|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 00:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk dat je Fischer moet laten staan. Puur voor het vertrouwen. Maar waar ik me soms aan kan irriteren aan hem is misschien egoisme slash arrogantie ofzo. Weet niet. Hoelang wil je hem dan voor het vertrouwen laten staan? Trek maar iemand aan hoor die gelijk met hem kan concurreren kijken wat er gebeurt. De A en jong Ajax voorhoede heeft nog niet zo een speler voor de rest van dit seizoen. Lekker afwisselen met bv. een Kostic of Ola John(optie tot koop) en dan kijken wie er meer rendement heeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Begrijpelijk ook hoor die jongen wil zich koste wat kost bewijzen. Je krijgt een stempel van zeer groot talent en dat wil hij graag bewijzen . De trainer moet gewoon met hem om de tafel en uitleggen dat het niet uitmaakt wie de doelpunten maakt en het teamproces belangrijker is zodat hij vrijer kan gaan voetballen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax zou nog eens bij Dost kunnen aankloppen, is eerder misschien misgelopen maar wel een type die goed zou renderen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 09:49 schreef moa het volgende:Ajax zou nog eens bij Dost kunnen aankloppen, is eerder misschien misgelopen maar wel een type die goed zou renderen. Met Dost zou Ajax eenzelfde type als Sightorsson krijgen. Ajax zoekt qua speler iemand die tussen Hoesen en Sightorsson in zit. Iemand die als aanspeelpunt en in de kaats prima kan voetballen maar die ook in de 16 een killer is. Iemand die aanvoelt wanneer die ruimte moet maken en wanneer die juist diep moet gaan.
Het is natuurlijk flauw om daar meteen Kluivert bij te halen maar Kluivert is echt het schoolvoorbeeld van het type spits dat Ajax ook nu zoekt. Zeer compleet maar zeker ook omdat hij meer kon dan diep gaan. Kluivert speelde ook regelmatig op 10 bijvoorbeeld.
Siem de Jong is in de huidige selectie de meest geschikte denk ik, maar hij is een 10 die op 9 kan spelen. Ajax zoekt eigenlijk een 9 die ook op 10 kan spelen wat toch net iets anders is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk. Hij is namelijk zelf het grote voorbeeld! ;-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 09:55 schreef Eide het volgende:[..] Met Dost zou Ajax eenzelfde type als Sightorsson krijgen. Ajax zoekt qua speler iemand die tussen Hoesen en Sightorsson in zit. Iemand die als aanspeelpunt en in de kaats prima kan voetballen maar die ook in de 16 een killer is. Iemand die aanvoelt wanneer die ruimte moet maken en wanneer die juist diep moet gaan. Het is natuurlijk flauw om daar meteen Kluivert bij te halen maar Kluivert is echt het schoolvoorbeeld van het type spits dat Ajax ook nu zoekt. Zeer compleet maar zeker ook omdat hij meer kon dan diep gaan. Kluivert speelde ook regelmatig op 10 bijvoorbeeld. Siem de Jong is in de huidige selectie de meest geschikte denk ik, maar hij is een 10 die op 9 kan spelen. Ajax zoekt eigenlijk een 9 die ook op 10 kan spelen wat toch net iets anders is. Denk niet dat je Sightorsson zo kan vergelijken met Dost, Bas Dost is veel meer een killer dan Sigthorsson en bovendien voetballend veel beter. Met een type als Pelle, Dost, Huntelaar etc.. op de plek van Sig. had je afgelopen weekend al 3 doelpunten gemaakt in de eerste helft. (Op basis van de gemiste kansen van Sig.) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 09:55 schreef Eide het volgende:[..] Met Dost zou Ajax eenzelfde type als Sightorsson krijgen. Ajax zoekt qua speler iemand die tussen Hoesen en Sightorsson in zit. Iemand die als aanspeelpunt en in de kaats prima kan voetballen maar die ook in de 16 een killer is. Iemand die aanvoelt wanneer die ruimte moet maken en wanneer die juist diep moet gaan. Het is natuurlijk flauw om daar meteen Kluivert bij te halen maar Kluivert is echt het schoolvoorbeeld van het type spits dat Ajax ook nu zoekt. Zeer compleet maar zeker ook omdat hij meer kon dan diep gaan. Kluivert speelde ook regelmatig op 10 bijvoorbeeld. Siem de Jong is in de huidige selectie de meest geschikte denk ik, maar hij is een 10 die op 9 kan spelen. Ajax zoekt eigenlijk een 9 die ook op 10 kan spelen wat toch net iets anders is. Een soort bojan met meer fysiek en meer scorendvermogen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 10:39 schreef moa het volgende:[..] Denk niet dat je Sightorsson zo kan vergelijken met Dost, Bas Dost is veel meer een killer dan Sigthorsson en bovendien voetballend veel beter. Met een type als Pelle, Dost, Huntelaar etc.. op de plek van Sig. had je afgelopen weekend al 3 doelpunten gemaakt in de eerste helft. (Op basis van de gemiste kansen van Sig.) Nou als er een spits is die niet kan voetballen is dat Dost... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Natuurlijk is het geen Messi, maar hij zal in ieder geval 2/3 keer minder kansen nodig hebben dan Sightorsson, voetballend is Sig. echt lachwekkend om naar te kijken. Dost is gewoon een erg goede spits die weet wat zijn kwaliteiten zijn en daar naar speelt, staat op de goede plek, is een echte killer en kan een balletje vasthouden/kaatsen of spelverdelen. Heeft idd. geen passeerbeweging.
