BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax winterstop topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 24 december 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik twijfel aan de KNVB en hun plan B! ;-)

Maar er is gewoon erg weinig ruimte. Het zou eventueel nog op 5 mei gespeeld kunnen worden, maar denk dat clubs die eventueel play-offs gaan spelen dan gaan klagen. Maar wanneer Ajax en NEC inderdaad geen belang meer hebben bij hun laatste duel kan het inderdaad elke dag gespeeld worden!
We shall see ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 december 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

We shall see ;-)
Het viel me eigenlijk gewoon op, en ik had er mijn vraagtekens een beetje bij. Maar dan moet Ajax natuurlijk eerst de halve finale van de EL gaan halen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 25 december 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 23:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het viel me eigenlijk gewoon op, en ik had er mijn vraagtekens een beetje bij. Maar dan moet Ajax natuurlijk eerst de halve finale van de EL gaan halen.
Ik denk dat we zelfs de finale gaan halen en winnen....(hoop ik)

fijne dagen vast, gap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2013 door Ronald 1960 --
moa
 moa - woensdag 25 december 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2013 - 00:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat we zelfs de finale gaan halen en winnen....(hoop ik)

fijne dagen vast, gap.
Optimistisch, Juventus, Porto, Valencia, Napoli, Lazio, Sevilla, Fiorentina, Lyon en Benfica dicht ik betere kansen toe.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 december 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2013 - 00:13 schreef moa het volgende:

[..]

Optimistisch, Juventus, Porto, Valencia, Napoli, Lazio, Sevilla, Fiorentina, Lyon en Benfica dicht ik betere kansen toe.
Lyon niet, maar ben benieuwd hoe serieus iedereen het neemt.
hjf
 hjf - woensdag 25 december 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Voor alle Superjoden onder ons: SHALOM.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 december 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Mooie goal van Eriksen voor Spurs vandaag, helaas voor hem niet genoeg voor de winst.

943061_877992152241002_1352658392_n.jpg
Eide
 Eide - vrijdag 27 december 2013 - 00:29   quote  deeplink  
@AwaydaysNL heeft een overzicht gemaakt van de gemiddelde hoeveelheid uitsupporters per wedstrijd in de Eredivisie. Wel even puzzelen want er zit geen enkele volgorde in.

BcUoyNTIUAA-jQ-.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 december 2013 - 02:19   quote  deeplink  
Groot verschil tussen Ajax, Feyenoord en de andere topclubs.
Eide
 Eide - vrijdag 27 december 2013 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 - 02:19 schreef Hasjkoph het volgende:
Groot verschil tussen Ajax, Feyenoord en de andere topclubs.
Heel groot. Maar ook het verschil tussen Ajax en Feyenoord is al bijna 100 man gemiddeld.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 december 2013 - 12:18   quote  deeplink  
'Patosi in belangstelling Ajax en Chelsea'

Ayanda Patosi zou Lokeren in de winterse transferperiode zomaar kunnen verlaten. De middenvelder, die twee seizoen geleden de overstap maakte naar Lokeren, zou namelijk in de belangstelling staan van enkele Europese topploegen.

Onder andere Ajax en Chelsea zouden interesse hebben in de diensten van de Zuid-Afrikaan. Dat weet The Daily Mirror te melden. De speler, die in de jeugd uitkwam voor diverse clubs uit Zuid-Afrika, zou een prijskaartje van twee miljoen euro om de nek hebben hangen. Patosi wordt ook wel betere versie van Steven Defour genoemd.

Met de vermeende interesse van Ajax wordt het verlanglijstje van de Amsterdammers steeds langer. De ploeg van trainer Frank de Boer zou ook interesse hebben in onder andere Nourdin Amrabat, Luuk de Jong en Ola John.

Bronneke
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 december 2013 - 12:18   quote  deeplink  
'Ajax vindt nieuwe buitenspeler in Kroatische competitie'

Ajax is nog altijd op zoek naar versterkingen voor op de vleugels en zou deze mogelijk gevonden hebben in de Kroatische competitie. Volgens Slobodna Dalmacija hebben de Amsterdammers verregaande interesse in Jean Evrard Kouassi. De negentienjarige Ivoriaan speelt momenteel voor HNK Hajduk Split.

