|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 13:50 schreef Eide het volgende:[..] Nog effies en jij vind alles gelul en we ouwehoeren alleen nog over welke verpleegster nu weer de stoma komt schoonmaken. :D Het is een forum. Het gaat om lekker praten over voetbal. Uiteindelijk is het gewoon slap gelul. Want dat gezeik over welke club nu de meeste druk zal ervaren is gewoon totale nonsens. Misschien moeten jullie wachten tot vlak voor de wedstrijd, want nu is daar totaal nog niets over te zeggen. Zoals ik al zeg is het nog 2 weken tot deze wedstrijd. Misschien kopen die pisboeren nog wel 8 nieuwe spelers en verliest Ajax er 3 door transfers en blessures. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, uiteindelijk boeit het mij geen flikker dat jij het niet belangrijk vind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, uiteindelijk boeit het mij geen flikker dat jij het niet belangrijk vind. Je loopt hier enkel maar te zeiken dat je discussies die andere mensen voeren zinloos vind..
Misschien eens afvragen wat je hier dan doet.. Een forum is namelijk om te discussiëren. En toevallig betreft het ook nog een ploeg die we kunnen treffen in de EL, dus in dezelfde competitie speelt, en daarnaast spelen er diverse ex Ajacieden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:27 schreef remco k het volgende:[..] Je loopt hier enkel maar te zeiken dat je discussies die andere mensen voeren zinloos vind.. Misschien eens afvragen wat je hier dan doet.. Een forum is namelijk om te discussiëren. En toevallig betreft het ook nog een ploeg die we kunnen treffen in de EL, dus in dezelfde competitie speelt, en daarnaast spelen er diverse ex Ajacieden. Hey ........., kunnen we die pisboeren treffen in de Europa League? Dacht toch echt dat ze in dat toernooi door 2 nietszeggende ploegjes waren uitgeschakeld. En als dit een forum is om te discussiëren dan mag ik mijn mening toch ook geven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey ........., kunnen we die pisboeren treffen in de Europa League? Dacht toch echt dat ze in dat toernooi door 2 nietszeggende ploegjes waren uitgeschakeld. En als dit een forum is om te discussiëren dan mag ik mijn mening toch ook geven? Tottenham kerel, ook daar loop je weer over te zaniken..
En inderdaad is het een forum. Over voetbal.. Dat gezeik van jou heeft niks met voetbal te maken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] Tottenham kerel, ook daar loop je weer over te zaniken.. En inderdaad is het een forum. Over voetbal.. Dat gezeik van jou heeft niks met voetbal te maken.. Zeiken doen we allemaal....ook jij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker, ontken ik ook niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke...ik ga iets meer offtopic dan jij....dat dan weer wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] Tottenham kerel, ook daar loop je weer over te zaniken.. En inderdaad is het een forum. Over voetbal.. Dat gezeik van jou heeft niks met voetbal te maken.. Dat zaniken over Tottenham betrof een ander topic. En ik had het in dit topic toch echt over druk en die pisboeren. Dus niet verschillende topics samenbinden om een punt te maken. Maar maak jij jezelf maar druk om de druk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Iets? Van de 10 reacties die jij plaatst zijn er 9,5 offtopic. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ech nie.....overdrijf niet zo man |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe, overdrijven? De enige nuttige posts van jouw zijn wanneer je het over Litmanen hebt. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehe, overdrijven? De enige nuttige posts van jouw zijn wanneer je het over Litmanen hebt. ;-) Pfffffffffff......ik weet het ook niet waar ik het in die andere posts over heb gehad....ga echt niet terug lezen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffffffffff......ik weet het ook niet waar ik het in die andere posts over heb gehad....ga echt niet terug lezen Whahahahaha, levert wel een hoop vermaak op ouwe. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar zijn de meningen over verdeeld gap.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, lekker belangrijk wat anderen vinden. Sommigen hier hebben totaal geen lol in hun achterste en maken zich liever druk over druk. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, lekker belangrijk wat anderen vinden. Sommigen hier hebben totaal geen lol in hun achterste en maken zich liever druk over druk. ;-) Ja ik las het en je hebt gelijk....had geen zin om me in die discussie te mengen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Druk is niet iets wat de wedstrijd bepaald. Kwaliteit bepaald de uitslag. Ajax heeft meer kwaliteit. Psv weet dat en daar maken ze ook zo zorgen om! In de jeugd opleiding lopen ook jongens met meer kwaliteit hebben dan de spelers die in het 1ste van Psv spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
