|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:24 schreef Eide het volgende:En vanaf nu ALTIJD Blind op CVM. Wat er ook gebeurt, wie je ook mist, dat voetballende vermogen hebben wij zo hard nodig. Yep, was direct een stukje beter.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hupperts was anders onzichtbaar. Maar je mist zonder Blind zoveel voetbal, zoveel voorwaartse druk, zoveel inzicht op dat middenveld. En dus moet Blind gewoon op dat middenveld spelen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Wanneer we nu geen kampioen worden!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
What the fuck... zo win je nooit in de slotfase en nu 2x in 7 dagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk het wel Pietje! Dit keer mag het ook gezegd worden, want we hadden nergens recht op! We waren veruit de betere ploeg, hebben de meeste kansen gehad, dus wel degelijk gewoon verdient, dat die ballen er op het laatst in gaan is uiteraard lucky, en ja Ajax speelde slecht, maar ook een slecht Ajax was een stuk beter dan dit Roda.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je zag het ook he toen Anita begon te draaien. De CVM is ongelooflijk belangrijk voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:26 schreef Eide het volgende:[..] Hupperts was anders onzichtbaar. Maar je mist zonder Blind zoveel voetbal, zoveel voorwaartse druk, zoveel inzicht op dat middenveld. En dus moet Blind gewoon op dat middenveld spelen. Daarom, maar Blind speelde gewoon dramatisch als linksback en dat heb ik vaker geroepen dan vandaag. Als CVM is het een veel betere speler en daar moet hij zich doorontwikkelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op naar PSV, ben dan toch wel heel benieuwd! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Even voor Frank de Boer:
Laat Daley Blind nu voor eens en voor altijd op het middenveld staan.
DAT is ZIJN plek!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
En daar is tie Riedewald! Op zijn Ajax een debutant die scoort meestal heb je dan een mooie toekomst;-)
Owwww wat was het slecht
Maaar kom op 3punten wie had dat nou gedacht net als bij Cambuur weer zeer opgelucht
Als je dit weer zo wint in de laatste minuten dan word je kampioen Maar na de winterstop moet het wel weer beter
Maar voor nu ben ik echt blij en opgelucht!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:27 schreef remco k het volgende:[..] We waren veruit de betere ploeg, hebben de meeste kansen gehad, dus wel degelijk gewoon verdient, dat die ballen er op het laatst in gaan is uiteraard lucky, en ja Ajax speelde slecht, maar ook een slecht Ajax was een stuk beter dan dit Roda.. Dat ze beter waren klopt wel, maar echt veel spel zat er niet in. Waren veel te veel individuele fouten en dat moet er echt uit bij Ajax, want een betere tegenstander straft ze wel af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op naar PSV, ben dan toch wel heel benieuwd! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk het wel Pietje! Dit keer mag het ook gezegd worden, want we hadden nergens recht op! Ben ik niet mee eens vorige week niks vandaag veel beter als Roda en een terechte overwinning alleen Frank eigenwijze dropveter Blind gewoon op het middenveld laten staan en geen angsthazen opstelling. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Prachtige beelden vanuit Groningen trouwens!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: spijker op de kop... daarvoor was't is al zo lang geleden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:28 schreef Loetje het volgende:[..] Je zag het ook he toen Anita begon te draaien. De CVM is ongelooflijk belangrijk voor Ajax. Ja zeker, heb het altijd al gezegd, je ziet het ook bij Barca, de CVM plek is in dit spelletje echt de belangrijkste positie van het veld.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat ze beter waren klopt wel, maar echt veel spel zat er niet in. Waren veel te veel individuele fouten en dat moet er echt uit bij Ajax, want een betere tegenstander straft ze wel af. Heeft ook te maken met Poulsen. Geeft geen enkele bal naar voren. Blind voor altijd daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daarom, maar Blind speelde gewoon dramatisch als linksback en dat heb ik vaker geroepen dan vandaag. Als CVM is het een veel betere speler en daar moet hij zich doorontwikkelen. Aan de bal slecht, verdedigend vandaag wel goed, Hupperts niet of nauwelijks gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Ja zeker, heb het altijd al gezegd, je ziet het ook bij Barca, de CVM plek is in dit spelletje echt de belangrijkste positie van het veld.. Klopt helemaal. Barca met Busquets of Song daar... meer hoef ik niet te zeggen. Wat is Busquets overigens een fantastische speler |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben blij met de onverwachte zege, maar wat ben ik woest op de spelers, de coach en de scheidsrechter. Wat een hopeloze amateurs. Sightórsson nu echt NOOIT meer opstellen. Mannen, ik stop even, mijn dochter, schoonzoon en kleinkinderen komen binnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat ze beter waren klopt wel, maar echt veel spel zat er niet in. Waren veel te veel individuele fouten en dat moet er echt uit bij Ajax, want een betere tegenstander straft ze wel af. Dat is zeker waar, het was ook niet goed, en toch creëer je een aantal hele grote kansen die je niet maakt, doe je dat wel sta je met rust 2-0 voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mag ook wel een keer. Ondanks het weer ondermaats was voelen dit soort zeges wel bijzonder lekker |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:32 schreef Pietje het volgende:Ik ben blij met de onverwachte zege, maar wat ben ik woest op de spelers, de coach en de scheidsrechter. Wat een hopeloze amateurs. Sightórsson nu echt NOOIT meer opstellen. Mannen, ik stop even, mijn dochter, schoonzoon en kleinkinderen komen binnen. veel plezier Pietje en een fijne dag verder ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gaan we niet winnen.. Daarna gaan we nog een paar keer kwakkelen en zetten pas dan weer een serie neer van een wedstrijd of 13 waarna we kampioen gaan worden. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Gvd wat is dit heerlijk Ajacieden!!!
