|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:01 schreef Eide het volgende:[..] Ja, klein houden en counteren. Dat deden ze overigens behoorlijk goed maar om nu te zeggen dat ze beter waren... hun organisatie was een stuk beter maar voetballend was Ajax 90 minuten lang beter. Je zag ook dat zodra Ajax de organisatie van feyenoord klem had het eenrichtingverkeer werd, dan wordt het verschil in voetballende kwaliteit meteen heel duidelijk. Maar goed de organisatie had feyenoord goed staan en daar heeft Ajax het moeilijk mee. Tegen een betere tegenstander kan je dat op een onoverkomelijke achterstand komen te staan. Dat is absoluut iets om aan te werken. Toen de organisatie minder werd, vielen met name Clasie en Immers ontzettend door de mand. Beide gewoon consequent uit positie, constant in de achtervolging. Van Immers verbaast me dat niet, van Clasie wel een beetje. Ik snap ook niet dat Koeman Vilhena wisselde en Clasie liet staan. De boer veranderen het middenveld in positie waardoor de organisatie weg viel van Feyenoord. het middenveld stond vorig jaar ook zo tegen psv. ook vrij breed en toen kon van bommel het ook niet belopen. Overigens deed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat is niet waar, bij de stand van 1-1 heeft vermeer ons gered. Daarnaast heeft bij de stand van 1-1 genoeg kansen en mogelijkheden gehad om de wedstrijd wel te benutten. Na rust moet Vermeer inderdaad een keer ingrijpen maar heeft Ajax gewoon 45 minuten lang gedomineerd, kansjes of geen kanjes voor feyenoord. Bovendien had na de 1-1 had Ajax nog voor rust 2 behoorlijke kansen om de 2-1 te maken dus waar hebben we het over. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:05 schreef pth het volgende:[..] Buiten dat Ajax de eerste helft niet echt top was, lijkt het mij een beetje overdreven om Feyenooit als de betere ploeg te bestempelen. Hebben nauwelijks de bal gehad en ja Ajax deed er ook geen moer mee, maar de betere ploeg???? Dan mag iedere ploeg van mij de komende weken beter zijn, want je had Feyenooit tot de kerstdagen zo kunnen laten voetballen en dan hadden ze er nog geen bal in gekregen. Anders zou een italiaanse club nooit de beste club zijn als ze verdedigend spelen. Dat is ook voetbal, niet iedereen wil spelen zoals barca. Op zijn italiaans of engels is daar niks mis mee en kan je echt de beste zijn.
Het gaat erom dat je in de 16 komt van de tegenstander en op doel schiet. 1ste 30 min is feyenoord bij elke aanval wel in de 16 meter gekomen en ajax met het vele balbezit 1x en geen schot.
Dan vind ik feyenoord beter spelen ook al heeft ajax dan 65% balbezit.
Je kan de bal hebben tussen de 2 centrale verdegigers en bij de backs en miss 1x een middenvelder maar als het dan terug gaat, vind ik je niet goed spelen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:14 schreef pth het volgende:[..] Dus doordat je door geklungel van Ajax een paar kansjes krijgt, waarvan 1 die een blinde met 1 been nog had gemaakt ben je meteen de betere ploeg? Hou toch op, dat hele Feyenooit is een leuke verzameling havenslaven die simpelweg niet het niveau hebben om echt het verschil te maken. Na een 2-5 tegen een waardeloos Utrecht was het allemaal weer joepie en hosanna ... Dit team wint dit seizoen niks en ook de komende seizoenen kunnen ze dat op hun neus schrijven. Geen kwaliteit, geen variatie, vooral reactievoetbal en zo kan ik nog wel even doorgaan. Leuk voor de kakkies weer hoop hebben, maar dat heb ik ook wekelijks bij de trekking van de lotto. Inter won de triple onder mourinho met reactie voetbal. Won van Barca met Reactie voetbal. Italie is meerdere keren wereldkampioen geworden met reactie voetbal.
Wij met totaal voetbal zijn geen 1x wereldkampioen geworden.
Wat onthoud je? de prijs of de wedstrijd beeld?
