BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vriendschap of mediageilheid?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 11 februari 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vriendschap of mediageilheid?

Amanda is inmiddels ook boven water en hoort nog half slapend de verhalen over het fiasco van vanmorgen aan. Zodra Eric zegt dat hij het een goede actie van Huub vond, is ze ineens klaarwakker. Zij en Brian snappen niet dat de ex-Miljonair nog vrienden kan zijn met de Oldenzaler. "Huub verbrandt een foto van je moeder, en dan ben je nu alsnog vrienden met hem", begint de Antilliaan. "Is dat vriendschap of mediageilheid?", voegt Amanda toe. "Dat maakt me niets uit, al steken mensen alle foto's van mijn moeder in de hens. Ik ben niet mediageil!", verdedigt Eric zichzelf. De twee liefjes nemen hier geen genoegen mee. "Je staat niet voor jezelf, je hebt zolang buiten gezeten en waar kom je mee terug? Met niets", vult Brian in. "Ik neem je toch de moeite om het je uit te leggen", kaatst Eric weer terug. We zijn benieuwd hoelang de ex-Miljonair nog zal verblijven in de Villa, als het zo doorgaat.

"Je hebt zo lang buiten gezeten..."

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - maandag 11 februari 2008 - 11:36   quote  deeplink  
nee hoor erik je bent niet mediageil(not)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vriendschap of mediageilheid?

0.0046379