Ik vind Sigthorsson echt 1 van de meest matige spitsen die er rond loopt in de eredivisie, Ajax had nog beter Demouge kunnen halen om maar eens een andere non-optie te noemen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk niet dat Sightorsson een slechte spits is. Voor korte termijn goed genoeg voor Ajax... maar hij is zo vaak geblesseerd geweest en dan heeft hij telkens heel lang nodig om terug in vorm te komen.
Daarnaast inderdaad de terechte opmerking dat hij geen geweldige voetballer is, aan de bal is hij vrij matig. Punt is dat ik in de Eredivisie geen enkele spits zie die voor Ajax echt goed zou zijn. Finbogasson scoort makkelijk meer speelt bij H'veen met enorm veel ruimte voor en om hem heen.Pure diepe spits die spelers om hem heen nodig heeft die in zijn dienst spelen.
Kortom, ik zie ook niet zomaar iemand waarvan ik zeg: die moet het worden. Voetballend heb ik een voorkeur voor Hoesen maar die lijkt op pure kwaliteit tekort te gaan komen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 15:36 schreef Eide het volgende:Ik denk niet dat Sightorsson een slechte spits is. Voor korte termijn goed genoeg voor Ajax... maar hij is zo vaak geblesseerd geweest en dan heeft hij telkens heel lang nodig om terug in vorm te komen. Daarnaast inderdaad de terechte opmerking dat hij geen geweldige voetballer is, aan de bal is hij vrij matig. Punt is dat ik in de Eredivisie geen enkele spits zie die voor Ajax echt goed zou zijn. Finbogasson scoort makkelijk meer speelt bij H'veen met enorm veel ruimte voor en om hem heen.Pure diepe spits die spelers om hem heen nodig heeft die in zijn dienst spelen. Kortom, ik zie ook niet zomaar iemand waarvan ik zeg: die moet het worden. Voetballend heb ik een voorkeur voor Hoesen maar die lijkt op pure kwaliteit tekort te gaan komen. Zal voorlopig ook wel een probleempje blijven om een geschikte ajax-spits te vinden, hoewel Hoesen het wel aardig doet in de combinatie.... Daarbij heeft Hoesen pas een paar wedstrijden het vertrouwen gekregen van Frank de Boer, terwijl Sigthorson al maanden het vertrouwen heft gekregen, ook als hij terug kwam van een blessure. Ik zou Hoesen wel eens een wedstrijdje of 8 achter elkaar willen zien spelen in het 1e. Het voordeel van onze club is natuurlijk wel dat we niet echt afhankelijk zijn van een spits, omdat iedereen bij ons scoort. (behalve Sigthorson ;-)), dus vandaar dat ik zeg geef Hoesen eens 8 wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en kijk dan nog eens verder.