Dat er gespeeld er op resultaat word gespeeld, tja ze spelen uit zonder publiek? Ajax publiek gaan vermaken met mooi combinatie voetbal, dat lijkt mij niet. Dat is hun kwaliteit ook niet, zij hebben andere kwaliteiten als ze geen kwaliteiten zouden hebben dan zouden ze niet in de kwartfinale staan en maar 6 punten achter ons. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Anders zou een italiaanse club nooit de beste club zijn als ze verdedigend spelen. Dat is ook voetbal, niet iedereen wil spelen zoals barca. Op zijn italiaans of engels is daar niks mis mee en kan je echt de beste zijn. Het gaat erom dat je in de 16 komt van de tegenstander en op doel schiet. 1ste 30 min is feyenoord bij elke aanval wel in de 16 meter gekomen en ajax met het vele balbezit 1x en geen schot. Dan vind ik feyenoord beter spelen ook al heeft ajax dan 65% balbezit. Je kan de bal hebben tussen de 2 centrale verdegigers en bij de backs en miss 1x een middenvelder maar als het dan terug gaat, vind ik je niet goed spelen. Maar juist dit is wat Ajax zo goed maakt. Ajax gaat dan niet een ander spelletje spelen. Blijven puzzelen, blijven zoeken naar de oplossing want Ajax is gewoon beter, alleen moet je het tactische puzzeltje even oplossen. Maar voor het zelfde geldt krijg je voordat je de puzzel oplost meer dan 1 goal tegen en dan wordt het een lastig verhaal en inderdaad, dan kan je voetballend beter zijn, het gaat om hoeveel ballen er in het netje liggen.
Maar laten we eerlijk zijn, feyenoord heeft in Pelle, Boetius, Janmaat en BMI een viertal hele goede voetballers maar ze zijn in de diepte en in de breedte gewoon zwakker als Ajax. Ajax wint vandaag met 4 wisselspelers in de ploeg van een feyenoord dat alleen De Vrij mist. Dat spreekt boekdelen. En dan blijft Ajax gewoon het eigen spelletje spelen, net als tegen PSV, en dan komt de ploeg er uiteindelijk gewoon door. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:05 schreef remco k het volgende:[..] In zon situatie moet je altijd in het voordeel van de aanvaller fluiten. Siggie ziet die benen niet. En het ia niet zo dat hij ze ertussen steekt. Gebeurt dit op het middenveld wordt er 9 van de 10 keer in het van Siggie gefloten. Die speler van feyenoord loopt achter siggie en steekt geen been uit. Siggie wilt uithalen en doordat zijn been naar achteren gaat dan raakt hij de speler en valt. Totaal geen opzet van beide, dus geen overtreding en geen schwalbe, dus goed gefloten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:22 schreef Eide het volgende:[..] Maar juist dit is wat Ajax zo goed maakt. Ajax gaat dan niet een ander spelletje spelen. Blijven puzzelen, blijven zoeken naar de oplossing want Ajax is gewoon beter, alleen moet je het tactische puzzeltje even oplossen. Maar voor het zelfde geldt krijg je voordat je de puzzel oplost meer dan 1 goal tegen en dan wordt het een lastig verhaal en inderdaad, dan kan je voetballend beter zijn, het gaat om hoeveel ballen er in het netje liggen. Maar laten we eerlijk zijn, feyenoord heeft in Pelle, Boetius, Janmaat en BMI een viertal hele goede voetballers maar ze zijn in de diepte en in de breedte gewoon zwakker als Ajax. Ajax wint vandaag met 4 wisselspelers in de ploeg van een feyenoord dat alleen De Vrij mist. Dat spreekt boekdelen. En dan blijft Ajax gewoon het eigen spelletje spelen, net als tegen PSV, en dan komt de ploeg er uiteindelijk gewoon door. De looplijnen kunnen anders worden bij ajax, ajax veranderde wel op het middenveld, de middenvelders ging meer naar buiten, waardoor er ruimte kwam voor bojan. Een rasvoetballer.
