV Martin, sterke voor alle nabestaande. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn diepste deelneming, RIP Martin en sterte aan iedereen die het nodig heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag ik u voorstellen, de open sollicitatie voor nieuwe trainer van Feyenoord
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Feyenoord heeft geen nieuwe trainer nodig, we hebben al een hele goeie technische staf. Deze staf heeft ook in 2013 op financieel en sportief gebied weer een goede prestatie neergezet. Van mij krijgen ze gladiolen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha done Stylzz :) Nieuwe invalshoek.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beetje bladvulling, vind je niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Het onderwerp ja, het feit dat 1 trainer Feyenoord noemt vind ik opvallend |
|
|
|