BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 19 januari 2014, 16:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Bojan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 13:04 schreef remco k het volgende:
Bojan
Heeft tot nog toe 15 wedstrijden gespeeld en maar 2 keer gescoord. Verder 3 assist gegeven en 2 keer een gele kaart gepakt. Wat betreft dat laatste niet meegerekend vind ik het maar karig en moet hij nu eerst maar een aantal wedstrijden vast in de basis spelen om zichzelf te bewijzen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 januari 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Bojan komt Fysiek te kort t.o.v. Siggie en kan lang niet zo goed koppen als Siggie.
Als Sigthorson vaker van dit soort ballen krijgt, ben ik er van overtuigd dat hij ook veel meer gaat scoren. Hij weet ook heel vaak goed voor z'n man te komen.
Wat betreft akties me de bal zal Siggie het afleggen tegen Bojan. Bojan is geen echte 9, die moet je een vrije rol geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 januari 2014 - 02:13   quote  deeplink  
Omdat het doelpunt zo geweldig is. Even op de link klikken en je kan hem zo vaak afspelen als je maar wilt!

Sigthorsson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 07:36   quote  deeplink  
QPR wil hem hebben
Peterhs
 Peterhs - donderdag 23 januari 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 02:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Omdat het doelpunt zo geweldig is. Even op de link klikken en je kan hem zo vaak afspelen als je maar wilt!

Sigthorsson
Doelpunt was niet zo geweldig. Gewoon netjes ingekopt maar verder niet.
Wat Schone doet met die bal, kan ik alleen maar zeggen petje af!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 januari 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 09:04 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Tja, misschien had ik het in kindertaal moeten schrijven. Met het doelpunt bedoel ik natuurlijk ook de goede pass van op Schöne, de geweldige voorzet van Schöne en daarnaast het prima inkoppen van Sigi!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 23 januari 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 07:36 schreef remco k het volgende:
QPR wil hem hebben
Maar wie gaan we dan als vervanger halen?
Toch Finbogson?

Bojan, de Jong red je het wel even mee, maar hoop dan toch op een vervanger...
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 09:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Toch Finbogson?

Je dacht toch niet dat Siggie serieus gaat praten met de #2 van de Championship? Dat lijkt me dusdanig ver gezocht dat ik me niet kan voorstellen dat hier serieus over gesproken gaat worden tenzij ze een enorme zak met geld meenemen (lees tegen de 10 miljoen voor iemand als Siggie)
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 09:04 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Er is meer aan een doelpunt dan alleen hoe de bal erin gaat.

Gewoon een geweldige goal.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 09:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Toch Finbogson?

Ik denk dat Bojan volgend jaar bij ons blijft, en als ie zo blijft spelen als gister gaan we heel erg veel plezier aan hem beleven..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 23 januari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat Sigi weg gaat, Bojan zou niet heel verkeerd zijn als hij zou blijven, maar hij moet zich nog wel verder ontwikkelen. Hij heeft echt jaren stilgestaan en bij Ajax kan hij net als anderen zich echt gaan ontwikkelen.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Toch kan ik bij vlagen echt genieten van Bojan, zoals ik dat ook van Klaassen kan.. Die twee hebben denk ik de beste balaanname van de hele eredivisie, en hebben in de passing zelden balverlies. Als je bij Bojan ziet hoe makkelijk die een keihard ingespeelde bal perfect aanneemt voor een vervolg actie, dan kun je echt wel wat..

