|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tering.....als je in Drunen woonde....had je nu al een paar rossen op je porum gehad...bijgoochum Whahahahahahaha ....en daar is hij weer onze good old Narreke...hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe....kus ouwe, daarna gaan we aan het bier |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten...hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit Roda kan zo maar eens een enorme boost hebben gekregen van het ontslag van Brood. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar er zijn maar weinig ploegen die Vitesse op dit moment en in de huidige staat kunnen verslaan. Roda weet het te doen en ik hoop dan ook dat Ajax een gewaarschuwd mens is. Want een gewaarschuwd persoon telt voor 2. Al met al ben ik niet erg optimistisch en denk ik aan een 2-2. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:Dit Roda kan zo maar eens een enorme boost hebben gekregen van het ontslag van Brood. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar er zijn maar weinig ploegen die Vitesse op dit moment en in de huidige staat kunnen verslaan. Roda weet het te doen en ik hoop dan ook dat Ajax een gewaarschuwd mens is. Want een gewaarschuwd persoon telt voor 2. Al met al ben ik niet erg optimistisch en denk ik aan een 2-2. Ik hoop met je mee.. Heb het gevoel dat het daar weleens fout kan gaan zo vlak voor de winter.. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Toch blijf ik wel bij 1-2 voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Me too. Dit Roda zal getergd zijn, de supporters op de tribune ook en die 2 samen maakt het geen gemakkelijke opgave. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax wint deze wedstrijd...geven alles in hun laatste wedstrijd voor de winterstop.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb Guus Hupperts ff gebeld....komt goed Sjakie ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
laat hem maar komen....is een van de beste rechtsbuiten in de competitie op dit moment...kan alleen maar beter worden bij ons... |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Van mij mag hij ook komen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik doe het inmiddels in mijn broek voor die Huppert van Roda.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Roda is gewoon een goede ploeg de zwakte ligt bij hun achter in, dus scooren Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Siem, Duarte of Boilesen weer in selectie zondag. Één van die drie. Ik denk Duarte. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zeker weten duarte. Wordt niet heel lastig, ik gok vanaf nu op 1-5 Het voelt goed, nix loos. Bam op je bakkes! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Waarom zou de boer dat doen? Boilesen viert al vakantie, siem is na 2 weken niet meer op het veld geweest na de boer had gezegd dat hij pas in januari er weer bij zal zijn. Hij verscheen gisteren wel weer op het veld. Duarte zal pas als laatste aansluiten bij de groep. 2x geblesseerd geraakt in 3 weken. lijkt mij niet verstandig. Heb ze liever fit na de winterstop.
Dus er komt niemand uit de ziekenboeg, alleen maar bij en laten we van hopen dat dat niet zal gebeuren |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom zou de boer dat doen? Boilesen viert al vakantie, siem is na 2 weken niet meer op het veld geweest na de boer had gezegd dat hij pas in januari er weer bij zal zijn. Hij verscheen gisteren wel weer op het veld. Duarte zal pas als laatste aansluiten bij de groep. 2x geblesseerd geraakt in 3 weken. lijkt mij niet verstandig. Heb ze liever fit na de winterstop. Dus er komt niemand uit de ziekenboeg, alleen maar bij en laten we van hopen dat dat niet zal gebeuren Weet ook niet waarom, maar Andersen speelt met Jong Ajax mee en er moet iemand erbij worden gehaald. Snap niet waarom niemand uit de jeugd verder, maar goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Weet ook niet waarom, maar Andersen speelt met Jong Ajax mee en er moet iemand erbij worden gehaald. Snap niet waarom niemand uit de jeugd verder, maar goed. Dan zit De Sa misschien bij 1? Of een jeugdspeler. En Riedewald misschien. Of Bazoer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Weet ook niet waarom, maar Andersen speelt met Jong Ajax mee en er moet iemand erbij worden gehaald. Snap niet waarom niemand uit de jeugd verder, maar goed. Andersen wist afgelopen week nou niet echt te overtuigen. Zal waarschijnlijk in de winterstop met het eerste meegaan op trainingskamp en De Boer wil hem waarschijnlijk niet een 2e keer laten teleurstellen zodat de negativiteit eventueel komt. Rustig brengen zo'n jongen is beter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veltman is trouwens licht geblesseerd. Dus zou eventueel v.d. Hoorn ook nog bij 1 kunnen zitten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Weet ook niet waarom, maar Andersen speelt met Jong Ajax mee en er moet iemand erbij worden gehaald. Snap niet waarom niemand uit de jeugd verder, maar goed. Ik lees dat bericht, jah. Een vreemd bericht. Andersen voor boillisen? 3 linksbacks selecteren? zal wel niet Duarte raakte geblesseerd en de boer zei dat hij dit jaar niet meer in actie komt. Siem raakte bij oranje geblesseerd, stond voor milan al op het trainingsveld maar hij haalde milan niet en de boer zei toen dat deze 3 niet meer in actie zou komen.