Riedewald 2keer in de laatste minuten 3punten en koploper
Ik weet het was slecht! Maar het was afschuwlijk geweest als we hadden verloren Wat overheerst is Ajax vreugde!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad, zat er even naar te kijken met een brok in mn keel.. Erg mooi eerbetoon. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Ja zeker, heb het altijd al gezegd, je ziet het ook bij Barca, de CVM plek is in dit spelletje echt de belangrijkste positie van het veld.. en de spits, dat blijkt vandaag maar weer. met een goed voetballende spits als de Jong zou het elftal veel beter kunnen spelen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens snap ik nog steeds de keuze voor Sightorsson niet. Natuurlijk heeft hij aanvoer nodig. Maar hij is zo stijf. Hoesen is geen wereldspits maar komt in ieder geval meer in de buurt van wat Ajax nodig heeft. Ideale scenario voor mij is nog steeds een Fischer in vorm en Bojan is de spits. Die kan het echt wel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Slecht spelen en toch winnen.
ook DAT is een kwaliteit van een kampioen!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:33 schreef remco k het volgende:[..] Die gaan we niet winnen.. Daarna gaan we nog een paar keer kwakkelen en zetten pas dan weer een serie neer van een wedstrijd of 13 waarna we kampioen gaan worden. Laat ik nou net hetzelfde denken. Ik verwacht weer zo'n ouderwetse nederlaag tegen PSV. Tegen Feyenoord verwacht ik ook geem winst in de beker overigens. Denk 2-4 voor PSV |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:32 schreef Pietje het volgende:Ik ben blij met de onverwachte zege, maar wat ben ik woest op de spelers, de coach en de scheidsrechter. Wat een hopeloze amateurs. Sightórsson nu echt NOOIT meer opstellen. Mannen, ik stop even, mijn dochter, schoonzoon en kleinkinderen komen binnen. Geniet er van. Schenk een borrel voor ze in om de overwinning te vieren |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:33 schreef Loetje het volgende:[..] Mag ook wel een keer. Ondanks het weer ondermaats was voelen dit soort zeges wel bijzonder lekker klopt, eigenlijk nog lekkerder dat die tegen Cambuur als je al voor hebt gestaan. dat de goals dan ook nog van een 17 jarige debuterende linksback komen is gewoon geweldig! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:11 schreef jiskefet het volgende:Siggi afscheid van nemen deze winterstop! Voor 1miljoen op te halen Alles op alles zetten voor Finni of volgend jaar Huntelaar Ja...HUNTELAAR....volgend JAAR!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt, eigenlijk nog lekkerder dat die tegen Cambuur als je al voor hebt gestaan. dat de goals dan ook nog van een 17 jarige debuterende linksback komen is gewoon geweldig! Het zal hem in ieder geval veel vertrouwen geven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Toch vind ik Finbogasson en Huntelaar beide niet in dit systeem passen. 2 killers maar dat is alles. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een type Luuk de Jong past in mijn inziens beter bij Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 13:29 schreef Bobby1972 het volgende:Sigi is onvoldoende voor Ajax, hoeveel bewijs wil je hebben? Verkoop deze man en doe hem, Ajax en ons een plezier. Iedereen blij. En koop een keer een Ajax waardige spits!! oud nieuws maar je hebt gelijk.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoessen...hahahaha... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huntelaar heeft de laatste 11/2 jaar ook helemaal niks laten zien.. Op basis waarvan denkt men dat ie weer de oude wordt?? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik begrijp dat als het niet loopt zoals je wilt, je een zondeboek zoekt. Dus je bent woest op je eigen trainer en de spelers maar de scheidsrechter? Kleuters zijn dan ook nog boos op de tegenstander... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga geen namen meer noemen.....gaat de Boer gelijk weer kijken ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Poulsen was niet de rede dat ajax slecht speelde? blind op het middenveld was niet de rede dat ajax wint.
blind speelde slecht als linksback. als middenvelder deed hij het niet beter.
in de opbouw heb ik van rhijn niet gezien en in de verdediging ook niet. alleen bij de 1-1 zag ik hem een voorzet geven.
