|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:55 schreef remco k het volgende:Ik vind Koeman altijd heel realistisch in zijn reacties, zo ook nu, alleen heeft hij geen gelijk over dat ze de tweede helft ook goed gespeeld hebben.. Naar mijn idee was Ajax de tweede helft heer en meester.. Tweede helft was Ajax inderdaad heer en meester, maar ook in de eerste helft heeft Feyenooit niet veel meer gedaan dan het spel ontregelen en tegenhouden ... maken een goal en krijgen wat kansjes zoals bijna iedere ploeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:50 schreef remco k het volgende:Ik vond Bojan trouwens echt heel goed spelen.. Doordat hij de bal vrijwel altijd voorin naar de goede kleur speelt was er in de tweede helft veel rust.. Is het legaal die man groeihormonen tegeven? Lengte maakt niet altijd het verschil, dat snap ik. Maar Bojan 1.80 maken kan toch geen slecht idee zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:57 schreef pth het volgende:[..] Tweede helft was Ajax inderdaad heer en meester, maar ook in de eerste helft heeft Feyenooit niet veel meer gedaan dan het spel ontregelen en tegenhouden ... maken een goal en krijgen wat kansjes zoals bijna iedere ploeg. Ja, klein houden en counteren. Dat deden ze overigens behoorlijk goed maar om nu te zeggen dat ze beter waren... hun organisatie was een stuk beter maar voetballend was Ajax 90 minuten lang beter. Je zag ook dat zodra Ajax de organisatie van feyenoord klem had het eenrichtingverkeer werd, dan wordt het verschil in voetballende kwaliteit meteen heel duidelijk.
Maar goed de organisatie had feyenoord goed staan en daar heeft Ajax het moeilijk mee. Tegen een betere tegenstander kan je dat op een onoverkomelijke achterstand komen te staan.
Dat is absoluut iets om aan te werken. Toen de organisatie minder werd, vielen met name Clasie en Immers ontzettend door de mand. Beide gewoon consequent uit positie, constant in de achtervolging. Van Immers verbaast me dat niet, van Clasie wel een beetje. Ik snap ook niet dat Koeman Vilhena wisselde en Clasie liet staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Is het legaal die man groeihormonen tegeven? Lengte maakt niet altijd het verschil, dat snap ik. Maar Bojan 1.80 maken kan toch geen slecht idee zijn. Ik vond Vermeer ruk....die denkt dat hij vliegende keep is.....tegendoelpunt doelpunt was zijn schuld....veels te ver van zijn doel af |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:57 schreef pth het volgende:[..] Tweede helft was Ajax inderdaad heer en meester, maar ook in de eerste helft heeft Feyenooit niet veel meer gedaan dan het spel ontregelen en tegenhouden ... maken een goal en krijgen wat kansjes zoals bijna iedere ploeg. Dat ligt maar net aan de manier van spelen, de Boer zegt het trouwens nu ook, Feyenoord was gewoon beter in de eerste 30 minuten.. Niet iedere ploeg speelt op dezelfde manier, en Ajax in de eerste 30 minute geen enkele doelpoging, Feyenoord 4.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Stel voor Koetje Boe in zo'n hak potje te trappen, heeft ie meteen eeuwig een bril met behoorlijke glazen op zodat hij het spel van zijn Feyenooit eens echt op waarde kan schatten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vond Vermeer ruk....die denkt dat hij vliegende keep is.....tegendoelpunt doelpunt was zijn schuld....veels te ver van zijn doel af Ik wou het niet posten, maar ben het helemaal eens.. De verdedigers doen dat ook niet goed voordat die pass gegeven wordt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:02 schreef remco k het volgende:[..] Dat ligt maar net aan de manier van spelen, de Boer zegt het trouwens nu ook, Feyenoord was gewoon beter in de eerste 30 minuten.. Niet iedere ploeg speelt op dezelfde manier, en Ajax in de eerste 30 minute geen enkele doelpoging, Feyenoord 4.. Buiten dat Ajax de eerste helft niet echt top was, lijkt het mij een beetje overdreven om Feyenooit als de betere ploeg te bestempelen. Hebben nauwelijks de bal gehad en ja Ajax deed er ook geen moer mee, maar de betere ploeg???? Dan mag iedere ploeg van mij de komende weken beter zijn, want je had Feyenooit tot de kerstdagen zo kunnen laten voetballen en dan hadden ze er nog geen bal in gekregen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:05 schreef pth het volgende:[..] Buiten dat Ajax de eerste helft niet echt top was, lijkt het mij een beetje overdreven om Feyenooit als de betere ploeg te bestempelen. Hebben nauwelijks de bal gehad en ja Ajax deed er ook geen moer mee, maar de betere ploeg???? Dan mag iedere ploeg van mij de komende weken beter zijn, want je had Feyenooit tot de kerstdagen zo kunnen laten voetballen en dan hadden ze er nog geen bal in gekregen. Volgens mij waren de eerste twee kansen toch echt voor Feyenoord, en loopt Schaken op 0-1 gewoon op de keeper af, daarna nog die bal die een halve meter van de lijn weg werd gewerkt.
