|
|
pth
|
|
|
quote: Nijhuis fluit altijd slecht als Ajax in het veld staat, maar het echte probleem is gewoon een gebrek aan kwaliteit (ik laat mij geen zand in de ogen strooien door de goede serie van de laatste tijd). Vooral zo'n dropveter als Hoesen, is echt Ajax onwaardig. Speelt wederom als een krant, doet zo goed als niets goed maar al maniertjes en gebaartjes te over ... pruts voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax wil gewoon niet winterkampioen zijn. Want een winterkampioen wordt meestal geen kampioen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is vandaag te triest voor woorden... GODVERDOMMMMEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllll!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee en dan zie je toch gelijk weer als er gestreden moet worden dat het er niet inzit. A veel spelers uit vorm B aantal spelers met te weinig kwaliteit C geen inzet D De opstelling waar de Boer mee begint
Gelukkig 1-1 iets draagelijker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tis eigenlijk het enige lichtpuntje van de wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Heeeeeeeeeeerlijkkkkkkkkkkkkk helder Ajax!!!!!!!!
Pffffffff gvd gvd gvd gelukkig gelukkig!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
de Boer had Riedewald eerder moeten brengen en Blind naar het middenveld |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik doe de persconferentie vast: mwhahhh we hebben gedomineerd, kansen genoeg gehad, het gras was te nat, de kalklijnen te hoog en schijthuis zat ons niet mee. Maar als we zo blijven spelen komt het van zelf wel goed hoor ... Ik zie geen aanleiding om in de winterstop te kijken naar versterkingen, we hebben kwaliteit genoeg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:16 schreef jiskefet het volgende:Heeeeeeeeeeerlijkkkkkkkkkkkkk helder Ajax!!!!!!!! Pffffffff gvd gvd gvd gelukkig gelukkig!!!!!!! Gelukkig op welke manier?? Want verder kan ik totaal niet gelukkig worden van deze wedstrijd! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Roda weet ook wel wat tijdrekken is... Scheids, 10 minuten extra tijd??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:17 schreef pth het volgende:Ik doe de persconferentie vast: mwhahhh we hebben gedomineerd, kansen genoeg gehad, het gras was te nat, de kalklijnen te hoog en schijthuis zat ons niet mee. Maar als we zo blijven spelen komt het van zelf wel goed hoor ... Ik zie geen aanleiding om in de winterstop te kijken naar versterkingen, we hebben kwaliteit genoeg. Hehehehe +1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
doe dan ook maar de 1-2 hahaha, mijn wens werd gelijk verhoord ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
RIEDEWALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Goooooooooooaaaaaaaaaaaaaaallllllllll!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk debuut voor die jongen, maar verder was het gewoon een drama!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Weer lucky Ajax???????????? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
GEEFT DIE VENT EEN STANDBEELD.
Wat een held. 17 jaar, debuteren in de eredivisie en dan 2 goals maken. Manmanman. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig op welke manier?? Want verder kan ik totaal niet gelukkig worden van deze wedstrijd! Beter dan verliezen..
Het is idd dramatisch!!!! Winterstop komt als geroepen Maar puntje beter dan verliezen.. Cambuur uit Roda Uit we hadden een groter achterstand kunnen hebben |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch winterkampioen. Geldt gelijk mijn vorige bericht daarover niet, want wij worden wel winterkampioen en pakken aan het eind ook gewoon de titel!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nooit meer Blind van het middenveld afhalen!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk het wel Pietje! Dit keer mag het ook gezegd worden, want we hadden nergens recht op! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Jaaaaaa heeeeeeerlijkkkkkkkkk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:19 schreef jiskefet het volgende:[..] Beter dan verliezen.. Het is idd dramatisch!!!! Winterstop komt als geroepen Maar puntje beter dan verliezen.. Cambuur uit Roda Uit we hadden een groter achterstand kunnen hebben jij loopt echt achter man! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Eigenlijk gewoon NOOIT, maar dan ook NOOIT, meer linksback zetten!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe wilde het geen 2e keer zeggen, maar het klopt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk jij via stream ofzo, want met alles loop je 1,5 minuut achter! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij - staan - bovenaan-
WIJ STAAN BOVENAAN!!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: 2de helft volg ik idd niet op tv;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad hij had moeten starten zoals hij de opstelling eindigde! Maar ja dat zei ik gelijk al net als vele anderen. Pff gelukkig toch winst! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
jongens we hebben net wat ongelooflijks gezien hoor... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Weer dramatisch maar owwwww zo heeeerlijk dit waar heb ik dit aan verdient Geweldig!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:18 schreef Eide het volgende:GEEFT DIE VENT EEN STANDBEELD. Wat een held. 17 jaar, debuteren in de eredivisie en dan 2 goals maken. Manmanman. Hier hoef ik niks aan toe te voegen... Pfffff ;-) Dit noemen ze ontsnappen.... net als vorige week. Mazzelaars. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: + 1 (ik hoop dat de Boer dit ook leest) ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een geweldig debuut voor meneer Riedewald. Hebben ze niet nog een blik met dit soort gretige jonge gasten. Ik weet het 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar dit is wel waarvoor ik graag naar voetbal kijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:22 schreef Pietje het volgende:[..] Hier hoef ik niks aan toe te voegen... Pfffff ;-) Dit noemen ze ontsnappen.... net als vorige week. Mazzelaars. zei het toch Pietje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Even een standbeeld voor deze gozer vandaag!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En vanaf nu ALTIJD Blind op CVM. Wat er ook gebeurt, wie je ook mist, dat voetballende vermogen hebben wij zo hard nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens wel verdiende overwinning... Meer kansen gehad, betere van het spel. Wel verdiend maar zeer lucky.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|