|
|
Eide
|
|
|
Voorbeschouwing Galatasaray - Ajax (vrijdag 10 januari, 19:00); 2 - 1
Op 10 januari speelt Ajax voor de Antalya Cup tegen de Turkse grootmacht Galatasaray. De Antalya Cup is een vriendschappelijk toernooi waar Ajax gedurende het trainingskamp in Turkije aan deel neemt. De overige deelnemers zijn het eveneens Turkse Trabzonspor en het Schotse Celtic die Ajax natuurlijk al kent van de Champions League ontmoetingen dit seizoen. Beide wedstrijden van Ajax zullen door Foxsports worden uitgezonden op kanaal 1.
Ajax en Galatasaray speelden slechts 1 maal eerder tegen elkaar. In januari 2011 opende Galatasaray de Türk Telekom Arena met een vriendschappelijk duel tegen Ajax. In Istanbul bleef het, ondanks talloze kansen voor beide ploegen, 0-0. De ploegen kwamen elkaar nog nooit tegen in een Europese competitie.
Galatasaray kwalificeerde zich met de hakken over de sloot voor de kwartfinale van de CL. In een groep met ManU, Cluj en Braga plaatsten de Turken zich met 4 punten op basis van onderling resultaat ten koste van Cluj. De meeste bekende speler voor ons bij Galatasaray is natuurlijk oud-Ajacied en international Wesley Sneijder. Daarnaast loopt het team over van bekende namen zoals Didier Drogba, Burak Yilmaz, Fernando Muslera en Filipe Melo om er een paar te noemen.
Ajax heeft zich tot dusver koest gehouden op de transfermarkt. Tijdens het trainingsjamp zullen er dus geen nieuwe namen op het veld verschijnen. Naast de normale selectie maken Bazoer, Riedewald en Kishna deel uit van de selectie. Waarschijnlijk zullen Nicolai Boilesen, Siem de Jong en Lerin Duarte speelminuten gaan maken in het kader van hun herstel zodat deze bij de competitiehervatting tegen PSV weer van de partij kunnen zijn.
De beelden zijn van het enige onderlinge duel dat de Turken ooit tegen Ajax speelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 18:40 schreef Eide het volgende:[..] Die positiewisselingen hebben ook te maken met spelers beter maken. Riedewald is daarin een goed voorbeeld natuurlijk. Is verdediger maar speelde dit jaar veel op het middenveld om z'n balbehandeling te verbeteren. Ik las bij Riedewald dat ze van hem ook een echte 6 proberen te maken.. Uiteraard heb je daarin gelijk, en het is ook vrij logisch, je weet in ieder geval wat je moet doen mocht je in die positie terecht komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat het toch helemaal niet om, ook Bazoer gaat er niet ineens in de basis staan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens, ik zie dit soort uitnodigingen toch met name als een beloning naar dit soort gasten voor hun goede prestaties. Een beloning om ze te laten merken dat hun prestaties niet onopgemerkt blijven en dat hun kansen gaan krijgen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
en de training is in mijn ogen ook veel zwaarder als bij Jong Ajax daar leren ze ook van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel maar je wordt van 5 dagen Turkije excht niet een veel betere voetballer. Ze mogen toch al zo af en toe meetrainen maar ook dat zie ik echt meer als belonen en misschien af en toe testen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 12:23 schreef Eide het volgende:[..] Jawel maar je wordt van 5 dagen Turkije excht niet een veel betere voetballer. Ze mogen toch al zo af en toe meetrainen maar ook dat zie ik echt meer als belonen en misschien af en toe testen. Zo is het inderdaad, de werkelijke 11 heeft Frank al een geruime tijd in zijn hoofd zitten... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax start 2014 met fitte groep
Ajax heeft maandag in het Turkse Belek de eerste training van 2014 afgewerkt. Op de dag van aankomst in Turkije stond er een oefensessie van zon vijf kwartier op het programma. Frank de Boer beschikte tijdens de eerste training over een compleet fitte groep. Aanvoerder Siem de Jong en Nicolai Boilesen trainden volledig mee. Trainer Frank de Boer telde zijn zegeningen toen hij aan het einde van de middag een blik op het trainingsveld wierp. Daar zag hij 23 fitte spelers en drie keepers de eerste oefeningen in 2014 uitvoeren. De rentree van De Jong en Boilesen stemde hem uiteraard tevreden. Geen enkele naam prijkt momenteel meer op de blessurelijst van Ajax 1. Naar verwachting kunnen De Jong en Boilesen deze week aan het volledige trainingsprogramma deelnemen.
