|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De laatste heb ik niet gezien...maar de vorigen waren geschikt voor boven de 12 jaar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De laatste heb ik niet gezien...maar de vorigen waren geschikt voor boven de 12 jaar.... Mijn vriendin heeft ze allemaal bekeken, de eerste met ons neefje, ze vond het zelf ook wel leuk, maar zegt dat de laatste twee of drie films eigenlijk niet geschikt zijn voor 14 of jonger.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ok....maar ik ben een stuk ouder hoor....mooie films maar ga er niet voor naar de film... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 08:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Begrijpelijk ook hoor die jongen wil zich koste wat kost bewijzen. Je krijgt een stempel van zeer groot talent en dat wil hij graag bewijzen . De trainer moet gewoon met hem om de tafel en uitleggen dat het niet uitmaakt wie de doelpunten maakt en het teamproces belangrijker is zodat hij vrijer kan gaan voetballen. Haha wie maakt er dan de doelpunten, zou fisher zich afvragen? Hoesen Siggie bojan of welke aanvaller heeft bewezen in de het ajax shirt dat hij veel zou scoren. Siggie heeft 200% kansen nodig om een doelpunt te scoren. Hoessen scoort alleen als er iemand al een doelpunt scoort heeft.
Als je dus al afhangelijk bent van Schone en Klaassen om een doelpunt te kunnen maken dan denk ik dat je veel scorend vermogen mist.
Fisher heeft wel scorend vermogen en dat weet hij.
Maar Siem keert na de winterstop terug als nummer 9. Hij heeft bewezen belangrijke doelpunten te maken en veel als nummer 9 te scoren. Dan is de druk voor fisher ook minder. Dus ik denk dat probleem zich zelf wel oplost. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wat ajax mist voorin is niet een spits die doelpunten maakt maar een speler die de achterlijn haalt en een voorzet of aflegt op randje 16 voor een inlopende middenvelder.
Spel houd op bij ajax als we randje 16 staan bij de tegenstander. We hebben wel buitenspelers die een actie hebben maar dat is binnendoor. dat is heel makkelijk te verdedigen. maar als je een buitenspeler hebt die de achterlijn haalt dan heb je meerder opties. Spits die opduikt bij de 1ste paal of een middenvelder die randje 16 staat. of een een middenvelder die bij een 2de paal staat of een voorzet naar de andere kant van de 16 meter gebied waar de andere buitenspeler staat om naar binnen gaan en die knalt op de goal. dat is veel lastiger te verdedigen.
Van de verdedigers kan je het niet hebben als je van rhijn zijn voorzetten ziet. Boillissen is wel een verademing op de linkerkant maar 1 tikje op zijn been en dan scheurt wel een van zijn hamstrings wel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 16:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Wat ajax mist voorin is niet een spits die doelpunten maakt maar een speler die de achterlijn haalt en een voorzet of aflegt op randje 16 voor een inlopende middenvelder. Spel houd op bij ajax als we randje 16 staan bij de tegenstander. We hebben wel buitenspelers die een actie hebben maar dat is binnendoor. dat is heel makkelijk te verdedigen. maar als je een buitenspeler hebt die de achterlijn haalt dan heb je meerder opties. Spits die opduikt bij de 1ste paal of een middenvelder die randje 16 staat. of een een middenvelder die bij een 2de paal staat of een voorzet naar de andere kant van de 16 meter gebied waar de andere buitenspeler staat om naar binnen gaan en die knalt op de goal. dat is veel lastiger te verdedigen. Van de verdedigers kan je het niet hebben als je van rhijn zijn voorzetten ziet. Boillissen is wel een verademing op de linkerkant maar 1 tikje op zijn been en dan scheurt wel een van zijn hamstrings wel. Hey gap, met die laatste zin doe je je naam niet zo veel eer aan.