Je hoeft niet altijd de bal veel te hebben om de betere ploeg te zijn.. Sommige ploegen spelen nu eenmaal zo.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Leuk zo'n spaghetti vretende kakkerlak, die een beetje voor de camera staat te hakkelen en te zwammen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:05 schreef pth het volgende:[..] Buiten dat Ajax de eerste helft niet echt top was, lijkt het mij een beetje overdreven om Feyenooit als de betere ploeg te bestempelen. Hebben nauwelijks de bal gehad en ja Ajax deed er ook geen moer mee, maar de betere ploeg???? Dan mag iedere ploeg van mij de komende weken beter zijn, want je had Feyenooit tot de kerstdagen zo kunnen laten voetballen en dan hadden ze er nog geen bal in gekregen. Boeie.....Ajax en Feijenoord zijn voor mij DE clubs van nederland...de rest blijft ruk,heb een bloedhekel aan PSV en Vitesse |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boeie.....Ajax en Feijenoord zijn voor mij DE clubs van nederland...de rest blijft ruk,heb een bloedhekel aan PSV en Vitesse Ophouden nu he, ben het weer helemaal met je eens.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:08 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij waren de eerste twee kansen toch echt voor Feyenoord, en loopt Schaken op 0-1 gewoon op de keeper af, daarna nog die bal die een halve meter van de lijn weg werd gewerkt. Je hoeft niet altijd de bal veel te hebben om de betere ploeg te zijn.. Sommige ploegen spelen nu eenmaal zo.. Dus doordat je door geklungel van Ajax een paar kansjes krijgt, waarvan 1 die een blinde met 1 been nog had gemaakt ben je meteen de betere ploeg? Hou toch op, dat hele Feyenooit is een leuke verzameling havenslaven die simpelweg niet het niveau hebben om echt het verschil te maken. Na een 2-5 tegen een waardeloos Utrecht was het allemaal weer joepie en hosanna ... Dit team wint dit seizoen niks en ook de komende seizoenen kunnen ze dat op hun neus schrijven. Geen kwaliteit, geen variatie, vooral reactievoetbal en zo kan ik nog wel even doorgaan. Leuk voor de kakkies weer hoop hebben, maar dat heb ik ook wekelijks bij de trekking van de lotto. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Buiten de wedstrijd van vandaag domineren ze vaak gewoon.. In de kuip onverslaanbaar..
Ach, laat ook maar, als je het niet wilt zien omdat het Feyenoord is, tjsaa.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boeie.....Ajax en Feijenoord zijn voor mij DE clubs van nederland...de rest blijft ruk,heb een bloedhekel aan PSV en Vitesse Kan je een hand geven PisVee en Vite$$e zijn absolute schijtverenigingen, maar die schijt kakkerlakken kunnen wat mij betreft niet genoeg op een bek gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben wel benieuwd hoe Feyenoord dit gaat oppakken.. Ado staat laatste, daar moet wat gebeuren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....jij bent dubbel blij...je maatje is weer terug |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:16 schreef remco k het volgende:Buiten de wedstrijd van vandaag domineren ze vaak gewoon.. In de kuip onverslaanbaar.. Ach, laat ook maar, als je het niet wilt zien omdat het Feyenoord is, tjsaa.. Hoeven het ook niet eens te zijn, maar nu ga ik ff nagenieten en denken aan de havenslaafjes terug in de bus naar hun geweldige badkuipje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem iemand met een goede onderbouwing van zijn mening, was het lang niet altijd eens met hem hoor, maadat houd het leuk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:18 schreef pth het volgende:[..] Hoeven het ook niet eens te zijn, maar nu ga ik ff nagenieten en denken aan de havenslaafjes terug in de bus naar hun geweldige badkuipje. Whahahaha.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:16 schreef pth het volgende:[..] Kan je een hand geven PisVee en Vite$$e zijn absolute schijtverenigingen, maar die schijt kakkerlakken kunnen wat mij betreft niet genoeg op een bek gaan. Niet mee eens...Feijenoord doet het goed en wij ook...beide kanten schijten wij ons de broek vol. Ajax moet wel de beste zijn ;-)....maar dit is net als vroeger man, heerlijk weer de tijden van vroeger.
