|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Das een enkeling en gebeurt aan beide zijden. Want vaak genoeg zie ik bobo's juichen in de skyboxen die voor de tegenstander zijn. Dat zal bij jullie met zulk soort wedstrijden ook wel gebeuren. Uiteraard, wat mij betreft moet dat ook gewoon kunnen. Bij die bobo's is het ook wat meer ingetogen en zitten ook veel neutrale toeschouwers of zelfs mensen die geen ruk met voetbal hebben.. in de fanatiekere vakken is dat toch echt geen goed idee.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 13:46 schreef tomson het volgende:[..] Tja die kinderhand is gauw gevuld he :) Ligt er ook werkelijk fantastisch bij. Ik sta altijd helemaal vooraan bij de boarding en zie het altijd met eigen ogen : het ligt er echt bij als een biljartlaken. En bij een goeie pittige sliding vliegen er geen plaggen om je oren... Weet je wat het mooiste van alles is: Het is jullie gegund, maar.....
jullie pakken tussendoor steeds de 1e plek met leuke prijsjes en wij staan aan het eind van het seizoen met de belangrijkste prijzen:
De Kampioensschaal en de KNVB-beker !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die mat in de ArenA is al jaren een drama... en als er dan een goede mat ligt dat die er zomers weer uit voor de concerten en evenementen een drama is het.
En verder, ik vind het spijtig dat het niet is gelukt. Er zijn vanuit beide hoeken best aardige argumenten voor en tegen. Feyenoord wenst een uitzonderingspositie omdat er een een flink nadeel bestaat in de beker, Ajax wil voor die uitzondering graag een beloning in de vorm van supporters mee naar de Kuip voor de competitie.
Het zijn beide geen vreemde of onredelijke wensen. Je moet het elkaar echter wel gunnen. Daar zit het een beetje, iedereen wil een klassieker met uitpubliek maar we gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Dan volgend seizoen maar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom is het maar 5 jaar en niet voor eeuwig?
Ik weet dat er uit supporters bij elke wedstrijd aanwezig horen te zijn.
Maar wat niet hoort is dat er na elke klassieker de gemeente langs moet komen om alles te herstellen( van bus hokjes tot verkeersborden) Daarnaast moet er zoveel politie op de been zijn dat in de rest van de stad geen enkele politie agent rond loopt. Totale waanzin.
Of er mee ophouden of geen uit supporters of maak ajax en feyenoord een korfbal vereniging van. Kunnen we die mensen die tatoeage hebben en hooligan zijn lekker uitlachen dat ze met een symbool van een korfbal vereniging rond lopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Waarom is het maar 5 jaar en niet voor eeuwig? Ik weet dat er uit supporters bij elke wedstrijd aanwezig horen te zijn. Maar wat niet hoort is dat er na elke klassieker de gemeente langs moet komen om alles te herstellen( van bus hokjes tot verkeersborden) Daarnaast moet er zoveel politie op de been zijn dat in de rest van de stad geen enkele politie agent rond loopt. Totale waanzin. Dit valt ook wel mee. Daarom heb je zaken als bus- en treincombi's. Bij zo'n wedstrijd komt het uitpubliek aan en wordt het meteen het uitvak in gewerkt. Stewards worden door de tegenstander zelf geleverd en politie inzet is niet groter dan bij andere wedstrijden met een vergelijkbare risicokwalficatie zoals Utrecht.
