|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:Heb een aantal mensen gesproken vandaag van beide kampen. Toch heb en de feyenoorders er volgens mij meer vertrouwen in dan wij. Ach Remco, als Ajax al een paar jaar niet meer zou hebben gewonnen in de badkuip blijf je ook vol vertrouwen dat elke volgende wedstrijd in dat stadion de overwinning kan zijn. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
020-010
0 is niets, dus blijft 2-1 over ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dat zie je verkeerd. 0 aan het begin kan je altijd wegstrepen. Je houd over 20-10. 20-10=10 10-0 dus :-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is de wedstrijd nu alleen weer via FOX? Word dus weer vertraagde inet kijken ipv op de tv... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik had het wel leuk gevonden als Fox de wedstrijd op het open kanaal had uitgezonden. Voor de Feyenoorder die niks te maken willen hebben met die rellen en geen abonnement hebben bij fox. Omdat ze enkel en alleen Feyenoord kijken en bij elke wedstrijd op de tribune zitten dan heb je ook geen abonnement nodig. |
|
|
|
|
judocus
|
|
|
Weet iemand nog een goede livestream, ik ga fox niet meer sponsoren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: First Row Sports en Roja Directa zijn goede sites. Sopcast werkt ook redelijk meestal. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik voel overigens totaal geen spanning. Jullie? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het begint te komen Hasj... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nog anderhalf uur ;) Wordt lachen haha. Hoop niet te veel te hoeven ergeren haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schöne, Bojan, Fischer. Wissels: Cillessen, Moisander, Poulsen, Sigthórsson, Hoesen, Serero, Ligeon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 15:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach Remco, als Ajax al een paar jaar niet meer zou hebben gewonnen in de badkuip blijf je ook vol vertrouwen dat elke volgende wedstrijd in dat stadion de overwinning kan zijn. Dat klopt ook zeker, gaat mij eigenlijk ook meer om het vertrouwen bij Ajacieden dat blijkbaar minder aanwezig is.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dus 3 veranderingen. En is nog redelijke opstelling ook. Bojan moet zich bewijzen :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat dit voor Klaasse een lastige wedstrijd gaat worden, evenals voor Fischer, beide spelers krijgen namelijk twee nieuwe spelers in de driehoek om hun heen, veel automatismen zitten er dus nog niet in.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 19:42 schreef remco k het volgende:Ik denk dat dit voor Klaasse een lastige wedstrijd gaat worden, evenals voor Fischer, beide spelers krijgen namelijk twee nieuwe spelers in de driehoek om hun heen, veel automatismen zitten er dus nog niet in.. Ben heel benieuwd hoe Duarte het doet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 19:42 schreef remco k het volgende:Ik denk dat dit voor Klaasse een lastige wedstrijd gaat worden, evenals voor Fischer, beide spelers krijgen namelijk twee nieuwe spelers in de driehoek om hun heen, veel automatismen zitten er dus nog niet in.. Misschien alleen maar goed voor Fischer... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik ook maar ook naar de rest Bojan spits en Denswil ook wel |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Mmmm yess!! Dat hoopte ik nou haha denk dat het goed is dat bojan speelt, denk dat Denswil en Duarte nu spelen omdat ze eigenlijk net zo goed zijn als wat er staat, Moisander en Serero dus is dat helemaal niet zo'n verkeerde zet, je hebt zondag weer een wedstrijd en als je dat zo kan oplossen..:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben trouwens totaal niet zenuwachtig of wat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het feit dat Cuick in de kwartfinale staat zegt genoeg over de kwaliteit van de beker, evenals de wissels die spelen..