Voor de rest heb je wel gelijk ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 16:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey gap, met die laatste zin doe je je naam niet zo veel eer aan. Voor de rest heb je wel gelijk ;-) Ik moet eigenlijk zeggen dat er niet veel spelers zijn die zowel een verdedigende taken goed uitvoeren en met elke aanval zich bemoeien. Ik denk dat ik er maar op 3 a 4 spelers kom. Die zeker niet voor ajax zullen gaan spelen dus je zult ze op moet leiden en als je je ze niet hebt dan moet je er niet mee spelen.
Dan moet je met Buitenspelers die buitenom gaan en een voorzet kunnen geven.
Maar we staan boven aan dus wat zeuren we eigenlijk? Niet eens in onze sterkste formatie hebben we barca onze hielen laten zien. Ook met een drol als een van rhijn kunnen we barca de baas zijn. Ook met een fisher die als een natte krant speelt hebben de meeste verdedigers er nog een handen vol aan. We zitten nog in de beker, in europa en staan bovenaan in de competitie. Psv met Narsigh en Maher die zijn uitgeschakeld in de beker, staan 7de in de competitie en zijn door Ludogorets uitgeschakeld in europa.
Dus wat zegt een aanvaller die de achterlijn haalt. Wat zegt een spits als Matavs of een locadia. Helemaal niks.
We staan bovenaan en dat staan we in mei ook. Wij zitten in de koker bij de CL, hopelijk in pot 2 doordat we dit seizoen genoeg punten hebben gehaald in de Europa League.
Triple Here We Come.. (Zo goed? Heb ik mijn naam eer aan gedaan?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 december 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Rhijn speelt niet best, maar uit zijn voorzetten zijn volgens mij toch de laatste tijd weer aardig wat doelpunten gemaakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We hebben als ik het goed heb ook de meeste goals gemaakt van de ED, en dat is ruim meer dan 2 gemiddeld per wedstrijd.
Natuurlijk kan het altijd beter, maar de beweegredenen van de Boer om de backs over de naar binnen trekkende buitenspelers heen te laten komen begrijp ik wel.. Ondanks dat het raar klinkt is het op die manier ook voor de verdedigers lastiger om een vrije man te vinden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Van rhijn zijn voorzetten zijn wel wat beter geworden maar om daar de tactiek aan te koppelen is wel wat overdreven. Daar is het niet een speler die een actie maakt of de combinatie aan gaat met een medespeler om de achterlijn te halen. Meestal moet van rhijn al in de buurt zijn van de achterlijn om de achterlijn te kunnen halen en een voorzet te kunnen geven. Dan moet we de aanval dus vanaf de andere kant benaderen, nu boiliissen geblesseerd is en blind op het middenveld speelt gaan we door het midden. met boiliissen of blind op de Linksback positie kunnen we wel een aanval vanaf de linker kant verwachten. Van rhijn word pas benaderd als we de aanval bereikt hebben, door het midden of van de linkerkant en dan wordt de bal breedgespeeld op de helft van de tegenstander en dan komt hij bij van rhijn en dan wordt de voorzet geven. Idd hij is een stuk beter geworden, maar niet om daar wakker van te liggen. Of je moet roda heten.
Opbouwen en doorkomen gaat niet vanaf de rechterkant maar door het midden en van de linkerkant. Denk ook niet dat van rhijn zo speler is, passt de bal echt achteruit ipv vooruit. Vergeet niet dat hij ooit een centrale verdediger was. Met gebrek aan een rechtsback is hij hij rechtsback geworden. Dus ik denk dat je ook niet moet verwachten van hem dat hij met rushes en afgemeten voorzetten komt.
Ligeon is meer een speler die dat wel zou kunnen maar ik vermoed dat ligeon minder kan verdedigen en de verdediging stond in het begin van de competitie echt niet sterk. Nu de laatste tijd krijgen we niet veel tegendoelpunten dus denk niet dat ligeon als basisspeler wordt gebruikt na de winterstop.
