|
|
freakie
|
|
|
quote: Tsja zo kan je dat wel zeggen maar dan spelen de spelers die niet spelen bij de jeugd precies hetzelfde spelletje. Ik zou het bij de namen van de spelers even vertellen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 18:58 schreef Eide het volgende:Even kijk hoor, Cillissen, Vermeer en Van 't Hart, Van Rhijn, Ligeon, Moisander, Van Rhijn, Denswil, Van der Hoorn, Boilesen, Riedewald, Poulsen, Blind, De Jong, Klaassen, Serero, Duarte, Schone, Bojan, De Sa, Hoesen, Sightorsson, Fischer, Andersen... en dan nog Eriksen en Alderweireld. Dat zijn er al 24 uit m'n hoofd. Volgens mij heeft Lukoki ook nog officiële minuten gemaakt. Ik had het gelukkig niet over de eerste minuutjes of over een paar invalbeurten. Als je veel jeugd inpast dan is dat juist een pree. Ik heb het over de samenstelling van het eerste team en dat is vrijwel altijd de zelfde geweest.
Vermeer Van Rijhn, Alderweireld, Moisander, Blind
Poulsen De Jong, Eriksen
Fischer, Siggie, Schone/de Sa(nog meer spelers)
Dit jaar is dat vooral
Cillesen
van Rijhn, Veltman, Moisander, boilesen
Blind/of poulsen
de Jong, Duarte, Klaasen of Serero(vooral de laatste 2 is ongeveer 12 wedstrijden zo geweest in de competitie)
Bojan of schone, Siggie en Fischer(vrijwel altijd hebben ze zo gespeeld)
Zoveel grote wisselingen zijn er niet en alle wissels hebben vorig jaar ook al gespeeld en weten hun taak.
Kijk alleen al naar het aanvallende gebied bij psv, en je ziet dat daar bijna 5/6 spelers moeten spelen en elke keer wisselen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik heb er zin in. Onzin zo winterstop, hopelijk zijn ze uitgerust. Ik in ieder geval wel.
Zondag word een makkelijk overwinning, niet dat psv slecht is. In tegendeel, psv staat voor het niveau van psv echt te laag.
de redenen dat ajax wint is: Ajax thuist speelt en dat het stadion uitverkocht is. Ajax een beter draaiend elftal heeft dan dat psv dat heeft. Op elke positie heeft ajax meer kwaliteit dan dat psv heeft.
Maar het gaat om doelpunten maken en dat is voor beide team moeilijk gebleken dit halve seizoen. Psv heeft Ruiz gehaald, lijkt mij niet dat hij meteen speelt en er 2 a 3 in gaat leggen. Ajax zal met Siem de Jong in de spits spelen en hij heeft bewezen in grote wedstrijden altijd het netje te kunnen vinden als spits.
Valt de 1-0 dan word het een walk over. Valt de 0-1 dan word het een lastige wedstrijd met ajax als winnaar (2-1) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ruiz mag in ieder geval meespelen. Ben eens benieuwd met wat voor middenveld PSV gaat beginnen. Laat Blind die Ruiz maar opvreten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV zonder Toivonen, Tamata, Wijnaldum en Matavz naar Ajax
EINDHOVEN - Bij PSV ontbreken vier spelers in de topper tegen Ajax op zondagmiddag. De ploeg reist zonder Ola Toivonen, Abel Tamata, Georginio Wijnaldum en Tim Matavz naar Ajax. Bekijk ook...
Toivonen is nog onvoldoende hersteld van een hamstringblessure, Tamata heeft liesklachten. Matavz is over een of twee weken fit, denkt trainer Phillip Cocu. Wijnaldum is ook op de weg terug en zal vermoedelijk snel daarna weer aansluiten. Bron |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Gwn Siem in de spits en Davy op middenveld dan komt t goed. Ik zeg 3-1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siem geblesseerd dus zal het Bojan of Siggi worden !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De Jong mist topper tegen PSV
18 januari 2014 Siem de Jong doet zondag niet mee in de topper tegen PSV. De aanvoerder verliet zaterdag aan het einde van de training het veld. Hij kreeg last van een spier in zijn rechterbovenbeen. Overigens wel op een andere plek dan bij de blessure die hem voor de winterstop aan de kant hield. De Jong wordt maandag nader onderzocht.