Ik schaam me eerder komt voor onze eigen fans. Wel eens het ArenAplein gezien na een wedstrijd? Dat is een teringbende waar je droevig van wordt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Je doet nu net of het altijd volledig wordt gesloopt en dat valt ook wel weer mee. Het is er meestal gezellig druk voor de wedstrijden en na de wedstrijd ligt er een hoop troep op straat, maar dat is bij elke aktiviteit waar zo veel mensen in zo een korte tijd bij elkaar zijn geweest. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 16:40 schreef Eide het volgende:[..] Dit valt ook wel mee. Daarom heb je zaken als bus- en treincombi's. Bij zo'n wedstrijd komt het uitpubliek aan en wordt het meteen het uitvak in gewerkt. Stewards worden door de tegenstander zelf geleverd en politie inzet is niet groter dan bij andere wedstrijden met een vergelijkbare risicokwalficatie zoals Utrecht. Ik schaam me eerder komt voor onze eigen fans. Wel eens het ArenAplein gezien na een wedstrijd? Dat is een teringbende waar je droevig van wordt. Je hebt het hopelijk toch alleen aan de plastic bekers die daar liggen toch? Dat is toch na elk evenement het geval? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 21:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je hebt het hopelijk toch alleen aan de plastic bekers die daar liggen toch? Dat is toch na elk evenement het geval? Omdat het bij elke evenement gebeurd dan moet het daar ook gebeuren. Omdat het bij elke feest er een puinhoop word gemaakt dan word het normaal dat bij elke feest een puinhoop word gemaakt. En als er geen puinhoop word gemaakt dan is er geen feest geweest.
Ik denk al waar we een feestje kunnen vieren, bij iemand zijn eigen huis.
Of wil je niet opdraaien voor de kosten die ik maak?
Waarom zou de belasting betaler wel betalen voor de kosten die hun maken tijdens zo evenement. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 01:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat het bij elke evenement gebeurd dan moet het daar ook gebeuren. Omdat het bij elke feest er een puinhoop word gemaakt dan word het normaal dat bij elke feest een puinhoop word gemaakt. En als er geen puinhoop word gemaakt dan is er geen feest geweest. Ik denk al waar we een feestje kunnen vieren, bij iemand zijn eigen huis. Of wil je niet opdraaien voor de kosten die ik maak? Waarom zou de belasting betaler wel betalen voor de kosten die hun maken tijdens zo evenement. Elk evenement weet dat het na afloop tijd is om schoon te maken. Daarom wordt het drank al jaren lang, en echt al heel lang, in plastic bekers verkocht. Dat maakt het namelijk makkelijker om schoon te maken en is veiliger wanneer het op de grond wordt gegooid. Ik weet uit ervaring wat bepaalde feesten aan rommel met zich meebrengen en wanneer een bepaalde plek wordt schoongemaakt sta je verbaasd over hoeveel puin dat is per vierkante meter.
Maar anders wordt het, in jouw beleving dan, tijd om elk evenement te cancelen. Dus geen koningdagen meer, geen kampioensfeesten meer, dus geen dance- trance of ander soort feest. O ja, voor ik het vergeet. Er mag ook geen vuurwerk meer worden afgestoken en feesten op oud- en nieuw zijn verboden, want er zijn vast mensen in Nederland die hier helemaal niet aan willen bijdragen maar wel opdraaien voor de kosten?
Overigens benoem ik nergens in mijn eerste reactie dat ik het normaal vind. Het stond er zelfs als vraag aan Eide, omdat ik dacht dat hij het had over gesloopte spullen van anderen die rond de Arena staan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 20:33 schreef Ronald 1960 het volgende:Je doet nu net of het altijd volledig wordt gesloopt en dat valt ook wel weer mee. Het is er meestal gezellig druk voor de wedstrijden en na de wedstrijd ligt er een hoop troep op straat, maar dat is bij elke aktiviteit waar zo veel mensen in zo een korte tijd bij elkaar zijn geweest. Dat dacht ik ook Ronald, maar blijkbaar vinden sommigen dat niet kunnen? Alleen denk ik dat het veiliger is om plastic bekers op de grond te gooien dan het bier in glazen te verkopen. Men gooit plastic bekers altijd op de grond en wanneer het in glas verkocht zou worden ben ik bang dat het leed voor, tijdens of na een wedstrijd niet te overzien is. En dat is volgens mij ook de reden dat dit al heel lang niet meer gebeurt? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat dacht ik ook Ronald, maar blijkbaar vinden sommigen dat niet kunnen? Alleen denk ik dat het veiliger is om plastic bekers op de grond te gooien dan het bier in glazen te verkopen. Men gooit plastic bekers altijd op de grond en wanneer het in glas verkocht zou worden ben ik bang dat het leed voor, tijdens of na een wedstrijd niet te overzien is. En dat is volgens mij ook de reden dat dit al heel lang niet meer gebeurt? Eens! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We schieten weer voorbij aan het hele punt. Namelijk dat de overlast van een bezoekende partij wel meevalt. Je kan vrijwel alles met organisatorische maatregelen afdekken, alleen de te rijden route van bus of trein eventueel niet. Nu ja, dat risico is beperkt.
