|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wens alle forumgangers hier een hele fijne kerst toe en al dat wenselijk is voor het aankomende jaar
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijne Kerst maar ook alle andere 363 dagen het beste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben je lekker mee met kersemis, normaal gezien hebben ze niks aan :)
Prettige dagen nog voor wat rest van 2013 en dat we elkaar in voorspoed in 2014 op de Coolsingel mogen zien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die wil ik alle 4 wel onder de boom! Thanks Renato!
Iedereen fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol 2014 gewenst! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al die kersttereur.. Desalniettemin fijne dagen allen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Joyeux Nöel et bonne année 2014.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Baas boven baas T! Kan ik die 4 van Renato nog inruilen tegen deze 20? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nou dan ben ik ff druk voorlopig, dus het zal wel 2014 worden voordat ik hier weer verschijn. De ballen! ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 18:57 schreef JanM het volgende:[..] Nou dan ben ik ff druk voorlopig, dus het zal wel 2014 worden voordat ik hier weer verschijn. De ballen! ;-P Tot 2014 dan! ;) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
I,m happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allemaal hele fijne feestdagen en een gezond 2014 toegewenst! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Fijne Feestdagen, een Hoopvol vervolg van ons seizoen en een Gezond 2014! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fijne feestdagen beste Forumleden!! En een gelukkig 2014!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Fijne dagen kakkies en n gezond 2014 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste Forumleden en jullie gezinnen/familie. Hele fijne dagen toegewenst , en voor n ieder t allerbeste. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 20:37 schreef van geil het volgende:Beste Forumleden en jullie gezinnen/familie. Hele fijne dagen toegewenst , en voor n ieder t allerbeste. +1 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook voor de gewaardeerde tegenstanders op het Feyenoord forum: prettige feestdagen en een voorspoedig 2014 :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 20:37 schreef van geil het volgende:Beste Forumleden en jullie gezinnen/familie. Hele fijne dagen toegewenst , en voor n ieder t allerbeste. +2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 11:31 schreef Eide het volgende:Ook voor de gewaardeerde tegenstanders op het Feyenoord forum: prettige feestdagen en een voorspoedig 2014 :) zo hoort t, van hetzelfde. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar! En dat geldt natuurlijk ook voor de fans van andere clubs die hier langskomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
JOVEUX NOËL BONNE ANÊE
van Piet de Paler |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik wens hier al mijn Feyenoord-vrienden en hun dierbaren plezierige kerstdagen en een in alle opzichten prachtig, succesvol, liefdevol, voorspoedig en gezond 2014 toe. Laten we eens proberen om de haat naar elkaars club in het nieuwe jaar te verbannen en te veranderen in een gezonde rivaliteit. Aan mij zal het zeker niet liggen! Wie weet, dat we dan ook weer in uitwedstrijden gewoon onze eigen supporters mogen meenemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
HEAR! HEAR! Fijne dagen, Pietje & piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 20:37 schreef van geil het volgende:Beste Forumleden en jullie gezinnen/familie. Hele fijne dagen toegewenst , en voor n ieder t allerbeste. +3 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Niemand denkt aan de PSV en 020 supporters, :( is dit jullie kerst gedachte?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door moa -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kun je dat dan niet gewoon daar ter plekke afleveren moa ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Maar ze lezen hier mee, op het PSV forum gebeurd niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik als agnost heb helemaal niks met kerst.....maar goed, fijne feestdagen en vooral een gelukkig en gezond 2014 voor iedereen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
iemand die geen kennis heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik als agnost heb helemaal niks met kerst.....maar goed, fijne feestdagen en vooral een gelukkig en gezond 2014 voor iedereen Carebear, kerst kan best gezellig zijn ook (vooral) als je niet geloofd, ik heb niet zo veel met welke feestdag dan ook maar daarom vind ik het niet minder gezellig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker boeien,,,als ik maar vrij ben... Leve de Koning:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah, de oven zal veel gebruikt worden bij ons dus zal best nog wel aan ze denken dezer dagen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mwah, de oven zal veel gebruikt worden bij ons dus zal best nog wel aan ze denken dezer dagen.. Als je ziet wat je mag bijbetalen bij de gasrekening zeker :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik als agnost heb helemaal niks met kerst.....maar goed, fijne feestdagen en vooral een gelukkig en gezond 2014 voor iedereen een bejaarde impotente homofiele duitse agnost neger in n rolstoel met n rotkop..
Daar moet toch geld mee te verdienen zijn meneer Til..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hahhaha...circus Rens is in Den Bosch ps,,,hij is ook nog impotent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Hele fijne feestdagen en een gezond 2014 allemaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-)
Enough with the nazi jokes, they make me führerious.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 22:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] een bejaarde homofiele duitse agnost neger in n rolstoel met n rotkop.. Daar moet toch geld mee te verdienen zijn meneer Til..? Lastige niche schat ik zo in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 22:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] een bejaarde impotente homofiele duitse agnost neger in n rolstoel met n rotkop.. Daar moet toch geld mee te verdienen zijn meneer Til..? Vooral jij een geweldig 2014....Meeuw |
|
|
|