Maar wat ik dus raar vind is dat ajax opzoek is naar een rechtsbuiten. nummer 1 op de lijst van de boer is ola john. Ola is toch een linksbenige speler? wat moet een speler met een linksbenige speler op rechts. Niet zeggen dat Robben ook zo speler is die ook naar binnen komt. Maar hij kan ook met rechts een voorzet geven. Kan ola dat ook?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Van rhijn zijn voorzetten zijn wel wat beter geworden maar om daar de tactiek aan te koppelen is wel wat overdreven. Daar is het niet een speler die een actie maakt of de combinatie aan gaat met een medespeler om de achterlijn te halen. Meestal moet van rhijn al in de buurt zijn van de achterlijn om de achterlijn te kunnen halen en een voorzet te kunnen geven. Dan moet we de aanval dus vanaf de andere kant benaderen, nu boiliissen geblesseerd is en blind op het middenveld speelt gaan we door het midden. met boiliissen of blind op de Linksback positie kunnen we wel een aanval vanaf de linker kant verwachten. Van rhijn word pas benaderd als we de aanval bereikt hebben, door het midden of van de linkerkant en dan wordt de bal breedgespeeld op de helft van de tegenstander en dan komt hij bij van rhijn en dan wordt de voorzet geven. Idd hij is een stuk beter geworden, maar niet om daar wakker van te liggen. Of je moet roda heten.
Opbouwen en doorkomen gaat niet vanaf de rechterkant maar door het midden en van de linkerkant. Denk ook niet dat van rhijn zo speler is, passt de bal echt achteruit ipv vooruit. Vergeet niet dat hij ooit een centrale verdediger was. Met gebrek aan een rechtsback is hij hij rechtsback geworden. Dus ik denk dat je ook niet moet verwachten van hem dat hij met rushes en afgemeten voorzetten komt.
Ligeon is meer een speler die dat wel zou kunnen maar ik vermoed dat ligeon minder kan verdedigen en de verdediging stond in het begin van de competitie echt niet sterk. Nu de laatste tijd krijgen we niet veel tegendoelpunten dus denk niet dat ligeon als basisspeler wordt gebruikt na de winterstop.
Maar wat ik dus raar vind is dat ajax opzoek is naar een rechtsbuiten. nummer 1 op de lijst van de boer is ola john. Ola is toch een linksbenige speler? wat moet een speler met een linksbenige speler op rechts. Niet zeggen dat Robben ook zo speler is die ook naar binnen komt. Maar hij kan ook met rechts een voorzet geven. Kan ola dat ook?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:We hebben als ik het goed heb ook de meeste goals gemaakt van de ED, en dat is ruim meer dan 2 gemiddeld per wedstrijd. Natuurlijk kan het altijd beter, maar de beweegredenen van de Boer om de backs over de naar binnen trekkende buitenspelers heen te laten komen begrijp ik wel.. Ondanks dat het raar klinkt is het op die manier ook voor de verdedigers lastiger om een vrije man te vinden. Even opgezocht. Ajax 41-17 Vitesse 42-24 Twente 41-18 Feyenoord 36-24 Heerenveen 42-32 Groningen 36-32 PSV 35-25
En ergens onderaan staat Roda met 30-41.
Dit zijn de enige clubs met meer dan 30 doelpunten na 18 wedstrijden.
Wat er opvalt is dat ajax sinds Cillissen op doel staat en veltman voor hem staat. Ajax amper gepasseerd word. 17 tegen nu. Maar de doelpunten van vermeer moet je er van af trekken.
Ajax Roda 3-0 Az AJAX 3-2 Ajax Feyenoord 2-1 Heerenveen 3-3 Groningen 1-1 Ajax Zwolle 2-1 PSV AJAX 4-0 Dit zijn de wedstrijden met vermeer in de goal. 3+1+3+1+1+4= 13 Doelpunten tegen in 7 wedstrijden.