En ja, ondanks dat de troep kennelijk als normaal wordt ervaren denk ik dat gemeentes qua politie inzet, opruimen en dergelijke vele meer meer werk heeft aan de eigen supporters dan aan een bezoekende partij. Dat kan en mag dan ook niet het argument zijn op uitpubliek te weren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
een goedkopere optie is om mensen zelf de boel te laten schoonvegen en op deze manier hun kaartje van de wedstrijd terug te verdienen..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 09:52 schreef Eide het volgende:We schieten weer voorbij aan het hele punt. Namelijk dat de overlast van een bezoekende partij wel meevalt. Je kan vrijwel alles met organisatorische maatregelen afdekken, alleen de te rijden route van bus of trein eventueel niet. Nu ja, dat risico is beperkt. En ja, ondanks dat de troep kennelijk als normaal wordt ervaren denk ik dat gemeentes qua politie inzet, opruimen en dergelijke vele meer meer werk heeft aan de eigen supporters dan aan een bezoekende partij. Dat kan en mag dan ook niet het argument zijn op uitpubliek te weren. Volgens mij was je zelf degene die deze discussie begon. Maar ik denk dat je zelf ook een beetje je doel voorbij schiet. In de ticketprijs die jij betaald zitten al dit soort zaken ingecalculeerd, met uitzondering van politie inzet. Daarnaast moet je niet vergeten dat gemeentes veel baat hebben bij voetbalclubs in hun stad. Natuurlijk heeft het nadelen, maar ook genoeg voordelen. Overigens denk ik dat veel burgemeesters liever zien dat er helemaal geen uitpubliek meer is bij wedstrijden. Het kost hen namelijk wel degelijk meer politie inzet en doordat er al jaren is bezuinigd wordt het steeds krapper om weg te zetten. Daarnaast komen er steeds meer evenementen in Nederland waarbij organisatie ook een beroep doet op politie. Die kosten worden meestal wel betaald door de organisatoren, maar qua uren is er dan gewoon weer een probleem bij de politie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 09:56 schreef Ronald 1960 het volgende:een goedkopere optie is om mensen zelf de boel te laten schoonvegen en op deze manier hun kaartje van de wedstrijd terug te verdienen..... Hehehehehe, zie je het al voor je na de wedstrijd? De ME die bij de uitgangen gereed staat met bezems voor alle supporters en iedereen die gezamelijk het terrein schoonveegt. Of elk keer een ander vak in het stadion, gebasseerd op een schoonmaakrooster. Whahahaha |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo goed als. Net even gekeken, er zijn nog wat kaarten voor het "uitvak" en nog een paar kaarten voor duurdere vakken/minder populaire vakken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 10:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Volgens mij was je zelf degene die deze discussie begon. Maar ik denk dat je zelf ook een beetje je doel voorbij schiet. In de ticketprijs die jij betaald zitten al dit soort zaken ingecalculeerd, met uitzondering van politie inzet. Daarnaast moet je niet vergeten dat gemeentes veel baat hebben bij voetbalclubs in hun stad. Natuurlijk heeft het nadelen, maar ook genoeg voordelen. Overigens denk ik dat veel burgemeesters liever zien dat er helemaal geen uitpubliek meer is bij wedstrijden. Het kost hen namelijk wel degelijk meer politie inzet en doordat er al jaren is bezuinigd wordt het steeds krapper om weg te zetten. Daarnaast komen er steeds meer evenementen in Nederland waarbij organisatie ook een beroep doet op politie. Die kosten worden meestal wel betaald door de organisatoren, maar qua uren is er dan gewoon weer een probleem bij de politie. Waarom je nou begint over ticketprijzen en politieinzet? Ik heb alleen gesteld dat ons eigen publiek er een teringbende van maakt voor en na wedstrijden. Je kan toch maar moeilijk stellen dat dat niet zo is, of dit nu wel of niet ingecalculeerd of normaal is. Was overigens als tegenwicht bedoelt aan de suggestie dat politieinzet bij een klassieker zou leiden tot een halt van alle andere politieactiviteiten in de stad.