Cillissen veltman moissander riedewald poulsen serrero en klaassen krijgen een voldoende en rest heeft eigenlijk teleur gesteld. Voor fisher, goh wat is die man uitvorm. hij scoort 1x en meteen zeg tie dat hij aan het genieten is, man. ik kan niet genieten als je zo speelt. Siggie heeft denk ik echt buitenspelers nodig en zo lang we die niet hebben wil ik hem in de juplier league zien. misschien uitlenen naar cambuur, kan die samen met lukoki spelen. Hoessen is niet beter maar gelukkig is dit de laatste wedstrijd want de jong keert terug en klaassen zet hij er niet naast. Dus siggie en hoessen kunnen hun spullen wel inpakken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
jongens we hebben al de beste spits namelijk Siem.
Siem keert niet terug op het middenveld. Klaassen ga je niet op de bank zetten. Serrero ook niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Poulsen was niet de rede dat ajax slecht speelde? blind op het middenveld was niet de rede dat ajax wint. blind speelde slecht als linksback. als middenvelder deed hij het niet beter. in de opbouw heb ik van rhijn niet gezien en in de verdediging ook niet. alleen bij de 1-1 zag ik hem een voorzet geven. Cillissen veltman moissander riedewald poulsen serrero en klaassen krijgen een voldoende en rest heeft eigenlijk teleur gesteld. Voor fisher, goh wat is die man uitvorm. hij scoort 1x en meteen zeg tie dat hij aan het genieten is, man. ik kan niet genieten als je zo speelt. Siggie heeft denk ik echt buitenspelers nodig en zo lang we die niet hebben wil ik hem in de juplier league zien. misschien uitlenen naar cambuur, kan die samen met lukoki spelen. Hoessen is niet beter maar gelukkig is dit de laatste wedstrijd want de jong keert terug en klaassen zet hij er niet naast. Dus siggie en hoessen kunnen hun spullen wel inpakken. Helemaal eens man. Hoesen waas niet veel beter dan Sigi vandaag. Toch vond ik Veltman vandaag niet zo goed spelen als de laatste weken, maar misschien kan dat ook te maken hebben met vermoeidheid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: klopt...en nu ook Hupperts ophalen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:28 schreef Loetje het volgende:[..] Je zag het ook he toen Anita begon te draaien. De CVM is ongelooflijk belangrijk voor Ajax. Ja maar de Boer wacht altijd zo lang.....toen was het Janssen/Anita....nu Poulsen/Blind....de Boer moet eens wat vaker deze site bezoeken....whehehe... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daarom, maar Blind speelde gewoon dramatisch als linksback en dat heb ik vaker geroepen dan vandaag. Als CVM is het een veel betere speler en daar moet hij zich doorontwikkelen. Hij speelde prima als linksback. Een verdediger moet in de eerste plaats verdedigen en dat deed Blind uitstekend. Je weet ook dat als je tegen iemand als Hupperts speelt dat je maar weinig kansen gaat krijgen mee op te komen. Daarvoor is Hupperts te snel en te doelgericht voor. Feitelijk speel je dan gewoon in de mandekking.
Dus is het logisch dat je tegen Hupperts niet veel aan meevoetballen toekomt. Natuurlijk, Ajax in goede doen dwingt af dat Hupperts achter Blind aan moet maar zo was het niet. Dus ja, aan de bal kon Blind veel te weinig laten zien, vanwege zijn directe tegenstander. En dat vermogen mist Ajax dan enorm. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:29 schreef Ronald 1960 het volgende:Even voor Frank de Boer: Laat Daley Blind nu voor eens en voor altijd op het middenveld staan. DAT is ZIJN plek!! Frank LUISTER nou eens!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 14:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helemaal eens man. Hoesen waas niet veel beter dan Sigi vandaag. Toch vond ik Veltman vandaag niet zo goed spelen als de laatste weken, maar misschien kan dat ook te maken hebben met vermoeidheid. Fisher moet meer oog hebben voor zijn medespelers.....egotripper vind ik het |
|
|
|