Ondanks dat men zegt vol voor die beker te gaan, denk ik niet dat dit zo is, anders stel je in een kwartfinale gewoon je eerste elf op.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Of wat ik zeg, zijn Denswil en Duarte niet slechter dan de spelers die er normaal staan, maar inderdaad je stelt anders gewoon je eerste 11 op en gaat dan niet wisselen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben overigens echt heel benieuwd naar Duarte en Bojan, beiden hebben veel potentie en een goede drive. Ben dus heel benieuwd hoe graag ze in de echte eerste 11 willen spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 20:23 schreef freakie het volgende:Of wat ik zeg, zijn Denswil en Duarte niet slechter dan de spelers die er normaal staan, maar inderdaad je stelt anders gewoon je eerste 11 op en gaat dan niet wisselen.. Ik denk dat Duarte meer potentie heeft dan Serrero en daar nu al heel dicht tegenaan zit, ik denk dat Denswill wel iets verder weg is van de basis, met name om de balans die er toch is als Moisander speelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als we in de competitie verliezen van Feyenoord zou ik een dag niet slapen, in de beker zou ik dat een stuk minder erg vinden. Dat geld trouwens voor veel mensen, zowel bij Feyenoord als Ajax.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 20:26 schreef remco k het volgende:[..] Als we in de competitie verliezen van Feyenoord zou ik een dag niet slapen, in de beker zou ik dat een stuk minder erg vinden. Dat geld trouwens voor veel mensen, zowel bij Feyenoord als Ajax.. Klopt, dat dagje slapen gaat voor mij nog wat te ver, maar het is de beker, dus tsja. Hoop wel op de triple dit jaar. Zou wat zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 20:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, dat dagje slapen gaat voor mij nog wat te ver, maar het is de beker, dus tsja. Hoop wel op de triple dit jaar. Zou wat zijn. Stel je toch eens voor dat Ajax weer iets zou winnen in Europa.. |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Klopt remco... Beker achjaaaa enige wa ik hoop is dat de kakkies hun kop een keer laten werken en dus NIET naar de arena gaan want let maar op dan kan je de klassieker weer paar jaar vergeten en wij krijgen natuurlijk weer is de schuld... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
wtf is dit.. schakel je net na 10 minuten in sta je met 0-1 achter... |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Komt goed peterhs... Snap nog steeds niet wat fisje erin doet... Lopen toch wel betere rond op et moment ?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:07 schreef Nummer1000 het volgende:Komt goed peterhs... Snap nog steeds niet wat fisje erin doet... Lopen toch wel betere rond op et moment ?? Ja maar zolang er sommigen hier (noem maar geen namen) vinden dat hij ongeveer super voetbalt (aan reacties te zien van afgelopen wedstrijd)dan blijft ie staan. Het is net Suarez in het begin. Ego ego en nog eens ego. Hij is alleen 2 klassen minder goed en zoals Suarez zal ie ook nooit worden. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Netjes ingeleverd weer Fischer. Verschrikkelijk wat een druiloor weer. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
En de volgende kans om zeep door wie anders dan: Fischer. kom maar effies wisseleh jongeh. Je kan niet voetballeh he victor. Nee ik zwem liever. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:En de volgende kans om zeep door wie anders dan: Fischer. kom maar effies wisseleh jongeh. Je kan niet voetballeh he victor. Nee ik zwem liever. Hij scoort wel haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker. 1-1 en een zeer terechte gele kaart voor Mathijssen er overheen.
Wereldpass van Blind zeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja en hoe... godsamme. Mijn kater heeft nog een betere bal controle en die is zelfs gecastreerd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Had de 2-1 moeten zijn Fischer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:20 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja en hoe... godsamme. Mijn kater heeft nog een betere bal controle en die is zelfs gecastreerd. Ach man, je mocht willen dat je ook maar een heel klein beetje het niveau van Fischer zou kunnen benaderen. Hij legt zichzelf veel te veel druk op maar hij is zo ontzettend goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Van Rhijn moet die bal eigenijk al binnenschieten of steken richting Bojan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja zag dat niet helemaal goed (stream is klote), wat ik wel zag is dat Fischer eigenlijk open kans had bijna. Maar if so, geloof ik je ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:23 schreef Eide het volgende:[..] Ach man, je mocht willen dat je ook maar een heel klein beetje het niveau van Fischer zou kunnen benaderen. Hij legt zichzelf veel te veel druk op maar hij is zo ontzettend goed. Dat is dus een typische reactie van niets. Als jij dit was was jij dat. Oftewel, als ik als vrouwtje geboren was dan was ik zoals nu geen mannetje geweest. Beetje dom dus. Gewoon de waarheid inzien. Niks geen druk. Het is dat de Boer geen goede vervanger heeft anders zat ie al lang en breed op de bank. Een paar wedstrijden daar zal hem goed oen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 21:25 schreef Peterhs het volgende:[..] Dat is dus een typische reactie van niets. Als jij dit was was jij dat. Oftewel, als ik als vrouwtje geboren was dan was ik zoals nu geen mannetje geweest. Beetje dom dus. Gewoon de waarheid inzien. Niks geen druk. Het is dat de Boer geen goede vervanger heeft anders zat ie al lang en breed op de bank. Een paar wedstrijden daar zal hem goed oen. Zwam niet. Fischer is ongelooflijk goed. Als je geen vergelijkingen wil moet je niet over je kat beginnen tamme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Onzin. Jij gaat zeggen dat ik zou willen dat ik zoals hem kon spelen. Dat is maar iets zeggen omdat je niet tegen de kritiek op Fischer kan hebben. Zo ongelooflijk goed dat ie heel het seizoen huilen met de pet op is. Als je zo dramatisch uit vorm bent dan helpt spelen niet meer als het na al die wedstrijden nog steeds zelfde is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ben wel positief over Duarte. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Duarte en Blind overigens... |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
Fisscher is weer veel te snel de hemel ingeprezen.. en die eerste goal.. pass van blind en dan NOG bijna niet scoren.. heb je gezien met hoeveel geluk.. hij die bal nog meekreeg.. nee geef anderson maar wat speeltijd.. bojan in de spits vind ik toch mooier dan sig hoor.. maar da had ik met hoessen ook.. vind sig dan ook echt geen ajax spits |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
vond Fischer weer dramatisch... hij scoort... maar ja laat me daar toch veel zweten...
daarnaast ook weer veel de bal kwijt, een 120% kans die hij gewoon moet maken... |
|
|
|