BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax winterstop topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 januari 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pffff en dat pik jij zo maar?
2 tegen 1 ouwe.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 januari 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pffff en dat pik jij zo maar?
beide Feijenoorders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Nenam_tiL --
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 11 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

beide Feijenoorders
Extra tv kopen. Gaan ze daar maar op kijken :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

2 tegen 1 ouwe.....
Tja en? Dan wordt het eens tijd voor een bezoekje van mij! Eens even duidelijk maken wie hier de baas is!

O wacht, ga ik nu al doen via de telefoon! Whahahaha ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 januari 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja en? Dan wordt het eens tijd voor een bezoekje van mij! Eens even duidelijk maken wie hier de baas is!

O wacht, ga ik nu al doen via de telefoon! Whahahaha ;-)
Hahahaha......ze ligt in een deuk hier.....mafkees
Geef jij ff een lesje opvoeding...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 januari 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 11:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha......ze ligt in een deuk hier.....mafkees
Geef jij ff een lesje opvoeding...
Hehehehehe met de stok eroverheen! Godverdomme, zou toch eens wat wezen! Ajax is miljoenen keren belangrijker dan dat KUT GTST! Daarnaast is het opvoedende gedeelte enkel een tip hoor! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 januari 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Wauw, ouwe tijden herleven. Van der Sar stond vanochtend tijdens de training even onder de lat, dat leverde deze mooie foto op. Met dank aan Ajax.nl!

1503868_620896741291011_347686424_n.jpg
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 11 januari 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Dit was wel een doelpunt zo te zien :-)
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Blunder eigenlijk..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 januari 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 12:52 schreef Peterhs het volgende:
Dit was wel een doelpunt zo te zien :-)
Maar hij blijft mooi! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Trabzonspor Ajax wordt vanmiddag ook live uitgezonden op 1 van de Fox zenders, wedstrijd begint om 17:30..
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:25 schreef remco k het volgende:
Trabzonspor Ajax wordt vanmiddag ook live uitgezonden op 1 van de Fox zenders, wedstrijd begint om 17:30..
Yup. Kan de selectie conform planning op de 12e weer naar Nederland. Nog wat trainen en dan komt uitgerust op de 19e revange nemen voor die nederlaag in lampegat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 14:34   quote  deeplink  
Ik hoop het, positioneel was gister de eerste helft gewoon goed, we komen ook vrij makkelijk voor de goal.. Ik denk dat Ajax er wel klaar voor is..
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:34 schreef remco k het volgende:
Ik hoop het, positioneel was gister de eerste helft gewoon goed, we komen ook vrij makkelijk voor de goal.. Ik denk dat Ajax er wel klaar voor is..
De opbouw was slordig en de afwerking moet beter maar zeker in die eerste helft was Ajax stukken beter dan Galatasaray.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Hoe zit het qua opstellingen deze wedstrijd?
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:46 schreef Hasjkoph het volgende:
Hoe zit het qua opstellingen deze wedstrijd?
Geen idee. Ik denk meer van hetzelfde. Misschien dat Ajax met een alternatieve 1e 11 speelt, denk aan Denswil en Veltman samen, Schone op rechts of misschien met Siem op 10 en dan een helft Siggie en een helft Hoesen.
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Overbodige Ajacied rondt transfer naar Turkije af

Eyong Enoh vervolgt zijn carrière dan toch in Turkije. De verdedigende middenvelder maakt per direct de overstap van Ajax naar Antalyaspor, waarmee hij zaterdag na een week vol moeizame onderhandelingen een akkoord bereikte.

Voor Enoh komt er daarmee een einde aan een lastige periode. De Kameroener speelde dit seizoen nog geen minuut voor Ajax en moest het doen met wedstrijden in het beloftenelftal, dat uitkomt in de Jupiler League. Bij Antalyaspor kan de controleur zich weer gaan opmaken voor voetballen op het hoogste niveau.

Ajax ontvangt naar verluidt zo'n zes ton voor Enoh, die vorig seizoen nog even op huurbasis voor Fulham uitkwam. De international gaat in Turkije overigens meer verdienen dan dat hij deed in Amsterdam.

Bron
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 15:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idee. Ik denk meer van hetzelfde. Misschien dat Ajax met een alternatieve 1e 11 speelt, denk aan Denswil en Veltman samen, Schone op rechts of misschien met Siem op 10 en dan een helft Siggie en een helft Hoesen.
Ik hoop op Kishna erin. Gewoon uitproberen.
Van der Hart is mee? Of niet?
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 15:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Die is mee, zou ook zomaar kunnen inderdaad.
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 16:46   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/320681_heitinga-kan-naar-ajax-en-fc-twente?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Volgens het Engelse The Sun heeft Heitinga dus niks te klagen over interesse vanuit Nederland. De verdediger zou in een ruil betrokken kunnen worden, aangezien Everton interesse heeft in Dusan Tadic van FC Twente.