Dit omdat die (relatief) kleine groep aan uitsupporters met organisatorische maatregels (trein- en buscombi's, stewards identiteitscontroles etc) relatief eenvoudig te beheersen is. Daar komt echt geen 1 op 1 begeleiding van oom agent aan te pas, hooguit dat er een ME eenheid op standby staat, maar die kan ook optreden richting het eigen publiek. En verder richt verreweg de meeste politieinzet zich op de grote menigte, het eigen publiek, waar geen organisatorische maatregels voor van kracht zijn.
Daarnaast; onder de streep verdienen de gemeentes en overheid gewoon dik aan het voetbal. De kosten van politie inzet worden makkelijk terugverdient door de verschillende opbrengsten rond wedstrijden (parkeergelden, belastingen etc.)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 06:56 schreef Eide het volgende:[..] Waarom je nou begint over ticketprijzen en politieinzet? Ik heb alleen gesteld dat ons eigen publiek er een teringbende van maakt voor en na wedstrijden. Je kan toch maar moeilijk stellen dat dat niet zo is, of dit nu wel of niet ingecalculeerd of normaal is. Was overigens als tegenwicht bedoelt aan de suggestie dat politieinzet bij een klassieker zou leiden tot een halt van alle andere politieactiviteiten in de stad. Dit omdat die (relatief) kleine groep aan uitsupporters met organisatorische maatregels (trein- en buscombi's, stewards identiteitscontroles etc) relatief eenvoudig te beheersen is. Daar komt echt geen 1 op 1 begeleiding van oom agent aan te pas, hooguit dat er een ME eenheid op standby staat, maar die kan ook optreden richting het eigen publiek. En verder richt verreweg de meeste politieinzet zich op de grote menigte, het eigen publiek, waar geen organisatorische maatregels voor van kracht zijn. Daarnaast; onder de streep verdienen de gemeentes en overheid gewoon dik aan het voetbal. De kosten van politie inzet worden makkelijk terugverdient door de verschillende opbrengsten rond wedstrijden (parkeergelden, belastingen etc.) Hetgeen jij in de laatste alinea aangaf, bedoelde ik dus ook in mijn post. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dan zijn we het met elkaar *tromgeroffel* eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat deze pot verloren gaat, en dat Feyenoord hier een hele vette boost van gaat krijgen in de kampioensstrijd, ik denk dan ook dat dit uiteindelijk tussen Ajax en Feyenoord zal gaan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:43 schreef remco k het volgende:Ik denk dat deze pot verloren gaat, en dat Feyenoord hier een hele vette boost van gaat krijgen in de kampioensstrijd, ik denk dan ook dat dit uiteindelijk tussen Ajax en Feyenoord zal gaan.. Ach man, schei toch uit! Je zei ook dat we van psv zouden gaan verliezen....Jij dekt je al bij voorbaat in.... Ook deze wedstrijd gaan we winnen en blijven dus strijden op 3 fronten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ach man, schei toch uit! Je zei ook dat we van psv zouden gaan verliezen....Jij dekt je al bij voorbaat in.... Ook deze wedstrijd gaan we winnen en blijven dus strijden op 3 fronten! Op een gegeven moment krijgt hij gelijk. En ze zijn nu 3 x achter elkaar door het oog van de naald gegaan. Cambuur uit, Roda uit en vandaag omdat psv hun (grote) kansen van de eesrte helft niet benutten ook. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:53 schreef soccer het volgende:[..] Op een gegeven moment krijgt hij gelijk. En ze zijn nu 3 x achter elkaar door het oog van de naald gegaan. Cambuur uit, Roda uit en vandaag omdat psv hun (grote) kansen van de eesrte helft niet benutten ook. Hij zal ook best wel een keer zijn gelijk krijgen, maar om dan iedere keer van te voren zeggen dat we gaan verliezen..... Misschien verliezen we dit seizoen nog wel een wedstrijd, maar ik ga niet op voorhand al zeggen dat we gaan verliezen, want dan sta je eigenlijk al met 1-0 achter.
