BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 22 december, 12:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 december 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 17:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. Vandaar mijn eerdere kritiek van vanmiddag op de Boer, dat hij het elftal, dat goed draaide met Daley Blind als CVM, toch weer heeft aangepast. Ik blijf de Boer eigenwijs vinden, hoewel hij een gouden wissel had met Riedewald.
Dat is weer de gouden piemel van Frank komt er zo mooi van af.
Hij eindigde de wedstrijd zoals ik gestart was qua opstelling alleen
had ik Ligeon lb gezet. (Achteraf riedewald)
Brandje
 Brandje - zondag 22 december 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij was laat en hersteld dat ten koste van een corner to zo ver gewoon goed.
Dat wijffie van Rhijn niet mee loopt/springt ga ik Blind echt niet aanrekenen.
Ok maar je bent wel met me eens dat Blind die bal totaal verkeerd beoordeelde waar die corner uitviel
Brandje
 Brandje - zondag 22 december 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien omdat de Boer wel vertrouwen in Poulsen heeft??
Ook gaf hij aan dat ie een linkspoot op linksback wilde daarom
stond het zo..
Maar als je druk wil zetten dan zijn Poulsen en Siggi toch twee totaal verkeerde keuzes. Juist op die plekker moet je dynamiek hebben en voetballend vermogen. Naar voren toe
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Links back is het gewoon een drama....van Rhijn vind ik ook zwaar kut
Afgelopen seizoen als back uitgekozen als speler van het jaar, dan ben je hoe je het ook went of keert gewoon geen drama, basis speler van het NL elftal geworden op die plek, dan kan je echt wel wat. Sinds de Boer hem op CVM laat spelen heeft ie echter niet echt goed meer gespeeld op die positie, ik denk dat dit door het wisselen komt, Blind is een speler die vastigheid nodig heeft om goed te presteren..
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Behalve bij de corner waar de 0-1 uitviel daar zat blind toch er toch echt naast door die bal helemaal verkeerd te beoordelen
Alleen was dat Hupperts niet maar hun rechtsback.
Die heeft dezelfde kuif..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar als je druk wil zetten dan zijn Poulsen en Siggi toch twee totaal verkeerde keuzes. Juist op die plekker moet je dynamiek hebben en voetballend vermogen. Naar voren toe
Helemaal mee eens, beiden zijn gewoon heel erg zwak in druk zetten, Poulsen is goed om een man uit te schakelen, daar kun je hem prima voor gebruiken..
Brandje
 Brandje - zondag 22 december 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, beiden zijn gewoon heel erg zwak in druk zetten, Poulsen is goed om een man uit te schakelen, daar kun je hem prima voor gebruiken..
Maar hoevaak is Ajax de onderliggende partij in de comp dat het zo erg is dat we ons moeten aanpassen? Ik zeg nooit
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar hoevaak is Ajax de onderliggende partij in de comp dat het zo erg is dat we ons moeten aanpassen? Ik zeg nooit
Misschien bij een voorsprong en een man minder ofzo..

Ik ben er ook geen fan van hoor.. Liever een goede voetballer op die plek dan een schoffelaar. Helaas hebben wij niet de beschikking over Busquets, die kan beiden en is positioneel geweldig.. Vind hem de beste van de wereld op die plek..

Blind is daar erg goed op die plek, maar gaat te kort komen als er gebikkeld moet worden..
Brandje
 Brandje - zondag 22 december 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien bij een voorsprong en een man minder ofzo..

Ik ben er ook geen fan van hoor.. Liever een goede voetballer op die plek dan een schoffelaar. Helaas hebben wij niet de beschikking over Busquets, die kan beiden en is positioneel geweldig.. Vind hem de beste van de wereld op die plek..

Blind is daar erg goed op die plek, maar gaat te kort komen als er gebikkeld moet worden..
Dus nogmaals de vraag. Hoe vaak hebben we in de comp een bikkelaar nodig op die plek
Eide
 Eide - zondag 22 december 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus nogmaals de vraag. Hoe vaak hebben we in de comp een bikkelaar nodig op die plek
Helemaal mee eens, en dat niet alleen. Ajax wenst aanvallend te voetballen met veel druk. Een pure bikkelaar in een elftal is prima als je niet constant en consequent zelf in de kleine ruimte speelt. Als je meer ruimte hebt kan zo'n type best, gewoon balletje inleveren...
Maar dat heeft Ajax niet. Ajax moet het hebben van vroeg de bal veroveren en dan in hele kleine ruimtes zelf tot voetballen komen. En dan moet elke persoon in staat zijn het spel tempo mee te geven, om de voetballende oplossing te vinden.