Heitinga wees eerder een overgang naar West Ham United FC af. Vervolgens kreeg hij vorige week zaterdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens een paar minuten speeltijd tegen Queens Park Rangers. Hij wil echter graag weg om zijn kansen op een selectie voor het wereldkampioenschap te vergroten.
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 15:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik hoop het ook.. Denk inderdaad ook dat alle spelers die mee zijn iig speeltijd krijgen..
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Nicolai Boilesen is hersteld van de griep en staat vanavond in de basis bij Ajax tegen Trabzonspor. Inzet is de derde plaats in de Antalaya Cup. Lees hier de opstelling van Ajax en volg vanaf 17:30 uur de belangrijkste momenten uit de wedstrijd op twitter @afcajax.
Trabzonspor: Kivrak, Bosingwa da Silva, Demir, Zokora, Güral, Mierzejewski, Özdemir, Yumlu, Erdogan, Adin, Keles

Wissels: Bamba, Akbas, Colman, Yavru, Osmanpasa, Ayvaz

Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer.

Wissels: Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Andersen, Poulsen, Duarte; Bojan, Hoesen, Kishna, Van der Hart, De Sa.
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 16:51   quote  deeplink  
En dan de tweede helft met de eerst genoemde 11 van de wissels..

Geen Sigthorson??
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:51 schreef remco k het volgende:
En dan de tweede helft met de eerst genoemde 11 van de wissels..

Geen Sigthorson??
Heeft lichte enkelklachten. Trainde vandaag ook apart.

De 1e helft dus met de beoogde basis lijkt me.
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Ik denk dat de Boer flink twijfelt over de rechtsbuiten plek, gister Bojan, nu Schone...

Persoonlijk zie ik 100 keer liever Bojan voetballen, alleen draait de rechter kant beter met Schone..
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Eriksen maakt trouwens net een prachtige goal voor Tottenham.. 1-0 daar.
remco k
 remco k - zaterdag 11 januari 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Voetballend wederom een prima eerste helft.. En weer door een hele domme fout van Veltman staat het 1-0..

Ajax overigens vanochtend nog heel zwaar getraind..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Voetballend wederom een prima eerste helft.. En weer door een hele domme fout van Veltman staat het 1-0..

Ajax overigens vanochtend nog heel zwaar getraind..
Jup.. We hadden weer voor moeten staan.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 11 januari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
voel me slecht hiero, zo zonder FOX sports.. :(
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:33 schreef NatjosFC het volgende:
voel me slecht hiero, zo zonder FOX sports.. :(
Internetstream?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 11 januari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Internetstream?
thefirstrow bied niks aan dus... weet eigenlijk alleen dat ut 1-0 staat...
en de opstellingen enzo,

Kishna erin zag ik:)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

thefirstrow bied niks aan dus... weet eigenlijk alleen dat ut 1-0 staat...
en de opstellingen enzo,

Kishna erin zag ik:)
You're wrong..
http://firstrownow.eu/watch/232044/1/watch-trabzonspor-vs-ajax.html
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 januari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
WAT EEN SPITS HE, DIE VAN DER hOORN....-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Van der Hoorn nieuwe spits? Hahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 januari 2014 - 19:21   quote  deeplink  
We moeten echt een spits hebben, anders zou het begin van de 2e seizoenshelft nog wel eens heel vervelend kunnen worden....

De afgelopen 2 wedstrijden hebben we kansen zat gecreerd, maar veel te weinig gescoord!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 11 januari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
toen ik het om 17:25 probeerde was er niks dus dacht, nou ja...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 januari 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

toen ik het om 17:25 probeerde was er niks dus dacht, nou ja...
Wel snel opgegeven dan.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 11 januari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 19:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wel snel opgegeven dan.
klopt,
Eide
 Eide - zondag 12 januari 2014 - 06:53   quote  deeplink  
Fischer moet wel makkelijker gaan scoren, anders loopt hij tijdens de 2e seizoenshelft weer pauzeloos met zichzelf te ruzieen.

Verder was zeker de 1e helft weer vrij goed. Veel kansen gezien maar toch ook heel veel zwakke eindpasses. Wat mij betreft was het elftal van de 1e helft de basis tegen PSV. Tijdens de 2e helft viel Bojan toch wel op. Ook Kishna viel leuk in trouwens. En Van der Hoorn heeft zich wel bewezen in de stormram rol ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 januari 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 06:53 schreef Eide het volgende:
Fischer moet wel makkelijker gaan scoren, anders loopt hij tijdens de 2e seizoenshelft weer pauzeloos met zichzelf te ruzieen.