Betekend in 11 wedstrijden word er maar 4x gescoord. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:We hebben als ik het goed heb ook de meeste goals gemaakt van de ED, en dat is ruim meer dan 2 gemiddeld per wedstrijd. Natuurlijk kan het altijd beter, maar de beweegredenen van de Boer om de backs over de naar binnen trekkende buitenspelers heen te laten komen begrijp ik wel.. Ondanks dat het raar klinkt is het op die manier ook voor de verdedigers lastiger om een vrije man te vinden. Even opgezocht. Ajax 41-17 Vitesse 42-24 Twente 41-18 Feyenoord 36-24 Heerenveen 42-32 Groningen 36-32 PSV 35-25
En ergens onderaan staat Roda met 30-41.
Dit zijn de enige clubs met meer dan 30 doelpunten na 18 wedstrijden.
Wat er opvalt is dat ajax sinds Cillissen op doel staat en veltman voor hem staat. Ajax amper gepasseerd word. 17 tegen nu. Maar de doelpunten van vermeer moet je er van af trekken.
Ajax Roda 3-0 Az AJAX 3-2 Ajax Feyenoord 2-1 Heerenveen 3-3 Groningen 1-1 Ajax Zwolle 2-1 PSV AJAX 4-0 Dit zijn de wedstrijden met vermeer in de goal. 3+1+3+1+1+4= 13 Doelpunten tegen in 7 wedstrijden.
Betekend in 11 wedstrijden word er maar 4x gescoord. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 18:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Maar wat ik dus raar vind is dat ajax opzoek is naar een rechtsbuiten. nummer 1 op de lijst van de boer is ola john. Ola is toch een linksbenige speler? wat moet een speler met een linksbenige speler op rechts. Niet zeggen dat Robben ook zo speler is die ook naar binnen komt. Maar hij kan ook met rechts een voorzet geven. Kan ola dat ook?? Klopt helemaal...vond ik ergens ook vreemd...hij wil een rechtsbuiten toevoegen en op nummer 1 staat Ola john???....was zeer zeker bij Twente en het Nederlands elftal een linksbuiten....of hij wilt een rechtsbuiten die weer naar binnen knijpt....vreemd...en dus weer krijgt onze spits geen fatsoenlijke voorzet....daarom denk ik dat Ola John niet op 1 staat...zand in de ogen strooien??....gaan ze dan Cuenca huren of Hupperts kopen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 18:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Van rhijn zijn voorzetten zijn wel wat beter geworden maar om daar de tactiek aan te koppelen is wel wat overdreven. Daar is het niet een speler die een actie maakt of de combinatie aan gaat met een medespeler om de achterlijn te halen. Meestal moet van rhijn al in de buurt zijn van de achterlijn om de achterlijn te kunnen halen en een voorzet te kunnen geven. Dan moet we de aanval dus vanaf de andere kant benaderen, nu boiliissen geblesseerd is en blind op het middenveld speelt gaan we door het midden. met boiliissen of blind op de Linksback positie kunnen we wel een aanval vanaf de linker kant verwachten. Van rhijn word pas benaderd als we de aanval bereikt hebben, door het midden of van de linkerkant en dan wordt de bal breedgespeeld op de helft van de tegenstander en dan komt hij bij van rhijn en dan wordt de voorzet geven. Idd hij is een stuk beter geworden, maar niet om daar wakker van te liggen. Of je moet roda heten. Opbouwen en doorkomen gaat niet vanaf de rechterkant maar door het midden en van de linkerkant. Denk ook niet dat van rhijn zo speler is, passt de bal echt achteruit ipv vooruit. Vergeet niet dat hij ooit een centrale verdediger was. Met gebrek aan een rechtsback is hij hij rechtsback geworden. Dus ik denk dat je ook niet moet verwachten van hem dat hij met rushes en afgemeten voorzetten komt. Ligeon is meer een speler die dat wel zou kunnen maar ik vermoed dat ligeon minder kan verdedigen