De Oranje-internationals De Jong en Daley Blind waren de enige spelers die zich het trainingsveld van het Cornelia Diamond Resort konden herinneren. Alle andere spelers die er drie jaar geleden in Turkije bij waren, spelen inmiddels elders of zijn er niet bij. Normaal gesproken zou reservedoelman Kenneth Vermeer ook een moment van herkenning hebben gehad, maar hij bleef begin 2011 geblesseerd achter in Amsterdam. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2014 - 20:54 schreef Eide het volgende:Ajax start 2014 met fitte groepAjax heeft maandag in het Turkse Belek de eerste training van 2014 afgewerkt. Op de dag van aankomst in Turkije stond er een oefensessie van zon vijf kwartier op het programma. Frank de Boer beschikte tijdens de eerste training over een compleet fitte groep. Aanvoerder Siem de Jong en Nicolai Boilesen trainden volledig mee. Trainer Frank de Boer telde zijn zegeningen toen hij aan het einde van de middag een blik op het trainingsveld wierp. Daar zag hij 23 fitte spelers en drie keepers de eerste oefeningen in 2014 uitvoeren. De rentree van De Jong en Boilesen stemde hem uiteraard tevreden. Geen enkele naam prijkt momenteel meer op de blessurelijst van Ajax 1. Naar verwachting kunnen De Jong en Boilesen deze week aan het volledige trainingsprogramma deelnemen. De Oranje-internationals De Jong en Daley Blind waren de enige spelers die zich het trainingsveld van het Cornelia Diamond Resort konden herinneren. Alle andere spelers die er drie jaar geleden in Turkije bij waren, spelen inmiddels elders of zijn er niet bij. Normaal gesproken zou reservedoelman Kenneth Vermeer ook een moment van herkenning hebben gehad, maar hij bleef begin 2011 geblesseerd achter in Amsterdam. Bron Mooi! Houden zo graag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Duurt een week, dan hebben ze voedselvergifting of heeft er 1 weer te fanatiek getraind. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2014 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Duurt een week, dan hebben ze voedselvergifting of heeft er 1 weer te fanatiek getraind. ;-) Boilesen is alvast ziek :p |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Las het niet. Toch maar geen fitte ploeg? Hahah |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat hou je toch. Is ook het gevaar van een ander land met een heel ander klimaat als hier. Sommige personen zijn daar gevoelig voor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe vooruitziende blik. Heeft overigens nog geen dag geduurd. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, ziek is geen blessure! En aan de positieve kant, als Boilesen ziek is kan hij geen blessure oplopen op het trainingsveld! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 12:25 schreef Eide het volgende:[..] Ach, ziek is geen blessure! En aan de positieve kant, als Boilesen ziek is kan hij geen blessure oplopen op het trainingsveld! Dat laatste is dan weer het mooie, maar zelfs in je badkamer of bed kan je een blessure oplopen. Pas maar op dat hij niet uitglijd in de badkamer als hij met spoed de wc moet opzoeken om te kotsen. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat laatste is dan weer het mooie, maar zelfs in je badkamer of bed kan je een blessure oplopen. Pas maar op dat hij niet uitglijd in de badkamer als hij met spoed de wc moet opzoeken om te kotsen. ;-) Wie was dat nou die zich laatst blesseerde aan de hand toen die uitgleed in de badkamer... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 12:45 schreef Eide het volgende:[..] Wie was dat nou die zich laatst blesseerde aan de hand toen die uitgleed in de badkamer... Zal wel geen speler van Ajax zijn geweest, anders had ik het wel geweten. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ah, ik weet het weer. Die kneus van Feyenoord, Mulder. Die ging in z'n badkamer op z'n plaat. Bron |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe het blijven kakkerlakken! ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Van mij mag die winterstop echt worden afgeschaft. Het is 11 graden. De bloemetjes bloeien alweer, er worden al lammmetjes geboren en wij zitten met een winterstop.