onnodig deze discussie...wedstrijd is schijnbaar afgelast... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Druk is niet iets wat de wedstrijd bepaald. Kwaliteit bepaald de uitslag. Ajax heeft meer kwaliteit. Psv weet dat en daar maken ze ook zo zorgen om! In de jeugd opleiding lopen ook jongens met meer kwaliteit hebben dan de spelers die in het 1ste van Psv spelen. Volgens Gullit de speelstijl P.A...maar ja dat is dan ook een top trainer ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
onnodig deze discussie...wedstrijd is schijnbaar afgelast... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
WHAAAAAAAAAA...jij bent echt gek!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee jij zit lekker in je kokosnoot.....mafkees ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoezo ben bloed serieus... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Druk is niet iets wat de wedstrijd bepaald. Kwaliteit bepaald de uitslag. Ajax heeft meer kwaliteit. Psv weet dat en daar maken ze ook zo zorgen om! In de jeugd opleiding lopen ook jongens met meer kwaliteit hebben dan de spelers die in het 1ste van Psv spelen. Jep, precies zoals ik al postte. Maar sommigen maken zich hier liever druk om de druk. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik nooit....weet niet hoe dat moet :-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat zaniken over Tottenham betrof een ander topic. En ik had het in dit topic toch echt over druk en die pisboeren. Dus niet verschillende topics samenbinden om een punt te maken. Maar maak jij jezelf maar druk om de druk. Ik maak me helemaal nergens druk om, valt gewoon op dat je op van alles loopt te zaniken hiero.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 22:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik maak me helemaal nergens druk om, valt gewoon op dat je op van alles loopt te zaniken hiero.. Jep, omdat er hier velen zijn die roepen zonder een onderbouwing. Of hadden we soms ook last van de druk in de uitwedstrijd tegen die pisboeren? O nee toen konden die pisboeren natuurlijk ook al zonder druk voetballen omdat ze kansloos zijn voor de titel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 21:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Druk is niet iets wat de wedstrijd bepaald. Kwaliteit bepaald de uitslag. Ajax heeft meer kwaliteit. Psv weet dat en daar maken ze ook zo zorgen om! In de jeugd opleiding lopen ook jongens met meer kwaliteit hebben dan de spelers die in het 1ste van Psv spelen. Kwaliteit bepaalt de uitslag?? Waarom wonnen we de vorige keer niet dan? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind (81. Boilesen); Schöne, Serero, De Jong (69. Duarte); Sigthórsson (77. Andersen), Bojan, Fischer. Wissels: Cillessen, Boilesen, Van der Hoorn, Poulsen, Hoesen.
Opstelling PSV: Zoet; Willems (71. Tamata), Hendrix, Bruma, Brenet; Toivonen, Schaars, Hiljemark; Depay, Matavz (81. Locadia), Park. Wissels: Tyton, Locadia, Arias, Jozefzoon, Bakkali, Koch.
Scoreverloop: 53. Matavz, 1-0, 61. Willems, 2-0, 64. Hiljemark, 3-0, 68. Park, 4-0. Gele kaart Ajax: 67. De Jong
wat valt je op?
Een van de laatste wedstrijden van vermeer. Moisander rechts in het centrum van de verdediging. Geen Poulsen of blind als nummer 6 maar Schone. De jong die na een klap long nooit volledig is hersteld, zie hamstring blessure(gebrek aan zuurstof). Aanval met Siggie bojan en fisher. Ja, dat waren de spelers die in vorm waren deze halve seizoen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik was aan het werk. Maar wat ik gehoord heb is dat voor de 1-0 het gelijk op ging en het een wedstrijd was wie de 1ste maakte de winnaar zou worden. toen de 1-0 werd had ajax niet het geloof dat ze het nog goed konden maken. Psv kreeg juist wel het geloof dat het goed zou aflopen na de 1-0.