Verder was zeker de 1e helft weer vrij goed. Veel kansen gezien maar toch ook heel veel zwakke eindpasses. Wat mij betreft was het elftal van de 1e helft de basis tegen PSV. Tijdens de 2e helft viel Bojan toch wel op. Ook Kishna viel leuk in trouwens. En Van der Hoorn heeft zich wel bewezen in de stormram rol ;)
Mijn hoop is Fisher en Duarte!!
freakie
 freakie - zondag 12 januari 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Ik dacht dat Fischer juist betere acties is gaan maken en dat scoren komt wel, alleen de eindpass is niet aangekomen, ik denk ook omdat er niet echt een spits staat die het vertrouwen heeft dat hij het kan(de Jong heeft ook een slecht seizoen.
remco k
 remco k - maandag 13 januari 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Clarence Seedorf de nieuwe trainer van AC Milaan.. Er wordt nu heel serieus getrokken aan Jaap Stam om assistent te worden daar..

Heel benieuwd of Jaap Stam blijft.. Vind het ook een belangrijk moment bij Ajax, als ook Stam nu aangeeft bezig te zijn bij Ajax om in de komende jaren iets moois neer te zetten samen, dan zou een heel mooi teken zijn naar de spelers toe aangezien ook Bergkamp en de Boer dit al hebben aangegeven..
freakie
 freakie - maandag 13 januari 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2014 - 19:10 schreef remco k het volgende:
Clarence Seedorf de nieuwe trainer van AC Milaan.. Er wordt nu heel serieus getrokken aan Jaap Stam om assistent te worden daar..

Heel benieuwd of Jaap Stam blijft.. Vind het ook een belangrijk moment bij Ajax, als ook Stam nu aangeeft bezig te zijn bij Ajax om in de komende jaren iets moois neer te zetten samen, dan zou een heel mooi teken zijn naar de spelers toe aangezien ook Bergkamp en de Boer dit al hebben aangegeven..
Ik ben ook heel erg benieuwd, het zal hem sieren maar dit is wel uit een soort vriendschapsband gevraagd, dat is wel heel moeilijk.
Eide
 Eide - dinsdag 14 januari 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Overigens circuleren de namen Kluivert, Davids en Crespo als assistenten ook dus alles is mogelijk.

Mooie kans voor Seedorf hoewel ik liever had gezien dat hij een jaar of 2 bij Ajax het vak was komen leren. Was zomaar ook een goede geweest om FdB ooit op te volgen denk ik. Ik heb er wel vertrouwen in dat Seedorf het als trainer gaat redden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2014 door Eide --
freakie
 freakie - dinsdag 14 januari 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Davids? Hahah dat zou wel geniaal zijn.. Hij verprutst het bij het cluppie waar hij nu zit. Hij is trainer maar is ook speler en heeft al 3 rode kaarten xD
remco k
 remco k - dinsdag 14 januari 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2014 - 22:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg benieuwd, het zal hem sieren maar dit is wel uit een soort vriendschapsband gevraagd, dat is wel heel moeilijk.
Tsjaa, datzelfde geld voor Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 14 januari 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 14:36 schreef freakie het volgende:
Davids? Hahah dat zou wel geniaal zijn.. Hij verprutst het bij het cluppie waar hij nu zit. Hij is trainer maar is ook speler en heeft al 3 rode kaarten xD
Zegt helemaal niks.. Rijkaard deed het geweldig met het NL elftal.. Degradeerde met Sparta terwijl hij echt geen slechte ploeg had, en won de CL met Barca om er vervolgens weer helemaal niks van te bakken..
Eide
 Eide - dinsdag 14 januari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Ik denk toch dat Seedorf graag ook een ervaren man naast zich wil hebben. Als hij dan ook nog iemand als Kluivert of Stam zo gek krijgt heeft hij gewoon een hele volwassen staf staan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 januari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van die Sanders en dat calimero gezeik van hem over vd Sar. Zo dat moest ik even kwijt
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 00:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik word een beetje moe van die Sanders en dat calimero gezeik van hem over vd Sar. Zo dat moest ik even kwijt
Haha, zeker omdat alle clubs gewoon een man uit de eigen gelederen aan het pushen waren. Ik snap het wel hoor, En Van Praag en Van der Sar is ook een hoog Ajax gehalte maar de naam Van der Sar doet het gewoon goed in het buitenland.

Maar kies dan een constructieve benadering en ga niet van je af lopen zwammen als niemand je meer ter verantwoording kan roepen omdat je toch uittredend bent. Het is wat zwakjes van dhr. Sanders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax winterstop topic

0.0104308