|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hup, affluiten die wedstrijd en loten! Doe mij die kakkerlakken maar. En dan graag in de Arena. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoessen....gewogen en te licht bevonden....terug naar Fulham of Fortuna, kan mij niet verrotten wat een lantaarnpaal is dat En Sigthorsson maar meenemen gelijk? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wanneer is de loting? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Hoessen aanbieden bij Heerenveen plus Andersen voor 1,5 jaar huur en dan geven we ze nog 7miljoen erbij voor Finnbogasson;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ja..... met van Rhijn in een 3 mans skif naar Sotchi |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 22:26 schreef jiskefet het volgende:Hoessen aanbieden bij Heerenveen plus Andersen voor 1,5 jaar huur en dan geven we ze nog 7miljoen erbij voor Finnbogasson;-) Kun je niet beter 4 miljoen en Sigtorsson bieden aan Heerenveen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Na de samenvattingen. Zo rond een uur of half 12 of 12 uur. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Finnbogasson hoef ik ook niet....die wil ook niet, die wil naar de PL |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Siggi zou nooit naar Heerenveen willen, alleen het salaris niveau al zijn zaakwaarnemer zou hem best In Duitsland kunnen slijten er is ook altijd interesse geweest ook uit Engeland.. bij ijsland doet hij het altijd goed Daarom altijd die interesse.. dus niet realistisch naar Heerenveen het is geen fifa spel;-)
Maar finni inplaats van siggi ik teken ervoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoesen is net Immers.......30 kansen nodig om te scoren....duo penotti |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
ijsselmeer is niveau jupiler L.. Ze hebben ook 2 jupilerL clubs verslagen in het beker toernooi Al 2jaar heeft geen jupilerL club gewonnen van een topklasser in het beker toernooi dat zegt genoeg
Dus 0-3 een redelijke uitslag we spelen niet tegen de echte amateurs |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sorry, ben er vandoor. Net klotenieuws gehad. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Toch mist Ajax type 'n speler als Lithmanen, denk ik. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eitje. Draak van een pot maar uiteindelijk toch makkelijk. Wel onnodig wel grote kansen weggegeven. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Die mist elke ploeg in de wereld |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sterkte gap...je hebt mijn nummer |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Cuijk loten dan maar;-)
Al zou Feyenoord in de Arena ook mooi zijn de enige echte concurrent nog in de Beker met Az er net er achter Laten we die dan maar meteen verslaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
heb het gemist, maar 0-3 is prima:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 22:39 schreef jiskefet het volgende:Cuijk loten dan maar;-) Al zou Feyenoord in de Arena ook mooi zijn de enige echte concurrent nog in de Beker met Az er net er achter Laten we die dan maar meteen verslaan Alsjeblieft niet Cuijk. Weer zo'n kutwedstrijd dan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij de mijne ook ouwe. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ajax is toch zo'n grote vriend van Barcelona ???? Niet dan ????? Waarom kan Ajax daar dan geen 2 of 3 goede spelers huren voor minimaal 2 jaar ? Vitesse doet dat ook, met Chelsea. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 22:42 schreef huidige ajax het volgende:Ajax is toch zo'n grote vriend van Barcelona ???? Niet dan ????? Waarom kan Ajax daar dan geen 2 of 3 goede spelers huren voor minimaal 2 jaar ? Vitesse doet dat ook, met Chelsea. Moet je niet willen. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Misschien is dat wel ook zo. Het was maar een voorbeeld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 22:42 schreef huidige ajax het volgende:Ajax is toch zo'n grote vriend van Barcelona ???? Niet dan ????? Waarom kan Ajax daar dan geen 2 of 3 goede spelers huren voor minimaal 2 jaar ? Vitesse doet dat ook, met Chelsea. Omdat Chelsea zich te pletter koopt en 100+ spelers heeft....en Barca niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zou niet verkeerd zijn Hummerts.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Finni lijkt mij wel een versterking hoor ten opzichte van siggi en hoesen
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Nu maar even afwachten, de loting van de KNVB Beker. Wat een stunt zeg, als Ajax tegen JVC Cuijk moet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Luuk de Jong....kopen, niet huren |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:19 schreef huidige ajax het volgende:Nu maar even afwachten, de loting van de KNVB Beker. Wat een stunt zeg, als Ajax tegen JVC Cuijk moet. Ik kan het hier niet zien, hou me even op de hoogte.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit Poutin dwars ?? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Is ook een optie, al heb ik me twijfels over Luuk, hij is iig geen Huntelaar Zou ook wel aan hem liggen dat hij niet slaagt hij gladbach
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
thuis Ajax Feijenoord.....hahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Is goed. Ik zal iedereen de loting doorgeven. De loting is :
PEC Zwolle-JVC Cuijk Ajax-Feyenoord NEC-FC Utrecht Roda JC-AZ
Lekkere wedstrijd voor Ajax. Volle Arena, dus die winnen we wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: we hebben jong genoeg... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax psv en ajax feyenoord in 1 week... |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Dat is een zware week voor Ajax, maar wel erg spannend. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Slaan we 2 vliegen in 1 klap... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kijken hoe we de winterstop uitkome, we gaan lekker naar Turkije dus prima volgens mij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: bij jullie wordt er die avond iemand vreeeeselijk chagerijnig ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Jajaja lekkerrrrrrrr ik zei het al Cuijk zou leuk zij maar Feyenoord thuis zou mooier zijn meteen onze concurrent verslaan dan ligt de weg open naar de beker al moeten we Az niet onderschatten
Maar dit is een mooie loting! Denk dat Feyenoord er minder blij om zal zijn;-) Ik krijg al gelijk berichjes uit Rotjeknor lol lol |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: niks zwaar...knallen potverdriedubbeltjes...worden ze voor betaald...werken voor die tonnen... |
|
|
|