|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
lekker voor onze spits... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat gebeurde er met Fischer? Of wat deed Fischer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Fluit maar af.....de rest kan op papier afgemaakt worden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bijna weer een Moisandertje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik verveel me de pleuris..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nog een leuke avond gehad gisteren na het doorgaan van Feyenoord? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb het meeste niet meegekregen, maar ze was wel blij en die ADHD'er ook |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Valt een beetje tegen, de wedstrijd. Had nu al 0-4 moeten staan, voor de rust. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Slordigheden in de passing vooral weer. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Geeft niks kerel! :) Heb Hupperts toch wat leuke doelpuntjes zien maken na jou aanbeveling haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zeg ook niet dat het wat voor Ajax is.......die gozer is me gewoon opgevallen dit seizoen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rare eerste helft van Ajax. Ze beginnen furieus en maken snel twee goals. Daarna eigenlijk niet veel meer gezien. En vrijwel alle spelers doen goede dingen en hele rare slechte dingen.
Zo speelt Blind heel slecht evenals Poulsen Veltman Moisander en Ligeon. Speelt Serrero Klaassen en Vermeer een prima wedstrijd, en zijn Hoessen en Bojan gewoon goed, maar doen ze beiden ook hele domme dingen, zo loopt Hoessen bij 3 voorzetten gewoon te laat in, en loopt Bojan zich twee keer nutteloos vast. Bojan voor mij wel de beste Ajacied, met de meeste goede acties en voorzetten.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [uurl=/topic-27785/p2/#1119828]donderdag 19 december 2013 - 20:17[/url] schreef remco k het volgende:
[..]
Nee man niet doen.. Gewoon lekker vol blijven houden daarmee. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, en het is juist leuk om te zien hoe ver zo'n speler komt..
Inderdaad joh maakt de wedstrijden ook wat leuker kun je beetje kijken wat jezelf van die speler vind. Jacky roept vaak om Finbogasson en Maduro(kan ik me ook in vinden) Ik zelf vind Antonia van Eagles altijd wel leuk om te volgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad joh maakt de wedstrijden ook wat leuker kun je beetje kijken wat jezelf van die speler vind. Jacky roept vaak om Finbogasson en Maduro(kan ik me ook in vinden) Ik zelf vind Antonia van Eagles altijd wel leuk om te volgen. Mokhtar....ook zo'n pareltje |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ajax blijft toch altijd mijn maatstaf bij het zien van een talent.. Je ben pas goed genoeg als je bij Ajax kan slagen! :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ajax blijft toch altijd mijn maatstaf bij het zien van een talent.. Je ben pas goed genoeg als je bij Ajax kan slagen! :) Die garantie heeft niemand Hummel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jawel man, San Marco en JC... Die wisten al dat ze bij ons zouden slagen toen ze als eerste de zwemwedstrijd wonnen van hun broetjes en zusjes..:-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Neuh kijk Sulejmani! Maar beetje "scouten" geeft de wedstrijd iets meer inhoud. Jakob Jantscher van nec kijk ik ook altijd naar leuke speler |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:Rare eerste helft van Ajax. Ze beginnen furieus en maken snel twee goals. Daarna eigenlijk niet veel meer gezien. En vrijwel alle spelers doen goede dingen en hele rare slechte dingen. Zo speelt Blind heel slecht evenals Poulsen Veltman Moisander en Ligeon. Speelt Serrero Klaassen en Vermeer een prima wedstrijd, en zijn Hoessen en Bojan gewoon goed, maar doen ze beiden ook hele domme dingen, zo loopt Hoessen bij 3 voorzetten gewoon te laat in, en loopt Bojan zich twee keer nutteloos vast. Bojan voor mij wel de beste Ajacied, met de meeste goede acties en voorzetten.. Bojan...ik weet het niet, kan mij (nog) niet overtuigen....ik zie het nog niet in die knakker....Hoessen gaat het niet worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Neuh kijk Sulejmani! Maar beetje "scouten" geeft de wedstrijd iets meer inhoud. Jakob Jantscher van nec kijk ik ook altijd naar leuke speler Janmaat mag van mij ook naar Amsterdam komen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk eens aan, "Kip zonder Kop" Blind loopt ook weer lekker te verdedigen. Staan 2 mensen rond een speler te verdedigen, komt Blind aanrennen en vergeet daarbij de man te verdedigen die aan de zijlijn staat. Dacht Blind nu werkelijk dat die 2 het niet samen konden oplossen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad joh maakt de wedstrijden ook wat leuker kun je beetje kijken wat jezelf van die speler vind. Jacky roept vaak om Finbogasson en Maduro(kan ik me ook in vinden) Ik zelf vind Antonia van Eagles altijd wel leuk om te volgen. klopt alleen die Finnbogasson is te duur...Maduro zag ik dan liever komen...maar die komt echt niet want Blind doet het helemaal niet verkeerd op de CVM positie....dus waarom zouden ze die halen...dat riep ik toen we nog aan het sukkelen waren een paar maanden geleden op die positie....daarnaast zijn Kostic en Zivkovic van Groningen ook geen verkeerde spelers...met name Zivkovic is erg jong...en ze zijn op zoek naar met name jonge spelers....