en de verdediging stond in het begin van de competitie echt niet sterk. Nu de laatste tijd krijgen we niet veel tegendoelpunten dus denk niet dat ligeon als basisspeler wordt gebruikt na de winterstop. Maar wat ik dus raar vind is dat ajax opzoek is naar een rechtsbuiten. nummer 1 op de lijst van de boer is ola john. Ola is toch een linksbenige speler? wat moet een speler met een linksbenige speler op rechts. Niet zeggen dat Robben ook zo speler is die ook naar binnen komt. Maar hij kan ook met rechts een voorzet geven. Kan ola dat ook?? Het mooie bij Ajax is dat de tactiek uberhaubt niet aan spelers is gekoppeld, of van Rhijn daar nu wel of niet speelt doet er niet toe. En daarvoor worden de jongens nu opgeleid. Van Rhijn zijn voorzetten zijn al een stuk beter geworden, en we scoren er best wel eens door, veel vaker dan door de voorzetten vanaf links bijvoorbeeld.. Veel voorzetten hoort ook niet echt bij de tactiek die Ajax hanteert.. Het is niet meer het ouderwetse 4-3-3, maar meer het Barca 4-3-3, overigens zeg ik daarmee niet dat het een beter is dan het andere, maar het is wel waarvoor gekozen is op dit moment..
Daarnaast is het slechts een klein deel van de tactiek..
Ola John is overigens rechts. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 18:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Even opgezocht. Ajax 41-17 Vitesse 42-24 Twente 41-18 Feyenoord 36-24 Heerenveen 42-32 Groningen 36-32 PSV 35-25 En ergens onderaan staat Roda met 30-41. Dit zijn de enige clubs met meer dan 30 doelpunten na 18 wedstrijden. Wat er opvalt is dat ajax sinds Cillissen op doel staat en veltman voor hem staat. Ajax amper gepasseerd word. 17 tegen nu. Maar de doelpunten van vermeer moet je er van af trekken. Ajax Roda 3-0 Az AJAX 3-2 Ajax Feyenoord 2-1 Heerenveen 3-3 Groningen 1-1 Ajax Zwolle 2-1 PSV AJAX 4-0 Dit zijn de wedstrijden met vermeer in de goal. 3+1+3+1+1+4= 13 Doelpunten tegen in 7 wedstrijden. Betekend in 11 wedstrijden word er maar 4x gescoord. Niet het meeste dus, maar wel een goed aantal van ruim 2 per wedstrijd, en gezien het kleine aantal tegengoals zoals jij al aangeeft, win je dan over het algemeen gewoon je wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal...vond ik ergens ook vreemd...hij wil een rechtsbuiten toevoegen en op nummer 1 staat Ola john???....was zeer zeker bij Twente en het Nederlands elftal een linksbuiten....of hij wilt een rechtsbuiten die weer naar binnen knijpt....vreemd...en dus weer krijgt onze spits geen fatsoenlijke voorzet....daarom denk ik dat Ola John niet op 1 staat...zand in de ogen strooien??....gaan ze dan Cuenca huren of Hupperts kopen?? John speelde bij Twente als een linksbuiten die naar binnen kwam, hij is namelijk rechtsbenig... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 december 2013 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] John speelde bij Twente als een linksbuiten die naar binnen kwam, hij is namelijk rechtsbenig... John ging veel meer buitenom...dan kan hij wel eens tweebenig zijn... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
John komt in mijn opstelling ook niet voor.
Opstelling: Cillissen Ligeon Veltman Moisander Boillissen Blind Duarte Klaassen Fisher De Jong Bojan
Bank Vermeer Denswil Van rhijn Poulsen Serero Schone Siggie Ola John (of een andere buitenspeler)
Denk dat dit de beste optie is om de triple te pakken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat dit niet het geval is, mij staat juist een speler bij die veel naar binnen kwam met een sterk rechterbeen, en ja ook wel eens een voorzet met links..