Er zijn maar twee ploegen.....Ajax en Feijenoord |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet mee eens...Feijenoord doet het goed en wij ook...beide kanten schijten wij ons de broek vol. Ajax moet wel de beste zijn ;-)....maar dit is net als vroeger man, heerlijk weer de tijden van vroeger. Er zijn maar twee ploegen.....Ajax en Feijenoord Als ze dan in het derde treffen van dit seizoen, maar wel weer ongenadig op hun muil gaan .... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En nou loten eikels, mot morgen vroeg weer op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:Ik heb oprecht echt genoten van de tweede helft, goede combinaties, druk zetten geweldig, verdedigend ook veel beter dan voor rust op Boilesen na, en heerlijk dat Bojan de wedstrijd beslist, terecht dat ie MOTM werd verkozen, je kan namelijk niet iedere pot Daley tot beste man verkiezen, want wat speelde die een geweldige tweede helft, echt belachelijk goed.. En Fischer speelde deze pot erg goed, de eerste helft gewoon goed, en de tweede helft een van de besten van het veld.. Een flink verschil tussen eerste en tweede helft van Ajax.. Begreep alleen de wissel van Duarte niet, die jongen speelde toch gewoon goed.. Niet echt genoten...vond het veel te zenuwachtig voetbal, Ajax en Feyenoord niet best....ondermaats niveau...inderdaad leuk dat kabouter Bojan de wedstrijd beslist...ik snapte ook de wissel Duarte Serero niet....denk dat hij Duarte niet wou overbelasten in zijn eerste wedstrijd sinds zijn blessure....een pluspunt(+.) was Fischer....niet verkopen onder de 20 miljoen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:43 schreef Eide het volgende:Als CVM is Daley eigenlijk al te goed voor de Eredvisie. Niet te hard roepen natuurlijk maar hij is op die positie echt verreweg de beste in Nederland. En feyenoord, tja. Ze worden steeds weer de hemel ingeschreven maar onder de streep komen ze gewoon tekort als het er echt om gaat. Helemaal mee eens Eide!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Hoe lekker zou het zijn als de kakkies alles in 1 week verklooien, weer een seizoen voor spek en bonen (misschien ook een gerecht voor Koetje Boe om bij zijn hak vriendjes in een potje te doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Uiteraard....maar mogen van mij 2de worden ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:55 schreef remco k het volgende:Ik vind Koeman altijd heel realistisch in zijn reacties, zo ook nu, alleen heeft hij geen gelijk over dat ze de tweede helft ook goed gespeeld hebben.. Naar mijn idee was Ajax de tweede helft heer en meester.. Heer en Meester is overdreven...vond Ajax zelfs niet best spelen...waar was klaassen ?? Duarte goed gespeeld dat dan weer wel....eens Koeman is altijd realistisch....alleen de wissels van de Boer vond ik twijfelachtig... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AZ - Ajax voor de halve finale. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vond Vermeer ruk....die denkt dat hij vliegende keep is.....tegendoelpunt doelpunt was zijn schuld....veels te ver van zijn doel af Heel blij met Cillessen narreke.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, je komt ze toch tegen. Maakt het uit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tis meer dat we uit moeten dat dat kut is :P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:18 schreef pth het volgende:[..] Hoeven het ook niet eens te zijn, maar nu ga ik ff nagenieten en denken aan de havenslaafjes terug in de bus naar hun geweldige badkuipje. Whahahaha mooie reactie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet mee eens...Feijenoord doet het goed en wij ook...beide kanten schijten wij ons de broek vol. Ajax moet wel de beste zijn ;-)....maar dit is net als vroeger man, heerlijk weer de tijden van vroeger. Er zijn maar twee ploegen.....Ajax en Feijenoord Feijenoord gaat het niet redden...denk eerder aan Twente....maar ook PSV zal sterk terug komen...die kakkerlakken moeten nog naar brabant en krijgen daar een flink pak op de broek!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Wat nog leuker is om aan te denken, zijn die vermeende honderden dropveters die kaartjes hadden weten te scoren voor de Arena en niks te lachen hadden en zelfs hun traantjes niet konden laten lopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch zijn die eerste 30 minuten wel het overdenken waard. De taktiek van feyenoord werkte wel en dan kan je voetballend nog zo goed zijn, als je niet aan je eigen spel toekomt is het wachten op problemen. Denk wel dat de staf bij Ajax die eerste 30 minuten nog eens gaat uitpluizen voor de videoschermen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Feijenoord gaat het niet redden...denk eerder aan Twente....maar ook PSV zal sterk terug komen...die kakkerlakken moeten nog naar brabant en krijgen daar een flink pak op de broek!! Daar zal ik geen nacht minder om slapen Sjakie.....tis niet zo dat na Ajax Feijenoord mijn tweede club is helemaal niet zelfs.
