BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadionverboden. De rechtsgang bij Feyenoord en de KNVB.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tomson
 tomson - donderdag 19 december 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Ik weet niet of er al iemand iets over gepost had maar mij lijkt dit wel topicwaardig ?
http://www.frl1908.nl/feyenoord-normaliseert-supporters-kapot/
tomson
 tomson - donderdag 19 december 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Als het echt zo is dat bij Feyenoord de stadionverboden dubbel zo
lang zijn dan bij elke willekeurige club elders in het land vind ik dat wel heel bizar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door tomson --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 19 december 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Niet meer dan terecht gezien het verleden, dat is een last waar wij (de supporters) en de club steeds mee te maken hebben ...
tomson
 tomson - donderdag 19 december 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Het gaat zelfs over stickers plakken. Schei toch uit joh..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 december 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Ik begrijp niet dat Feyenoord op eigen houtje de straffen verdubbeld. Apart dat ze dat zo hebben afgesproken.

Anderzijds is er weinig reden tot klagen; er mag geen vuurwerk afgestoken worden. Doe je dat toch, loop je risico. Punt.
van geil
 van geil - donderdag 19 december 2013 - 19:59   quote  deeplink  
n cobra 6 valt daarbuiten.
tomson
 tomson - dinsdag 24 december 2013 - 19:45   quote  deeplink  
http://www.defeijenoorder.nl/
van geil
 van geil - dinsdag 24 december 2013 - 21:06   quote  deeplink  
hoorde dat Been en/hakker ook n stadionverbod hebben
tomson
 tomson - dinsdag 24 december 2013 - 21:43   quote  deeplink  
Volgens mij toch echt op vrijwillige basis hoor.
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:56 schreef tomson het volgende:
Als het echt zo is dat bij Feyenoord de stadionverboden dubbel zo
lang zijn dan bij elke willekeurige club elders in het land vind ik dat wel heel bizar.
Ja ga het even zielig vinden voor dat stel ***** mongolen dat al sinds jaar en dag probeert onze club door heel Europa kapot te maken. Geen straf is hoog genoeg, blijf met je poten van Feyenoord en de ECHTE supporters af!

Het liefst die gastjes lekker een jaar laten snorren, het is te zot voor woorden dat men durft te klagen over "lange stadion verboden" in elke andere situatie in de openbare ruimte waarbij ambtenaren in functie worden bekogeld, bespuugd en uitgejouwd wordt je binnen no time opgepakt en vastgezet.
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 18:07 schreef tomson het volgende:
Het gaat zelfs over stickers plakken. Schei toch uit joh..
Als dat alles was, zou er dan ooit noodzaak geweest zijn om überhaupt straffen uit te delen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 december 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Lees eerst het verhaal in de link even..
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Wat betreft de fakkels is het idd. wat overdreven, maar ondanks dat het niemand wat kwaad doet moet je je er gewoon van onthouden. In discussie gaan over de hoogte van een straf is volstrekt irrelevant, als je bewust de regels overtreed moet je ook de hierbij behorende straf accepteren of deze nu binnen proportie is of niet.

Een gesprek met KNJB en club om het toestaan van afsteken van fakkels e.d. te heroverwegen en te reguleren juich ik echter wel toe. Ook het terugdraaien van reeds uitgedeelde stadionverboden zou bij goed gedrag overwogen moeten worden.
Milo
 Milo - dinsdag 24 december 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Ik ben zelf dupe geweest van een stadionverbod van 2,5 jaar die nergens omging. Ik werd behandeld als een misdadiger! Bij elke belangrijke wedstrijden een verbod waar ik niet gesignaleerd mocht worden rondom de kuip etc....degene die hier lang komen zijn bekend met het verhaal!
tomson
 tomson - dinsdag 24 december 2013 - 23:48   quote  deeplink  
Belachelijke vertoning soms. Zeker al die akkefietjes die dan aangemerkt worden als serieuze incidenten in de monitor voetbalvandalisme. Dwz: wildplassen wordt op dezelfde hoop geveegd als een vechtpartij. Valse statistieken met als gevolg draconische maatregelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 december 2013 - 08:45   quote  deeplink  
Precies en wel voorop staan met foto's van de sfeer in de Kuip.
Kijk onze supporters eens..zij maken reclame en wij straffen ze
tomson
 tomson - zaterdag 25 januari 2014 - 17:52   quote  deeplink  
20130819-Ajax-Feyenoord1.jpg

Een 19-jarige Feyenoordhooligan uit 's-Gravendeel mag tot 2021 geen wedstrijden van het betaald voetbal bezoeken.
'Ik hoop dat er nog wordt gevoetbald als u weer de Kuip in mag' zei de rechter tijdens de strafzaak tegen Michel K. Die was met zijn moeder naar de rechtbank gekomen om zich te verantwoorden voor lokaal vredebreuk.

Nadat de 's-Gravendeler september vorig jaar in de Arena tijdens Ajax - Feyenoord een enorme rookbom tot ontploffing bracht, is hem door de KNVB een verbod van 1,5 jaar opgelegd om betaald voetbal te bezoeken.

Toch wist de hogedrukspuiter drie keer de Kuip binnen te komen. De KNVB legde de man, toen hij werd betrapt in de Kuip, al een geldboete op van 4500 euro plus een verbod op het bezoeken van betaald voetbal tot 2021.

Omdat de rechter vindt dat de fan door de KNVB al 'vrij fors' is bestraft, legde zij 'slechts' een voorwaardelijke celstraf op van een maand. K. mag van de rechter twee jaar niet naar betaald voetbal.
bron Achterbaks dagblad.
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 02:43   quote  deeplink  
Onderzoek naar politiegeweld rond Feyenoord- Kuban Krasnodar

acab2.jpg

Justitie gaat nader onderzoek doen naar mogelijk ongepast politieoptreden rondom de voetbalwedstrijd tussen Feyenoord en Koeban Krasnodar in augustus. Agenten zouden supporters onnodig hebben mishandeld met een wapenstok.

Tegen de politie werd aangifte gedaan door twee supporters en door een vader van een jongetje dat dreigde in het gedrang te komen. De drie werden met de wapenstok geslagen door agenten. Of de agenten ook daadwerkelijk worden vervolgd wordt na het onderzoek besloten.

Een andere zaak werd door justitie in Rotterdam geseponeerd. Rond de bekerfinale tussen AZ en PSV in mei in de Kuip deden zich diverse schermutselingen voor tussen beide groepen supporters. Toen de politie enkele aanhoudingen wilde verrichten werd het gehinderd door andere supporters. Agenten grepen vervolgens naar de wapenstok. Volgens het OM was in dit geval wel sprake van gepast geweld.

Bron: Novum

 
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 februari 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Boefjes uit de kuip olie ole
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 12:14   quote  deeplink  
http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/dat-is-toch-niet-normaal/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadionverboden. De rechtsgang bij Feyenoord en de KNVB.









0.0068278