Vermeer zit nu op de bank en ik heb het verschil laten zien tussen de periode met vermeer op doel en ciliissen, dat is wel een oneerlijke vergelijking want vermeer had veltman niet voorvzich en geen de verdediging had geen blind voorvzich.
Blind op 6 is betere optie dan schone. hopelijk trekt blind het wel door, na een goed begin. Klaassen op het middenveld waardoor De jong spits kan spelen.
Kleine aanpassingen waardoor wij nu bovenaan staan maar toch dit seizoen met 4-0 hebben verloren in eindhoven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2014 - 17:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind (81. Boilesen); Schöne, Serero, De Jong (69. Duarte); Sigthórsson (77. Andersen), Bojan, Fischer. Wissels: Cillessen, Boilesen, Van der Hoorn, Poulsen, Hoesen. Opstelling PSV: Zoet; Willems (71. Tamata), Hendrix, Bruma, Brenet; Toivonen, Schaars, Hiljemark; Depay, Matavz (81. Locadia), Park. Wissels: Tyton, Locadia, Arias, Jozefzoon, Bakkali, Koch. Scoreverloop: 53. Matavz, 1-0, 61. Willems, 2-0, 64. Hiljemark, 3-0, 68. Park, 4-0. Gele kaart Ajax: 67. De Jong wat valt je op? Een van de laatste wedstrijden van vermeer. Moisander rechts in het centrum van de verdediging. Geen Poulsen of blind als nummer 6 maar Schone. De jong die na een klap long nooit volledig is hersteld, zie hamstring blessure(gebrek aan zuurstof). Aanval met Siggie bojan en fisher. Ja, dat waren de spelers die in vorm waren deze halve seizoen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik was aan het werk. Maar wat ik gehoord heb is dat voor de 1-0 het gelijk op ging en het een wedstrijd was wie de 1ste maakte de winnaar zou worden. toen de 1-0 werd had ajax niet het geloof dat ze het nog goed konden maken. Psv kreeg juist wel het geloof dat het goed zou aflopen na de 1-0. Vermeer zit nu op de bank en ik heb het verschil laten zien tussen de periode met vermeer op doel en ciliissen, dat is wel een oneerlijke vergelijking want vermeer had veltman niet voorvzich en geen de verdediging had geen blind voorvzich. Blind op 6 is betere optie dan schone. hopelijk trekt blind het wel door, na een goed begin. Klaassen op het middenveld waardoor De jong spits kan spelen. Kleine aanpassingen waardoor wij nu bovenaan staan maar toch dit seizoen met 4-0 hebben verloren in eindhoven. Als kwaliteit altijd wint, waarom speel je dan gelijk tegen de nummer laatst, of verles je punten tegen welke ploeg dan ook die onder je staat??
Niet alleen in NL, maar in heel Europa.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2014 - 17:42 schreef remco k het volgende:[..] Als kwaliteit altijd wint, waarom speel je dan gelijk tegen de nummer laatst, of verles je punten tegen welke ploeg dan ook die onder je staat?? Niet alleen in NL, maar in heel Europa.. Ik zei dat kwaliteit de uitslag bepaald. Ik zei dat NIET dat de club met de meeste kwaliteit de wedstrijd wint.
Niemand wint elke wedstrijd op basis van zijn of haar kwaliteiten. Anders zou elke wedstrijd heel saai zijn om naar te kijken, want iedereen weet toch wel dat ajax de meeste kwaliteiten heeft.
Maar het ging over druk. druk bepaald niet de uitslag.
Druk bepaald of je niveau haalt, Het niveau is wat er in het team zit qua potentie, als er veel druk op het team staat. dan ontstaat er een verschil tussen het potentie en kwaliteit.
Bijvoorbeeld: een jonge speler met veel potentie, hij heeft het laten zien in bepaalde wedstrijden, er vallen een aantal dragende spelers weg in het team. Team en de omstanders verwachten dat die jonge speler het team gaat dragen. Druk wordt opgevoerd en de jongen bezwijkt onder de druk. Die jongen heeft niet zijn niveau vast kunnen houden dus kun je niet spreken over een kwaliteit van een speler maar over het potentie van zo speler. Begrijp je mij? Of leg ik dit verkeerd uit?
