|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blijft een wijf in het kwadraat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu zakt t weer in elkaar. Prutsers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo'n bal moet Mulder hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur die Vilhena er maar weer uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het weer mis/raak met Tonny? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen schot. Pass over 2m Kut. T wordt gewoon niet beter. Ondanks t talent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n bullshit ..was 20 minuten de beste van t veld met Janmaat VILHENA
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord speelt prima, tegendoelpunt komt uit het niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Vrij Mulder en Immers spelen slecht tot nu |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nijhuis laat veel te veel overtredingen toe op Boetius, Schaken en Pelle. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee. Heeft nog niets goed gedaan. Pass over 2m Kudt leidde weer een counter in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat mag jij vinden.ik vond m goed spelen de eerste 20minuten.. nu kakt heel Feyenoord in,na de goal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zo slecht is het allemaal niet, snap alleen niet dat ze weer zo ver terug lopen, na de 0-1 lag alles open bij heracles achterin. En nu nog spelen ze een soort van 1op1. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volg wedstrijd niet, maar is spel Feyenoord bevredigend? Zit nog te werken nl. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer he die Vilhena, weer balverlies op het middenveld |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Bevredigend is een groot woord, beginfase was goed, daarna wat slap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sinds de goal zeker. We kunnen niet eens afjagen. Verliezen de duels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat dacht jullie dan van Schaken.. Die kut presteerd het om gewoon rustig aan te doen aan de zijlijn terwijl het 3 tegen 2 is...Op het moment dat alles van Almelo terug is besluit hij naar binnen te trekken... Laat nonstop zijn man lopen en jaagd niks op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik vond t heel goed... na de goal niet meer..weer t oude patroon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond r vanaf minuut 1 matig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Feyenoord speelt veel te afwachtend ben ik met je eens, maar om nu te zeggen dat dat de verdienste van Heracles is vind ik wel HEEEEL ver gaan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Lijkt ook al weer een opstootje bij de cornervlag links van Mulder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Thanx van Geil. Instabiel team nog steeds, vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen goed positie spel. Kunnen zich onder de druk uit voetballen. Ja Heracles speelt leuk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we hebben mazzel dat we nog 11man hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet best. Begon na 30 seconden al met die kans van Heracles, daarna de betere ploeg maar verder was het niet veel bijzonders. De 1-1 uit het niets omdat de Vrij weer als een trutje ingrijpt. Daarna was al het vertrouwen weer weg volgens mij, kansloos.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Feyenoord zet geen druk en laat Heracles komen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:32 schreef MMM het volgende:Niet best. Begon na 30 seconden al met die kans van Heracles, daarna de betere ploeg maar verder was het niet veel bijzonders. De 1-1 uit het niets omdat de Vrij weer als een trutje ingrijpt. Daarna was al het vertrouwen weer weg volgens mij, kansloos.. 1-5 dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerste kwartier een doelpunt en een 100 % kans goed uit de kruising getikt.. Beetje bull gozert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wij kijken echt verschillende wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: angstig..ik vond met name de positiewisselingen mooi ,heel lang niet gezien. na de goal werd t ruk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerste kwartier een doelpunt en een 100 % kans goed uit de kruising getikt.. Beetje bull gozert Je had binnen 30 seconden weer achter kunnen staan. Dat is slap en dat niveau heeft t nauwelijks ontstegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ja allemaal op Vilhena en die kut Schaken met rust gelaten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Jij ziet feyenoord druk zetten? Ik zie ze alleen op de eigen helft staan wachten, Immers is de enige die wat afjaagt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hoerenveen uitgeschakeld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vitesse staat ook 2-1 achter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:34 schreef moa het volgende:[..] Jij ziet feyenoord druk zetten? Ik zie ze alleen op de eigen helft staan wachten, Immers is de enige die wat afjaagt. Precies |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:34 schreef moa het volgende:[..] Jij ziet feyenoord druk zetten? Ik zie ze alleen op de eigen helft staan wachten, Immers is de enige die wat afjaagt. Heb zelfs Vilhena zien doorjagen ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:34 schreef moa het volgende:[..] Jij ziet feyenoord druk zetten? Ik zie ze alleen op de eigen helft staan wachten, Immers is de enige die wat afjaagt. nee..dat is juist degene die uit t collectief loopt.. beetje onnozel om 4 verdedigers en n keeper te gaan lopen storen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz