|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:53 schreef Eide het volgende:Ter vergelijking, Ajax verloor een keer om 14:30, een keer om 16:30 en 1 keer in een avondwedstrijd. De gelijke spelen vielen vrijwel ook allemaal in avondwedstrijden. Om 12:30 laat Ajax vrijwel niets liggen. Maar laat de tegenstand dat vooral nog wel even geloven. Dat bedoel ik... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Moest het ook even opzoeken maar had het gevoel dat het 12:30 verhaaltje niet meer klopte :D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:53 schreef Eide het volgende:Ter vergelijking, Ajax verloor een keer om 14:30, een keer om 16:30 en 1 keer in een avondwedstrijd. De gelijke spelen vielen vrijwel ook allemaal in avondwedstrijden. Om 12:30 laat Ajax vrijwel niets liggen. Maar laat de tegenstand dat vooral nog wel even geloven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet jij zeker dat jij niet Alibabba bent...tering wat mis ik die gozer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zit toch ergens anders nu...? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: echt wel jammer he....;-( |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zeker jammer. Hij kwam al een tijdje steeds minder maar plaatste z'n wedstrijdtopics nog wel... ook dat niet meer. Jammer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ajaxtotaal dacht ik ofzo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Of dat was zijn plan tenminste. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga ik onderzoeken.....ben goed in googlen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha jij? Cursus gehad ofzo? ^^ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En is recent actief geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee....logisch denken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, ik kan het mijn ouders amper leren en die zijn maar een paar jaar ouder dan jij. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wel balen dat ik de wedstrijd niet kan zien. Zit dan in de trein naar Den Haag.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep lijkt er verdomd veel op.....ga ik achteraan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Gister nog een voorbeschouwing voor Roda - Ajax geplaatst, dus we gaan hem binnen halen haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Seen and answered ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Goed geraden Hasjkoph.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: je roes uitgeslapen slome ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mis onze Alibabba ook...kom op Narreke haal hem terug...kan jij!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wil dat samen met Weetkoppie proberen gap...ik hoop het |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: nee maatje een vrij drukke dag gehad...en vanavond een fillempje gekeken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: komt goed...heb alle vertrouwen in jouw pik!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb hem net een pb gestuurd....wacht het wel af |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 22:47 schreef NatjosFC het volgende:ik zit nog steeds met die half 1 in mijn maag. maar ik zit me nu eigenlijk pas af te vragen waarom clubs als Feyenoord, Zwolle, Vitesse en Heracles allen op Zaterdag spelen terwijl clubs als PSV, ADO, Utrecht en Eagles wel gewoon op zondag spelen. bewijst maar weer eens hoe dom de KNVB wedstrijden plant, dit zou je gewoon op de verplichtingen in andere toernooien moeten kunnen aanpassen. Go ahead-utrecht een avond wedstrijd van maken, dat is pas echt dom. De klassieker word ook niet op zaterdag of vrijdag avond gepland. Risico wedstrijden worden niet in de avond gespeeld.
Utrecht ADO Eagles en psv staan wel in de top 10 van beruchte aanhang.
Utrecht heeft ook beker gespeeld, Zwolle vitesse feyenoord en heracles ook.