Voorbeelden zijn er genoeg, Fisher. Zijn maatje vertrekt naar london. Alderweirld vertrekt naar madrid. Siem raakt na 2 wedstrijden gebleseerd en is daarna niet meer de oude geweest. Dus zijn er andere spelers die moeten opstaan. Ze hebben de potentie wel maar hebben dat nog niet kunnen omzetten naar hun kwaliteiten. Dan zak je dus door het eis.
Ander voorbeeld Bakkali van Psv. Niemand verwacht van een 17 jarige dat hij psv op sleeptouw neemt, nadat psv groot uitverkoop heeft gehad. Dus kon hij onbevangen spelen. Wijnaldum raakt geblesseerd, Toivonnen komt hem vervangen en het middenveld komt in niet meer in balans. Van de buitenwacht word dan verwacht dat hij even zijn niveau vast kan houden. Onmogelijk.
Als je van je potentie niveau gelijk is aan die van je kwaliteit niveau dan maakt druk echt niks meer uit. Of zou messi echt geen druk voelen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
'Ruiz inzetbaar tegen Ajax' JipVR, 12-01-2014 11:08,
Wanneer Ajax volgend weekend tegen PSV speelt, kunnen de Eindhovenaren waarschijnlijk al een beroep doen op Bryan Ruiz, zo meldt het Eindhovens Dagblad.
Wanneer de werkvergunning voor de Costaricaan voor zondagavond is verkregen, zal hij inzetbaar moeten zijn. 'Ruiz is voor PSV normaal gesproken inzetbaar tegen Ajax als PSV en hij vanavond alles in orde kunnen maken', aldus Eindhovens Dagblad-journalist Rik Elfrink.
Bronneke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik had het gezien. Raak er niet opgewonden van. Ruiz heeft nauwelijks ritme en PSV zit nu niet bepaald verlegen om aanvallende spelers. Meer van hetzelfde. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 11:50 schreef Eide het volgende:Ik had het gezien. Raak er niet opgewonden van. Ruiz heeft nauwelijks ritme en PSV zit nu niet bepaald verlegen om aanvallende spelers. Meer van hetzelfde. Klopt, misschien mazzel dat we PSV gelijk hebben en niet later int seizoen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk dat PSV best vertrouwen heeft getankt voor de stop en tijdens het trainingskamp. Het was niet best maar er waren punten en tegen Ajax hebben ze toch wel iets te bewijzen voor hun gevoel denk ik.
Maar goed, Ajax is ook getergd om die blamage van eerder in het seizoen uit te wissen. Laten we niet te veel naar PSV kijken, dit Ajax moet PSV gewoon kunnen verslaan, zeker op eigen terrein. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 11:50 schreef Eide het volgende:Ik had het gezien. Raak er niet opgewonden van. Ruiz heeft nauwelijks ritme en PSV zit nu niet bepaald verlegen om aanvallende spelers. Meer van hetzelfde. Toch is Ruiz wel een speler die het verschil kan maken. Beetje type speler wat ik bij ons ook wel rechtsbuiten wilde zien spelen. Toch ga ik thuis wel uit van een kleine overwinning al vindt ik het wel jammer dat we ons voorin niet versterkt hebben!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ruiz is een totaal onzinnige aankoop waar ik totaal niet van onder de indruk ben. Hij is bijna een kopie van Toivonen qua speler. Verdedigt nooit mee en speelt amper. Dus ze doen echt maar zo wat in eindhoven en ik kan er alleen om lachen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 12:15 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat PSV best vertrouwen heeft getankt voor de stop en tijdens het trainingskamp. Het was niet best maar er waren punten en tegen Ajax hebben ze toch wel iets te bewijzen voor hun gevoel denk ik. Maar goed, Ajax is ook getergd om die blamage van eerder in het seizoen uit te wissen. Laten we niet te veel naar PSV kijken, dit Ajax moet PSV gewoon kunnen verslaan, zeker op eigen terrein. Dan vraag ik mij af waar dat vertrouwen op gebasseerd is. Tegen Utrecht viel elke bal goed voor ze. Tegen ADO, met tien man, was het echt niet om aan te gluren en gisteren tegen Augsburg was het ook niet best dus ik zie vooralsnog geen verbetering bij ze. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Toch is Ruiz wel een speler die het verschil kan maken. Beetje type speler wat ik bij ons ook wel rechtsbuiten wilde zien spelen. Toch ga ik thuis wel uit van een kleine overwinning al vindt ik het wel jammer dat we ons voorin niet versterkt hebben! Hij wordt gehaald als middenvelder lijkt me want op rechts hebben ze Narsingh, Josefzoon, Bakkali en Park al dus als hij voor rechtsbuiten wordt gehaald dan is de aankoop nog dommer
We hoeven ons niet te versterken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 12:23 schreef Brandje het volgende:[..] Dan vraag ik mij af waar dat vertrouwen op gebasseerd is. Tegen Utrecht viel elke bal goed voor ze. Tegen ADO, met tien man, was het echt niet om aan te gluren en gisteren tegen Augsburg was het ook niet best dus ik zie vooralsnog geen verbetering bij ze. Voetballend niet, maar een balletje dat net goed valt kan de kentering al zijn. Als je aldoor verliest en dan win je de laatste 2 wedstrijden ga je toch anders de winterstop in.
Maar ach, voor Ajax kan ik ook allerlei redenen verzinnen waardoor ze er beter en gemotiveerder opklappen na de stop. Uiteindelijk moeten de speler het gewoon laten zien op het veld, en dan acht ik Ajax gewoon beter dan PSV.
Edit: Je kan nutuurlijk ook zeggen dat Ajax een unieke kans heeft om het broze vertrouwen bij PSV meteen te vermorzelen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zou me ook niet voor kunnen stellen waar we ons zouden moeten versterken als je het eigenlijk al prima hebt staan, psv kan als ze geen cl spelen het heel snel vergeten omdat ze daar denk ik nog op begroten, bijna 20 miljoen uitgegeven dit jaar en dan de salarissen niet meegerekend, en dan vallen een hoop spelers volgend jaar weer weg bij psv dus je hebt zonder aankopen volgend jaar al een heel groot probleem.
Ajax heeft, als er een speler word verkocht, genoeg spelers lopen die kunnen spelen. Meleg komt er ook aan en is een goed talent. Middenveld is prima bezet(spelers als schone, serero, duarte, klaassen, andersen, de Jong en allemaal hebben ze ook een 2e positie, verdediging staat ook prima ook met vervangingen:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 14:38 schreef freakie het volgende:Zou me ook niet voor kunnen stellen waar we ons zouden moeten versterken als je het eigenlijk al prima hebt staan, psv kan als ze geen cl spelen het heel snel vergeten omdat ze daar denk ik nog op begroten, bijna 20 miljoen uitgegeven dit jaar en dan de salarissen niet meegerekend, en dan vallen een hoop spelers volgend jaar weer weg bij psv dus je hebt zonder aankopen volgend jaar al een heel groot probleem. Ajax heeft, als er een speler word verkocht, genoeg spelers lopen die kunnen spelen. Meleg komt er ook aan en is een goed talent. Middenveld is prima bezet(spelers als schone, serero, duarte, klaassen, andersen, de Jong en allemaal hebben ze ook een 2e positie, verdediging staat ook prima ook met vervangingen:) Waarom vallen er veel spelers weg bij PSV??
Je vergeet er ook even bij te vertellen dat er ruim 40 miljoen is binnen gekomen aan transfers.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vergeet dat? 40 miljoen in 3 jaar bedoel je? Ja dan kan ik nog meer namen vertellen. Ik zeg dat omdat ruiz dan gehuurd is en bruma of rekik is dan gehuurd, er lopen wat oude spelers rond, wijnaldum gaat verkocht worden, matavs wil in alle waarschijnlijkheid weg, vertel het me als ik wat mis. Huren is goed maar zonder een echte visie en gedachten heeft dat echt geen zin.
