|
|
piet de paler
|
|
|
Forum tijgers deze topic bestaat puur en alleen uit huilie huilie manne: Leo Beenhakker huilie huilie Feyenoord heeft mij beschadigd. Mario Been Huilie huilie feyenoord was mijn club. Betuur nieuwe kuip huilie huilie de mensen begrijpen ons niet Piet de paler Huilii huilie al die huilers. Mokotjo huilie huilie kreeg bij feyenoord geen kans. Leerdam huilie huilie ik werd uitgefloten. weten jullie nog meer huilers kom doe mee en maak deze huilie huilie topic een topper. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
VVoutje, als 'ie wordt aangesproken op 'schandalig gestolen grapjes' :P
Just kidding Duitser (: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen huilie huilie ? Het forum staat er altijd vol mee. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Frank the Farmer natuurlijk na AC Milan-020 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tom Egberts Jack Spijkerkut Joep van t hek Jack van Gelderen Jan en sloerie mulder Rick van Velthuizen Rob van Sommeren Paul en wittekut |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
goed zo gooi het er maar uit,lucht op met de feestdagen. Kun je lekker steengrillen met je schoonouders ga door met de huilie huilies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gordon albert verlinden Onno hoes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Met of zonder Bami? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is dit dan. Huilie huilie... Is het leven zo kut??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gewoon effe lekker huilie huilie de zgn kertsgedachte |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach joh, februari of juli of Kerst: janken kan altijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kerst de tyfus, het hele jaar geen tijd voor elkaar en met kerst in een keer gezellig elkaar opzoeken. Ga lekker sneeuwfietsen, das pas ontspannend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:36 schreef VVout het volgende:Kerst de tyfus, het hele jaar geen tijd voor elkaar en met kerst in een keer gezellig elkaar opzoeken. Ga lekker sneeuwfietsen, das pas ontspannend. Kerst is vooral luchtfietsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
trainert van Heracles en de commentator van FOX huilie huilie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ron Jans......he he een coach die niet huilie huilie deed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ging gauw zitten tijdens de 12e minuut. Klasse.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 21:36 schreef VVout het volgende:Kerst de tyfus, het hele jaar geen tijd voor elkaar en met kerst in een keer gezellig elkaar opzoeken. Ga lekker sneeuwfietsen, das pas ontspannend. Lekkere familie en vrienden heb je dan! Het hele jaar geen tijd voor elkaar. Ik krijg medelijden met jou, ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 12:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekkere familie en vrienden heb je dan! Het hele jaar geen tijd voor elkaar. Ik krijg medelijden met jou, ;-) Voor hen heb ik het hele jaar tijd, behalve met kerst omdat er dan in een keer iedereen op het zelfde moment zo'n ingeving krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik huilie huilie kut 020 2 doelpunten ann het einde van de wedstrijd. Het had zo mooi kunnen zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja nu maar hopen dat de kip gaat smaken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik moet even n traantje wegpinken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Werken vannacht, geen zin aan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik morgen,verders idem dito |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na die feestdagen heb ik er nooit zin in, en het is maar voor 1 nacht en kon hem niet vrij krijgen d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 18:03 schreef RenatoBos het volgende:Na die feestdagen heb ik er nooit zin in, en het is maar voor 1 nacht en kon hem niet vrij krijgen d:-) Sterkte Renato maar 1 plus puntje ,na vanacht zit je er weer helemaal in jongen.! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja, en bedankt d:-) (Ben helemaal naar de kloten) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een boterham met pindakaas en je bent weer helemaal top man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: opkikkertje:CISSE IS WEG |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dadelijk speelt ie bij Mario de pannen van het dak om maar ff bij huilie huilie te blijven, maar voorlopig ben ik met dit bericht zeer content. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is pas volgend seizoen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tenzij ie dat geld direct heeft meegekregen om op te tyfen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Huilie huile, daar hoeft ie nu niet meer mee te komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:20 schreef VVout het volgende:Dadelijk speelt ie bij Mario de pannen van het dak om maar ff bij huilie huilie te blijven, maar voorlopig ben ik met dit bericht zeer content. Ah jij had dat scenario ook al bedacht :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral in combie met Mario om te huilen nie? |
|
|
|