Als je een bikkelaar hebt die goed kan voetballen is dat mooi maar als Ajax moet kiezen moeten ze daar toch voor een voetballer kiezen.

@Remco: Ik vindt Schweinsteiger als CVM persoonlijk beter dan Busquets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij geef ik al antwoord kerel, en dat heb ik over Poulsen op die plek al veel vaker gedaan..
remco k
 remco k - zondag 22 december 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 19:01 schreef Eide het volgende:

[..]

@Remco: Ik vindt Schweinsteiger als CVM persoonlijk beter dan Busquets.
Ik niet man, hahaha.. En verre van zelfs.. Maar speelt Lahm niet op die plek??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 december 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan moet je dat Frank maar vertellen ben het roerend met je eens.
Poulsen kan niet goed vooruit voetballen en Sigtorsson kan momenteel
helemaal niet voetballen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 december 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leg jij mij eens uit waarom FdB Blind van het middenveld haalt terwijl iedere no-no weet dat je wedstrijden wint/verliest op het midenveld?
Ik moet jouw vertellen waarom De Boer bepaalde dingen doet? Misschien is het handig even contact te zoeken met De Boer dan maar?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 december 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij was laat en hersteld dat ten koste van een corner to zo ver gewoon goed.
Dat wijffie van Rhijn niet mee loopt/springt ga ik Blind echt niet aanrekenen.
Heb je wel gezien wat Blind doet bij de corner? O nee, niets zoals hij wel vaker naar bepaalde situaties stond te staren tijdens de wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 december 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je wel gezien wat Blind doet bij de corner? O nee, niets zoals hij wel vaker naar bepaalde situaties stond te staren tijdens de wedstrijd.
Van Rhijn staat net zo goed te slapen en is te laat om mee te springen
echt niet alleen Blind hoor. .
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 december 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Rhijn staat net zo goed te slapen en is te laat om mee te springen
echt niet alleen Blind hoor. .
Dat hoor je mij ook niet zeggen, want over Van Rhijn kunnen we elkaar de hand schudden. Maar ik heb soms het idee dat bepaalde spelers bij sommigen totaal niets fout kunnen doen. En ik blijf zeggen dat ik Blind liever nooit meer als linksback wil zien bij Ajax, maar gewoon als CVM.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 december 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet zeggen, want over Van Rhijn kunnen we elkaar de hand schudden. Maar ik heb soms het idee dat bepaalde spelers bij sommigen totaal niets fout kunnen doen. En ik blijf zeggen dat ik Blind liever nooit meer als linksback wil zien bij Ajax, maar gewoon als CVM.
Ik ben het met je eens gap!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 december 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Agree to disagree? Ik blijf erbij dat Blind z'n verdedigende taken heeft uitgevoerd zoals dat hoort.

Bij Ajax is echter alleen verdedigen niet voldoende. Dan breng je te weinig. Dat ben ike cht wel met je eens. Maar nu staren we ons blind op Daley die echt niet veel heeft weggegeven in verdedigend opzicht. Als ik dan kijk naar anderen, Sightorsson, Fischer, Van Rhijn, Poulsen... dramatisch allemaal waarbij je hooguit kan beweren dat Poulsen geen persoonlijke fouten heeft gemaakt.

Het is dat in de as Klaassen en Serero werken als paarden en het duo Veltman/Moisander zo stabiel is ander verlies je vandaag wel gewoon. Dan heb ik samen met Cillissen ook de enige genoemd die wat mij betreft een voldoende hebben gescoord.
Voetballen doe je niet alleen dat doe je in een team verband. Als je een lijst zou maken met spelers die een voldoende scoorde en een onvoldoende dan scoorde blind geen voldoende.
Hupperts krijgt ook geen voldoende maar daarvoor krijgt je niet automatisch als tegenstander voldoende voor.

poulsen krijgt ook geen voldoende vanwege dat de gaten groot waren op het middenveld.

Ik blijf erbij dat goeie spelers wel eens een mindere wedstrijd kunnen spelen.
En dat slechte spelers wel eens een goeie wedstrijd kunnen spelen.

Blind speelde niet zijn beste wedstrijd, daar alle respect voor want hij heeft alles gegeven de afgelopen 4 maanden en hij speelde elke wedstrijd en hij was er bijna bij elke aanval en verdediging betrokken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 december 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik kan gewoon heel slecht tegen het feit dat sommige spelers het altijd moeten ontgelden terwijl ze soms niet eens iets fout doen, terwijl andere spelers fout op fout mogen maken en continu verdedigd worden alsof het de sterren zijn van het elftal. Wees gewoon eerlijk en reƫel, want uiteindelijk is geen enkele speler groter dan onze club AJAX!