Nicolai Boilesen, voor de winterstop geblesseerd, zit wel weer bij de selectie. Zijn terugkeer gaat ten koste van Ruben Ligeon.
Selectie Ajax voor duel met PSV:
Kenneth Vermeer Ricardo van Rhijn Niklas Moisander Christian Poulsen Viktor Fischer Lerin Duarte Kolbeinn Sigthórsson Bojan Joël Veltman Nicolai Boilesen Daley Blind Davy Klaassen Lasse Schöne Jasper Cillessen Danny Hoesen Stefano Denswil Thulani Serero Jairo Riedewald
Tekst: Ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie komt er voor hem in de plaats eigenlijk dan? Kishna, Andersen en van der Hoorn zitten er namelijk alsnog niet bij. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsjiezus.. Maar dan afwachten wie er dan staat, ik hoop ten zeerste dat hij bojan inzet, ik denk dat hij als spits meer kan. Maar denk dat het gewoon weer siggie wordt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 13:46 schreef freakie het volgende:Tsjiezus.. Maar dan afwachten wie er dan staat, ik hoop ten zeerste dat hij bojan inzet, ik denk dat hij als spits meer kan. Maar denk dat het gewoon weer siggie wordt.. Denk het ook. Gaat niet leuk worden dan denk ik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T zal een aanvaller worden denk ik, Andersen dan denk ik |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Klopt, of wel:) misschien maakt hij er wel2 en wint Ajax hierdoor. Dat zou siggie echt goed doen;p |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar er zitten er al 18 in de selectie. Zou Siggie of de tribune normaal zitten? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ooo ik zie het, dan is hoessen erbij gekomen;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vermeer, denswil, jario, hoessen, siggie of bojan, duarte en poulsen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
2 verdedigers, 2 aanvallers en 2 middenvelders:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wordt Hoessen zoals tegen Barca thuis... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Mmm hoezo denk je dat? Hoessen is er nu in alle waarschijnlijlheid bijgehaald, en nu hij erbij is zou hij ook gelijk spelen?:p |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik hoop op Bojan in de spits, die Bruma heeft de draaicirkel van een vrachtwagen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De opstellingen volgens De Telegraaf:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer. PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Maher; Bakkali, Ruiz en Depay |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En Hoesen schijnbaar bij ons. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou echt belachelijk zijn. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Waarom?
Hoessen speelde met het reserve team in Turkeije. Hij speelde toen als spits.
1ste wedstrijd gesteund door Siggie op de rechter flank. 2de wedstrijd gesteund door Bojan op de rechterflank en Siggie deed toen niet eens mee aan de die wedstrijd.
Bojan speelde 1ste wedstrijd met de basisteam op de rechterflank en in de 2de wedstrijd speelde hij met de reserve team op de rechterflank
Siggie speelde enkel de 1ste wedstrijd en in het reserve team en dat op de rechterflank.
Dus in deze stand zou het logisch zijn dat hoessen 2de spits is.
Maar ik begrijp wel wat er je bedoelt. Bojan en Siggie worden tijdens deze 2 wedstrijden gebruikt op de rechterkant.
Vaste speler op de rechter kant Schone speelde in de 1ste wedstrijd nog op het middenveld met de reserve en met de 2de wedstrijd in het basisteam op de rechterkant. En daardoor kan Bojan of Siggie naar binnen toeschuiven.
De boer heeft in de spits genoeg opties |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 17:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom? Hoessen speelde met het reserve team in Turkeije. Hij speelde toen als spits. 1ste wedstrijd gesteund door Siggie op de rechter flank. 2de wedstrijd gesteund door Bojan op de rechterflank en Siggie deed toen niet eens mee aan de die wedstrijd. Bojan speelde 1ste wedstrijd met de basisteam op de rechterflank en in de 2de wedstrijd speelde hij met de reserve team op de rechterflank Siggie speelde enkel de 1ste wedstrijd en in het reserve team en dat op de rechterflank. Dus in deze stand zou het logisch zijn dat hoessen 2de spits is. Maar ik begrijp wel wat er je bedoelt. Bojan en Siggie worden tijdens deze 2 wedstrijden gebruikt op de rechterkant. Vaste speler op de rechter kant Schone speelde in de 1ste wedstrijd nog op het middenveld met de reserve en met de 2de wedstrijd in het basisteam op de rechterkant. En daardoor kan Bojan of Siggie naar binnen toeschuiven. De boer heeft in de spits genoeg opties Omdat ik het een ronduit slechte speler vind. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar als je moet kiezen tussen Sigthorsson en Hoesen, wie zou je dan kiezen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoessen..want Sigi brengt helemaal niets... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hoessen brengt ook niks. Sigiie is naast klaassen gewoon onze topscoorder.