Scouts van Ajax zouden de aanvaller, die op beide flanken uit de voeten kan, al meerdere malen bekeken hebben. Daaruit concludeert het Kroatische medium dat de interesse van Ajax serieus is. Kouassi zou naar verluidt drie à vier miljoen euro moeten kosten.

Het is overigens niet de eerste keer dat de aanvaller in verband wordt gebracht met een transfer naar Ajax. Afgelopen zomer waren er al geruchten, maar deze werden toen ontkend door zijn zaakwaarnemer. Naast Ajax zou ook FC Basel interesse hebben in Kouassi.

Bronneke
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 27 december 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 07:50 schreef Eide het volgende:
Wintertitel Ajax bracht altijd kampioenschap

Het winterkampioenschap van Ajax lijkt gezien de historie een garantie voor een titel aan het einde van het seizoen. De Amsterdammers grepen zondag voor de zesde keer in de clubgeschiedenis de koppositie bij de winterstop. De vorige vijf keer leverden iedere keer een landskampioenschap op aan het einde van de rit.

Ajax won de laatste zes competitieduels allemaal en omdat de concurrentie hier en daar morste, gaat de regerend landskampioen nu al aan kop. De laatste drie seizoenen, waarin telkens de titel werd gepakt, stond Ajax op een achterstand van respectievelijk vijf, vijf en één punt(en).

De Boer was na afloop van Roda JC blij, maar vooral met zeges zoals in Kerkrade. 'Uiteindelijk zijn we nu afhankelijk van ons zelf. Als we alles winnen, zijn we kampioen. Zo simpel is het. Maar daar moet je elke keer keihard voor vechten. Het zegt me niet zo veel dat we bovenaan staan, maar wel dat we hier bij Roda JC winnen. Dat we bij Cambuur en Roda JC in de slotfase winnen, zegt me dat er heel veel spirit in dit elftal zit om tot het laatste moment te vechten. Dat is een prettige gedachte.'

Bron
Mooi topic!! Ik hoop dat die traditie dan ook niet doorbroken wordt
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 december 2013 - 13:18   quote  deeplink  
'Ajax en Benfica praten over John, maar liggen ver uit elkaar'

Ajax en Benfica zijn met elkaar in gesprek over de verhuur van Ola John, maar een overeenkomst lijkt verre van dichtbij. Het verschil tussen vraag en aanbod is nog te groot, zo weet A Bola te melden. John is bij de Portugese club op een zijspoor beland en Ajax-trainer Frank de Boer heeft al laten weten geïnteresseerd te zijn in de speler.

Ajax zou John in januari voor een halfjaar willen huren van zijn werkgever. Ajax zou een verhuursom van 400.000 euro willen betalen, maar dit is Benfica te weinig. Daarnaast zijn er nog problemen omtrent het salaris van de vleugelspeler. De Portugezen willen dat de club het volledige salaris overneemt, maar Ajax denkt daar anders over. Toch betekent dit niet dat de komst van John naar Nederland kan worden vergeten, want de clubs zijn nog steeds in onderhandeling.

Naast Ajax zouden ook Liverpool en AC Milan tot de clubs behoren met interesse. Echter zijn deze twee laatste clubs minder concreet. John heeft nog een contract tot medio 2017 en is dus nog voor lange tijd aan de club verbonden. Met slechts vijf wedstrijden dit seizoen ziet zijn toekomst er niet rooskleurig uit. Een tijdelijk vertrek lijkt dan ook een goede uitkomst te zijn voor beide partijen.

