|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 12:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Jammer dat de Boer Blind weer naar achteren halt, want hij daarmee ook gelijk een hoop voetbal van het niddenveld af en dat was toch de kracht de afgelopen wedstrijden (behoudens Cambuur uit) Idd hopelijk ziet hij dat ook en in de rust Duarte op op zijn plek zetten Blind weer op het middenveld |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Gvd alweer die nijhuis pfff was duidelijk een penalty |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit was toch gewoon overduidelijk een penalty? Eerst werd Schöne door de keeper aangeraakt en daarna pas de bal. Maar ja, kut Schijthuis zag het weer eens niet. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Klaassen,Veltman,Serero spelen goed
Naaihuis dat kan echt niet meer hoor!!!! Wat een aanFluiting!!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Siggi had die ene kans moeten afgeven dan was het een goal Maar slimmigheid ho maar veel goals maken ho maar Al scoort hij vandaag ik ben er helemaal klaar mee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
gaat weer lekker met onze club gvd.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit roept Ajax totaal over zichzelf af. En wat is die Blind ook weer lekker actief bezig. Pfffff |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
kom op jongens... tandje erbij:) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind en linksachter, ik heb het al vaker geroepen is totaal geen goede combinatie. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Blind moet op het middenveld!! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
dankzij de slechtste linksback van nederland |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat hebben wij toch gewoon een matig ploegje. Ajax wil nniet winnen lijk het wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Rechtsback bedoel je? Van Rhijn dekt slecht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax wil niet boven aan staan met de winterstop.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En Blind staat al de hele wedstrijd zo'n beetje stil of doet alles lopend. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad Hupperts is ook veel sneller dan Blind. Poulsen cvm is ruk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ze moeten nog voor rust gelijk komen! kom op dan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tuurlijk jongen, en het is zeker ook Poulsen zijn schuld dat we achterstaan? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Fcking 1-0 pffff Gaat helemaaaaaaaal nergens over!!!!!!!
Waarom niet op de zelfde voet doorgaan als in die prachtweken Waarom siggi erin waarom Blind niet op het middenveld.. Hier snap ik netzo niets van als toen Schöne steeds op de verkeerde plek werd gezet
Siggi ziet er sterk groot uit maar zelfs de kleine Serero is 10keer zo sterk als hem In de duels ect... Siggi komt gewoon tekort
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zag het pas toen de westrijd al gestart was, maar hoe kan de Boer tegen de de linksback van Roda nou een statische speler als Schone opstellen, die back kan niet goed verdedigen, dus ik vind ik volkomen onlogisch dat Schone daar speelt en niet een man met de actie zoals Bojan..
Sigthorson trouwens weer echt schandalig ongemotiveerd en ongeïnteresseerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens heel Ajax weer onder maat net als afgelopen week tegen Cambuur..
Toch krijg je de eerste kansen, en als je die niet maakt krijg je vrijwel altijd het deksel op je neus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind weer snel naar CVM, dat wisselen lijkt hem absoluut geen goed te doen.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Siggi afscheid van nemen deze winterstop! Voor 1miljoen op te halen
Alles op alles zetten voor Finni of volgend jaar Huntelaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone had overigens een penalty moeten krijgen. Keeper speelt eerst de man en dan de bal..