Heeft na Barca uit (penalty mis) vrij weinig gepresseerd, maar spits zijn is iets wat ongrijpbaar is.
Pelle slaagde nergens totdat hij aankwam in de kuip en de kuip meenam in zijn succes. Sigiie scoort en is vaste spits van IJsland. Dus hij zal wel iets goed doen.
Ik ben voor Siggie, ook al is hij uitvorm maar dat is Fisher ook. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Hoessen brengt ook niks. Sigiie is naast klaassen gewoon onze topscoorder. Heeft na Barca uit (penalty mis) vrij weinig gepresseerd, maar spits zijn is iets wat ongrijpbaar is. Pelle slaagde nergens totdat hij aankwam in de kuip en de kuip meenam in zijn succes. Sigiie scoort en is vaste spits van IJsland. Dus hij zal wel iets goed doen. Ik ben voor Siggie, ook al is hij uitvorm maar dat is Fisher ook. Alleen 2 spelers uit vorm neerzetten is niet echt effectief, eerst Fischer beter laten spelen en dan siggie kijken is denk ik een prioriteit!;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als ik heel eerlijk ben hebben zowel Siggie als Hoesen tot nu beide zelden overtuigd. Siggie begon het seizoen redelijk, denk aan de goal thuis tegen de kakkies, maar Hoesen is belangrijker geweest met goals. Maar beide verdienen ze eigenlijk geen basisplek, daarvoor is het niet goed genoeg geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat klopt maar hij moet een keuze maken, kan niet oneindig met Sigi aankomen....ik denk dat hij nu Danny de kans geeft... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat klopt maar hij moet een keuze maken, kan niet oneindig met Sigi aankomen....ik denk dat hij nu Danny de kans geeft... beide ruk, zet Riedewald maar in de spits ;-)......maar we winnen met 4-2 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mijn opstelling Cillessen Rhijn Veltman Moisander Boilesen Blind Klaassen Serero Schöne Bojan Duarte
Fischer bakt er geen reet van, gaat alleen maar zelf. ff met beide voetjes aan de grond zetten, zal hem helpen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik geloof er eigenlijk niets van, Hoesen in de spits. Ik verwacht nog altijd De Jong eigenlijk. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Jack Hoessen is nog te slecht voor JL !! sorry mijn mening |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja en Sig moeten ze lekker verkopen nu het nog kan die prutser. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoessen zie ik nog altijd liever dan Sigthorsson want die past totaal niet in het systeem. Gaat totaal geen dreiging vanuit traag en zwak aan de bal. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 00:23 schreef Eide het volgende:Ik geloof er eigenlijk niets van, Hoesen in de spits. Ik verwacht nog altijd De Jong eigenlijk. Is toch geblesseerd... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eh ja, had ik gemist tussen alle bedrijven door. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heb er een slecht gevoel over... Hele nacht gezopen om hopelijk lekker te slapen, maar ben alleen maar aan het draaien en lig nu verrot op de bank
Ben heel bang voor een 1-3 nederlaag en ik kan ook de spanning niet wegdrinken want dan kots ik mn ballen uit mn broek!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zozo dat is wat, zoveel spanning? :o |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 12:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Heb er een slecht gevoel over... Hele nacht gezopen om hopelijk lekker te slapen, maar ben alleen maar aan het draaien en lig nu verrot op de bank Ben heel bang voor een 1-3 nederlaag en ik kan ook de spanning niet wegdrinken want dan kots ik mn ballen uit mn broek!!! 4-2 gappie.....en neem gerust maar een biertje ;-) |
|
|
|