Nee hoor, ook deze wedstrijd gaan we winnen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben het met Ronald eens....al is dat geen verassing ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:53 schreef soccer het volgende:[..] Op een gegeven moment krijgt hij gelijk. En ze zijn nu 3 x achter elkaar door het oog van de naald gegaan. Cambuur uit, Roda uit en vandaag omdat psv hun (grote) kansen van de eesrte helft niet benutten ook. Ik vond vandaag niet "door het oog van de naald". |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn scheten klonken als een beginneling op een trompet......zat dus behoorlijk met samen geknepen billen ;-( |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn scheten klonken als een beginneling op een trompet......zat dus behoorlijk met samen geknepen billen ;-( Ik kneep em ook wel, maar door het oog van de naald was het niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Op voorhand roepen dat je tegen die kakkerlakken gaat verliezen?? Pfffffffffffff deze wedstrijd is een op zich zelf staand duel en tegen je allergrootste aartsrivaal ga je niet op voorhand roepen dat je kansloos gaat verliezen! PUNT! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helaas ik wel. Spelen beter dan ons. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kom op nou Loet, heb toch wat meer vertrouwen in je eigen club man... Tatjana zou zeggen: kom op, kom op, kom op nou......;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik wel want de eerste helft behoor je gewoon met 0-2/0-3 achter te staan. Dan weet ik wel wanneer psv 0-1 maakt dat ajax dan er feller op zit maar psv had echt goede kansen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 08:48 schreef Brandje het volgende:[..] Ik wel want de eerste helft behoor je gewoon met 0-2/0-3 achter te staan. Dan weet ik wel wanneer psv 0-1 maakt dat ajax dan er feller op zit maar psv had echt goede kansen Dat is maar ze maken ze niet en Ajax wel. En dan sta je ruim voor het einde gewoon 1-0 voor en speel je stukken beter. Dan kan je niet over "door het oog van de naald" spreken. Wel was het gewoon een hele zwakke eerste helft.