Bronneke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door Hasjkoph --
Eide
 Eide - vrijdag 27 december 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Zojuist trouwens bevestigd. Fox Sports zendt de oefenwedstrijden van Ajax gedurende de winterstop uit. Zowel de eerste als de tweede pot, wanneer die tweede pot dan ook gespeeld wordt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Talent tekent profcontract bij Ajax: ''Zo zien we het graag''

Donny van de Beek, een jeugdspeler van Ajax, speelt ook de komende jaren in Amsterdam. Vrijdag tekende de verdedigende middenvelder in het bijzijn van directeur voetbalzaken Marc Overmars een contract tot medio 2017.
''Ik denk dat ik een speler ben met een goed overzicht'', vertelt de 16-jarige speler uit de B-jeugd op het digitale thuis van Ajax. ''Eerst speelde ik écht op nummer tien, met de punt naar voren, maar ik ben steeds meer een verdedigende middenvelder geworden. Mijn doel is om binnen een paar jaar mijn debuut in Ajax 1 te maken.''
Overmars is blij met de beslissing van Van de Beek om zijn eerste profcontract bij Ajax te tekenen: ''Voetballend en mentaal zit het goed bij Donny. Zo zien we het graag bij Ajax. Met de hoofdtrainer en de staf die we nu hebben, weten de jongens ook echt dat ze de kans krijgen om zich een keer in het eerste elftal te voetballen.''

Bronneke
remco k
 remco k - vrijdag 27 december 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Heb verschillende mensen over hem heel erg positief horen praten, ken hem zelf niet goed genoeg om daar een oordeel over te geven..
Eide
 Eide - zaterdag 28 december 2013 - 23:20   quote  deeplink  
1544325_797425836949629_918180273_n.jpg
Eide
 Eide - zaterdag 28 december 2013 - 23:30   quote  deeplink  
Nog een dan:

Een prettig

BckaZtQIEAAHyzy.jpg:large
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 december 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 23:30 schreef Eide het volgende:
Nog een dan:

Een prettig

[ afbeelding ]
hehehehe toppie ouwe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 december 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 23:30 schreef Eide het volgende:
Nog een dan:

Een prettig

[ afbeelding ]
Staat op het Feijenoord forum....kon het niet laten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 december 2013 - 23:52   quote  deeplink  
Whahahahaha geweldig Narreke!!! allebei de foto's zijn helemaal geweldig Eide!!!
tomson
 tomson - maandag 30 december 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Staat op het Feijenoord forum....kon het niet laten
Oei ! En wat waren ze daar boos he ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 30 december 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 13:37 schreef tomson het volgende:

[..]

Nee niet echt....maar er zijn er bij jullie ook een hoop weg
hjf
 hjf - maandag 30 december 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Je bent goed op dreef Eide. Allen een goede jaarwisseling gewenst en dat 2014 mag worden wat jullie wensen. Groet. HJF
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna en Jairo Riedewald gaan mee op trainingskamp naar Turkije. De drie mogen zich een week lang bewijzen bij het eerste elftal, meldt Ajax

De 26-koppige selectie vertrekt maandagochtend naar Turkse zuidkust. Daar verblijft Ajax tot en met 12 januari.

Tijdens het trainingkamp doet Ajax mee aan de Antalya Cup. Galatasaray, Trabzonspor en Celtic zijn de andere deelnemers. Vrijdag 10 januari neemt Ajax het op tegen Galatasaray.

De volledige selectie bestaat uit deze spelers:

Kenneth Vermeer, Ricardo van Rhijn, Niklas Moisander, Christian Poulsen, Mike van der Hoorn, Viktor Fischer, Lerin Duarte, Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Bojan Krkić, Joël Veltman, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen, Daley Blind, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Jasper Cillessen, Danny Hoesen, Stefano Denswil, Thulani Serero, Ruben Ligeon, Mickey van der Hart, Lesly de Sa, Riechedly Bazoer, Jairo Riedewald, Ricardo Kishna
nora
 nora - vrijdag 03 januari 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 13:37 schreef tomson het volgende:

[..]