Niet voor niets werd hij destijds bestempeld als het grootste talent sinds Messi, en misschien haalt hij wel niet meer de wereld top, maar de Ajax top kan hij wel degelijk halen..
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Hij moet wel simpeler gaan spelen. Dan combineert hij goed en dan wil hij een actie forceren of te ver doorvoeren. Dat moet wel beter.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 januari 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:41 schreef Eide het volgende:
Hij moet wel simpeler gaan spelen. Dan combineert hij goed en dan wil hij een actie forceren of te ver doorvoeren. Dat moet wel beter.
Zo ken ik er nog wel eentje speelt bij ons als linksbuiten deze zijn passing is
ook van bedroevend niveau. Moet wel gezegd worden er zit een stijgende lijn in
hij werkt ook hard.
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Fischer heeft inderdaad ook zoiets, maar dan dat hij te geforceerd beslissend probeert te zijn. Overigens vind ik het niveau van Fischer zeker niet bedroevend meer. Je hebt altijd wat aan hem, het is zelfs uit vorm een enorme handenbinder voor een tegenstander maar zijn rendement moet omhoog.
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Er zit een enorme drive en werklust in die jongen... Als hij die twee dingen nu om kan zetten in goals gaan we nog heel veel mooie dingen van hem zien, dat weet ik zeker...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Als ik het me goed herinner maakt hij in de laatste 5 officiele wedstrijden 3 goals en 2 assists.. Dat is gewoon heel goed..
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 19:52 schreef remco k het volgende:
Als ik het me goed herinner maakt hij in de laatste 5 officiele wedstrijden 3 goals en 2 assists.. Dat is gewoon heel goed..
Dan is het keerpunt in aankomst mag ik aannemen..;))... Ik zei ook niet dat hij slecht presteert...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Het keerpunt is blijkbaar al geweest, dit zijn gewoon heel erg goede statistieken.. Zeker als hij ze door kan trekken.
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:17 schreef remco k het volgende:
Het keerpunt is blijkbaar al geweest, dit zijn gewoon heel erg goede statistieken.. Zeker als hij ze door kan trekken.
Je kan nu toch niet zeggen dat hij gister goed heeft gespeeld, enkel op basis van een goal en een assist... Hij verliest nog teveel heel knullig de bal... Dus het keerpunt is er zeker nog niet geweest... Maar het zit er wel aan te komen😉
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 januari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:17 schreef remco k het volgende:
Statistisch gezien wel, maar kijkend naar de wedstrijd is t op dit moment nog niet top.
Veel dreiging wel, maar het komt aan op z'n eindpass of eindactie oid wat dan gewoon kut is, waardoor je er uiteindelijk alsnog niks aan hebt.
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Statistisch gezien wel, maar kijkend naar de wedstrijd is t op dit moment nog niet top.
Veel dreiging wel, maar het komt aan op z'n eindpass of eindactie oid wat dan gewoon kut is, waardoor je er uiteindelijk alsnog niks aan hebt.
Precies wat ik zeg...😊
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel goed wat ie nu laat zien, ondanks dat lang niet alles lukt is het de Ajacied waar veruit de meeste dreiging vanuit gaat..

Tsjaa, we kunnen wel constant het negatieve blijven belichten, volgens mij moet je juist het positieve eruit halen, en Fischer heeft echt veel positieve dingen, veel meer dan heel veel andere Ajacieden..

Messi mist gister 3 grote mogelijkheden, maar beslist wel de wedstrijd met 3 geweldige assists... Heeft ie dan slecht gespeeld??
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel goed wat ie nu laat zien, ondanks dat lang niet alles lukt is het de Ajacied waar veruit de meeste dreiging vanuit gaat..

Tsjaa, we kunnen wel constant het negatieve blijven belichten, volgens mij moet je juist het positieve eruit halen, en Fischer heeft echt veel positieve dingen, veel meer dan heel veel andere Ajacieden..

Messi mist gister 3 grote mogelijkheden, maar beslist wel de wedstrijd met 3 geweldige assists... Heeft ie dan slecht gespeeld??
Maar hoeveel keer verlies messi knullig de bal...?...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Ook regelmatig, zo kwamen ze zelfs twee seizoenen geleden op achterstand in kwartfinale CL..

Iedereen maakt fouten, zeker de aanvallers die acties proberen te maken, en aangezien hij nog piepjong is in het profvoetbal, zal hij vaker wat fout doen dan een 26 jarige wereldspeler...