Waarom nu dan toch zo geheimzinnig? denk dat er een nieuwe debutant, spits die van zijn verhuur periode bij trecin afkomt, vervroegd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We horen het morgen. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Zal Ajax nu al niet bezig zijn om de wedstrijd tegen Roda eerst te winnen, en dan de zaak Hupperts meteen afhandelen en hem meteen meenemen naar Amsterdam voor een jaar of 4 a 5 ???????????
Straks Twente kijken tegen RKC. Is leuk, 1-0 voor RKC, dan doet Ajax goede zaken voor de winterstop. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vraagtekens voor duel met Roda JC
Ajax werkte de ochtend na de gewonnen bekerwedstrijd tegen IJsselmeervogels een ontspannen training af. Het was de voorlaatste oefensessie voordat de ploeg van Frank de Boer zondag het jaar 2013 afsluit met de uitwedstrijd tegen Roda JC. Voor die confrontatie met Roda zijn er nog een paar vraagtekens voor Frank de Boer. Zo heeft Joël Veltman last van zijn voet en is het onzeker of hij in Kerkrade in actie kan komen. De centrale verdediger ondergaat een MRI en dan wordt er zaterdag besloten of hij mee kan doen.
Frank de Boer maakte al wel bekend dat sowieso één van de (iets langer) geblesseerde spelers (Siem de Jong, Lerin Duarte, Nicolai Boilesen) terugkeert in de wedstrijdselectie. Dit omdat de hoofdcoach in Limburg geen beroep zal doen op Lucas Andersen. De Deen doet zaterdag mee met Jong Ajax. Wie van de drie er terugkeert? Dat wordt zaterdag bekend na de laatste training.
De basisspelers van het duel met IJsselmeervogels deden het vrijdagochtend verder rustig aan, de wissels en van blessures terugkerende spelers kregen wel een pittige sessie voorgeschoteld. Jasper Cillessen kreeg donderdag rust van Frank de Boer, en was dus één van de Ajacieden die vrijdagochtend wel vol aan de bak kon. En dat deed hij ook, getuige de foto's onder dit artikel.
Zaterdag dus nog één laatste oefensessie, dan moet Ajax helemaal klaar zijn voor Roda. Want zoals De Boer zei: ,,Als je met een goed gevoel aan de tweede seizoenshelft wil beginnen, moet je je zondag gewoon drie punten pakken." Bron
Was al bekend maar voor compleetheid even geplaatst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Frank moet maar eens goed puzzelen, voor de wedstrijd tegen Roda. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wie weet. Een aantal zekerheden heeft hij natuurlijk wel. Het blijft gaan om linksback en de spitspositie. Tegen Roda zal FdB vast weer een voetballend middenveld willen dus ik verwacht Blind als CVM.
Eigenlijk hoeft FdB alleen te puzzelen over de invulling van linksback. Ik verwacht eigenlijk Duarte of Boilesen terug. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Shitje, viel me net pas op maar Nijhuis is de scheidsrechter :-( |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Duarte keert morgen terug in de wedstrijd selectie. Dat is zojuist door Ajax bevestigd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelijk maar linksachter posteren? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Dan weet je het wel, met die Nijhuis. Hij komt een beetje anti-Ajax over. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tegen PSV en Vitesse was hij prima. Alleen die eerste wedstrijd tegen AZ zag hij en overduidelijke rode kaart niet. Hij is niet de sterkste scheidsrechter van de Eredivisie maar zeker ook niet de zwakste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 19:17 schreef Eide het volgende:[..] Tegen PSV en Vitesse was hij prima. Alleen die eerste wedstrijd tegen AZ zag hij en overduidelijke rode kaart niet. Hij is niet de sterkste scheidsrechter van de Eredivisie maar zeker ook niet de zwakste. nee...dat zijn Makeli en Hilger |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Makkelie, onvoorstelbare prutser. Niet te geloven dat die nog topwedstrijden krijgt. En Higler is gewoon slecht. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Nou ja, ik moet toch mijn eerlijkheid erkennen, namelijk dat ik alleen scheidsrechter Kuipers goed vind. Ook internationaal. De rest zal me een wordt zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
koppositie op het spel, als dat niet genoeg motivatie brengt. als we winnen staan we iig een maand bovenaan! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zou volgens mij voor het eerst onder FdB zijn dat Ajax als winterkampioen de stop in gaat.