O waarom hij heeft ze kampioen gemaakt ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 januari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Mooi dat die aankomende talenten mee gaan op stage....
Eide
 Eide - vrijdag 03 januari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Riedewald, Kishna en Bazoer mee op trainingskamp

Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna en Jairo Riedewald gaan mee op trainingskamp naar Turkije. De drie mogen zich een week lang bewijzen bij het eerste elftal, meldt Ajax

De 26-koppige selectie vertrekt maandagochtend naar Turkse zuidkust. Daar verblijft Ajax tot en met 12 januari. Tijdens het trainingkamp doet Ajax mee aan de Antalya Cup. Galatasaray, Trabzonspor en Celtic zijn de andere deelnemers. Vrijdag 10 januari neemt Ajax het op tegen Galatasaray.

Kenneth Vermeer, Ricardo van Rhijn, Niklas Moisander, Christian Poulsen, Mike van der Hoorn, Viktor Fischer, Lerin Duarte, Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Bojan Krkić, Joël Veltman, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen, Daley Blind, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Jasper Cillessen, Danny Hoesen, Stefano Denswil, Thulani Serero, Ruben Ligeon, Mickey van der Hart, Lesly de Sa, Riechedly Bazoer, Jairo Riedewald, Ricardo Kishna

Bron

Dat contract met Kishna zit wel goed. Anders neemt Ajax hem niet mee.
Eide
 Eide - vrijdag 03 januari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Omdat het tijdens de winterstop een dooie boel is een tweetal docu's over ons aller Ajax.

De superjoden van Ajax

Ajax! Joden! Amsterdam!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 januari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:17 schreef Eide het volgende:

De 26-koppige selectie vertrekt maandagochtend naar Turkse zuidkust. Daar verblijft Ajax tot en met 12 januari. Tijdens het trainingkamp doet Ajax mee aan de Antalya Cup. Galatasaray, Trabzonspor en Celtic zijn de andere deelnemers. Vrijdag 10 januari neemt Ajax het op tegen Galatasaray.

Bron

Ik weet dat je nog vermoeid bent van de oud&nieuwfeestelijkheden en de wandelingen met je hond, maar is het niet een beetje veel om een bericht te herhalen wat 2 berichten eerder was gepost! ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 03 januari 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet dat je nog vermoeid bent van de oud&nieuwfeestelijkheden en de wandelingen met je hond, maar is het niet een beetje veel om een bericht te herhalen wat 2 berichten eerder was gepost! ;-)
Vreemd, het topic zag er bij mij uit alsof er verder niemand nog had gepost. Heb dus niet eens gekeken wat er wat eerder stond.

Ach ja, dubbel genaaid houdt beter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 januari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Sana lijkt uit beeld bij Ajax: niet mee op Turks trainingskamp

Als Tobias Sana nog enige hoop koesterde om terug te keren in het eerste elftal van Ajax, lijkt die hoop nu vervlogen. De Zweed is door trainer Frank de Boer niet opgenomen in de selectie die meegaat op trainingskamp naar Turkijke.
Sana kon de laatste tijd al niet rekenen op een plek in de selectie van het eerste elftal. Hij speelde zijn wedstrijden bij Jong Ajax. Ajax gaat met in totaal 26 spelers naar Turkije, waar het ook mee zal doen aan de Antalya Cup. Galatasaray, Trabzonspor en Celtic zijn de andere deelnemers.
Aanstaande maandag zal Ajax vertrekken en tot 12 januari blijven in voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna en Jairo Riedewald gaan wel mee op het trainingskamp. De drie jongelingen mogen zich een week lang bewijzen bij het eerste elftal, meldt Ajax.

Bronneke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2014 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 januari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Ter volledigheid.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 03 januari 2014 - 22:14   quote  deeplink  
jammer dat El Ghazi niet meegaat op trainingskamp...
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:17 schreef Eide het volgende:

Bron

Toch apart dat Lobotka niet meegaat.. Weliswaar is er aangegeven dat ie heel specifiek is gehuurd voor Jong Ajax, maar hij is in mijn ogen ook gewoon de beste van dat elftal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 04 januari 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch apart dat Lobotka niet meegaat.. Weliswaar is er aangegeven dat ie heel specifiek is gehuurd voor Jong Ajax, maar hij is in mijn ogen ook gewoon de beste van dat elftal.
Misschien uit angst dat hij zichzelf enorm in de kijker speelt en hele geode aanbiedingen van 'groot geld' clubs krijgt en al weg is voor hij bij ons de sterren van de hemel heeft gespeeld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Misschien uit angst dat hij zichzelf enorm in de kijker speelt en hele geode aanbiedingen van 'groot geld' clubs krijgt en al weg is voor hij bij ons de sterren van de hemel heeft gespeeld...
Zou goed kunnen....maar we hebben inmiddels middenvelders in overvloed....
Eide
 Eide - zaterdag 04 januari 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou goed kunnen....maar we hebben inmiddels middenvelders in overvloed....
Ik denk ook dat dat het eerder is. FdB neemt een buitenspeler, een linksback en een CVM mee. Dat zijn wel de posities waar Ajax dit seizoen mee moet goochelen waar ook echt talent voor aanwezig is in de selectie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat het eerder is. FdB neemt een buitenspeler, een linksback en een CVM mee. Dat zijn wel de posities waar Ajax dit seizoen mee moet goochelen waar ook echt talent voor aanwezig is in de selectie.
Dat zijn inderdaad de posities waar hij nog uit wil komen...
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Lobotka speelde ook veel op CVM, afwisselend met Bazoer en Enoh..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 januari 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar Poulsen, Blind en Bazoer zijn toch mee....is dat niet genoeg?
Eide
 Eide - zaterdag 04 januari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar Lobotka is toch veel meer een aanvallende middenvelder dan een CVM. Maar ik heb het idee dat Lobotka er ook dicht tegenaan zit hoor. Misschien Menig ook nog wel trouwens.
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar Poulsen, Blind en Bazoer zijn toch mee....is dat niet genoeg?
Het gaat er om dat er mensen kansen krijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 17:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Lobotka is toch veel meer een aanvallende middenvelder dan een CVM. Maar ik heb het idee dat Lobotka er ook dicht tegenaan zit hoor. Misschien Menig ook nog wel trouwens.
Twijfel ik nog erg over of hij meer een AVM is.. Denk dat ie beter tot zijn recht komt op CVM..

Maar goed, bij Jong Ajax lopen ze eigenlijk per wedstrijd anders. en ik denk dat dit de gedachte bij het eerste zal worden dadelijk, dat de drie middenvelders allemaal elkaar rol kunnen invullen, uiteraard aangevuld met specifieke kwaliteiten.
Eide
 Eide - zaterdag 04 januari 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Twijfel ik nog erg over of hij meer een AVM is.. Denk dat ie beter tot zijn recht komt op CVM..

Maar goed, bij Jong Ajax lopen ze eigenlijk per wedstrijd anders. en ik denk dat dit de gedachte bij het eerste zal worden dadelijk, dat de drie middenvelders allemaal elkaar rol kunnen invullen, uiteraard aangevuld met specifieke kwaliteiten.
Die positiewisselingen hebben ook te maken met spelers beter maken. Riedewald is daarin een goed voorbeeld natuurlijk. Is verdediger maar speelde dit jaar veel op het middenveld om z'n balbehandeling te verbeteren.
nora
 nora - zaterdag 04 januari 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Lobotka is zeker een v/d beste spelers van jong Ajax jammer had mee gemoeten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat er om dat er mensen kansen krijgen.
Blind staat toch nu wel nummer 1 op die positie en Bazoer krijgt nu zijn kans....Lobotka misschien voor volgend seizoen maar eerder als A.M.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 18:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Die positiewisselingen hebben ook te maken met spelers beter maken. Riedewald is daarin een goed voorbeeld natuurlijk. Is verdediger maar speelde dit jaar veel op het middenveld om z'n balbehandeling te verbeteren.
Is een heel goed voorbeeld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 19:04 schreef nora het volgende:
Lobotka is zeker een v/d beste spelers van jong Ajax jammer had mee gemoeten
Ze kunnen niet iedereen mee nemen....het middenveld staat toch....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax winterstop topic

0.0067708