Maar het is niet voor niets dat de halve Europese top achter hem aan heeft gezeten en een aantal nog zitten... Ja hij had een dip, maar de laatste wedstrijden was gewoon goed..
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:35   quote  deeplink  
We hebben een meningsverschil, laten we het daar op houden...😊
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Fisscher is een fantastisch talent, beter dan eriksen imo, maar het is nog niet best dit seizoen...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Het was tot een wedstrijd of 4 a 5 geleden niet goed.. Je kan spelers wel blijven zoeken, maar als het beter gaat mag dat ook gezegd worden..
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:37 schreef remco k het volgende:
Het was tot een wedstrijd of 4 a 5 geleden niet goed.. Je kan spelers wel blijven zoeken, maar als het beter gaat mag dat ook gezegd worden..
Eens, maar omdat het beter gaat wil het nog niet zeggen dat het echt goed is...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:39 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens, maar omdat het beter gaat wil het nog niet zeggen dat het echt goed is...
Ik zeg ook niet dat het al 5 wedstrijden heel erg goed is..

Ik vond hem gister wel gewoon erg goed.. Tegen PSV ook..
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Geloof me hij kan tien keer beter... Voor Fisscher was het gister echt matig...
Als hij straks echt snel gaat handellen en de korte passes komen meer aan, is hij niet te stoppen in de eredivisie
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:56   quote  deeplink  
De assist op serrero was wel van grote klasse, dat dan weer wel
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:56 schreef hippy het volgende:
De assist op serrero was wel van grote klasse, dat dan weer wel
Die goal ook wel hoor. Mulder was er snel uit, Janmaat was er bij. Het was wel een frommelgoal maar zo heel makkelijk was het nu ook weer niet. Weinig ruimte, weinig tijd, eerste contact niet briljant maar uiteindelijk wel gewoon scoren.
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Die goal ook wel hoor. Mulder was er snel uit, Janmaat was er bij. Het was wel een frommelgoal maar zo heel makkelijk was het nu ook weer niet. Weinig ruimte, weinig tijd, eerste contact niet briljant maar uiteindelijk wel gewoon scoren.
Het deed me aan suarez denken
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:47 schreef hippy het volgende:

[..]

Geloof me hij kan tien keer beter... Voor Fisscher was het gister echt matig...
Als hij straks echt snel gaat handellen en de korte passes komen meer aan, is hij niet te stoppen in de eredivisie
Voor zijn doen was het gister echt niet matig hoor.. Kom op zeg, je kan ook verschrikkelijk overdrijven...

En hij kan ook nog stukken beter..
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:58 schreef Eide het volgende:

[..]

En het mooiste bij hem is dat deze goal op wilskracht gemaakt wordt, dat zijn momenten in de carriere van zo'n speler die belangrijk zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2014 - 02:26   quote  deeplink  
Burp en proost!
freakie
 freakie - vrijdag 24 januari 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik was het niet vaak met je eens maar over Fischer ben ik het zeker eens. Tegen Feyenoord hebben we Janmaat maar 1 of 2 keer een voorzet zien geven. Dat komt omdat Fischer samen met boilessen 3 spelers ophielden om aan te vallen. Dan doe je het dus GOED als aanvaller, hij is eindelijk tegen psv en feyenoord gaan voetballen, die eindpass is nu ook een probleem bij de speler die de pass moet ontvangen. Siggie vergeet vaak zijn actie door te zetten en als Fischer passt dan staat hij er geen speler, dat is ook een probleem omdat Fischer zijn vorm niet had.

Hij is dreigend en speelt steeds beter, dat is geweldig en nog beter wordt hij vanzelf.
remco k
 remco k - vrijdag 24 januari 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Dat denk ik ook, hij kan ook nog stukken beter..
freakie
 freakie - vrijdag 24 januari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 15:44 schreef remco k het volgende:
Dat denk ik ook, hij kan ook nog stukken beter..
Dat ik, in al die tijd het met jou eens ben over een individuele speler haha
hippy
 hippy - vrijdag 24 januari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor zijn doen was het gister echt niet matig hoor.. Kom op zeg, je kan ook verschrikkelijk overdrijven...

En hij kan ook nog stukken beter..
Hee overdrijven is ook een vak he...;))... Maar Viktor komt er wel...
Vind hem alleen nog iets tegenvallen... Je hebt wel een punt dat het de laatste twee wedstrijden beter was...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 19 januari 2014, 16:30); 1 - 0

0.0145790