Wat feyenoord doet tijdens deze wedstrijd dat doen ze al jaren en dat is ook hun spel dus er veranderd voor hun niets. Daarmee halen ze punten, dat ze niet winnen van ajax, agh ja. Vorig jaar werd het gelijk in de kuip met het zelfde spel en dat in de laatste paar minuten. Maar om te zeggen dat feyenoord kwaliteit mist is wat overdreven. Ze hebben de spelers er niet voor om het spel te spelen en ajax is hun spel verder en beter dan die van feyenoord. Niet weg dat feyenoord met deze spel ook had kunnen winnen. Daarvoor hebben ze wel de kwaliteit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:08 schreef Eide het volgende:Ja hoor, volgens het AD waren Ajax en feyenoord na de rust gelijkwaardig... weet niet wat hun reporter voor bril op heeft gehad maar ik denk dat hij een andere wedstrijd heeft gezien als de rest van Nederland. Rotterdams blad he? ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Wat feyenoord doet tijdens deze wedstrijd dat doen ze al jaren en dat is ook hun spel dus er veranderd voor hun niets. Daarmee halen ze punten, dat ze niet winnen van ajax, agh ja. Vorig jaar werd het gelijk in de kuip met het zelfde spel en dat in de laatste paar minuten. Maar om te zeggen dat feyenoord kwaliteit mist is wat overdreven. Ze hebben de spelers er niet voor om het spel te spelen en ajax is hun spel verder en beter dan die van feyenoord. Niet weg dat feyenoord met deze spel ook had kunnen winnen. Daarvoor hebben ze wel de kwaliteit. Feyenoord speelt normaliter toch een stuk aanvallender dan vandaag. Dat ze met Pelle opportunistisch kunnen spelen doet daar niet zo veel aan af.
En ik meen absoluut dat feyenoord op bepaalde posities kwaliteit mist. Als je lui als Schaken, Immers en Clasie (zoals die vanavond speelde) in je ploeg hebt mis je echt veel kwaliteit tegen een tegenstander van het kaliber van Ajax. Mathijssen zou bij Ajax ook geen basisspeler zijn en Van Beek toch al niet. Die 4 die ik noem zijn de enigen die ik kwalitatief goed genoeg vindt voor Ajax. De rest zou bij ons geen basisspeler zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Of tijdens de rust aan de paddo's gezeten of zo... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo, en nu de volgende klus!!! Na een slecht begin ging ajax na de gelijkmaker steeds beter spelen en uiteindeliojk meer dan terecht gewonnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 17:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik had het wel leuk gevonden als Fox de wedstrijd op het open kanaal had uitgezonden. Voor de Feyenoorder die niks te maken willen hebben met die rellen en geen abonnement hebben bij fox. Omdat ze enkel en alleen Feyenoord kijken en bij elke wedstrijd op de tribune zitten dan heb je ook geen abonnement nodig. Sorry hoor, maar wat ken mij die kakkerlakken schelen? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een geweldige sfeer op de tribunes, heerlijk hoe de ploeg werd gesteund. Hopelijk komt het goed met de fan op de lange zijde die helaas al snel van de tribune werd gedragen met een brancard. Daarnaast heerlijk dat die praatjes van die kakkerlakken weer even de ijskast in mogen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha, van rhijn een goeie wedstrijd? 0-1 nog ff bekijken dan maar( duikt onder de bal door, man vrij en doelpunt), opbouw werd hij niet gebruik. niks ging vanaf rechts. totaal geen opbouw. Als je geen ballen krijgt kan je ook niks fout doen Net nog even de herhaling gekeken, Van Rhijn stond positioneel goed. Omdat Veltman uitstapte moest hij daar wel staan om de ruimte af te dekken en de steekpass eruit te halen. Van Rhijn doet daar niet heel veel fout hoor, eerder Veltman die die bal van Pelle niet kan verwerken waardoor die bij Immers in de voeten valt. En dat was dan Vilhena, Boetius heb ik uitgezonderd het intikkertje van de goal niet gezien vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
FUCKING HELL, ben gewoon nog steeds in een jubelstemming en eigenlijk moet ik eens naar bed!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Die speler van feyenoord loopt achter siggie en steekt geen been uit. Siggie wilt uithalen en doordat zijn been naar achteren gaat dan raakt hij de speler en valt. Totaal geen opzet van beide, dus geen overtreding en geen schwalbe, dus goed gefloten. Hier ben ik het mee enns, dit was geen overtreding |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat heb ik genoten van Daley... Die wordt steeds belangerijker... Uitgekotst, afgeschreven en dan nu zo bepalend zijn... Chapeau Daley...dat is de instelling die we willen zien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat is niet waar, bij de stand van 1-1 heeft vermeer ons gered. Daarnaast heeft bij de stand van 1-1 genoeg kansen en mogelijkheden gehad om de wedstrijd wel te benutten. Volgens vrijwel alle spelers inclusief trainer van ons was Feyenoord het eerste half uur beter, en Ajax de tweede 60 minuten.. |
