|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ach man, schei toch uit! Je zei ook dat we van psv zouden gaan verliezen....Jij dekt je al bij voorbaat in.... Ook deze wedstrijd gaan we winnen en blijven dus strijden op 3 fronten! ik spreek enkel mijn gevoel uit.. En ik ben zo bijgelovig als de pest, zeg namelijk vrijwel bij alle toppers dat Ajax verliest, en meestal winnen ze dan de laatste jaren..:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 00:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Op voorhand roepen dat je tegen die kakkerlakken gaat verliezen?? Pfffffffffffff deze wedstrijd is een op zich zelf staand duel en tegen je allergrootste aartsrivaal ga je niet op voorhand roepen dat je kansloos gaat verliezen! PUNT! Ik roep waar ik zin in heb. PUNT!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 19:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Qua spel kan ik niet oordelen. Kijk namelijk nooit naar wedstrijden van die kakkerlakken. Wel heb ik ze afgelopen wedstrijd 5 minuten zien voorbij komen op Fox. Toen speelde ze wel aardig. Echter speelt Utrecht al jaren drol wanneer het thuis tegen die kakkies moet, terwijl ze tegen Ajax meestal tot op de tanden toe bewapend zijn. Daarnaast is de speelstijl van Ajax heel anders dan die van Utrecht, wat betekend dat het woensdag van de kant van die kakkerlakken heel anders kan wezen. Daarnaast, en dat blijf ik herhalen, is het een op zich zelf staande wedstrijd. De klassieker leeft onder de supporters, maar ook onder de spelers. Daarom zijn deze wedstrijden op voorhand niet te voorspellen. Dat laatste stukje ben ik wel eens. Ronald Koeman heeft vanaf moment een altijd een goede tactiek tegen Ajax. Desalniettemin hoop ik dat we winnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Fijn voor jouw! PUNT!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van der Hoorn op Pelle, en hij raakt geen pepernoot!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Op zijn nek? Want als hij op zijn haar gaat zitten, gaat het Italiaanse baby'tje huilen! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha dan maar op zijn haar.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 20:20 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste stukje ben ik wel eens. Ronald Koeman heeft vanaf moment een altijd een goede tactiek tegen Ajax. Desalniettemin hoop ik dat we winnen Omdat wij zo voorspelbaar spelen dat er al jaren niets is veranderd. Niet zo moeilijk dan hé |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jouw waarheid is die van jou, niet altijd die van mij, net zoals dat andersom het geval is..
Maar je betoog eindigen met PUNT!!!!!!, sorry maar dan toon je weinig respect voor de mening of het gevoel dat iemand anders heeft over zijn of haar post. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
PUNT!!!! :D
sorry kon het niet laten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En toch:
Wij Gaan WINNEN!!!
Maar ik wil de selectie weten en de opstelling.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Penalty's....Vermeer en Mulder gaan het bepalen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk dat de opstelling vrijwel gelijk zal zijn.. Ik denk dat Denswill zal spelen. Bojan zal gaan spelen vermoed ik, Vermeer speelt zeker.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook niet...tis een gevoel Remco |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als dat zo is, dan is dat zo...
Als wij maar winnen.... En dat gaan we doen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voor eens en altijd hun mond snoeren....5-0.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax thuis is vrijwel onverslaanbaar. In heel 2013 heeft Ajax thuis 2 keer verloren, halve finale beker van AZ en competitie van Vitesse... ik zie Feyenoord echt niet zomaar winnen in ons huis. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Selectie Ajax voor het duel tegen feyenoord:
Kenneth Vermeer Ricardo van Rhijn Niklas Moisander Christian Poulsen Viktor Fischer Lerin Duarte Kolbeinn Sigthórsson Bojan Joël Veltman Nicolai Boilesen Daley Blind Davy Klaassen Lasse Schöne Jasper Cillessen Danny Hoesen Stefano Denswil Thulani Serero Ruben Ligeon