Juist daarom wil de Boer hem denk ik voor rechts, omdat ie dan wel buitenom kan met een goede voorzet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 december 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit niet het geval is, mij staat juist een speler bij die veel naar binnen kwam met een sterk rechterbeen, en ja ook wel eens een voorzet met links.. Juist daarom wil de Boer hem denk ik voor rechts, omdat ie dan wel buitenom kan met een goede voorzet.. hij was toen bijna koning van de assist, volgens mij werd hij 3e(achter Eriksen en Narsingh). hij gaf toen iets van 11 assists op Luuk de Jong dat jaar vanuit voorzetten(corners meegerekend), dan ging hij er om heen en gaf hij een voorzet met links, in totaal had hij 15 assists ofzo... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 december 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit niet het geval is, mij staat juist een speler bij die veel naar binnen kwam met een sterk rechterbeen, en ja ook wel eens een voorzet met links.. Juist daarom wil de Boer hem denk ik voor rechts, omdat ie dan wel buitenom kan met een goede voorzet.. Je hebt gelijk, via wiki is hij een rechtspoot...wel speelde hij zijn meeste wedstrijden als linksbuiten....wisselde vaak met chadli.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 december 2013 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij was toen bijna koning van de assist, volgens mij werd hij 3e(achter Eriksen en Narsingh). hij gaf toen iets van 11 assists op Luuk de Jong dat jaar vanuit voorzetten(corners meegerekend), dan ging hij er om heen en gaf hij een voorzet met links, in totaal had hij 15 assists ofzo... Achter assistkoning Narsingh...wat baalde ik dat hij naar PSV ging...niet dat hij daar zo goed is...maar is ook lang geblesseerd geweest....past veel beter in het Ajax spelletje... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 december 2013 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Achter assistkoning Narsingh...wat baalde ik dat hij naar PSV ging...niet dat hij daar zo goed is...maar is ook lang geblesseerd geweest....past veel beter in het Ajax spelletje... Ik denk het niet, denk dat ie niet goed genoeg is in de kleine ruimte. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat Ligeon nauwelijks te verdedigen is als keuze. Ruben raakte net op het zwaktse moment van Van Rhijn geblesseerd maar waar Ricardo beter begint te spelen is Ruben eigenlijk sinds zijn blessure nog geen moment overtuigend geweest. Ook als je de statistieken ernaast legt is Van Rhijn met 2 goals and 1 assist (17 wedstrijden) gewoon beter op dreef dan Ligeon met 1 assist (11 wedstrijden Ajax en Jong Ajax). En dat is zonder de CL assit van Ricardo en de ballen zoals de actie waar de 1-1 tegen Roda uit viel.
Van Rhijn speelt zeker nog niet goed, maar op het moment wel beter dan Ligeon. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Testje:
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zonder aankopen dus? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik irriteer me de klere aan de gekloot met opstellingen. Kwam deze site tegen en wilde even kijken hoe dat werkt. En dat werkt prima. Ga het misschien meenemen in de wedstrijd topics. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 13:15 schreef Eide het volgende:[..] Ik irriteer me de klere aan de gekloot met opstellingen. Kwam deze site tegen en wilde even kijken hoe dat werkt. En dat werkt prima. Ga het misschien meenemen in de wedstrijd topics. Overigens wel mijn favoriete opstelling..:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
T'is ook de beste opstelling. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is meer dat headliner geen tabs en extra spaties pakt dan dat het me om de opstelling gaat hoor ;) |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 13:24 schreef Eide het volgende:Het is meer dat headliner geen tabs en extra spaties pakt dan dat het me om de opstelling gaat hoor ;) Ik gebruik streepjes, maar of dat nou zo geweldig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik twijfel nog tussen Denswil voor Moisander.....100% ga ik voor Duarte ipv Serero... Uitslag 3-3...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2014 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV'er Wijnaldum mist kraker tegen Ajax
Slecht nieuws voor Georginio Wijnaldum en PSV. De aanvallende middenvelder dacht er tegen Ajax bij te zijn, maar de wedstrijd op 19 januari komt te vroeg. De Telegraaf meldt dat Wijnaldum midden januari weer aansluit bij de groepstrainingen van PSV. In de kerstvakantie werkt de speler door aan zijn herstel. De voetballer hoopt zodoende het proces in zijn rug te versnellen, zodat hij de wedstrijd alsnog kan halen.