Doe het zoals het in Engeland is. Dan kunnen we die bekerwedstrijden ook gewoon in het weekend laten afhandelen ipv op een donderdag avond.
Vanwege het slechte weer hoef je het niet te doen. Februari is meestal toch kouder dan december en begin januari.
Doe er wat aan! Knvb!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De winterstop is eigenlijk gewoon de traditionele kerstvakantie he, maar dan ook voor de voetbal. Ergens heeft dat ook wel iets.
En ja, ik verveel me ook altijd de klere rond deze tijd. Mis het voetbal enorm. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:57 schreef Eide het volgende:De winterstop is eigenlijk gewoon de traditionele kerstvakantie he, maar dan ook voor de voetbal. Ergens heeft dat ook wel iets. En ja, ik verveel me ook altijd de klere rond deze tijd. Mis het voetbal enorm. Tranferperiode maakt het nog een beetje leuk, mis Ajax ook man.
maar kan me enorm vermaken met het drukke programma in Engeland! Boxing day etc, geweldig! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] Tranferperiode maakt het nog een beetje leuk, mis Ajax ook man. maar kan me enorm vermaken met het drukke programma in Engeland! Boxing day etc, geweldig! Ik heb geen internationaal voetbal en heb geen zin om naar streams te zoeken. Ach, vrijdag weer Ajax op tv. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 17:13 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb geen internationaal voetbal en heb geen zin om naar streams te zoeken. Ach, vrijdag weer Ajax op tv. thefirstrow.eu
werkt altijd, kun je alles op zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik zal er eens een blik op werpen. Thanks. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom zou je naar buitenlands voetbal moeten kijken? als je er ook gewoon de nederlandse competitie door kan laten gaan!
Ja ja, vakantie enzo. Voetballers moeten vakantie hebben! Arbeiders moeten het zelfde verdienen als die voetballers. Zo kun je natuurlijk wel ff doorgaan. Deze voetballers verdienen miljoenen omdat ze 5 dagen in de week 4 uurjes trainen.
Soms kan ik het begrijpen als ik die velden zag. Die velden hadden rust nodig, helemaal kapot getrapt. Maar langzamer der hand worden dat toch kunstgras velden.
Met die excuus dat ze graag bij hun familie willen zijn met de feestdagen, dan heb ik 1 advies, ga leraar worden. Dan heb om de 7 weken vakanties en heb je elke feestdag vrij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 18:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Met die excuus dat ze graag bij hun familie willen zijn met de feestdagen, dan heb ik 1 advies, ga leraar worden. Dan heb om de 7 weken vakanties en heb je elke feestdag vrij. Ik kan je verzekeren dat leraren veel en veel meer uren maken dan dat jij denkt. Als je weinig uren wil werken moet je vooral geen leraar worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 18:28 schreef Eide het volgende:[..] Ik kan je verzekeren dat leraren veel en veel meer uren maken dan dat jij denkt. Als je weinig uren wil werken moet je vooral geen leraar worden. Jup dat kan ik beamen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:57 schreef Eide het volgende:De winterstop is eigenlijk gewoon de traditionele kerstvakantie he, maar dan ook voor de voetbal. Ergens heeft dat ook wel iets. En ja, ik verveel me ook altijd de klere rond deze tijd. Mis het voetbal enorm. Genoeg voetbal op TV..:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 18:28 schreef Eide het volgende:[..] Ik kan je verzekeren dat leraren veel en veel meer uren maken dan dat jij denkt. Als je weinig uren wil werken moet je vooral geen leraar worden. Volgens mij zijn er nog maar weinig functies met veel verantwoordelijkheden waarin men niet veel uren maakt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 19:34 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zijn er nog maar weinig functies met veel verantwoordelijkheden waarin men niet veel uren maakt.. Leraren zijn wel uitzonderlijk hoor. Ik ben docent Engels van opleiding en ben niet voor niets nu militair. Ten eerste stond het onderwijs in Nederland mij niet aan maar de uren zijn ook gewoon belachelijk. 07:00 's ochtend binnen zijn, rond 17:00 naar huis en dan nog de volgende dag moeten voorbereiden... en dat voor een salaris waar je echt niet zo heel vrolijk van wordt.