Ik ben fan van Hoesen, maar hij was RUK (met hoofdletters) na zijn invalbeurt. Verder heb ik geen favoriete speler bij Ajax, gewoonweg omdat ze toch binnen de kortste keren vertrekken. Ik wil gewoon een elftal zien wat strijd voor elkaar en zichzelf niet gaat gedragen als een overbetaalde prof. Fouten maken moet kunnen, maar er overduidelijk met de pet naar gooien niet!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 december 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb Huppperts anders niet gezien vandaag.
Zie jij hupperts anders wel in een andere wedstrijd? Kom op! Roda staat toch niet voor niks in de lage regionen. Huppperts is toch niet een speler die je echt moet uitschakelen om gevaar te hebben.

Blind speelde zo verdedigend omdat zijn tank leeg is! Vandaar dat hij ook niet op het middenveld was te bewonderen. Blind is moe en uitgespeeld. Logisch want hij heeft elke midweekse wedstrijd gespeeld. Zowel in de europa als in de beker als bij oranje. daarnaast elke weekend bij ajax. In de wedstrijden zetten hij hoog druk en was hij bij elke aanval zowat betrokken. Dus is het logisch dat hij nu dat even niet doet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 december 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Maar eerlijk gezegd vond ik Blind vandaag beslist niet de zwakste. Er zijn er hier een aantal bij wie Daley weinig goeds kan doen.
Ja hij was niet de zwakste maar ook niet de sterkste. Als hij de sterkste is dan zou ik dat ook wel zeggen. Ik heb wel een verklaring voor waarom hij minder speelde.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 december 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen was dat Hupperts niet maar hun rechtsback.
Die heeft dezelfde kuif..
maar het was wel een verkeerde beoordeling.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Blind is de beste 6 die we hebben. De boer weet dat ook wel. maar blind kon niet op het middenveld want zijn tank was leeg. op het middenveld moet je veel lopen. Poulsen kan het ook niet meer belopen dat ziet de boer ook wel. Maar als blind het niet meer kan belopen dan heb je niet veel aan blind. Dus voor blind komt de winterstop als geroepen.

Boilissen en De jong komen terug na de winterstop.

Dan zien we De jong als 9 en blind als 6 en boiliissen op linksback.
ik zie het met weemoed de komende wedstrijden, ik heb er zin in.

Dan wil ik blind best alle kredits geven. Maar vandaag was hij niet goed, omdat zijn tank leeg was.

Maar er waren wel meer spelers die niet goed speelde en daarvan kan je niet zeggen dat hun tank leeg was.

Siggie, fisher en van rhijn. Hopelijk komen ze wel in vorm na de winterstop.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 december 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Ik heb het helaas niet gezien, maar was het echt zo'n kutwedstrijd?
Zei btw van tevoren al dat het een kutopstelling was :P
Riedewald -> Held.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond hem vandaag echt heel slecht tegen ons..
vandaag wel helemaal mee eens...maar hij is 1 van de beste rechtsbuiten in deze competitie volgens onze trainer....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Valt nu wel mee, hij wil ook het liefst Blind op die plek, kan me alleen wel voorstellen hij nu terug pakt naar Blind als Linksback, dat doet ie normaal gesproken namelijk meer dan goed, en veel andere opties voor die plek had ie niet.
Waarom terug pakken? waarom Blind niet gewoon laten staan op de CVM....hij had direct Riedewald kunnen opstellen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:
Fischer gewoon laten staan, speelt vandaag niet geweldig, maar de laatste wedstrijden wel gewoon prima.. Daarbij een super groot talent, dat simpelweg een dip heeft, dat heeft ieder talent...
Of Kostic halen....niet dat Fisher weg moet maar een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij....met name Kostic heeft een perfecte traptechniek/voorzet in huis...en dat soort spelers missen wij...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 18:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Links back is het gewoon een drama....van Rhijn vind ik ook zwaar kut
Whahahaha heel zwaar....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal eens!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 19:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan moet je dat Frank maar vertellen ben het roerend met je eens.
Poulsen kan niet goed vooruit voetballen en Sigtorsson kan momenteel
helemaal niet voetballen.
Momenteel is al te veel gezegd....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ook...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2013 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voetballen doe je niet alleen dat doe je in een team verband. Als je een lijst zou maken met spelers die een voldoende scoorde en een onvoldoende dan scoorde blind geen voldoende.
Hupperts krijgt ook geen voldoende maar daarvoor krijgt je niet automatisch als tegenstander voldoende voor.

poulsen krijgt ook geen voldoende vanwege dat de gaten groot waren op het middenveld.

