BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-Feyenoord beker!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jiskefet
 jiskefet - vrijdag 20 december 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 17:51 schreef VVout het volgende:
Vanafde dag dat er geen vlag met een Davidsster bij Ajaks te zien is of op een forum houd ik er mee op jullie Joden te noemen Jiskefet, tot die tijd mag ik toch roepen wat ik zie wat is dat nu voor iets raars.
We voeren de discussie wel via pm;-)
Want Stylzz heeft gelijk..

Kan met jou iig wel inhoudelijk lullen,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door jiskefet --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 december 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Natuurlijk heb ik gelijk.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 20 december 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Ik zal mijn verhaal even toelichten!!!!!
1)Ik ben niet stoer...en ja ik zit achter mijn pc,jij niet dan?
2)Dat ik zeg KNJB(dat zeg ik uit frustatie als FEYENOORDER omdat alle beslissingen altijd in het voordeel van die club uit amsterdam vallen) En dat is geen leugen!!!!!
3)Daar wil ik nog aan toelichten dat Mr.Van Praag een echte aanhanger is van die club
uit amsterdam.Hoe bedoel je opjectief als je voorzitter bent van(ik zal het nu netjes zeggen ,anders krijg ik weer commentaar) KNVB
4)Alle media zowel bladen,tv ext doen er aan mee(die poppenkast)
5)Er zijn al heel veel finales gespeeld in de kuip en nog NOOIT werd een finale over twee wedstrijden gehouden,alleen voor die club uit amsterdam werd een uitzondering gemaakt.En nu niet met bullshit verhalen komen over supporters uit en thuis want,HET WAS VAN TE VOREN AL BEKEND voor de finale dat er geen supporters mee mochten naar de kuip.
7)IK heb geen haat aan die club uit amsterdam ik hou gewoon niet van die arrogantie
en dat ze altijd voor getrokken worden op andere clubs niet alleen FEYENOORD.
8)Mijn liefde voor mijn FEYENOORD zal het altijd winnen van de afgunst(geen haat)van die club uit amsterdam.
9)Laatste punt(over joden)zij zijn degene die zich het lable jodenclub ophangen daar bedoel ik mee wij zijn joden,wie niet springt is geen jood,joode petjes,vlaggen,sjaaltjes ext ext
Ik ging met mijn vader naar de kuip toen ik 3 jaar was en vervolgens zit ik er nu al 43 jaar heb alle hoogte en diepte punten mee gemaakt,ik doe dit niet om haat te zaaien want ook ik vind dat deze wedstrijd met uit supporters moet worden gespeeld.Zonder (ik zal het een keer zeggen) ajax had feyenoord nooit zo grote club geworden en ook andersom, en ik denk dat een hoop supporters uit amsterdam dat wel eens vergeten.
Alexi
 Alexi - vrijdag 20 december 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Winnen Winnen Winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de vroege finale dat is zeker en als we deze winnen dan pakke we de beker!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 december 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Slaat die knuppel op zijn jodenneus..
tomson
 tomson - vrijdag 20 december 2013 - 19:16   quote  deeplink  
Zo dan. Ook Goedenavond😎
moa
 moa - vrijdag 20 december 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Geen supporters geen wedstrijd, de KNVB moet nu ruggengraat tonen en aandurven om Feyenoord supporters toe te laten in de Arena of als dat niet mogelijk is de wedstrijd over twee duels afwerken.

De vergelijking met de reguliere competitie gaat totaal niet op, in de competitie is er immers altijd een uit en een thuis wedstrijd. In de beker daarentegen is er duidelijk sprake van een sportief nadelig effect.

Deze frictie en discussie had je vooraf aan kunnen zien komen en is door de KNVB zelf gecreëerd, komt de KNVB niet met een rechtvaardig alternatief dan gewoon de joden vrije doorgang verlenen naar de halve finale en deze wedstrijd helemaal niet spelen.
Milo
 Milo - vrijdag 20 december 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Op joden hier!René je hoeft geen uitleg aan een neus/snavel/jood te geven!!
van geil
 van geil - vrijdag 20 december 2013 - 21:05   quote  deeplink  
niet te veel aandacht aan besteden.
gewoon geen woorden maar daden.
uitschakelen in eigen huis.
Eide
 Eide - vrijdag 20 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 20:06 schreef moa het volgende:
Geen supporters geen wedstrijd, de KNVB moet nu ruggengraat tonen en aandurven om Feyenoord supporters toe te laten in de Arena of als dat niet mogelijk is de wedstrijd over twee duels afwerken.

