|
|
craven
|
|
|
VS
Zaterdag 21 December om 20:45
Schiedsrechter: Serdar Gözübüyük
Uitwedstrijd verloren met 2-1
MIJLPAAL:
Feyenoord zal zaterdag kort voor de aftrap van de wedstrijd stilstaan bij deze bijzondere mijlpaal. In verband met het overlijden van Martin Koeman eerder deze week zal dit op ingetogen wijze gebeuren.
In november 1954 smolten twee voetbalbonden, de KNVB en de NVBV (Nederlandsche Bond Beroepsspelers), samen. De afzonderlijke competities die al maanden aan de gang waren, werden stil gelegd. Besloten werd onder gezamenlijke vlag een nieuwe competitie te starten. Het betaald voetbal was hiermee geboren. Feyenoord (indertijd nog Feijenoord) werd ingedeeld in de Eerste klasse C samen met PSV, Rapid JC, Limburgia GVAV, Alkmaar, EBOH, Vitesse, NOAD, Haarlem, Enschedese Boys, NEC, Blauw Wit en Hermes DVS. Zestig seizoenen later speelt Feyenoord aanstaande zaterdag haar 2000ste competitiewedstrijd.
In het Feyenoord Wedstrijdmagazine, dat zaterdag rond de wedstrijd gratis verkrijgbaar is in De Kuip, wordt uitgebreid stilgestaan bij deze mijlpaal in de clubgeschiedenis. Dit gebeurt onder meer aan de hand van vele statistieken op basis van de 1999 tot dusver gespeelde competitiewedstrijden in het betaald voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Laatste wedstrijd van het Jaar, wat gaat het worden?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wij gaan. Winnen. Alleen met hoeveel. IS de Vraag. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Nu winnen wij met 2 -1 Allen Goede Dagen toegewenst!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee joh...echt niet...
6-1 Mokotjo rood. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eerst een grilletje bij de beertjes en dan kijken naar de 3-1. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Weet wel 101% zeker dat Feyenoord wint,
Respect voor Ronald moet niet makkelijk zijn nu die persconferentie ect.. Ik weet part of the job en ff gedachte op iets anders maar makkelijk is het niet De spelers gaan nu nog meer er alles aan doen voor hun trainer zo werkt dat nu eenmaal Daarom ook is in mijn ogen een overwinning een feit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 21:21 schreef jiskefet het volgende:Weet wel 101% zeker dat Feyenoord wint, Respect voor Ronald moet niet makkelijk zijn nu die persconferentie ect.. Ik weet part of the job en ff gedachte op iets anders maar makkelijk is het niet De spelers gaan nu nog meer er alles aan doen voor hun trainer zo werkt dat nu eenmaal Daarom ook is in mijn ogen een overwinning een feit Kolere....wat een stierenpoep post...dat je de omstandigheden hier in betrekt. Ik als Ajacied distanseer mij hier van.
Feijenoord wint deze pot sowieso wel |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kolere....wat een stierenpoep post...dat je de omstandigheden hier in betrekt. Ik als Ajacied distanseer mij hier van. Feijenoord wint deze pot sowieso wel ???
Zo werkt dat eenmaal heb ik zelf helaas een keer meegemaakt Een spelersgroep reageerd dan juist nog meer voor een trainer
Beetje rare reactie van jou omstandigheden bepalen juist ze zijn geen robots Distanseer van wat eigelijk? Alsof ik iets erg heb gezegd doe even normaal nenam |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als een stel joden gaan discussiëren in een Feyenoord wedstrijd topic is het einde zoek. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik stel voor dat de jodinnetjes zich op een aparte afgesloten plek gaan concentreren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en die spelfouten...... wat is distanseer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ik zeg een ban! Hahahaha en wie niet springt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deal....hoort hier niet !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hihihihi....kom er maar in van Geil....ik tel sowieso 6 taalfouten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: solly maat, zag m nog niet .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb er nu al zin aan..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kijk op je wattsapp lullo ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Staat op te laden treinreizigert..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zijn al een tafelgenoot kwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nog zo'n n... Wat is dat toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik verwacht een leeggeknokt Feyenoord dat met 3-0 wint. Knokken voor Het Legioen, voor hun eigen salaris en vanavond extra voor trainer Koeman.
Niet knokken is voor mij allemaal de pestpokken krijgen en linea recta transferlijst op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Veel succes vanavond in de kuip !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tomson ik heb honger..!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ga ik in mee, zou ook 3-0 kunnen zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De ober is onderweg :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Of 3-1. Vind ik het ook best. Als we maar niet heel de wedstrijd met het hart in de keel moeten staan... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vormer in plaats van Vilhena. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
veel plezier allemaal zo meteen 3 - 1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Goeie zaak, Vilhena liet het echt niet zien de afgelopen wedstrijden. Spel + dode spel momenten waar hij mee te maken had waren gewoon allemaal kut met peren.. Kijken of Vormer er een mooie cornert uit kan gooien. Paar minuten nog, kom op boys laatste wedstrijd van dit jaar! Ff vol er tegen aan, dan kan ik (redelijk) goed terug blikken op een eerste helft van de competitie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Sensi