Als militair maak ik trouwens ook veel uren hoor, eigenlijk structureel wel meer uren dan dat in m'n contract staan maar er zitten ook hele positieve kanten aan en het belangrijkst: ik heb het enorm naar m'n zin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 19:38 schreef Eide het volgende:[..] Leraren zijn wel uitzonderlijk hoor. Ik ben docent Engels van opleiding en ben niet voor niets nu militair. Ten eerste stond het onderwijs in Nederland mij niet aan maar de uren zijn ook gewoon belachelijk. 07:00 's ochtend binnen zijn, rond 17:00 naar huis en dan nog de volgende dag moeten voorbereiden... en dat voor een salaris waar je echt niet zo heel vrolijk van wordt. Als militair maak ik trouwens ook veel uren hoor, eigenlijk structureel wel meer uren dan dat in m'n contract staan maar er zitten ook hele positieve kanten aan en het belangrijkst: ik heb het enorm naar m'n zin. Ik denk dat leraren vooral als baan meer bekend staat om de vele uren..
Maar in de bouw ken ik bijvoorbeeld vrijwel niemand die minder dan 60 uur in de week maakt. Zeker sinds de crisis, alles is uitgekleed, maar dezelfde werkzaamheden zijn blijven bestaan..
Mij hoor je trouwens niet klagen hoor, maak er zelf ook meer dan genoeg, maar heb daar al jaren verschrikkelijk veel lol in. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 18:28 schreef Eide het volgende:[..] Ik kan je verzekeren dat leraren veel en veel meer uren maken dan dat jij denkt. Als je weinig uren wil werken moet je vooral geen leraar worden. Zei ik dat een leraar weinig uren maakt?
Als je graag aan je vakantie gebonden zit, ga dan een ander vak leren.
Verhouding tussen aantal uren werk en het geld is ver te zoeken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Je zegt duidelijk dat je leraar moet worden als je veel vakantie wil, leraar zijn is toch iets meer dan je daar omschrijft. Het zijn dan vaak ook niet "echt" vakanties omdat je rapporten, leerlingvolgsysteem etc moet invullen/bijhouden/maken. Je moet ook een keer stilstaan en bedenken wat de kinderen nodig hebben omdat altijd maar doorgaan en doorgaan, niet goed voor het leren(in het voetbal is dat net zo) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2014 - 11:31 schreef freakie het volgende:Je zegt duidelijk dat je leraar moet worden als je veel vakantie wil, leraar zijn is toch iets meer dan je daar omschrijft. Het zijn dan vaak ook niet "echt" vakanties omdat je rapporten, leerlingvolgsysteem etc moet invullen/bijhouden/maken. Retentiecursussen, eigen niveau onderhouden, materiaal onderhouden, buitenschoolse activiteiten, en de lijst gaat door en door. Ook voor de vakanties hoef je geen leraar te worden. Als er een vak is in Nederland dat ernstig onderschat. ondergewaardeerd en onderbetaald wordt is het het leraarschap wel.
Dat even terzijde: Het is natuurlijk aanlokkelijk om te roepen dat die sporters maar gas moeten geven voor de centen maar voetbal is wel een fysieke sport. Rust is net zo belangrijk als trainen. De "vakantie" is voor clubs en trainers een ideaal moment om juist die rust in te bouwen, of om juist intensiever te trainen dan dat je kan in periodes waar je 2 wedstrijden per week speelt.
