BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff: zaakwaarnemer moet meedenken

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 23 december 2013 - 07:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Cruijff: zaakwaarnemer moet meedenken (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 december 2013 - 07:55   quote  deeplink  
Cruijff: zaakwaarnemer moet meedenken

quote:
De taak van de zaakwaarnemer bij Ajax gaat veranderen. Dat zegt Johan Cruijff.

De komende tijd zal het technische hart alle jonge spelers gaan inschalen. Iedereen krijgt een soort ranking, waar een vaste financiƫle vergoeding tegenover staat. Zodra ze een hogere status afdwingen, zoals Veltman, Klaassen en Denswil hebben gedaan, dan volgt automatisch een financiƫle bijstelling.

Hierin moet de zaakwaarnemer ondersteunend zijn en niet gaan dwarsliggen. Doet hij dat wel, dan kan de speler op zoek naar een andere club en komt die manager er bij Ajax niet meer in.
ben benieuwd hoe de hogere status bereikt kan worden.
Eide
 Eide - maandag 23 december 2013 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 07:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik neem aan (gevaarlijk) dat het Technisch Hart dit rankings gaat vaststellen op basis van voorstellen van trainers.

Verder weet ik niet wat je hier nu precies mee opschiet, ook dit systeem kan scheve gezichten opleveren en ook dit systeem betekent dat zaakwaarnemers gaan inschieten op een zo hoog mogelijke status bij contract besprekingen. Ik zie aan de praktische kant van het verhaal niet heel veel veranderen behalve dat je jezelf een keurslijf oplegt waar je binnen moet blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 07:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Blijkbaar met hele duidelijke afspraken!
nora
 nora - maandag 23 december 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Laten merken wie de baas is Ajax of de zaakwaarnemer eindelijk worden die pooiers uit de voetbalwereld een halt toegeroepen.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 10:21   quote  deeplink  
Heel erg goed initiatief. Ajax wil alleen werken met zaakwaarnemers die bet beste met de spelers voor hebben. En het moge duidelijk zijn dat dit niet is op 16 jarige leeftijd vertrekken. Heel goed.
hjf
 hjf - maandag 23 december 2013 - 10:32   quote  deeplink  
Ik kan het initiatief van Cruijff alleen maar toejuichen. Het moet afgelopen zijn met de Maxi Graaiola's van dit tijdperk. In het bedrijfsleven werkt het niet anders. En hoe zeer het mij ook spijt om dit te moeten zeggen: de AFC Ajax NV is een bedrijf; sterker nog een multinational. Het moet voor de spelers alleen maar een aanmoediging zijn om optimaal te presteren. Op deze manier dwingen zij een hoger salaris met een contractverlenging af. En de spelers moeten het duidelijk zijn, dat zij niet gratis de deur uit kunnen lopen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 december 2013 - 22:00   quote  deeplink  
een soort carrierebegeleider die onafhankelijk is van het salaris van de speler en/of de fee die er wordt verkregen bij een transfer...

EDIT: en onafhankelijk van de club natuurlijk, is wel zo eerlijk:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door NatjosFC --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff: zaakwaarnemer moet meedenken

0.0061011