Ajax richt zich alleen nog op een rechtsbuiten....kopen zie ik niet gebeuren....dus huren ze misschien Cuenca nog een keer.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jantelaat...opzouten die knakker.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey ouwe, het feit dat je een kakkie neukt hoeft niet te betekenen dat deze ook in ons mooie shirt mogen voetballen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] klopt alleen die Finnbogasson is te duur...Maduro zag ik dan liever komen...maar die komt echt niet want Blind doet het helemaal niet verkeerd op de CVM positie....dus waarom zouden ze die halen...dat riep ik toen we nog aan het sukkelen waren een paar maanden geleden op die positie....daarnaast zijn Kostic en Zivkovic van Groningen ook geen verkeerde spelers...met name Zivkovic is erg jong...en ze zijn op zoek naar met name jonge spelers.... Ajax richt zich alleen nog op een rechtsbuiten....kopen zie ik niet gebeuren....dus huren ze misschien Cuenca nog een keer.... Dacht dat Cuenca in spanje wil blijven.....heb zoiets gelezen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ieder zijn meug ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey ouwe, het feit dat je een kakkie neukt hoeft niet te betekenen dat deze ook in ons mooie shirt mogen voetballen! ;-) Shit.....nu je het zegt....moet nog ff een Olli regelen..tnx |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha, geef die aan haar zoon ouwe. Maak een gat in de achterkant, heeft ie zijn eigen neukmaatje. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is een echte kakkerlak...slaapt in dat trico...denk je nu echt dat hij naar Ajax wil...nee never nooit niet gap.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is een echte kakkerlak...slaapt in dat trico...denk je nu echt dat hij naar Ajax wil...nee never nooit niet gap.... Zeg ik ook niet....vind het gewoon een goeie voetballer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ghehe wel de beste rechtsback van de eredivisie jah
-------------Cilissen----------- Janmaat-Veltman--Indy--Boilesen ---------------Blind--------- -----Klaassen----------Piazon Narsingh----Finbogasson--Tadic |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
IJsselmeervogels verdient wel een doelpuntje vind ik... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is een echte kakkerlak...slaapt in dat trico...denk je nu echt dat hij naar Ajax wil...nee never nooit niet gap.... verkeerd gequote...sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha, geef die aan haar zoon ouwe. Maak een gat in de achterkant, heeft ie zijn eigen neukmaatje. ;-) Mwah....die heeft de MILF ontdekt....hahahahaha lekker laten gaan, is tie gauw pleitte |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: aanvallend wel maar verdedigend niet sterk.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das waar ouwe. Verder heb je er toch geen ene klap aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hebben alle verdedigers last van....behalve Veltman |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Nee, ook de 2e helft is er zeker niet beter op geworden voor Ajax. Ze blijven matig spelen. Maar ja, het is geen Barcelona. Wel ieder geval nu 0-3, maar daar is alles dan ook mee gezegd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Daar was onze grabbelaar weer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tijd voor wat wissels, Frank. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mooi, Kip zonder Kop gaat eruit! |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ajax moet veel vaker dubbele wissels doen, vindt ik. Dan blijft het elftal na mijn mening fitter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en panlat blijft staan pffff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe ja echt he. ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Het belangrijkste is dat we ijsselmeervogels hebben geloot en naar de kwart finale gaan Plus mooi dat Fischer wat vertrouwen heeft getankt.. Maar nog belangrijker is als we maar die 3 punten halen in Limburg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoessen....gewogen en te licht bevonden....terug naar Fulham of Fortuna, kan mij niet verrotten wat een lantaarnpaal is dat |
|
|
|