Ik blijf erbij dat goeie spelers wel eens een mindere wedstrijd kunnen spelen.
En dat slechte spelers wel eens een goeie wedstrijd kunnen spelen.

Blind speelde niet zijn beste wedstrijd, daar alle respect voor want hij heeft alles gegeven de afgelopen 4 maanden en hij speelde elke wedstrijd en hij was er bijna bij elke aanval en verdediging betrokken.
Klopt helemaal...Blind speelde vandaag niet erg sterk...op beide posities niet...mijn voorkeur gaat uit naar de CVM positie...maar er zijn betere...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 december 2013 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ghehe ook daarin kunnen we elkaar de handschudden hoor als het aan
mij lag speelde linksback Blind al bij een Topklasser.
Cvm prima maar linksback vindt ik hem niet goed maar van Rhijn is echt ruk die
kan nog minder dan Blind. Geen voorzet, en kan niet verdedigen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 december 2013 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 00:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of Kostic halen....niet dat Fisher weg moet maar een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij....met name Kostic heeft een perfecte traptechniek/voorzet in huis...en dat soort spelers missen wij...
Stoch kan ook nog of ola John zijn beetje zelfde types.
Vitesse gaat voor Dost las ik net
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 december 2013 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 00:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Momenteel is al te veel gezegd....
Haha vond ik vrij positief van mezelf
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe ook daarin kunnen we elkaar de handschudden hoor als het aan
mij lag speelde linksback Blind al bij een Topklasser.
Cvm prima maar linksback vindt ik hem niet goed maar van Rhijn is echt ruk die
kan nog minder dan Blind. Geen voorzet, en kan niet verdedigen.
Hehehe inderdaad, maar bij Van Rhijn heb ik het al opgegeven. Idem als bij Sigthorsson. Ajax zal, wanneer ze de echte top van Europa willen halen, doorselecteren en spelers die niet goed genoeg zijn wegdoen. Blind vind ik als CVM beter tot zijn recht komen en daar moet je dan geen veranderingen meer in brengen. Overigens vind ik Poulsen een nuttige en ervaren kracht. Natuurlijk begint zijn leeftijd te tellen, maar dat hadden we bij Ooijer ook op den duur. Deze spelers zijn gewoon zo ontzettend belangrijk in een jonge groep. Daarnaast denk ik dat Sigthorsson gewoonweg tekort komt voor Ajax. Zelfs als we wel met buitenspelers zouden spelen kan hij het niet aan. Ik vind hem veel te statisch overkomen. Overigens vind ik Hoesen geen echte verbetering, maar zijn werklust heeft bij mij toch een plusje.

1 persoon die ik wil aanhalen en die eigenlijk nooit echt belicht wordt in het spel van Ajax is die van Serero. Die jongen werkt echt als een paard, maakt hier en daar foutjes, maar blijft ervoor gaan. Zal nooit stoppen met strijd leveren. Natuurlijk gaat er dan nog wel eens wat mis, maar hij is gewoon anders dan bijvoorbeeld houthakker Enoh toentertijd. Deze jongen heeft een bepaalde finesse en ik denk dat hij met wat meer body zeker ver kan komen.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zie jij hupperts anders wel in een andere wedstrijd? Kom op! Roda staat toch niet voor niks in de lage regionen. Huppperts is toch niet een speler die je echt moet uitschakelen om gevaar te hebben.

Blind speelde zo verdedigend omdat zijn tank leeg is! Vandaar dat hij ook niet op het middenveld was te bewonderen. Blind is moe en uitgespeeld. Logisch want hij heeft elke midweekse wedstrijd gespeeld. Zowel in de europa als in de beker als bij oranje. daarnaast elke weekend bij ajax. In de wedstrijden zetten hij hoog druk en was hij bij elke aanval zowat betrokken. Dus is het logisch dat hij nu dat even niet doet.
Hupperts wordt door veel mensen bestempeld als een van de beste rechtsbuitens van de ED. Je gaat hier dan ook wel heel kort door de bocht.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 22:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

maar het was wel een verkeerde beoordeling.
Die hij goed herstelde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 12:24   quote  deeplink  
HET BLIJFT MOOI!

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 december 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 12:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
HET BLIJFT MOOI!

[ filmpje ]
Dan maakt het idd ff niet meer uit hoe goed of slecht iemand speelde, maar de ontlading is wel heeeeerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door Ronald 1960 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 01:07   quote  deeplink  
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 22 december, 12:30); 1 - 2

0.0125801