RKC is voor mij 10 minuten rijden dus wie weet ;-)
Ik vind gewoon dat Ajax en Feijenoord traditioneel de grootste clubs zijn....en ik ben helemaal wars van dat fanatieke gedoe wat die zuipende en snuivende nep supporters wel hebben....zal nu wel een hoop over me heen krijgen maar ach dat ben ik wel gewend
PSV koopt alleen met subsidie en investment geld en Vitesse gaat op zijn rug liggen en laat zich naaien door dikke russsische pikken voor geld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ja hoor, nu AZ uit. Dat was voor mij toch wel de finale geweest |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Haha, van rhijn een goeie wedstrijd? 0-1 nog ff bekijken dan maar( duikt onder de bal door, man vrij en doelpunt), opbouw werd hij niet gebruik. niks ging vanaf rechts. totaal geen opbouw.
Als je geen ballen krijgt kan je ook niks fout doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heer en Meester is overdreven...vond Ajax zelfs niet best spelen...waar was klaassen ?? Duarte goed gespeeld dat dan weer wel....eens Koeman is altijd realistisch....alleen de wissels van de Boer vond ik twijfelachtig... Feyenoord is er in de tweede helft gewoon niet meer aan gekomen. We maken twee goede goals. Klaassen was juist erg goed. Ik heb sterk het idee dat jij spelers alleen beoordeelt op wat ze met een bal doen. In de tweede helft zorgde Klaassen ervoor dat clasie constant met hem mee liep naar de zijkant. Om deze reden konden Duarte en Bojan goed toekomen aan voetballen. Simpelweg omdat hun belangrijkste middenvelder er niet meer aan te pas kwam. Overigens was Klaassen ook aan de bal goed. Altijd naar de juiste kleur en veel duels gewonnen. Misschien niet zo opvallend. Maar wel goed. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De betere ploeg was Ajax alleen Feyenoord wachte op de foute pas van Ajax en counterde dan heel bekwaam, dan ben je niet de betere ploeg maar wat slimmer tot de 1-1 daarna zijn ze op een schermutseling in de 16 ook door het nerveuse gedoe van Vermeer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat was dan ook z'n enige slechte moment. Verder heb ik Boetius niet gezien. Verder schreef ik "redelijk" en niet "goed".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:Ik vond het een honderd procent penalty, hij loopt hem op de hak, dan is het gewoon niet mogelijk door te kunnen lopen in het ritme dat je hebt.. Siggie is ook niet een man van de swalbe. Geen pingel, wel contact maar de been van siggie ging naar de feyenoorder om uit te halen en niet andersom. Als het andersom was geweest was het een pingel. maar de been ging naar achteren en toen kwam hij tegen de schenen en kwam die uit balans. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Geen pingel, wel contact maar de been van siggie ging naar de feyenoorder om uit te halen en niet andersom. Als het andersom was geweest was het een pingel. maar de been ging naar achteren en toen kwam hij tegen de schenen en kwam die uit balans. In zon situatie moet je altijd in het voordeel van de aanvaller fluiten. Siggie ziet die benen niet. En het ia niet zo dat hij ze ertussen steekt. Gebeurt dit op het middenveld wordt er 9 van de 10 keer in het van Siggie gefloten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Was duarte niet geblesseerd voor de winterstop? Wil hij het rustig aan doen met hem en heeft hij aangegeven dat hij gewisseld wil worden omdat hij op was?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja hoor, volgens het AD waren Ajax en feyenoord na de rust gelijkwaardig... weet niet wat hun reporter voor bril op heeft gehad maar ik denk dat hij een andere wedstrijd heeft gezien als de rest van Nederland. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 22:55 schreef remco k het volgende:Ik vind Koeman altijd heel realistisch in zijn reacties, zo ook nu, alleen heeft hij geen gelijk over dat ze de tweede helft ook goed gespeeld hebben.. Naar mijn idee was Ajax de tweede helft heer en meester.. Dat is niet waar, bij de stand van 1-1 heeft vermeer ons gered. Daarnaast heeft bij de stand van 1-1 genoeg kansen en mogelijkheden gehad om de wedstrijd wel te benutten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Duarte speelde prima maar Serero brengt toch een iets andere kwaliteiten. En wie weet was de afspraak wel gewoon 60 a 70 minuten maken met het oog op het gebrek aan wedstrijdritme. |
|
|
|