Er zijn geen perfecte oplossingen maar ik denk dat een winterstop voor een trainer een nuttig middel kan zijn om eens goed in de ploeg te investeren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Enoh kiest alsnog voor avontuur in Antalya'
Ajax lijkt Eyong Enoh deze maand dan toch kwijt te raken. De middenvelder staat op het punt zijn transfer naar Antalyaspor af te ronden, een overgang die eerder nog leek af te ketsen.
Aykut Dogan, die namens Enoh de onderhandelingen voert met Turkse clubs, bevestigt tegenover Ajax Showtime dat het alsnog van een transfer lijkt te komen. "We vliegen straks naar Antalya om te tekenen."
Enoh leek eerder al de overstap naar Antalyaspor te maken toen de president van die club foto's op Twitter zette met de Kameroener en sprak van een akkoord. Dat bleek echter te voorbarig en enkele dagen geleden leek de overgang zelfs helemaal te zijn afgeketst.
Voor Ajax betekent het vertrek van de verdedigende middenvelder goed nieuws. De Amsterdammers houden ruim zes ton over aan de transfer en raken bovendien een overbodige speler kwijt. Enoh kwam in zijn tijd bij Ajax in totaal tot 148 wedstrijden in het eerste elftal. Bron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht het doorgaan, dan wens ik hem heel erg veel succes, en wil ik hem bedanken voor zijn inzet strijd en ook zijn aandeel in de kampioenschappen.. Een onderschatte speler die altijd een echte prof is geweest.. Technisch misschien niet de beste, maar o zo nuttig..
Jammer dat er bij Ajax geen plek meer blijkt te zijn voor dit type voetballer.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2014 - 13:04 schreef Eide het volgende:[..] Retentiecursussen, eigen niveau onderhouden, materiaal onderhouden, buitenschoolse activiteiten, en de lijst gaat door en door. Ook voor de vakanties hoef je geen leraar te worden. Als er een vak is in Nederland dat ernstig onderschat. ondergewaardeerd en onderbetaald wordt is het het leraarschap wel. Dat even terzijde: Het is natuurlijk aanlokkelijk om te roepen dat die sporters maar gas moeten geven voor de centen maar voetbal is wel een fysieke sport. Rust is net zo belangrijk als trainen. De "vakantie" is voor clubs en trainers een ideaal moment om juist die rust in te bouwen, of om juist intensiever te trainen dan dat je kan in periodes waar je 2 wedstrijden per week speelt. Er zijn geen perfecte oplossingen maar ik denk dat een winterstop voor een trainer een nuttig middel kan zijn om eens goed in de ploeg te investeren. Ik ben er mee eens dat het leraarschap veel meer kredits moet verdienen. Maar om zoveel kretits te geven voor het voetbal gaat ook wel een beetje te ver. Ik reageerde enkel op dat ze wel een vakantie nodig hebben? Jaja ik weet dat ze om de 2 jaar ook amper zomervakantie hebben. Maar als ik mocht kiezen of ik leraar of een ander vak zou moeten beoefenen maar dan wel met vakanties dan had ik toch voor het voetbal gekozen.
Dan op een argument van rust. Dat is echte onzin. Ajax heeft toen de CL begon midweeks altijd een wedstrijd gespeeld. Dan was het wel de beker of een interland periode. Voor de spelers die een interland periode hebben is dat wel zwaar.
Engeland die door voetbalt in de Kerstvakantie. Speelt de beker wedstrijden in het weekend. Daarvoor ligt de competitie stil en die halen ze in in de kerstvakantie. Dus hebben ze de rust als wij midweeks een wedstrijd spelen.
Overigens is dan eerlijker want een club die geen europees speelt, speelt enkel met een beker wedstrijd europees. Clubs spelen toch minder als ze een midweekse wedstrijd hebben gespeeld. Helemaal als je het niet gewend bent om midweeks te spelen. Daarnaast hoef je de wedstrijden niet op een feestdag te laten plaats vinden maar daarvoor of erna. geeft ook de mogelijkheid om als supporter die bijvoorbeeld leraar is ook een keer wedstrijd kan bezoeken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: kutzooi, was interessant en ik wilde vroeg gaan slapen.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik geloof er niks van eigenlijk, maar voor dat bericht zeg ik grote rode strik eromheen en je mag hebben.
