BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (KNVB Beker: woensdag 22 januari 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nummer1000
 Nummer1000 - woensdag 22 januari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Middenveld mooi zo of serero rest nooit meer veranderen... En dejong zoals veel weten mag van mij weg.. van alles maar net niks..
JordyAjacied
 JordyAjacied - woensdag 22 januari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
heeft er iemand nog een livestream jeroenbaas.nl is down
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:31 schreef
Dat is maar iets zeggen omdat je niet tegen de kritiek op Fischer kan hebben.
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Ga nou niet wazige dingen roepen om maar wat terug te kunnen zeggen. Ik ben net zo kritisch als alle anderen op Fischer geweest maar het feit is dat hij sinds de stop gewoon een stuk beter speelt en dat hij gewoon een waanzinnig goede voetballer is. Dat jij dat niet wilt zien en verzand in rare uitspraken over je gecastreerde kater... maar kom dan niet met onzin bij mij aan.

Fischer straalt meer dreiging uit vandaag dan wie dan ook en speelt net als tegen PSV ook vandaag weer een redelijke pot voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Ik ben vandaag totaal niet positief over onze 4 verdedigers inclusief keeper. Zowel aan de bal als zonder bal onthutsend zwak om over het daadwerkelijke verdedigen maar te zwijgen..

Met name het inspelen van zowel Denswill als Veltman was echt niet goed, Bojan kwam namelijk constant vrij en werd gewoon niet aangespeeld, alle keren dat dit wel gebeurde deed hij er iets goeds mee, ik vind Bojan dan ook redelijk spelen, en ik denk echt dat als ie blijft staan dat ie heel erg belangrijk voor ons kan worden, zijn aanname alleen al is zoveel beter dan die van al onze andere spitsen, ook denk ik dat hij als 9 Fischer het beste tot zijn recht kan laten komen, uiteraard heeft dat wel wat wedstrijden nodig..

Verder vond ik tot aan de 1-1 Feyenoord de betere ploeg, na de 1-1 was Ajax de betere ploeg. Beide ploegen trouwens totaal niet goed aan de bal..
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:39 schreef Nummer1000 het volgende:
Fisscher is weer veel te snel de hemel ingeprezen.. en die eerste goal.. pass van blind en dan NOG bijna niet scoren.. heb je gezien met hoeveel geluk.. hij die bal nog meekreeg.. nee geef anderson maar wat speeltijd.. bojan in de spits vind ik toch mooier dan sig hoor.. maar da had ik met hoessen ook.. vind sig dan ook echt geen ajax spits
Wat geluk had hij zeker maar uiteindelijk maar hij het toch prima af. Andersen heeft z'n kansen wel gehad toch hoop ik? Zeker omdat hij zelf al heeft aangegeven liever op 10 te spelen.

Bojan is voor deze pot de betere keuze als je ziet hoever Feyenoord inzakt maar hij doet nog wel te weinig met de bal.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 22 januari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:
Ik ben vandaag totaal niet positief over onze 4 verdedigers inclusief keeper. Zowel aan de bal als zonder bal onthutsend zwak om over het daadwerkelijke verdedigen maar te zwijgen..

Met name het inspelen van zowel Denswill als Veltman was echt niet goed, Bojan kwam namelijk constant vrij en werd gewoon niet aangespeeld, alle keren dat dit wel gebeurde deed hij er iets goeds mee, ik vind Bojan dan ook redelijk spelen, en ik denk echt dat als ie blijft staan dat ie heel erg belangrijk voor ons kan worden, zijn aanname alleen al is zoveel beter dan die van al onze andere spitsen, ook denk ik dat hij als 9 Fischer het beste tot zijn recht kan laten komen, uiteraard heeft dat wel wat wedstrijden nodig..