Weer onder deze scheidsrechter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:10 schreef remco k het volgende:Overigens heel Ajax weer onder maat net als afgelopen week tegen Cambuur.. Toch krijg je de eerste kansen, en als je die niet maakt krijg je vrijwel altijd het deksel op je neus.. Deksel op je neus d:-))))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kom ook niet op jullie wedstrijd topics.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:09 schreef remco k het volgende:Ik zag het pas toen de westrijd al gestart was, maar hoe kan de Boer tegen de de linksback van Roda nou een statische speler als Schone opstellen, die back kan niet goed verdedigen, dus ik vind ik volkomen onlogisch dat Schone daar speelt en niet een man met de actie zoals Bojan.. Sigthorson trouwens weer echt schandalig ongemotiveerd en ongeïnteresseerd. ik heb jou hier laatst nog zien posten dat Bojan geen man van de actie was... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat speelt Poulsen weer slecht.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hou je snavel, lelijke vogel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meer van de combinatie, maar komt een back ook nog prima voorbij.. Maar is geen man die even 3 spelers voorbij loopt nee.. Maar wel een back en dan een goede voorzet.... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Mijn voorgevoel zat er nog niet naast.. Vooral toen ik zag dat siggi in de spits stond en dat Blind niet op het middenveld stond
Hopelijk heb jij gelijk!!!! Wat zal ik er veel voor over hebben om jou dadelijk gelijk te geven
Maar zoals het nu gaat pfff waardeloos! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Snap ook niet waarom in godsnaam Ricardo van Rhijn nog speelt. Wat een drama |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, Blind speelt lekker. Hou toch op dat altijd Poulsen degene is die slecht speelt. Blind stapelt namelijk weer fout op fout vandaag en speelt alsof hij totaal geen zin heeft. Poulsen levert tenminste nog strijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Begrijp totaal niet waarom Ajax niet vol druk zet bij balbezit Roda.. Die mannen achterin kunnen er niks van en we zetten gewoon geen druk.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Oprotten kakkerlak. Lekker terugkruipen naar dat andere ongedierte. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk, Blind weet wel heel snel de catacomben te vinden. Misschien wat meer inzet in de wedstrijd flikkeren, want veel komt er weer niet van hem vandaan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
wissels: Riedewald of Ligeon > Poulsen Bojan > Sigthorsson |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee, Blind speelt lekker. Hou toch op dat altijd Poulsen degene is die slecht speelt. Blind stapelt namelijk weer fout op fout vandaag en speelt alsof hij totaal geen zin heeft. Poulsen levert tenminste nog strijd. Even goed lezen wat ik verder schrijf.. Poulsen speelt gewoon schandalig slecht, levert alles wat ie vooruit passes direct in en kan wel strijd leveren, maar als je geen duels wint heeft dat ook geen zin..
En Blind speelt inderdaad ook heel slecht, rap weer naar CVM zetten en Poulsen eruit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Kijk, Blind weet wel heel snel de catacomben te vinden. Misschien wat meer inzet in de wedstrijd flikkeren, want veel komt er weer niet van hem vandaan. Nee de rest doet het geweldig.. Je roept hier altijd tegen mij dat ik maar op een paar spelers zit te fitten, maar je bent daarin zelf echt geen haar beter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bojan liever aan de flank in deze pot.. Goede voorzetten heb ik namelijk nog niet gezien, en die gad Bojan afgelopen week toch veelvuldig.. Of Siggie dan blijft staan of Hoessen erbij boeit me niet zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sightorsson is zo statisch als wat! En ook Fischer is ook niet echt geweldig. Snap ook totaal niet waarom Sightorsson in de spits moet terwijl Hoesen het heel behoorlijk deed |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Frank held top coach
Maar vandaag zit hij er tactisch helemaal naast.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waarom niet Blind gewoon op het middenveld en Denswil linksback of desnoods Duarte... Als het loopt kan je Blind altijd nog terug halen en/of wisselen qua positie met Duarte op het middenveld, of voor mijn part Poulsen of Schone en dan maar Bojan rechtsbuiten.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Riedewald linksback, was ik ff vergeten.... gewoon doen!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga nu aan het bier....dat helpt....3 punten naar Amsterdam |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Nee de rest doet het geweldig.. Je roept hier altijd tegen mij dat ik maar op een paar spelers zit te fitten, maar je bent daarin zelf echt geen haar beter.. Klopt, ik fit op Blind. Want laat wederom zien dat hij geen flikker ken op de linksbackpositie. Elke pass van hem is onzuiver. Daarnaast totaal geen inzet en alles op lopend niveau. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Jullie met je neuzen,snot,neusharen fetisch Bah beetje onsmakelijk allemaal Renato |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Kom op Ajax!!
Miss net als Ran Jons;-) 3 wissels! Bojan,Hoesen,Ligeon erin...
Naaihuisss en siggi heb het helemaaaaal met jullie gehad!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
van Rhijn speelt werkelijk alle ballen terug...geen voorzet gegeven, het zelfde geldt voor Blind.... |
|
|
|