De vergelijking met de reguliere competitie gaat totaal niet op, in de competitie is er immers altijd een uit en een thuis wedstrijd. In de beker daarentegen is er duidelijk sprake van een sportief nadelig effect.

Deze frictie en discussie had je vooraf aan kunnen zien komen en is door de KNVB zelf gecreëerd, komt de KNVB niet met een rechtvaardig alternatief dan gewoon de joden vrije doorgang verlenen naar de halve finale en deze wedstrijd helemaal niet spelen.
Punt is dat het niet aan de KNVB ligt. Het ligt aan de burgemeesters, die beslissen. Zolang de burgemeesters geen uitpubliek toelaten krijg je dit. Een finale is op neutraal terrein met evenveel fans van beide clubs. Dit is echter een normaal uitduel in de beker.

Krom? Absoluut. Maar nogmaals, vorig jaaf gaf de gemeente Amsterdam al aan weer te willen praten over uitsupporters. De druk vanuit feyenoord zou op de burgemeester van Rotterdam moeten liggen want hij heeft de sleutel. Niet de KNVB of Ajax.
Milo
 Milo - vrijdag 20 december 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Psst wegwezen hier!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 december 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Neuzenzooi idd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 december 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 19:16 schreef tomson het volgende:
Zo dan. Ook Goedenavond😎
1463599_1410764049160705_1601389404_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 00:42   quote  deeplink  
1488325_503371183110732_35225375_n.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 december 2013 - 00:55   quote  deeplink  
Miezerig gedoe.
Laat gaan, zeg, als je niet eens meer een discussie kan hebben....
FR-D@@N
 FR-D@@N - zaterdag 21 december 2013 - 09:48   quote  deeplink  
De gemeente Amsterdam wil niet bij voorbaat uitsluiten dat er geen Feyenoord-fans welkom zijn als Ajax het eind januari tegen de Rotterdammers opneemt in de kwartfinale van de KNVB-beker. Burgemeester Eberhard van der Laan voert begin januari overleg met de gemeenteraad en zet de deur voor de Feyenoord-fans op een kier.

"De kwestie met of zonder publiek, daar komen we in januari op terug, aldus de Amsterdamse burgervader tegenover De Telegraaf. "Ik wil daar graag samen met de Rotterdammers naar kijken, want voetbalfeesten zijn leuk als het echte feesten kunnen zijn. Dat doen we dus in gezamenlijkheid, lekker na de kerst. Deze kwartfinale is een mogelijkheid om hier weer eens naar te kijken. Ook op dit vlak geldt: ik wens iedereen het beste toe in 2014."

Door diverse botsingen tussen beide supportersscharen werd in 2009 het zogenaamde 'vijfjarenregeling' ingevoerd. Hierbij mogen er geen fans van de uitspelende ploeg aanwezig zijn bij een Klassieker. Die regeling is nog steeds van kracht als op 22 januari de bekerwedstrijd tussen Ajax en Feyennord wordt gespeeld. Op 8 januari zullen de KNVB, het bestuur van zowel Ajax als Feyenoord, de politietop uit Amsterdam en Rotterdam en vertegenwoordigers van beide supportersverenigingen overleggen over deze regeling.

[Bron www.soccernews.nl )
tomson
 tomson - zaterdag 21 december 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Verwacht er voor deze editie bitter weinig van. Eigenlijk van allemaal zolang aboe in Rotterdam zit :)
VVout
 VVout - zaterdag 21 december 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Abu kwalleb moet zich gewoon niet bemoeien met zaken buiten Rotterdam, v.d. Laan moet gewoon doen wat hij zelf het beste acht en hopelijk voor het voetbal wordt er dan een voetbalfeest neer gezet.