Op Ligeon na de zelfde selectie als tegen psv, toen Riedewald erbij....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 januari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik had stiekem een beetje op Kishna gehoopt, maar helaas.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 20:20 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste stukje ben ik wel eens. Ronald Koeman heeft vanaf moment een altijd een goede tactiek tegen Ajax. Desalniettemin hoop ik dat we winnen Sinds Koeman in 2011 trainer werd van Feyenoord werden er 6 klassiekers gespeeld, waarvan we er 3 wonnen en 2 gelijkspeelden, in eigen huis wonnen we er 3 en speelden we 1 gelijk. dat valt dus wel mee... die goede tactiek van Koeman... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik, al een beter gevoel dan ik:-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Das dan weer een geluk bij een ongeluk want Cillessen schijnt nog nooit een pingel gepakt te hebben |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 09:24 schreef Eide het volgende:Ajax thuis is vrijwel onverslaanbaar. In heel 2013 heeft Ajax thuis 2 keer verloren, halve finale beker van AZ en competitie van Vitesse... ik zie Feyenoord echt niet zomaar winnen in ons huis. f'noord maakte op mij een betere indruk dan ajax afgelopen weekend. Elke bal die Pelle raakt valt goed of komt tussen de palen. Speel je zoals de tweede helft tegen psv dan loop je eroverheen maar ga je weer dat twijfelende druk zetten zien way je ook zag tegen Roda,Cambuur en PSV dan wordt het heel zwaar en krijg je draai om je oren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 22:16 schreef Brandje het volgende:[..] f'noord maakte op mij een betere indruk dan ajax afgelopen weekend. Elke bal die Pelle raakt valt goed of komt tussen de palen. Speel je zoals de tweede helft tegen psv dan loop je eroverheen maar ga je weer dat twijfelende druk zetten zien way je ook zag tegen Roda,Cambuur en PSV dan wordt het heel zwaar en krijg je draai om je oren Utrecht was niet echt een sparringpartner, die Bulthuis wat een clown.....al geef ik wel toe dat Pelle en Boetius erg goed speelde |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Utrecht was niet echt een sparringpartner, die Bulthuis wat een clown.....al geef ik wel toe dat Pelle en Boetius erg goed speelde Het gaat ook niet alleen maar om pele en boetius, maar zijn zeker 2 belangrijke schakels. Als je die twee in bedwang kan houden, sta je al met 1 been in de halve finale ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
trouwens, daar komen wij toch wel!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 14:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] Sinds Koeman in 2011 trainer werd van Feyenoord werden er 6 klassiekers gespeeld, waarvan we er 3 wonnen en 2 gelijkspeelden, in eigen huis wonnen we er 3 en speelden we 1 gelijk. dat valt dus wel mee... die goede tactiek van Koeman... Je baseert het nu op resultaat. In vele van de wedstrijden maakte Feyenoord het ons ontzettend lastig. We wonnen vaak wel maar vaak had ik ook dat er voor hun meer in zat. Ajax komt de laatste jaren zelden in het eigen spel terrecht tegen Feyenoord vind ik
Eerste Ajax - Feyenoord 2-0, toen was Been nog trainer. Tweede Ajax - Feyenoord 1-1 en toen was Feyenoord heer en meester. Vervolgens 4-2 nederlaag in de kuip. Vervolgens 2-2 in de kuip waarbij we nou ook niet veel sterker waren, alhoewel Nijhuus Moisander wel rood aannaaide. 3-0 in de arena. Wel waren we beter maar Feyenoord kreeg zeker kansen dit jaar 2-1 wat echt geen beste pot was, van beide niet.
Maar wat ik er dus mee wil zeggen is dat we vaak niet de controle hebben die we doorgaans wel hebben.
Nogmaals ik hoop op winst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
MATCHDAY!!!!!!!!
FUCK DIE KAKKERLAKKEN!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 23:34 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het gaat ook niet alleen maar om pele en boetius, maar zijn zeker 2 belangrijke schakels. Als je die twee in bedwang kan houden, sta je al met 1 been in de halve finale ;-) Eens wat ik echter niet begrijp is die hype over Clasie. Staat bovenaan bij VI en stonk weer in AD elftal van de week maar volgens mij gaat hij heel erg de fout in bij de 1-0 en ook de 2-2 werd gemaakt door zijn directe tegenstander dus je moet ervoor zorgen dat je hem onder druk houdt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Pffff slecht geslapen. Geen hap door mijn strot en en vier keer gescheten. Ja dat is het gevoel voorafgaand aan de enige Klassieker |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote: HAHA,je bent er vroeg bij,hoop op een mooie winst vandaag,ben benieuwd na bojan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vermoedelijke opstelling lijkt qua veldspelers misschien wel net zo sterk als zondag. Misschien wel sterker! Denk dat we weinig op achteruitgaan.
Opstelling Vermeer, rhijn velt densw boilese, Klaassen Blind duarte, schone bojan fischer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 07:57 schreef Brandje het volgende:[..] Pffff slecht geslapen. Geen hap door mijn strot en en vier keer gescheten. Ja dat is het gevoel voorafgaand aan de enige Klassieker Hehehehe heerlijk man. Nog 7 uur en dan onderweg naar Amsterdam! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe moest mijn bed nog in hoor! Maar we gaan ervoor vandaag! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik werd vanochtend met k.. gevoel wakker met het idee dat we deze wedstrijd niet mogen winnen.... ....en dan lees ik ook nog dat het elftal op 4 plaatsen wordt gewijzigd....