--------------------
Viktor Fischer kan volgend seizoen de overstap maken richting de top van de Premier League. De Deense aanvaller van Ajax staat in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United. Volgens A Bola is de interesse dusdanig serieus, dat de club momenteel een bod voorbereid van zo'n twaalf miljoen euro.
Fischer zou volgens het Portugese medium op diverse verlanglijstjes staan, waaronder bij Manchester City, Chelsea, Bayern München en AS Roma. Echter zou United als enige club zijn interesse willen concretiseren. Trainer David Moyes wil zijn elftal flink verjongen en Fischer zou een belangrijk doelwit zijn voor de flanken.
De aanvaller is bezig aan zijn tweede volledige seizoen bij de hoofdmacht van Ajax. Fischer maakte als zeventienjarige zijn debuut namens de Amsterdammers en maakte in zijn eerste seizoen direct tien doelpunten. Dit seizoen is de linksbuiten nog op zoek naar zijn vorm en kwam hij pas tot drie treffers in achttien competitiewedstrijden.
(Soccernews) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 12:36 schreef Peterhs het volgende:Ik geloof er niks van eigenlijk, maar voor dat bericht zeg ik grote rode strik eromheen en je mag hebben. Ten eerste heeft United Januzaj. Ten tweede is Fischer 19. Ik wil dat nog wel eens herhalen hoor. 19. Mag hij een moeilijkere periode kenen? Met 17 jaar maakte hij 10 goals voor Ajax 1. Hij is een dijk van een speler, eentje waar Ajax ontzettend zuinig op moet zijn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 12:39 schreef Eide het volgende:[..] Ten eerste heeft United Januzaj. Ten tweede is Fischer 19. Ik wil dat nog wel eens herhalen hoor. 19. Mag hij een moeilijkere periode kenen? Met 17 jaar maakte hij 10 goals voor Ajax 1. Hij is een dijk van een speler, eentje waar Ajax ontzettend zuinig op moet zijn. Hoezo? 12 miljoen is best mooi als startbod. Hier kunnen ze wel 15 of meer uithalen. Prima toch. Zal je heus niet snel nog meer vangen tenzij ij seizoen op seizoen uitspringt boven de rest wat ik niet verwacht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 12:46 schreef Peterhs het volgende:[..] Hoezo? 12 miljoen is best mooi als startbod. Hier kunnen ze wel 15 of meer uithalen. Prima toch. Zal je heus niet snel nog meer vangen tenzij ij seizoen op seizoen uitspringt boven de rest wat ik niet verwacht. Ajax heeft geld zat. Fischer is een vent waar je over 2 a 3 jaar van wil profiteren in de CL. Nee hoor, ik zeg; nergens aan meewerken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hopelijk komt hij gauw weer op niveau op dit moment is hij dik onder zijn niveau net als Siggi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sluit me helemaal aan bij Eide.. En al ga je voor het geld, als je het voor elkaar krijgt hem straks nog eens bij te laten tekenen, dan is Fischer een type speler die nog weleens voor 20+ verkocht zou kunnen gaan worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag toch hopen dat Ajax dat eventuele bod niet eens serieus bekijkt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 18:01 schreef remco k het volgende:Sluit me helemaal aan bij Eide.. En al ga je voor het geld, als je het voor elkaar krijgt hem straks nog eens bij te laten tekenen, dan is Fischer een type speler die nog weleens voor 20+ verkocht zou kunnen gaan worden.. Ben het met jullie eens Eide en Remco....die gaat in de toekomst beter uit de verf komen...misschien direct na de winterstop al... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik hoop het voor jullie. Ik vind hem nog steeds een over gewaardeerd talent. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je met 19 jaar 60 wedstrijden en 18 goals achter je naam hebt staan, A international voor Denemarken bent en half Europa je volgt dat de term talent juist is maar overgewaardeerd toch absoluut niet. Hij is zeldzaam goed qua talent en drive. |
|
|
|