Aan de andere kant, En dan spreek ik mezelf een beetje tegen, in jong ajax heft hij ook (nog) niet kunnen brengen, maar dat komt deels ook omdat er zo vreselijk veel wisselingen zijn in dat team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 15:52 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zal voorlopig ook wel een probleempje blijven om een geschikte ajax-spits te vinden, hoewel Hoesen het wel aardig doet in de combinatie.... Daarbij heeft Hoesen pas een paar wedstrijden het vertrouwen gekregen van Frank de Boer, terwijl Sigthorson al maanden het vertrouwen heft gekregen, ook als hij terug kwam van een blessure. Ik zou Hoesen wel eens een wedstrijdje of 8 achter elkaar willen zien spelen in het 1e. Het voordeel van onze club is natuurlijk wel dat we niet echt afhankelijk zijn van een spits, omdat iedereen bij ons scoort. (behalve Sigthorson ;-)), dus vandaar dat ik zeg geef Hoesen eens 8 wedstrijden achter elkaar het vertrouwen en kijk dan nog eens verder. Aan de andere kant, En dan spreek ik mezelf een beetje tegen, in jong ajax heft hij ook (nog) niet kunnen brengen, maar dat komt deels ook omdat er zo vreselijk veel wisselingen zijn in dat team. Vandaar dat ik eigenlijk gewoon Siem de Jong als spits zie starten tegen PSV, is niet niet super in vorm geweest maar heeft in die wedstrijden die hij speelde meer laten zien dan Siggie en Hoesen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 16:40 schreef Eide het volgende:[..] Vandaar dat ik eigenlijk gewoon Siem de Jong als spits zie starten tegen PSV, is niet niet super in vorm geweest maar heeft in die wedstrijden die hij speelde meer laten zien dan Siggie en Hoesen. .....en in belangrijke wedstrijden altijd wel gescoord ook.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje rare post niet?? Van der Gijp vind hem niet goed genoeg?? Nou het orakel heeft gesproken.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 09:53 schreef remco k het volgende:[..] Beetje rare post niet?? Van der Gijp vind hem niet goed genoeg?? Nou het orakel heeft gesproken.. Hij staat er niet alleen in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 10:39 schreef moa het volgende:[..] Denk niet dat je Sightorsson zo kan vergelijken met Dost, Bas Dost is veel meer een killer dan Sigthorsson en bovendien voetballend veel beter. Met een type als Pelle, Dost, Huntelaar etc.. op de plek van Sig. had je afgelopen weekend al 3 doelpunten gemaakt in de eerste helft. (Op basis van de gemiste kansen van Sig.) Sightorsson en Dost zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde. De aanvoer moet heel goed zijn vanaf de flanken en technisch kunnen ze alle 2 he-le-maal niks! Compleet ondergeschikt als Ajax spits. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Jij hebt niet veel vertrouwen in je club he? Zie bij jouw prognoses bijna altijd ajax als verliezer!;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 11:32 schreef Loetje het volgende:[..] Sightorsson en Dost zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde. De aanvoer moet heel goed zijn vanaf de flanken en technisch kunnen ze alle 2 he-le-maal niks! Compleet ondergeschikt als Ajax spits. Nagenoeg hetzelfde? Sigthorsson heeft 10 kansen nodig voor een doelpunt, met Dost ben je met het dominante Ajax voetbal zeker van 20-30 doelpunten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 11:40 schreef moa het volgende:[..] Nagenoeg hetzelfde? Sigthorsson heeft 10 kansen nodig voor een doelpunt, met Dost ben je met het dominante Ajax voetbal zeker van 20-30 doelpunten. Jup, tot ie bij Ajax komt en totaal ander soort kansen gaat krijgen. Geen voorzetten van echte flankspelers zoals Narsingh. Geen pure nummer 10 in de rug. Bovendien speler zonder ritme. Lekker in Duitsland blijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 11:35 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Jij hebt niet veel vertrouwen in je club he? Zie bij jouw prognoses bijna altijd ajax als verliezer!;) Vind ze momenteel niet goed. Kan er ook niets aan doen. Voor PSV zal het wel een wedstrijd zijn dat als ze winnen het hele vertrouwen terug is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee inderdaad. Maar dat maakt het geen transfer gerucht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 11:40 schreef moa het volgende:[..] Nagenoeg hetzelfde? Sigthorsson heeft 10 kansen nodig voor een doelpunt, met Dost ben je met het dominante Ajax voetbal zeker van 20-30 doelpunten. Vind ik te makkelijk. Siggie maakte genoeg goals vanuit de kansen en scoorde zelfs best makkelijk. Hij kreeg alleen vrijwel geen aanvoer. Na zijn blessure is het gewoon drama. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 09:55 schreef Eide het volgende:[..] Het is natuurlijk flauw om daar meteen Kluivert bij te halen maar Kluivert is echt het schoolvoorbeeld van het type spits dat Ajax ook nu zoekt. Zeer compleet maar zeker ook omdat hij meer kon dan diep gaan. Kluivert speelde ook regelmatig op 10 bijvoorbeeld. Siem de Jong is in de huidige selectie de meest geschikte denk ik, maar hij is een 10 die op 9 kan spelen. Ajax zoekt eigenlijk een 9 die ook op 10 kan spelen wat toch net iets anders is. Zo is het....exact!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vanaf het moment dat de Boer onze trainer werd....verkondigde hij dat hij op zoek was naar een spits alla Kluivert....vind dat Hoessen en de Jong hem nog het meest benaderen...zij kunnen redelijk goed een bal vast houden....maar komen op andere vlakken nog te kort....helaas heeft de Boer nog steeds geen 2e kluivert!