Verder vond ik tot aan de 1-1 Feyenoord de betere ploeg, na de 1-1 was Ajax de betere ploeg. Beide ploegen trouwens totaal niet goed aan de bal..
hier ben ik het dan wel weer mee eens,
want als Bojan uit de spits trekt kruipt Fischer in die ruimte en daar hij goed in...
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Fischer trouwens gewoon goed vandaag, en ik ben erg blij met zijn goal, puur om de reden dat ie hem op wilskracht maakt en het niet mooi probeert te doen.. Gewoon door blijven gaan met simpel voetballen voor Fischer.. Dan komt de rest vanzelf.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Vriend van me mocht net op de middenstip een Ajaxvlag ofzo zwaaien omdatie een prijsvraag won.
Geniaal.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hier ben ik het dan wel weer mee eens,
want als Bojan uit de spits trekt kruipt Fischer in die ruimte en daar hij goed in...
En de combinatie..
Nummer1000
 Nummer1000 - woensdag 22 januari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Zoveel kansen heeft andersen nog niet gehad tenopzichte van fisscher.. klopt liever op 10.. maar vind fisscher ook geen linksbuiten... Bojan op links hoessenspits schone rechts proberen dan maar ??
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 22 januari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En de combinatie..
die heb ik nog niet heel succesvol gezien anders...
maar dat heeft tijd nodig... goal van Bojan kan misschien iets triggeren bij de Boer.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Is het trouwens raar dat ik er geen fuck aan vind??
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Ajax komt overigens te weinig aan voetballen toe. Het middenveld staat vast maar ze betrekken zich ook gewoon te weinig in het spel, met name Klaassen. Bojan werkt hard, komt veel ballen halen maar heeft eigenlijk nog niets met de bal gedaan.
Duarte werkt hard, Blind is weer prima en Fischer is in mijn ogen ook redelijk bezig. Het centrale duo is aan de bal niet best trouwens, veel balverlies van Veltman en Denswil.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 januari 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:46 schreef remco k het volgende:
Nee, want tot nu toe is het ook een zeer zwakke wedstrijd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:46 schreef remco k het volgende:
T blijft de beker.
Heb het ook hoor haha
Nummer1000
 Nummer1000 - woensdag 22 januari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Bij de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord zijn supporters van de Rotterdamse club aanwezig. De NOS maakte woensdagavond opnames van twee fans die probleemloos het stadion binnen konden komen.

Een van de Feyenoord-supporters heeft zelfs een stadionverbod en had sowieso buiten moeten blijven. Supportersvereningen van zowel Feyenoord als Ajax bevestigen dat er ongeveer 400 fans van de Rotterdammers aanwezig in de Amsterdam ArenA aanwezig zijn.

Twintig supporters zijn niet binnengelaten, doordat Ajax in de gaten kreeg dat ze niet tot het Ajax-publiek behoorden. In 2009 besloten de rivaliserende clubs om vijf jaar lang geen uitsupporters toe te laten tijdens de Klassieker. Aanleiding voor het verbod was een reeks van ongeregeldheden en incidenten tussen beide supportersgroepen. Het verbod loopt na het huidige seizoen af
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:

mwah, Feyenoord maakt de goal (overigens ontzettend gepruts van de verdediging) en raakt vervolgens nauwelijks nog een bal en Ajax doet geen ene mallemoer met de bal (beetje de lamme tegen de blinde). Na de gelijkmaker was Feyenoord het meteen helemaal kwijt en had Ajax nog voller door moeten drukken.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:45 schreef Nummer1000 het volgende:
Zoveel kansen heeft andersen nog niet gehad tenopzichte van fisscher.. klopt liever op 10.. maar vind fisscher ook geen linksbuiten... Bojan op links hoessenspits schone rechts proberen dan maar ??
Ik vind Fischer een acceptabel niveau halen, zijn rendement moet natuurlijk enorm omhoog maar goed. Komt een aantal keer prima aan de bal, komt dreiging vanaf. Hij doet meer dan Schone. Ik zou eerder kijken of er op rechtsbuiten niet iets moet gebeuren.

En Andersen heeft aan het begin verschillende kansen gehad en ze niet gepakt en is sindsdien bij Jong Ajax bijna onzichtbaar. Hij moet echt beter, met name bij Jong Ajax.
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Begrijp er overigens echt helemaal niets van dat het elftal op vier plaatsen gewijzigd is. Tweede helft tegen PSV liep als een trein en de Boer geeft aan de beker echt (:-)) belangrijk te vinden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Fischer heeft wel steeds de dreiging, maar het schiet gewoon niet op als er steeds niks uit komt. Dat is waar ik van baal.
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Zit het uitzonderlijke talent (niet mijn woorden) Kishna eigenlijk bij de selectie?
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:

Met name het inspelen van zowel Denswill als Veltman was echt niet goed,
Precies, en daardoor loopt het niet. Feitelijk duikt feyenoord met Immers en Pelle op Blind en laat Veltman en Denswil de opbouw zoeken... en die gaan wandelen. Ze zien de oplossing niet en dus moet Ajax daar iets op gaan verzinnen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:52 schreef pth het volgende:
Zit het uitzonderlijke talent (niet mijn woorden) Kishna eigenlijk bij de selectie?
Neen.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Denk wel dat Serero goed zou zijn voor de wedstrijd ondanks dat Duarte niet slecht speelt. Serero draait zo makkelijk open dat daarmee de snelheid wel meer in het spel komt.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Weer zo'n wandeltocht van Denswil... gewoon afgeven die bal.
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Verdediging oogt bij tijd en wijlen erg broos, terwijl dat de laatste tijd toch redelijk leek te staan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:59 schreef pth het volgende:
Verdediging oogt bij tijd en wijlen erg broos, terwijl dat de laatste tijd toch redelijk leek te staan.
Moisander?
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Denk wel dat Serero goed zou zijn voor de wedstrijd ondanks dat Duarte niet slecht speelt. Serero draait zo makkelijk open dat daarmee de snelheid wel meer in het spel komt.
Dan zal Poulsen er zo wel weer inkomen voor de controle. Het wordt overigens wel rommeliger en rommeliger.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 januari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Inderdaad was mijn gedachte ook al..
Maar even wat anders die blind wat een baas cvm!
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Moisander?
Denkt dat dat wel een verschil maakt, maar ook Vermeer blijft voor mij een gevalletje: je weet nooit wat er gebeurd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:00 schreef pth het volgende:

[..]