Zonder

1) Geweld van alle partijen dus ook ordehandhavers.
2) Stromannen van Abu die alsnog onrust proberen te zaaien.
3) Geouwehoer van hyper sensibele mannetje over zangkoren van beide kanten, want dat hoort er bij.
4) Tegendoelpunten en met een hatrick van Pèlle :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 11:02   quote  deeplink  
Mag ik er niet eentje slaan dan VV?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 december 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Gewoon weer toegankelijk voor supporters bezoekende club.
Zonder ordehandhavers, ME.
En als het misloopt elkaar de schuld geven en/of ziekenhuis in laten slaan.
Lost het enorme poldergelul in een klap op.
En is nog goedkoper ook.
VVout
 VVout - zaterdag 21 december 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 11:02 schreef RenatoBos het volgende:
Mag ik er niet eentje slaan dan VV?
Als je er geen langdurig letsel aan over houd is het geen geweld!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 december 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Nee, geweldig
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 12:42   quote  deeplink  
d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Shit weer geen bekerwinst in onze eigen kuip ....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 20:06 schreef moa het volgende:
Geen supporters geen wedstrijd, de KNVB moet nu ruggengraat tonen en aandurven om Feyenoord supporters toe te laten in de Arena of als dat niet mogelijk is de wedstrijd over twee duels afwerken.

De vergelijking met de reguliere competitie gaat totaal niet op, in de competitie is er immers altijd een uit en een thuis wedstrijd. In de beker daarentegen is er duidelijk sprake van een sportief nadelig effect.

Deze frictie en discussie had je vooraf aan kunnen zien komen en is door de KNVB zelf gecreëerd, komt de KNVB niet met een rechtvaardig alternatief dan gewoon de joden vrije doorgang verlenen naar de halve finale en deze wedstrijd helemaal niet spelen.
Daar heeft de KNVB niks over tegen. Die beslissing ligt bij de burgemeesters ...
Milo
 Milo - zaterdag 21 december 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 12:56 schreef lijdensweg het volgende:
Shit weer geen bekerwinst in onze eigen kuip ....
Huile balk boeboe tyft nou eens keer op met je negatieve gelul!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 18:13 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik zal mijn verhaal even toelichten!!!!!
1)Ik ben niet stoer...en ja ik zit achter mijn pc,jij niet dan?
2)Dat ik zeg KNJB(dat zeg ik uit frustatie als FEYENOORDER omdat alle beslissingen altijd in het voordeel van die club uit amsterdam vallen) En dat is geen leugen!!!!!
3)Daar wil ik nog aan toelichten dat Mr.Van Praag een echte aanhanger is van die club
uit amsterdam.Hoe bedoel je opjectief als je voorzitter bent van(ik zal het nu netjes zeggen ,anders krijg ik weer commentaar) KNVB
4)Alle media zowel bladen,tv ext doen er aan mee(die poppenkast)
5)Er zijn al heel veel finales gespeeld in de kuip en nog NOOIT werd een finale over twee wedstrijden gehouden,alleen voor die club uit amsterdam werd een uitzondering gemaakt.En nu niet met bullshit verhalen komen over supporters uit en thuis want,HET WAS VAN TE VOREN AL BEKEND voor de finale dat er geen supporters mee mochten naar de kuip.
7)IK heb geen haat aan die club uit amsterdam ik hou gewoon niet van die arrogantie
en dat ze altijd voor getrokken worden op andere clubs niet alleen FEYENOORD.
8)Mijn liefde voor mijn FEYENOORD zal het altijd winnen van de afgunst(geen haat)van die club uit amsterdam.
9)Laatste punt(over joden)zij zijn degene die zich het lable jodenclub ophangen daar bedoel ik mee wij zijn joden,wie niet springt is geen jood,joode petjes,vlaggen,sjaaltjes ext ext
Ik ging met mijn vader naar de kuip toen ik 3 jaar was en vervolgens zit ik er nu al 43 jaar heb alle hoogte en diepte punten mee gemaakt,ik doe dit niet om haat te zaaien want ook ik vind dat deze wedstrijd met uit supporters moet worden gespeeld.Zonder (ik zal het een keer zeggen) ajax had feyenoord nooit zo grote club geworden en ook andersom, en ik denk dat een hoop supporters uit amsterdam dat wel eens vergeten.
Wat een geouwehoer van een gefrustreerde Feyenoord supporter. Kom eens uit je hol .... en probeer eens normaal te doen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een geouwehoer van een gefrustreerde Feyenoord supporter. Kom eens uit je hol .... en probeer eens normaal te doen!
Kijk eerst eens naar jezelf..
Milo
 Milo - zaterdag 21 december 2013 - 13:15   quote  deeplink  
Nee, dan gaat lijdensweg weer lullen: ik ben realistisch. Nee L is een fan, en fans zoals hij zorgen voor onze calimero imago! Ik weet niet waar ik meer een hekel aan heb? Aan L of die grafneuzen!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kijk eerst eens naar jezelf..
Doe ik elke dag weer, als ik voor de spiegel sta!
Niks mis mee ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 13:17   quote  deeplink  
Tja als L voor ajaks zou zijn was de keuze makkelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 december 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe ik elke dag weer, als ik voor de spiegel sta!
Niks mis mee ...
Mooie spiegel dus..
van geil
 van geil - zaterdag 21 december 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:15 schreef Milo het volgende:
Nee, dan gaat lijdensweg weer lullen: ik ben realistisch. Nee L is een fan, en fans zoals hij zorgen voor onze calimero imago! Ik weet niet waar ik meer een hekel aan heb? Aan L of die grafneuzen!!
als je jezelf respecteert dan is t gemakkelijker om dat voor n ander ook te laten gelden.
Milo
 Milo - zaterdag 21 december 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:26 schreef van geil het volgende:

[..]

als je jezelf respecteert dan is t gemakkelijker om dat voor n ander ook te laten gelden.
Ik respecteer mezelf en andere, maar L is gewoon op Feijenoord gebied een EIKEL!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:15 schreef Milo het volgende:
Nee, dan gaat lijdensweg weer lullen: ik ben realistisch. Nee L is een fan, en fans zoals hij zorgen voor onze calimero imago! Ik weet niet waar ik meer een hekel aan heb? Aan L of die grafneuzen!!
Ik snap alleen die HAAT niet jegens : grafneuzen en joden. Dan zal ik wel te sociaal zijn!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 12:59 schreef Milo het volgende:

[..]

Huile balk boeboe tyft nou eens keer op met je negatieve gelul!!!!
Alleen die reactie al ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:30 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik respecteer mezelf en andere, maar L is gewoon op Feijenoord gebied een EIKEL!!
Dat is nu precies zoals ik ook over jou denk ...
Gezellig , twee eikels op een forum !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:30 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik respecteer mezelf en andere, maar L is gewoon op Feijenoord gebied een EIKEL!!
En dat moet je eigenlijk anders zeggen beste eikel: Iedereen die het niet met jou eens is, is een eikel op Feyenoord gebied ...
moa
 moa - zaterdag 21 december 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 - 21:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Punt is dat het niet aan de KNVB ligt. Het ligt aan de burgemeesters, die beslissen. Zolang de burgemeesters geen uitpubliek toelaten krijg je dit. Een finale is op neutraal terrein met evenveel fans van beide clubs. Dit is echter een normaal uitduel in de beker.

Krom? Absoluut. Maar nogmaals, vorig jaaf gaf de gemeente Amsterdam al aan weer te willen praten over uitsupporters. De druk vanuit feyenoord zou op de burgemeester van Rotterdam moeten liggen want hij heeft de sleutel. Niet de KNVB of Ajax.
Ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor, maar een uitduel waar geen publiek bij aanwezig mag zijn van de bezoekende partij daar is natuurlijk helemaal niks normaal aan. En zeker niet wanneer het ook nog eens een knock-out wedstrijd betreft waarin normaliter geen sprake is van een uit en thuis wedstrijd.

Het argument dat de bekerfinale in de Kuip op papier op neutraal terrein word afgewerkt vind ik erg zwak, ook wanneer er bijv. 15.000 kaarten worden verkocht aan de bezoekende club speelt feyenoord in alle gevallen een thuiswedstrijd.
moa
 moa - zaterdag 21 december 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 12:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heeft de KNVB niks over tegen. Die beslissing ligt bij de burgemeesters ...
Kort door de bocht om te stellen dat de KNVB en de clubs er niets over te zeggen hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:36 schreef moa het volgende:

[..]

Ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor, maar een uitduel waar geen publiek bij aanwezig mag zijn van de bezoekende partij daar is natuurlijk helemaal niks normaal aan. En zeker niet wanneer het ook nog eens een knock-out wedstrijd betreft waarin normaliter geen sprake is van een uit en thuis wedstrijd.

Het argument dat de bekerfinale in de Kuip op papier op neutraal terrein word afgewerkt vind ik erg zwak, ook wanneer er bijv. 15.000 kaarten worden verkocht aan de bezoekende club speelt feyenoord in alle gevallen een thuiswedstrijd.
Gewoon nog even niet doen denk ik, dat gaat alleen maar uit de hand lopen ...
Ik zie nog steeds dat de supporters elkaar niet corrigeren , maar wel mee gaan lopen als er iets uit de hand dreigt te lopen. Dat is helaas het verhaal van tegenwoordig !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:37 schreef moa het volgende:

[..]

Kort door de bocht om te stellen dat de KNVB en de clubs er niets over te zeggen hebben.
Dat zag je toch in Almelo! Wie had het laatste woord ? Juist , de burgermeester ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:37 schreef moa het volgende:

[..]

Kort door de bocht om te stellen dat de KNVB en de clubs er niets over te zeggen hebben.
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen en dat er weer 'uit supporters' welkom zijn.
En dan bid en hoop ik dat er echt niks fout gaat ... maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 december 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik snap alleen die HAAT niet jegens : grafneuzen en joden. Dan zal ik wel te sociaal zijn!
Heb geen haat. Wel effe sarren en afzeiken.
Doe ik met elke arrogante kut.
moa
 moa - zaterdag 21 december 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zag je toch in Almelo! Wie had het laatste woord ? Juist , de burgermeester ...
Uiteraard heeft de Burgemeester invloed, maar laten we niet doen alsof een burgemeester een soort van absolute macht heeft waarmee hij alles kan bepalen. Wat betreft de veiligheid heeft een burgemeester natuurlijk een bepaalde verantwoordelijkheid en in het geval van ajax-feyenoord voldoende argumenten om uit supporters te verbieden. Het is aan de clubs, de supportersverenigingen en de KNVB om die argumenten weg te nemen.
moa
 moa - zaterdag 21 december 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen en dat er weer 'uit supporters' welkom zijn.
En dan bid en hoop ik dat er echt niks fout gaat ... maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in.
Het beste zou zijn om de wedstrijd helemaal niet te spelen en Ajax een eerloze doorgang naar de halve finale te gunnen, zo verliezen alle betrokken partijen inclusief de zogenaamde supporters van ajax en feyenoord en zien de debielen misschien eindelijk in dat ze hun club moeten steunen in plaats van kapot maken.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:51 schreef moa het volgende:

[..]

Het beste zou zijn om de wedstrijd helemaal niet te spelen en Ajax een eerloze doorgang naar de halve finale te gunnen, zo verliezen alle betrokken partijen inclusief de zogenaamde supporters van ajax en feyenoord en zien de debielen misschien eindelijk in dat ze hun club moeten steunen in plaats van kapot maken.
Dat zou misschien eens nodig moeten zijn ja ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 december 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:51 schreef moa het volgende:

[..]

Het beste zou zijn om de wedstrijd helemaal niet te spelen en Ajax een eerloze doorgang naar de halve finale te gunnen, zo verliezen alle betrokken partijen inclusief de zogenaamde supporters van ajax en feyenoord en zien de debielen misschien eindelijk in dat ze hun club moeten steunen in plaats van kapot maken.
Laten ze elkaar dan maar kapot maken.
En de clubs er buiten laten.
Milo
 Milo - zaterdag 21 december 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is nu precies zoals ik ook over jou denk ...
Gezellig , twee eikels op een forum !
Ik vind het niet gezellig met jou op het forum! Dat eeuwige negatieve gelul van jou over Feijenoord kan ik gewoon niet meer lezen! Jou eerste posts zijn altijd negatief! Te janken te zaniken! Ik word er zo moe van houdt gewoon je jankmuil en doe eens wat positiever!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 december 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 13:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb geen haat. Wel effe sarren en afzeiken.
Doe ik met elke arrogante kut.
Zal je vrouw blij mee zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-Feyenoord beker!!!!









0.0079021