|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax neemt het in de kwartfinale van het toernooi om de KNVB Beker thuis op tegen Feyenoord. Dat heeft loting donderdagavond uitgewezen. De kwartfinales worden gespeeld op 21/22/23 januari.
De ploeg van Frank de Boer plaatste zich donderdagavond dankzij een eenvoudige 0-3-zege op IJsselmeervogels. Feyenoord won woensdag na strafschoppen van Heracles.
Meer info over de exacte speeldatum volgt zo spoedig mogelijk.
Bron: Ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De twee sterkste ploegen tegen elkaar !!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Meen je dat? Ik vind AZ anders ook een hele sterke ploeg en acht die verder. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Het blijft een kraker. Zowel voor de beker, als voor de competitie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar dat zal ik ook niet ontkennen. En zeker de mooiste duels van het jaar in ons kikkerlandje. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ik denk toch wel, dat Ajax met 2-1 wint. En dat is het allerbelangrijkste. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: grapje toch zeker...?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik denk een heerlijke 4-1 overwinning!
Maar wel graag met een vol uitvak!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Is ook goed. Maar pas op, Feyenoord wordt wel steeds beter de laatste tijd. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Even op de Feyenoord site gekeken wat een frustatie daar is echt lachen wat een minkukels die gasten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: wat er over is in de beker zijn Ajax en Feyenoord denk ik de 2 sterkste ploegen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oke, oke, ik snap de hint. Ik maak later vandaag wel een wedstrijd topic :) |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Vooral die bovenbobo's, ( het bestuur / directie ). Aan Ronald Koeman zal het zelf niet liggen. Hij is de enige daar, die bij Barcelona en het Nationale Elftal heeft gespeeld. Dat kunnen de bobo's daar niet zeggen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: vlak AZ niet uit, gap..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Normaal gesproken zijn Feyenoord en Ajax wel de 2 sterkste ploegen die er nog in zitten natuurlijk, maar de beker is niet gewoon. Dat is het aardige aan het bekertoernooi. Het is steeds opladen voor een enkele wedstrijd en sommige ploegen kunnen dan gewoon iets meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Aan de ene kant best zonde dat het een wedstrijd in eigen huis is. Ik had die kakkies graag in hun eigen strontkuip afgeslacht zien worden door ons Ajax. Maar ja, even wachten tot medio maart dan maar. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het wedstrijd topic is aangemaakt :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als je dan toch zo snel gaat en niets te doen hebt, maak dan gelijk even een wedstrijdtopic voor Ajax-pisvee. Die is namelijk in het weekend voor de wedstrijd tegen die kakkies. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als je dan toch zo snel gaat en niets te doen hebt, maak dan gelijk even een wedstrijdtopic voor Ajax-pisvee. Die is namelijk in het weekend voor de wedstrijd tegen die kakkies. ;-) Ik wil eerst na zondag even een winterstop topic aanmaken. Rag ik er meteen een topic voor de wedstrijd tegen de subsidie vereniging uit Eindhoven achteraan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 12:57 schreef Eide het volgende:[..] Ik wil eerst na zondag even een winterstop topic aanmaken. Rag ik er meteen een topic voor de wedstrijd tegen de subsidie vereniging uit Eindhoven achteraan. Hehehe is ook goed man. Sowieso goed bezig. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, het wordt zo langzamerhand steeds meer routine en gaat dus redelijk rap. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 12:38 schreef Ajax Warrior het volgende:Aan de ene kant best zonde dat het een wedstrijd in eigen huis is. Ik had die kakkies graag in hun eigen strontkuip afgeslacht zien worden door ons Ajax. Maar ja, even wachten tot medio maart dan maar. ;-) Wij arrogant...??? Hoezo arrogant.....
WZAWZDB***
ZIHENA*** |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe ;-)
They fuck each other, they are just cockroaches. of ook wel Ne vittu toisiaan, ne ovat vain torakat.
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Liever Feyenoord thuis dan Zwolle uit |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Is ook waar, daar deze optie ook aanwezig was. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe ;-) They fuck each other, they are just cockroaches. of ook wel Ne vittu toisiaan, ne ovat vain torakat. met afkortingen kom ik aardig weg, maar hier kan ik geen taart van bakken...
\ ^- O /
/\ /oo\ -____- --
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe ;-) They fuck each other, they are just cockroaches. of ook wel Ne vittu toisiaan, ne ovat vain torakat. Ziet eruit als Fins. Die lui zijn trouwens niet te verstaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe ;-) They fuck each other, they are just cockroaches. of ook wel Ne vittu toisiaan, ne ovat vain torakat. Is dit Deens ofzo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zat ik er toch dichtbij ;P |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehe inderdaad Eide, speciaal voor Nenam. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 14:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] met afkortingen kom ik aardig weg, maar hier kan ik geen taart van bakken... \ ^- O / /\ /oo\ -____- -- Hehehe! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|