Dan zal Poulsen er zo wel weer inkomen voor de controle. Het wordt overigens wel rommeliger en rommeliger.
Mag hopen van niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:02 schreef pth het volgende:

[..]

Denkt dat dat wel een verschil maakt, maar ook Vermeer blijft voor mij een gevalletje: je weet nooit wat er gebeurd.
Klopt haha. Elke keer weer ^^
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Mazzeltje Schaken datie er langs kwam.
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Denswil loopt wel te kloten tegen de klippen op ... Gelukkig zijn die kakkies drukker met het niet laten voetballen van Ajax, dan dat ze zelf iets fatsoenlijks uitvoeren.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 januari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Ben blij dat Schaken net te snel was voor Boilesen.
Boilesen wilde hem overduidelijk beet pakken.
Gelukkig geen penalty daardoor.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Klaassen loopt zich scheel in de ruimtes maar de ballen komen maar niet, met name omdat Denswil het maar niet ziet. Als je Blind niet kan laten opbouwen moet je Moisander iig overwegen.

Bojan blijft het redelijk doen voorin, moet alleen niet de actie te ver door willen voeren.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 januari 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:05 schreef Eide het volgende:
Klaassen loopt zich scheel in de ruimtes maar de ballen komen maar niet, met name omdat Denswil het maar niet ziet. Als je Blind niet kan laten opbouwen moet je Moisander iig overwegen.

Bojan blijft het redelijk doen voorin, moet alleen niet de actie te ver door willen voeren.
Juist dat beetje teveel is dit seizoen nadrukkelijk aanwezig. Moeten meer durven pegelen op dat doel.
freakie
 freakie - woensdag 22 januari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Fischer eindelijk een goal, hehe. Na een opwaartse lijn te zien eindelijk ook een goal, janmaat weinig gezien dus doen Fischer en Boilessen goed!
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Dat Vilhenaatje toch, wat een ontzettende minkukel toch. Ik hoop op ... een keek van de week midden op z'n debielensmoeltje
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Ondanks alle kritiek is Ajax overigens veel en veel beter dan feyenoord. Af en toe een counter maar het is gewoon eenrichtingsverkeer. De eindpass blijft lastig bij Ajax dit seizoen, dat is eigenlijk nog wel het zwakste.
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Dat waren de schijt kakkies. Kudos voor Bojan
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
BOJAN!!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 januari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Lekker!
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
En weer Blind trouwens met een prima voorzet. Wat is die vent belangrijk voor Ajax, zowel verdedigend als aanvallend en in de opbouw.
Oceanu
 Oceanu - woensdag 22 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Laat Bojan alsjeblieft staan. Wat een beweging, wat een snelheid, wat een techniek. Oh hij scoort ook nog
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:10 schreef Eide het volgende:
En weer Blind trouwens met een prima voorzet. Wat is die vent belangrijk voor Ajax, zowel verdedigend als aanvallend en in de opbouw.
Ben echt zo blij met hem.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:10 schreef Eide het volgende:
Hij werd nog best ff kort storend vast gehouden. Weet zich snel te herpakken en toch die voorzet eruit te krijgen. Klasse.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 januari 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:10 schreef Oceanu het volgende:
Laat Bojan alsjeblieft staan. Wat een beweging, wat een snelheid, wat een techniek. Oh hij scoort ook nog
Hebben meerdere van ons gezegd ;)
Tegen Go Ahead maar weer doen?
pth
 pth - woensdag 22 januari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:08 schreef Eide het volgende:
Ondanks alle kritiek is Ajax overigens veel en veel beter dan feyenoord. Af en toe een counter maar het is gewoon eenrichtingsverkeer. De eindpass blijft lastig bij Ajax dit seizoen, dat is eigenlijk nog wel het zwakste.
Totaal mee eens, die schijt kakkerlakken voetballen echt als een stelletje angstige strontballen ... en die troep kan waarschijnlijk ook niet veel beter. Omhoog geschreven bende, kampioenskandidaat????? ja van de Jupiler League (hebben alleen de wishful thinking van de pers mee, want ja weer Ajax zou toch saai worden).
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Maar nogmaals, Ajax is echt VEEL beter. Eerste 10 minuten alweer zwak (net als tegen PSV, Trabzonspor en Galatasaray) maar daarna is Ajax gewoon de betere ploeg. Weinig echte kansen maar wel gewoon beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (KNVB Beker: woensdag 22 januari 2014, 20:45); 3 - 1

0.0093159