In september speelde Wijnaldum zijn laatste wedstrijd in het shirt van PSV. Tim Matav lijkt het duel met de Amsterdammers wel te halen. Hij stond sinds november aan de kant met een knieblessure. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met Wijnaldum en Park speelde PSV zijn beste wedstrijden van dit seizoen....die Wijnaldum is gewoon een hele belangrijke speler op het middenveld bij hun....PSV is overigens nog op zoek naar nog een middenvelder tijdens de winterstop.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 20:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik twijfel nog tussen Denswil voor Moisander.....100% ga ik voor Duarte ipv Serero... Uitslag 3-3... jij ziet ons niet winnen van PSV? ik denk dat we z'n wedstrijd spelen als vorig jaar tegen Feyenoord, 2 a 3-0. z'n simpele wedstrijd waar bij PSV nog een keer dichtbij komt maar te weinig stootkracht heeft om het ons moeilijk te maken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Met Wijnaldum en Park speelde PSV zijn beste wedstrijden van dit seizoen....die Wijnaldum is gewoon een hele belangrijke speler op het middenveld bij hun....PSV is overigens nog op zoek naar nog een middenvelder tijdens de winterstop.... nog één? ze hebben er al zat volgens mij, kunnen beter de verdediging dan versterken in de breedte of gewoon gelijk een goede rechtsback halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De verdediging is naatje van PSV....maar als ze ons terug dringen op de manier zoals ze dit seizoen zijn begonnen dan hou ik mijn hart vast....stel dat ze na de winterstop weer zo'n goede start maken...ga dan zeer zeker mee met Loetje....hun moeten...wij niet zo zeer.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 00:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:De verdediging is naatje van PSV....maar als ze ons terug dringen op de manier zoals ze dit seizoen zijn begonnen dan hou ik mijn hart vast....stel dat ze na de winterstop weer zo'n goede start maken...ga dan zeer zeker mee met Loetje....hun moeten...wij niet zo zeer.... Dat laatste zie je verkeerd, wij moeten juist, voor hun is er niks meer te verliezen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat er voor Ajax toch ook wat druk opzit hoor. PSV en Feyenoord thuis gaan toch voor een groot deel bepalen hoe lekker je resterende deel van de competitie in gaat. Meteen aan Vitesse tonen dat je de teugels in handen hebt.