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2013 - 03:32 schreef Loetje het volgende:[..] Vind ze momenteel niet goed. Kan er ook niets aan doen. Voor PSV zal het wel een wedstrijd zijn dat als ze winnen het hele vertrouwen terug is Zou goed kunnen Loetje....PSV was in de eerste wedstrijden van deze competitie onnavolgbaar....zou weleens weer kunnen in de eerste wedstrijden na de winterstop....hoop dat Ajax dan net zo goed is als tegen Barca...anders kunnen we het wel eens moeilijk krijgen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ze dreven op Wijnaldum en Bakkali. Wiinaldum is al heel lang geblesseerd en Bakkali is diep weggezakt... en dan blijft muv de flanken (Depay en Narsingh) een hele matige ploeg over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch heb ik je ook wel horen vragen om Huntelaar als ik me niet vergis, maar dat is alles behalve een type Kluivert.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Toch heb ik je ook wel horen vragen om Huntelaar als ik me niet vergis, maar dat is alles behalve een type Kluivert.. Ik heet niet voor niets Huntelaar...ben gek van een goede spits...maar helaas niet van de huidige Ajax spitsen.. Ibrahimovic en Suarez speelden niet echt in dienst van het elftal...ze waren meer individueel....onberekenbaar....Huntelaar was meer een type recht toe recht aan zoals Sigthorsson eigenlijk....alleen heeft Huntelaar een neusje voor de goal en weet zich goed vrij te spelen....Kluivert had eigenlijk alles...zeer compleet...speelde in dienst van het elftal....mijn nickname had net zo goed Jack Suarez of Jack kluivert kunnen zijn...hahaha...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik heet niet voor niets Huntelaar...ben gek van een goede spits...maar helaas niet van de huidige Ajax spitsen.. Ibrahimovic en Suarez speelden niet echt in dienst van het elftal...ze waren meer individueel....onberekenbaar....Huntelaar was meer een type recht toe recht aan zoals Sigthorsson eigenlijk....alleen heeft Huntelaar een neusje voor de goal en weet zich goed vrij te spelen....Kluivert had eigenlijk alles...zeer compleet...speelde in dienst van het elftal....mijn nickname had net zo goed Jack Suarez of Jack kluivert kunnen zijn...hahaha... ....of Sjakie en de bonestaak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha hij is er weer....good old narreke... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou goed kunnen Loetje....PSV was in de eerste wedstrijden van deze competitie onnavolgbaar....zou weleens weer kunnen in de eerste wedstrijden na de winterstop....hoop dat Ajax dan net zo goed is als tegen Barca...anders kunnen we het wel eens moeilijk krijgen... Wijnaldum is dan ook terug. Is toch een belangrijke speler bij PSV |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Met Park de belangrijkste peilers.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wijnaldum wordt pas eind januari, begin februari verwacht. Bron
Heeft geen wedstrijd ritme dus zal tegen Ajax hooguit kunnen invallen. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Uit gaan van eigen kracht! Kom op wij zijn ajax, als ze spelen zoals frank dat wil, is ook een goed psv, te verslaan. Zeker thuis!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 december 2013 - 19:22 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Uit gaan van eigen kracht! Kom op wij zijn ajax, als ze spelen zoals frank dat wil, is ook een goed psv, te verslaan. Zeker thuis!! Juist!!!
Wij Zijn AJAX, Wij Zijn De BESTE!!! Wij kunnen alleen verliezen van ons zelf als we de tegenstander onderschatten en denken vanhet komt toch wel goed.
Vanaf het allereerste fluitsignaal er bovenop knallen en dan is er maar slogan of oneliner:
WZAWZDB***+2
ZIHENA!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.......En Niet Anders.....de rest moet je zelf puzzelen ouwe, tis terug te vinden |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij begon er toch mee ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hou niet van puzzelen pik.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het leven is 1 grote puzzel gap....je moet wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is ook 1 grote vuilnisbelt....ik mot nix...ben een agnost... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaha....de rollen draaien zich om "narreke" |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
NeeNee er is maar 1 "narreke"... Achteraf gezien ben ik geen agnost....ik word bestuurd door iemand daar boven....gelukkig zijn mijn duracel batterijen nog niet leeg.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 december 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:NeeNee er is maar 1 "narreke"... Achteraf gezien ben ik geen agnost....ik word bestuurd door iemand daar boven....gelukkig zijn mijn duracel batterijen nog niet leeg.... Daar kan ik uren over lullen ouwe...is het forum niet voor, krijg weer op mijn klote ;-) Niburu is dan wel wat voor jou....lach me rot daar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Indrukwekkend niburu...even op die site geweest...maar daar duik ik maar niet in is te veel en te machtig.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 december 2013 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Indrukwekkend niburu...even op die site geweest...maar daar duik ik maar niet in is te veel en te machtig.... Als je dat indrukwekkend vind heb ik een paar suggesties voor je, LOTR en Harry Potter veel kijkplezier! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Harry Potter...zijn kinderfilms....denk er niet over... |
|
|
|