Overigens had Ajax er ook zomaar 2 of 3 kunnen en moeten maken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 08:48 schreef Brandje het volgende:[..] Ik wel want de eerste helft behoor je gewoon met 0-2/0-3 achter te staan. Dan weet ik wel wanneer psv 0-1 maakt dat ajax dan er feller op zit maar psv had echt goede kansen psv kreeg in de 1e helft idd de meeste en betere kansen, maar ook wij (Serero) hadden moeten scoren. De 1e helft van ons was niet echt goed, maar in de 2e helft is psv er totaal niet meer aan te pas gekomen en mogen ze blij zijn dat het maar 1-0 is gebleven. Dus je kan ook stellen dat in de 2e helft psv een totale afstraffing bespaard is gebleven... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dat zie je na 1 wedstrijd na de winterstop waarbij beide ploegen een heel ander soort tegenstander troffen? Knap hoor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 08:56 schreef Eide het volgende:[..] Dat is maar ze maken ze niet en Ajax wel. En dan sta je ruim voor het einde gewoon 1-0 voor en speel je stukken beter. Dan kan je niet over "door het oog van de naald" spreken. Wel was het gewoon een hele zwakke eerste helft. Overigens had Ajax er ook zomaar 2 of 3 kunnen en moeten maken. Tegen die turken in de voorbereiding werden fouten gelijk afgestraft en hobbel je achter de feiten aan. Dat psv dat niet doet an weer veel fouten van Veltman is mazzel hebben. Ik zeg ook niet dat psv beter is dan ajax maar we hebben gewoon heel veel geluk gehad gisteren en als psv zijn werk had gedaan dan was de tweede helft een formaliteit geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet je wat....???
We zien het woensdagavond wel!
Maar we gaan 'gewoon' winnen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat hoor je gewoon als Ajacied te zeggen voor de wedstrijd tegen je grootste rivaal! Niets meer en niets minder! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de wedstrijdselectie van woensdag er precies uit gaat zien: Krijgt Kishna misschien speeltijd? Siggie in de spits of toch Hoesen.... Wat doet de Boer met Bojan? Vermeer zal naar alle waarschijnlijkheid toch wel in de goal staan..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
belangrijkste potje van het jaar, als je deze wint win je de beker zeer waarschijnlijk en kampioen worden we toch wel, dit potje winnen betekent gewoon de dubbel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dat zie je na 1 wedstrijd na de winterstop waarbij beide ploegen een heel ander soort tegenstander troffen? Knap hoor. Ik vind Feyenoord sowieso momenteel beter. Dat vind ik al langer. Dat jij anders denkt maakt me niet uit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 14:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Feyenoord sowieso momenteel beter. Dat vind ik al langer. Dat jij anders denkt maakt me niet uit. In wat? kwalitatief of qua spel, of allebei? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 14:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Feyenoord sowieso momenteel beter. Dat vind ik al langer. Dat jij anders denkt maakt me niet uit. In resultaat blijkbaar niet, want anders stonden ze wel boven Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, Utrecht speelde dramatisch. Bulthuis gaf in z'n eentje als 2 of 3 goals weg. Feyenoord is dit seizoen ook gewoon wisselvallig en achterin kwetsbaar zoals de 2 goals van het uitermate zwakke Utrecht wel bewijzen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Qua spel. Maar dat is persoonlijk. Ondanks ze geen plan B hebben vind ik het best een sterk collectief. Ajax zal goed voor de dag moeten komen. Het is ook bekervoetbal en daar zie je ook vaak de gekste dingen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 19:04 schreef Loetje het volgende:[..] Qua spel. Maar dat is persoonlijk. Ondanks ze geen plan B hebben vind ik het best een sterk collectief. Ajax zal goed voor de dag moeten komen. Het is ook bekervoetbal en daar zie je ook vaak de gekste dingen Qua spel kan ik niet oordelen. Kijk namelijk nooit naar wedstrijden van die kakkerlakken. Wel heb ik ze afgelopen wedstrijd 5 minuten zien voorbij komen op Fox. Toen speelde ze wel aardig. Echter speelt Utrecht al jaren drol wanneer het thuis tegen die kakkies moet, terwijl ze tegen Ajax meestal tot op de tanden toe bewapend zijn. Daarnaast is de speelstijl van Ajax heel anders dan die van Utrecht, wat betekend dat het woensdag van de kant van die kakkerlakken heel anders kan wezen.
Daarnaast, en dat blijf ik herhalen, is het een op zich zelf staande wedstrijd. De klassieker leeft onder de supporters, maar ook onder de spelers. Daarom zijn deze wedstrijden op voorhand niet te voorspellen. |
|
|
|