Dus wat is eigenlijk het probleem. Wedstrijden worden namelijk wel verplaast, bijvoorbeeld een europese wedstrijd er tussenkomt. Maar de veiligheid staat voorop. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Frank? Waarom ga je nu weer met die houten klaas Sightorsson beginnen. Onbegrijpelijk!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
opstelling Ajax: Fischer Sigthorsson Schöne Serero Poulsen Klaassen Blind Moisander Veltman Rhijn Cillessen
ik zelf had denk ik met Ligeon op linksback begonnen, die Hupperts heeft snelheid en dat kan Ligeon wel bijhouden. Blind wat minder dus die op CVM. evt had ik Bojan in de spits laten beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:opstelling Ajax: Fischer Sigthorsson Schöne Serero Poulsen Klaassen Blind Moisander Veltman Rhijn Cillessen ik zelf had denk ik met Ligeon op linksback begonnen, die Hupperts heeft snelheid en dat kan Ligeon wel bijhouden. Blind wat minder dus die op CVM. evt had ik Bojan in de spits laten beginnen. Bojan is niet een maar vijf klasse beter dan Sigthorsson. Scoort misschien wat te weinig maar het is zo belangrijk om bij dit ajax een voetballende spits te hebben. Die de bal direct bij de eerste aanname onder controle heeft. Verder was ik "gewoon" met Riedewald begonnen. Met Ligeon word je niet beter en ik heb het vermoeden dat Ligeon zelf ook niet beter wordt want hij was echt een drama tegen tegen de Vogels |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hupperts is tot daar aan toe, maar die wordt ingeschakeld door Donald. Donald uit de wedstrijd = Roda aanval op een eiland. Ik had dus altijd voor Blind op Donald gekozen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt zelfde fout als tegen Milan Frankie kom op man gewoon Denswil links back en Blind op het middenveld angst is dodelijk !!!!1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 12:07 schreef Eide het volgende:Hupperts is tot daar aan toe, maar die wordt ingeschakeld door Donald. Donald uit de wedstrijd = Roda aanval op een eiland. Ik had dus altijd voor Blind op Donald gekozen. Toch is Poulsen normaal wel goed bij het uitschakelen van een tegenstander. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Donald is vrij dynamisch en Roda zal achteruit hangen. Donald moet je kunnen uitschakelen in de omschakeling... en Poulsen mist daar wat loopvermogen voor. Blind is gewoon beter in de omschakeling lam leggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 12:15 schreef Eide het volgende:[..] Donald is vrij dynamisch en Roda zal achteruit hangen. Donald moet je kunnen uitschakelen in de omschakeling... en Poulsen mist daar wat loopvermogen voor. Blind is gewoon beter in de omschakeling lam leggen. Dat wel, maar normaal gesproken moet een goede Poulsen dit ook gewoon kunnen..
Ben wel benieuwd, ook ik had deze opstelling niet verwacht, had ook niet met Siggie gestart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is de Boer met Siggie zijn eigen aankoop aan het doordrukken?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: denk ik niet, scoort gewoon het meest...
hij laat spelers als van der Hoorn toch ook niet spelen en Bojan heeft hij ook zelf gehuurd. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou Hoesen heeft op mij totaal geen indruk gemaakt dus dat hij Siggi weer opstelt kan ik wel mee leven. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Heb voor vandaag geen goed gevoel, half één lange reis koude middag en dan meteen Onder druk worden gezet door een vechtend Roda, dit kan weer zo'n middag worden
En nu ff positief! Hopelijk zit ik er helemaal naast en rollen we Roda op en pakken de koppositie! Word iig moeilijk maar come on Ajax!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Je zit er helemaal naast wij staan straks bovenaan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ik hoop het maar we begonnen alweer slordig vooral vRhijn weer pfffff |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Pffff Siggi.... tjonge jonge jonge.... Geen rechtsbuiten maar een nieuwe spits graag... We moeten gewoon toegeven ja hij scoort wel is en ook al zal hij vandaag scoren Hij komt gewoon te kort voor Ajax.. heb het wel met hem gehad..
Volgend jaar alles op alles zetten op Huntelaar en Vd Vaart zei plus onze talenten en ervaring Dat zou de perfecte combo zijn. Net zoals toen Rijkaard weer terug kwam naar Ajax
Frank,Overmars enz kunnen hun wel overhalen en zei hebben ook gezien dat Ajax iets moois aan het opbouwen zijn Zie de wedstrijden in de ChamL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jammer dat de Boer Blind weer naar achteren halt, want hij daarmee ook gelijk een hoop voetbal van het niddenveld af en dat was toch de kracht de afgelopen wedstrijden (behoudens Cambuur uit) |
|
|
|