|
|
|
|
Nummer1000
|
|
|
En dat vond ik ook remco... Begin dacht ik echt van damnnnn ajax wakker worden !!! En toen na die pass van daley zag ik het vol vertrouwen tegemoed.. ajax zette druk jaagde voor elke bal... En dan komen de kansen vanzelf |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vond Vermeer ruk....die denkt dat hij vliegende keep is.....tegendoelpunt doelpunt was zijn schuld....veels te ver van zijn doel af Klopt! Ik dacht precies hetzelfde maar ik denk dat de bal er sowieso wel in was gegaan, Vilhena had um nog kunnen passen op Boetus hè. Maar maakt zeker geen reclame voor hem zelf... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Inter won de triple onder mourinho met reactie voetbal. Won van Barca met Reactie voetbal. Italie is meerdere keren wereldkampioen geworden met reactie voetbal. Wij met totaal voetbal zijn geen 1x wereldkampioen geworden. Wat onthoud je? de prijs of de wedstrijd beeld? Dat er gespeeld er op resultaat word gespeeld, tja ze spelen uit zonder publiek? Ajax publiek gaan vermaken met mooi combinatie voetbal, dat lijkt mij niet. Dat is hun kwaliteit ook niet, zij hebben andere kwaliteiten als ze geen kwaliteiten zouden hebben dan zouden ze niet in de kwartfinale staan en maar 6 punten achter ons. Dat ligt er aan hoe je naar voetbal kijkt, sorry liever 1xBarcelona kijken als 20x naar Inter kijken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 09:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt! Ik dacht precies hetzelfde maar ik denk dat de bal er sowieso wel in was gegaan, Vilhena had um nog kunnen passen op Boetus hè. Maar maakt zeker geen reclame voor hem zelf... Vermeer is de zelfde Vermeer die al 3 jaar staat te klungelen, helaas heeft het lang geduurd bij Frank voor dat hij dat door had. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 00:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Inter won de triple onder mourinho met reactie voetbal. Won van Barca met Reactie voetbal. Italie is meerdere keren wereldkampioen geworden met reactie voetbal. Wij met totaal voetbal zijn geen 1x wereldkampioen geworden. Wat onthoud je? de prijs of de wedstrijd beeld? Dat er gespeeld er op resultaat word gespeeld, tja ze spelen uit zonder publiek? Ajax publiek gaan vermaken met mooi combinatie voetbal, dat lijkt mij niet. Dat is hun kwaliteit ook niet, zij hebben andere kwaliteiten als ze geen kwaliteiten zouden hebben dan zouden ze niet in de kwartfinale staan en maar 6 punten achter ons. Inter won van Barca door een foute scheids.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 10:48 schreef nora het volgende:[..] Vermeer is de zelfde Vermeer die al 3 jaar staat te klungelen, helaas heeft het lang geduurd bij Frank voor dat hij dat door had. Meer dan een jaar hebben we moeten zeuren om Cilissen gelukkig laat die wekelijks zien dat we gelijk hadden. Vermeer tja wisselt goed af met slecht en oogt vaak onzeker mag van mij een mooie club vinden.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt een toffe gozer maar helaas niet goed genoeg voor Ajax |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Laten we wel onthouden dat mede vermeer een groot aandeel heeft gehad in de drie kampioenschappen...dus niet goed genoeg gaat wat ver... Maar cillissen brengt gewoon meer rust in de verdediging... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 07:38 schreef remco k het volgende:[..] Volgens vrijwel alle spelers inclusief trainer van ons was Feyenoord het eerste half uur beter, en Ajax de tweede 60 minuten.. Ik vond ons gewoon 90 minuten beter... Feyenoord stond het eerste half uur goed, maar ze waren niet beter... Verdedigen is immers de makkelijkste taktiek |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 19:45 schreef hippy het volgende:Laten we wel onthouden dat mede vermeer een groot aandeel heeft gehad in de drie kampioenschappen...dus niet goed genoeg gaat wat ver... Maar cillissen brengt gewoon meer rust in de verdediging... Mee eens. Cillissen heeft ook gewoon lang niet laten zien dat hij echt beter was ondanks dat iedereen echt wel in zijn talent geloofde. Maar ik ben erg blij dat hij dit seizoen die kans wel heeft gegrepen en sinds dien ontzettend goed staat te keepen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 19:51 schreef Eide het volgende:[..] Mee eens. Cillissen heeft ook gewoon lang niet laten zien dat hij echt beter was ondanks dat iedereen echt wel in zijn talent geloofde. Maar ik ben erg blij dat hij dit seizoen die kans wel heeft gegrepen en sinds dien ontzettend goed staat te keepen. Voor mij is hij ook nummer 1 nu... Gister liet vermeer toch ook weer zien dat hij bepaalde situaties verkeerd inschat... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zit weer te genieten van de tweede helft... We waren echt heer en meester in de tweede helft😋 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 19:57 schreef hippy het volgende:[..] Voor mij is hij ook nummer 1 nu... Gister liet vermeer toch ook weer zien dat hij bepaalde situaties verkeerd inschat... Maar ook liet hij zien, dat hij meevoetballend erg goed is.. Heeft zijn momenten, maar is gewoon een hele goede keeper.. Naar mijn idee veel te goed voor de bank bij Ajax.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Eens maar cillisen is beter |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Burp, nog maar even nagenieten! Het blijft wederom een lekkere overwinning! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 19:47 schreef hippy het volgende:[..] Ik vond ons gewoon 90 minuten beter... Feyenoord stond het eerste half uur goed, maar ze waren niet beter... Verdedigen is immers de makkelijkste taktiek Dit was ook wat Feyenoord aangaf, in de eerste 30 minuten konden we mee met het spel van ajax, daarna 60 minuten niet. En was Ajax stukken beter.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch moet je een onderscheid maken.
Voetballend was Ajax stukken beter. Gewoon meer talent en een voetbalvisie die daar bij past. Maar tactisch stond Feyenoord gewoon heel erg goed en het had na 30 minuten ook gewoon 0-2 of erger kunnen zijn. Die 30 minuten waar Ajax die Rotterdamse organisatie niet weet te bespelen kunnen je wel een wedstrijd kosten. Dan kan je nog zo goed zijn, maar je koopt er niets voor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 11:05 schreef Eide het volgende:En toch moet je een onderscheid maken. Voetballend was Ajax stukken beter. Gewoon meer talent en een voetbalvisie die daar bij past. Maar tactisch stond Feyenoord gewoon heel erg goed en het had na 30 minuten ook gewoon 0-2 of erger kunnen zijn. Die 30 minuten waar Ajax die Rotterdamse organisatie niet weet te bespelen kunnen je wel een wedstrijd kosten. Dan kan je nog zo goed zijn, maar je koopt er niets voor. Alles kan, Ajax kan nooit 95 minuten goed blijven spelen en je kan elke wedstrijd 2 goals tegen krijgen..
Ik vind ook dat het soms iets alerter kan zijn omdat je het jezelf soms ook onnodig moeilijk kan maken maar uiteindelijk zie je dat doordat de speelwijze van Feyenoord te veel energie kosten tegen dat van Ajax, je makkelijk de wedstrijd naar je toe kan trekken, Ajax geeft ze dan totaal geen rust en je ziet dat Pelle het bijvoorbeeld in minuut 60 al niet meer kan belopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door freakie -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Even een vraagje, was er iemand bij Ajax-Feyenoord die weet hoe dat hardcore nummer heet die voor de wedstrijd werd gedraaid? ik hoor hem wel vaker maar weet nog steeds niet hoe die heet.
alvast bedankt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 13:30 schreef afcadavid het volgende:Even een vraagje, was er iemand bij Ajax-Feyenoord die weet hoe dat hardcore nummer heet die voor de wedstrijd werd gedraaid? ik hoor hem wel vaker maar weet nog steeds niet hoe die heet. alvast bedankt Bedoel je deze? Is trouwens niet echt hardcore dit maar voor uit, toch even gokje dat je deze bedoelt :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Haha ja die bedoel ik. Dankje |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
effe kort...et was een heerlijke avond |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wow. Long time no see.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja was der klaar mee ik zie ook heel veel vreemde snuiters op dit forum klopt dat... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja was der klaar mee ik zie ook heel veel vreemde snuiters op dit forum klopt dat... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ....en gelijk in stereo...;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja ik zie et...geen idee ouwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Jezus wat doe jij hier man, uit je graf komen opstaan? Je moet wat meer delegeren en wat vaker hier zijn! |
|
|
|