Overigens zou het ook geheel des Ajax zijn als ze morgen niet weten te winnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:25 schreef Eide het volgende:Zou volgens mij voor het eerst onder FdB zijn dat Ajax als winterkampioen de stop in gaat. Overigens zou het ook geheel des Ajax zijn als ze morgen niet weten te winnen. Je weet het tenslotte nooit, maar het zou wel eens een keer lekker zijn om bovenaan te komen en te blijven tot het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:25 schreef Eide het volgende:Zou volgens mij voor het eerst onder FdB zijn dat Ajax als winterkampioen de stop in gaat. Overigens zou het ook geheel des Ajax zijn als ze morgen niet weten te winnen. idd ik me hart vast die nu al begint te bonken van spanning;-)
Wat zou het lekker zijn! 3puntjes maakt niet uit hoe 0-1 laatste seconde eigen doelpunt Maakt niet uit hoe als we die 3puntjes maar binnenslepen!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd een gelijkspel.. Weet niet. Op een één of andere manier nu Vitesse gelijk heeft gespeeld, verwacht ik niet dat wij zo aan kop gaan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:38 schreef Hasjkoph het volgende:Ik denk eerlijk gezegd een gelijkspel.. Weet niet. Op een één of andere manier nu Vitesse gelijk heeft gespeeld, verwacht ik niet dat wij zo aan kop gaan. Ik heb er ook geen goed gevoel bij maar ik wordt graag terecht gewezen door de selectie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:38 schreef Hasjkoph het volgende:Ik denk eerlijk gezegd een gelijkspel.. Weet niet. Op een één of andere manier nu Vitesse gelijk heeft gespeeld, verwacht ik niet dat wij zo aan kop gaan. Knettergekke kut klote half 1 pot.....maar winnen wel...ondanks die ruktukker |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik hoop het van harte.. Maar zal iig lastig worden. Misschien dan net een nipte 1-2 ofzo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zit nog steeds met die half 1 in mijn maag.
maar ik zit me nu eigenlijk pas af te vragen waarom clubs als Feyenoord, Zwolle, Vitesse en Heracles allen op Zaterdag spelen terwijl clubs als PSV, ADO, Utrecht en Eagles wel gewoon op zondag spelen.
bewijst maar weer eens hoe dom de KNVB wedstrijden plant, dit zou je gewoon op de verplichtingen in andere toernooien moeten kunnen aanpassen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is genoeg weetkoppie..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vorig jaar toch? Schöne 5 minuten voor tijd.
werd het eerst 1-0 door Hupperts... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ajax heeft dit seizoen 5 wedstrijden op 12:30 gespeeld. 4x winst, 1x gelijkspel. Dat half 1 verhaaltje mag ondertussen wel naar bed. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha.....Hupperts....waar ken ik die van ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ter vergelijking, Ajax verloor een keer om 14:30, een keer om 16:30 en 1 keer in een avondwedstrijd. De gelijke spelen vielen vrijwel ook allemaal in avondwedstrijden.
Om 12:30 laat Ajax vrijwel niets liggen. Maar laat de tegenstand dat vooral nog wel even geloven.
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:51 schreef Eide het volgende:[..] Ajax heeft dit seizoen 5 wedstrijden op 12:30 gespeeld. 4x winst, 1x gelijkspel. Dat half 1 verhaaltje mag ondertussen wel naar bed. Oke duidelijk....ik hou dat allemaal niet bij gap....daar hebben we jou voor ;-) |
|
|
|