Ben het met Remco eens dat PSV juist vrij uit kan spelen. Slechter kan bijna niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ala PSV verliest van Ajax is het seizoen over dus lijkt mij wel wat druk bij PSV . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In principe is er voor PSV niks meer te verliezen, en dat voetbalt normaal gesproken gewoon een stukje makkelijker. PSV heeft de halve ED nog boven zich staan, daar niemand raar opkijken als er niet van Ajax gewonnen wordt, of als men geen kampioen wordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is ook wel weer zo, maar dat komt pas weer als PSV verliest. Ik denk dat Ajax toch eerder druk voelt, bij PSV hebben ze toch al het idee dat het seizoen voorbij is en gaat het eigenlijk alleen nog om rehabilitatie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Druk? Druk? Druk? Wat een onzin allemaal. Elke wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd, helemaal de wedstrijden tegen de topclubs in Nederlands. Dus zulk slapzinnig gelul. Daarnaast moet je nog maar afwachten wat er in de komende weken gebeurd. Misschien breekt de beste speler van Ajax zijn been wel. Lekker belangrijk om te praten over wie welke druk voelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 13:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Druk? Druk? Druk? Wat een onzin allemaal. Elke wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd, helemaal de wedstrijden tegen de topclubs in Nederlands. Dus zulk slapzinnig gelul. Daarnaast moet je nog maar afwachten wat er in de komende weken gebeurd. Misschien breekt de beste speler van Ajax zijn been wel. Lekker belangrijk om te praten over wie welke druk voelt. Lekker belangrijk wat jij daarvan vind.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 13:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Druk? Druk? Druk? Wat een onzin allemaal. Elke wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd, helemaal de wedstrijden tegen de topclubs in Nederlands. Dus zulk slapzinnig gelul. Daarnaast moet je nog maar afwachten wat er in de komende weken gebeurd. Misschien breekt de beste speler van Ajax zijn been wel. Lekker belangrijk om te praten over wie welke druk voelt. Nog effies en jij vind alles gelul en we ouwehoeren alleen nog over welke verpleegster nu weer de stoma komt schoonmaken. :D
Het is een forum. Het gaat om lekker praten over voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Sigi hoeft voor mij niet in de spits, ook al is er iemand die aanvoer geeft vanaf de zijkant, ook Siem de Jong kan koppen. Siem is er al een hele tijd uit en ik denk dat de Boer hem wel gaat brengen in de spits, maar eerst zal hij een keuze gaan maken tussen Sigi of Hoesen. Na de samenvatting gezien te hebben (KIPPENVEL, was in Amsterdam in de kroeg, altijd met de kampioenswedstrijd sinds onze 3e ster en het brengt altijd winst en geluk mee!!). Hoesen in de laatste minuten toch een andere klasse dan Sigi hoor. Creeert, gunt een ander op de juiste momenten ook iets en maakt ruimte voor andere spelers wanneer nodig! Ik zeg Hoesen in de spits en De Jong brengt Frank in de 2e helft 60/70ste minuut! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben met ajax Warrior eens dat het geen zin om te praten wie de meeste druk ervaart. Als je als speler van ajax niet tegen de druk kan dan ben je niet goed genoeg voor ajax en ook niet voor de europese top, Ga dan lekker bij Volendam spelen ofzo. Dat zelfde geld voor Psv.
Na deze wedstrijd zijn er nog 15 wedstrijden te gaan. Dat zijn nog 45 punten te verdelen. Dus genoeg tijd om de schade te herstellen.
Natuurlijk wil je goed beginnen, natuurlijk wil je de koppositie behouden en een tik uitdelen aan je concurrenten. Maar 1 ding weet ik zeker dat je nog zo goed kan beginnen, het zegt niks waar je eindigt. De prijzen worden pas aan het einde uitgedeeld, niet in het midden van de competitie. Dit is ook niet onze kampioenswedstrijd. Want er komen er nog wel wat meer lastige tegenstanders.
Dus ik weet niet wat hier druk hiermee te maken heeft.
Bij Ajax is iedereen weer fit. Bij ajax zitten de rollen zo goed als vast. Siem de jong keert terug, Boiliissen is weer fit(zo lang dat duurt tenminste) Duarte is fit, Vermeer heeft zijn plek geaccepteerd en kent zijn rol. Blind speelt als 6 een aantal goeie wedstrijden, hopelijk trekt hij dat door.
Ik zie met een goed gevoel de toekomst te gemoed.
Druk druk druk, ogh wat maak ik mij druk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 15:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben met ajax Warrior eens dat het geen zin om te praten wie de meeste druk ervaart. Als je als speler van ajax niet tegen de druk kan dan ben je niet goed genoeg voor ajax en ook niet voor de europese top, Ga dan lekker bij Volendam spelen ofzo. Dat zelfde geld voor Psv. Dat kun je wel zeggen, toch blijkt het tegendeel in Nederland heel vaak waar. Heel veel ploegen en spelers bezwijken vaak onder de druk, waar anderen weer beter gaan presteren juist als er druk op staat.. |
|
|
|