|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Koeman staat op ontploffen' (De Telegraaf)
|
|
|
van geil
|
|
|
als t aan t begin van het seizoen was wel.. nu op dit moment vind ik t logisch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ron Jans? Sympathieke gast. Wist wel dat ie iets met Feyenoord heeft. Mogelijk wat te licht voor de club. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb Ronald Koeman hoog zitten als trainer en als mens. Als hij zich beledigd voelt door de gang van zaken bij de KNVB, dan geloof ik hem direct. Koeman komt op mij over als een integer mens. Ik geloof hem zonder meer, wanneer hij zegt (of althans ons laat voelen) dat hij bedrogen is. Ik ben er heilig van overtuigd, da de KNVB met hem al gesproken had, waarna het circus rond Hiddink begon. En die Hiddink geloof ik namelijk niet! Koeman's woorden, dat hij zijn zegje nog wel gaat doen, spreekt voor mij boekdelen! Kop op Ronald Koeman en mijn oprechte condoleances naar aanleiding van het overlijden van je vader.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Naast Rutte wordt nu ook Blind genoemd. bah bah |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Is Co niks voor Feyenoord?... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 15:35 schreef Pietje het volgende:Ik heb Ronald Koeman hoog zitten als trainer en als mens. Als hij zich beledigd voelt door de gang van zaken bij de KNVB, dan geloof ik hem direct. Koeman komt op mij over als een integer mens. Ik geloof hem zonder meer, wanneer hij zegt (of althans ons laat voelen) dat hij bedrogen is. Ik ben er heilig van overtuigd, da de KNVB met hem al gesproken had, waarna het circus rond Hiddink begon. En die Hiddink geloof ik namelijk niet! Koeman's woorden, dat hij zijn zegje nog wel gaat doen, spreekt voor mij boekdelen! Kop op Ronald Koeman en mijn oprechte condoleances naar aanleiding van het overlijden van je vader. Nu is het een oprecht mens? En toen die trainer van 020 was?
Ik vond het toen al een oprecht mens , ook als speler ... Zo denk ik over iedereen, nooit een oordeel klaar hebben! Behalve over Erwin Mulder natuurlijk! Maar ja dat kwam na jaren,in eerste instantie heeft hij ook zijn kans gekregen van mij zoals elke speler dat krijgt. En dan na een periode heb ik zo een mening gevormd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk ff Mulder niet vergeten aan te halen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helemaal goed! Nog liever zie ik Louis van Gaal ... maar dan zonder Danny Blind. Gewoon samen met Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst en een andere keepers trainer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Natuurlijk, anders doet een ander het wel ... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 15:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nu is het een oprecht mens? En toen die trainer van 020 was? Ik vond het toen al een oprecht mens , ook als speler ... Zo denk ik over iedereen, nooit een oordeel klaar hebben! Behalve over Erwin Mulder natuurlijk! Maar ja dat kwam na jaren,in eerste instantie heeft hij ook zijn kans gekregen van mij zoals elke speler dat krijgt. En dan na een periode heb ik zo een mening gevormd. Ik heb Ronald Koeman altijd een oprecht mens gevonden: als speler en als trainer. Ik kan me werkelijk niet herinneren, dat hij één van zijn spelers ooit publiekelijk heeft afgevallen, anders dan bijvoorbeeld Rinus Israels of Willem van Hanegem. Ik vind Ronald Koeman een "heer onder de trainers". Ook in zijn tijd als trainer van Ajax (en PSV), inderdaad. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Bedoel je mij, Renato ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik het over Feyenoord , Oranje ? Wat is dat ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Natuurlijk maat d:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Je laat me blozen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 15:55 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb Ronald Koeman altijd een oprecht mens gevonden: als speler en als trainer. Ik kan me werkelijk niet herinneren, dat hij één van zijn spelers ooit publiekelijk heeft afgevallen, anders dan bijvoorbeeld Rinus Israels of Willem van Hanegem. Ik vind Ronald Koeman een "heer onder de trainers". Ook in zijn tijd als trainer van Ajax (en PSV), inderdaad. Ben ik gedeeltelijk mee eens! Spelers afvallen heeft ie wel eens gedaan. Bij Ajax: Sneijder en vd Vaart kwestie en bij Valencia met de 'oudere' garde ... Dus publiekelijk niemand afvallen gaat er bij mij niet in al is Ronald Koeman wel in dat opzicht helemaal veranderd! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gadverdamme, ik ga maar gauw. Dat homo gedoe ...
GRAPJE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 15:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ben ik gedeeltelijk mee eens! Spelers afvallen heeft ie wel eens gedaan. Bij Ajax: Sneijder en vd Vaart kwestie en bij Valencia met de 'oudere' garde ... Dus publiekelijk niemand afvallen gaat er bij mij niet in al is Ronald Koeman wel in dat opzicht helemaal veranderd! Hij nam inderdaad wel eens zijn "maatregelen", maar zijn spelers publiekelijk afbranden, dat heb ik hem serieus nooit zien of horen doen. Ook niet in het geval Sneijder/van der Vaart. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is je maar geraden, dat het een grapje is ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 16:02 schreef Pietje het volgende:[..] Hij nam inderdaad wel eens zijn "maatregelen", maar zijn spelers publiekelijk afbranden, dat heb ik hem serieus nooit zien of horen doen. Ook niet in het geval Sneijder/van der Vaart. Nou dat zien wij dan net weer anders dan ... een meningverschil |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je neem toch niks serieus hier? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tuurlijk niet. Nooit ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Moet kunnen. Je hoeft het niet altijd en overal over eens te zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan ut wat serieuzer hier? |
|
|
|
|
Willie tje
|
|
|
Men wist dat Koeman 2 dingen heeft die hij graag op zijn cv wil zetten. Naar Barcelona of het Nederlands elftal. Hij zal ongetwijfeld een jaar bij Feyenoord blijven en zeg nou zelf een surrogaat trainer bij het Nederlands elftal is voor een beginnende trainer(lees cocu) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind dat Koeman moet oprotten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als jij het zegt HJ --> eens! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al lost dat weinig tot niks op vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik kan me daar in vinden, maar dan wel uit zichzelf. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Anders wordt het weer te duur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En het is niet dat ie dan van de geeuwhonger om zou konen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Koeman gaat denk ik niet uit zichzelf, maar een nieuw contract lijkt me na deze 2 zeperds uitgesloten! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 00:29 schreef JanM het volgende:Koeman gaat denk ik niet uit zichzelf, maar een nieuw contract lijkt me na deze 2 zeperds uitgesloten! En terecht, ik zal als ik Ronald was heel en heel goed over naar denken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als ik Feyenoord was, ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of in plaats van oneindig nadenken ook maar eens gewoon doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Koeman staat op ontploffen ja vrijdagavond de Kuip ook reken maar |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zou van Bronckhorst het niet na dit jaar kunnen overnemen van Koeman? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
liefste wel. Ik ben eenbeetje klaar met Koeman. Mooi wat hij gepresteerd heeft, en het wordt eral 2 seizoenen niet beter op. Altijd zaadwissels! Bij de corners vaak geen man bij de 1e paal! Ja pelle soms. Dat is een spits! geen verdediger. Die kut Immers in het elftal die al 3 jaar geen fuck presteer. Jaa hij pakt zoveel ballen af! Ag flikker op daar is Clasie voor! En dan nog wat over Gudde. Wanneer rot jij op met je met je waardeloze stadion plan! Kan Feyenoord er tenminste een profesional/boegbeeld inpassen. |
|
|
|