Psv heeft dan 2 gehuurde spelers als ik het goed heb, 2 spelers die dan in de basis zouden moeten staan, iets dat je volgend jaar dan weer mist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 15:10 schreef freakie het volgende:Vergeet dat? 40 miljoen in 3 jaar bedoel je? Ja dan kan ik nog meer namen vertellen. Ik zeg dat omdat ruiz dan gehuurd is en bruma of rekik is dan gehuurd, er lopen wat oude spelers rond, wijnaldum gaat verkocht worden, matavs wil in alle waarschijnlijkheid weg, vertel het me als ik wat mis. Huren is goed maar zonder een echte visie en gedachten heeft dat echt geen zin. Psv heeft dan 2 gehuurde spelers als ik het goed heb, 2 spelers die dan in de basis zouden moeten staan, iets dat je volgend jaar dan weer mist. Nee gewoon 40 miljoen ruim de afgelopen tranferperiode.. En Bruma is niet gehuurd, Rekik is gehuurd.. En dat hebben ze gedaan omdat daar wat achter zit wat er aan komt aan jeugd..
Een aantal jongere jongens zullen dan ook weer verder zijn, en waarschijnlijk komt er ook komende zomer wel iets bij en gaat er weer wat weg..
PSV is gewoon een ploeg die structureel altijd meedoet om de bovenste plekken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Nee gewoon 40 miljoen ruim de afgelopen tranferperiode.. En Bruma is niet gehuurd, Rekik is gehuurd.. En dat hebben ze gedaan omdat daar wat achter zit wat er aan komt aan jeugd.. Een aantal jongere jongens zullen dan ook weer verder zijn, en waarschijnlijk komt er ook komende zomer wel iets bij en gaat er weer wat weg.. PSV is gewoon een ploeg die structureel altijd meedoet om de bovenste plekken.. Ondanks alle inkomsten overigens maar 3 ton winst waarbij een deel van de inkomsten pas volgend jaar meetellen op de begroting. PSV heeft dus nog altijd nauwelijks iets te makken aangzien ze zonder tranfer- en CL inkomtsen gewoon dik verlies draaien.
PSV heeft best wat perspectief vanuit de jeugd maar het is een enorme omslag. het is altijd een koopclub geweest en als het dan slecht gaat is de neiging om maar weer te gaan kopen groot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 16:08 schreef Eide het volgende:[..] Ondanks alle inkomsten overigens maar 3 ton winst waarbij een deel van de inkomsten pas volgend jaar meetellen op de begroting. PSV heeft dus nog altijd nauwelijks iets te makken aangzien ze zonder tranfer- en CL inkomtsen gewoon dik verlies draaien. PSV heeft best wat perspectief vanuit de jeugd maar het is een enorme omslag. het is altijd een koopclub geweest en als het dan slecht gaat is de neiging om maar weer te gaan kopen groot. Zeker, daar heb je ook gelijk in. Ben er zelf ook nooit voorstander van geweest..Simpelweg omdat het veel te risicovol is, en kijk daarbij eens wat het sportief brengt.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 16:08 schreef Eide het volgende:[..] Ondanks alle inkomsten overigens maar 3 ton winst waarbij een deel van de inkomsten pas volgend jaar meetellen op de begroting. PSV heeft dus nog altijd nauwelijks iets te makken aangzien ze zonder tranfer- en CL inkomtsen gewoon dik verlies draaien. PSV heeft best wat perspectief vanuit de jeugd maar het is een enorme omslag. het is altijd een koopclub geweest en als het dan slecht gaat is de neiging om maar weer te gaan kopen groot. Kopen om te kopen doen ze daar want Ruiz hebben ze daar helemaal niet nodig. Als rechtsbuiten niet en ook voor het middenveld niet. Als ze hem als spits gebruiken dan is het kapitaalsvernietiging inzake Matavz. Locadia maakt ook niet de stappen die ik wel verwacht had. Die hele selectie is totaal uit balans. Zitten teveel Marokanen/baasjes in de selectie. Bakkali aardig talent maar heeft nare trekjes. Maher begint ze ook te vertonen. Depay(geen marokaan) goede speler maar een veel te laag rendement. Rekik is een ongeleid projectiel. Ajax doet het daarom veel beter.Geen wanklank vanuit de selectie |
|
|
|