|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax is tijdens de loting gekoppeld aan Red Bull Salzburg. De club uit Amsterdam zal op 20 februari eerst thuis spelen, waarna op 27 februari de return in Oostenrijk zal zijn.
Wanneer Ajax deze confrontatie weet te winnen zijn ze in het vervolg gekoppeld aan de winnaar van het duel Basel - Maccabi Tel-Aviv.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Geef maar Sevilla,Fiorentina of Basel.interresante wedstrijden als je die doorkomt Dan zijn we één van de favorieten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
echt als we Ludogorets loten of een andere makkelijke tegenstander dan wordt ik gek... zou voor 't eerst in jaren zijn! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
ChamL loting Geweldig City vs Barca Bayern vs Arsenal |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
klopt, alleen valt het me op dat Arsenal in een jaar waarin ze erg sterk lijken de slechtste lotingen hebben. voor de League Cup : Chelsea FA Cup: Spurs CL: Bayern
ook wel beetje pech hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:05 schreef NatjosFC het volgende:echt als we Ludogorets loten of een andere makkelijke tegenstander dan wordt ik gek... zou voor 't eerst in jaren zijn! Afgelopen jaar was toch ook vrij makkelijk op papier. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik zulke wedstrijden liever wat later in het toernooi gezien. Persoonlijk jammer dat of Bayern of Arsenal de kwart finale niet zou halen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Of tegen Tottenham mooie wedstrijden! The spurs hebben hun trainer ontslagen, Rijkaard lijkt me een mooie uitdaging voor hem |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: klopt, maar daarvoor United en kan me Juventus nog herinneren... maar ook de CL lotingen zitten niet echt mee... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:09 schreef NatjosFC het volgende:klopt, alleen valt het me op dat Arsenal in een jaar waarin ze erg sterk lijken de slechtste lotingen hebben. voor de League Cup : Chelsea FA Cup: Spurs CL: Bayern ook wel beetje pech hoor... Dat zijn pittige lotingen idd! Maar voor hun tegenstander ook;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:10 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zulke wedstrijden liever wat later in het toernooi gezien. Persoonlijk jammer dat of Bayern of Arsenal de kwart finale niet zou halen. Dat is waar, maar nog genoeg goede clubs over en nu zijn we iig zeker Van mooie wedstrijden.. City - Barca geweldig! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
let maar op, het wordt Napoli... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik heb zo'n gevoel dat we Lyon loten... Daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dnipro Dnipropetrovsk (Oek) - Tottenham Hotspur (Eng) (1) Real Betis (Spa) - Rubin Kazan (Rus) (2) Swansea City (Eng) - Napoli (Ita) (3) Juventus (Ita) - Trabzonspor (Tur) (4) NK Maribor (Slo) - Sevilla (Spa) (5) Viktoria Plzen (Tsj) - Shakhtar Donetsk (Oek) (6) Chornomorets Odesa (Oek) - Olympique Lyon (Fra) (7) SS Lazio (Ita) - Ludogorets (Bul) (8) Esbjerg fB (Den) - Fiorentina (Ita) (9) Ajax (Ned) - FC Salzburg (Oos) (10) Maccabi Tel-Aviv (Isr) - FC Basel (Zwi) (11) FC Porto (Por) - Eintracht Frankfurt (Dui) (12) Anzhi Makhachkala (Rus) - KRC Genk (Bel) (13) Dynamo Kiev (Oek) - Valencia (Spa) (14) PAOK Saloniki (Gri) - Benfica (Por) (15) Slovan Liberec (Tsj) - AZ (Ned) (16)
En nu de volgende ronde:
Wedstrijd 16 - Wedstrijd 13 Wedstrijd 8 - Wedstrijd 14 Wedstrijd 12 - Wedstrijd 3 Wedstrijd 7 - Wedstrijd 6 Wedstrijd 5 - Wedstrijd 2 Wedstrijd 1 - Wedstrijd 15 Wedstrijd 11 - Wedstrijd 10 Wedstrijd 4 - Wedstrijd 9
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Tottenham of Napoli liever in de halve of finale;-)
Heb ff geen tv bij de hand, Top Warrior!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
duurt altijd zo lang voor dat Ajax komt... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Alle zware zijn er bijna uit |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:Dnipro Dnipropetrovsk (Oek) - Tottenham Hotspur (Eng) (1) Real Betis (Spa) - Rubin Kazan (Rus) (2) Swansea City (Eng) - Napoli (Ita) (3) Juventus (Ita) - Trabzonspor (Tur) (4) NK Maribor (Slo) - Sevilla (Spa) Jij bent goed bezig Warrior ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
kom op dan!
Genk of Frankfurt! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Shaktar ook niet en die zijn heel sterk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Alleen Valencia nog moeilijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
toch geen Fiorentina... niet weer een Italiaanse club... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Frankfurt of Genk hoop ik! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Benfica of Fiorentina ook niet makkelijk maar kom maar op |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Dat zeker wel een lastig ploegje maar interesant |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Moet kunnen lijkt me |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Salzburg nou die zijn niet de zwaarste, moet je kunnen hebben. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Salzburg. Uiteraard een tegenstander die wat naam betreft te doen moet zijn. Alleen zijn er geen kleine tegenstanders meer in Europa. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Salzburg oke dan!
Thuis de nul houden met winst en we zijn door Gunstige loting! Salzburg zou minder blij zijn;-)
Salzburg is minder dan voorgaande jaren Adriaanse,Stevens,Moniz werkte daar in die jaren Vorig jaar geen kampioen geworden. Maar ze spelen altijd nog met een aanvallende filosofie Maar ze hebben veel kwaliteit afgelopen jaren verloren.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:30 schreef jiskefet het volgende:Salzburg oke dan! Thuis de nul houden met winst en we zijn door Gunstige loting! Salzburg zou minder blij zijn;-) Salzburg is minder dan voorgaande jaren Adriaanse,Stevens,Moniz werkte daar in die jaren Vorig jaar geen kampioen geworden. Maar ze spelen altijd nog met een aanvallende filosofie Maar ze hebben veel kwaliteit afgelopen jaren verloren.. Hielden we vorig jaar thuis ook niet "de nul" |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Redelijke goede loting hoor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou interessant. Een ploeg waartegen we favoriet zijn maar niet mogen onderschatten.
AZ heeft overigens best een aardige kans om de kwartfinale te halen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
prachtige loting voor onze club mannen!! |
|
|