Waarom een elftal wijzigen op 4 plaatsen.... mede daardoor (6 wijzigingen)verloor je vorig seizoen van az... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
....Maar des te meer een reden om met ruim 50.000 teoschouwers onze club naar de halve finale te schreeuwen!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 09:35 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik werd vanochtend met k.. gevoel wakker met het idee dat we deze wedstrijd niet mogen winnen.... ....en dan lees ik ook nog dat het elftal op 4 plaatsen wordt gewijzigd.... Waarom een elftal wijzigen op 4 plaatsen.... mede daardoor (6 wijzigingen)verloor je vorig seizoen van az... Kennelijk heeft FdB gezegd dat iedereen het verdient om minuten te maken. En laten we eerlijk zijn, met deze vermoedelijk opstelling heeft niemand hier het idee dat Ajax er nu zwakker op is geworden. Denswil, Duarte en Bojan zijn in potentie net zo goed als de spelers voor hen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 10:26 schreef Eide het volgende:[..] Kennelijk heeft FdB gezegd dat iedereen het verdient om minuten te maken. En laten we eerlijk zijn, met deze vermoedelijk opstelling heeft niemand hier het idee dat Ajax er nu zwakker op is geworden. Denswil, Duarte en Bojan zijn in potentie net zo goed als de spelers voor hen. Vermeer niet, Feyenoord gaat juist hoge ballen geven op Pelle...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar dat is standaard. In de beker keept de 2e keeper en aan Vermeer dan om zich te laten zien. Laten we eerlijk zijn, vorig seizoen hielt hij ons juist tegen Feyenoord overeind met een uitstekende redding tegen een doorgebroken Immers. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 11:02 schreef Eide het volgende:[..] Maar dat is standaard. In de beker keept de 2e keeper en aan Vermeer dan om zich te laten zien. Laten we eerlijk zijn, vorig seizoen hielt hij ons juist tegen Feyenoord overeind met een uitstekende redding tegen een doorgebroken Immers. Daarom vind ik het ook wel terecht dat Vermeer keept. Je moet toch beide keepers tevreden houden en je hoort weinig negatieve klank over Vermeer dus gun het hem wel! 3-1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bojan waarschijnlijk in de spits. Duarte speelt ook wss :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb een aantal mensen gesproken vandaag van beide kampen. Toch heb en de feyenoorders er volgens mij meer vertrouwen in dan wij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:Heb een aantal mensen gesproken vandaag van beide kampen. Toch heb en de feyenoorders er volgens mij meer vertrouwen in dan wij. Dat is omdat wij arrogant zijn... oh, wacht even... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
In elke linie een wijzing kan er 1 teveel van zijn, maar het kan ook goed uitpakken.
Als je op 3 fronten wil gaan strijden dan is het seizoen nog lang. Na deze wedstrijd zijn er nog 2 wedstrijden in de beker, dan heb je nog een EL waar veel sterke tegenstanders in zitten en elke ronde 2 wedstrijden moet spelen. Daarnaast heb je nog een spannende competitie die nog 15 wedstrijden tellen, waarschijnlijk in de laatste fase word beslist.
Dan houd je echt niet vol om met enkel de basisspelers die tegen PSV speelde alle wedstrijden af te werken. Het is zeker niet mogelijk met zo'n jonge groep, waarvan een aantal wel eens een blessure oplopen, het seizoen af te maken.
Waar zou je dan spelers rust moeten geven, rust geven moet je niet als het al te laat is, daar moet vroeg mee beginnen. In EL wedstrijden lijkt mij als je ver wil komen, echt je sterkste opstelling moet stellen. Competitie is de gat met de concurrenten zo klein dat elke wedstrijd wel bepalend kan zijn, veel zullen ze niet meer willen verliezen. Thuis tegen een middenmoter zou je ook wel wat spelers rust kunnen geven. Beker is toch het minst belangrijke van die 3 maar zoals ik al zei zijn er maar 3 wedstrijden en dat is niet veel meer.
Sommige zeggen het al, dat het niet betekend dat je minder gaat spelen omdat je 4 spelers wisselt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:Heb een aantal mensen gesproken vandaag van beide kampen. Toch heb en de feyenoorders er volgens mij meer vertrouwen in dan wij. op hun forum zijn ze bijna overtuigd dat ze gaan winnen, maar wij weten beter!!
WZAWZDB!!
ZIHENA!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|